Τρίτη, 17 Ιουνίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

    17 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    “Αποκαλυπτήρια” για το ταχυδρομείο της επόμενης γενιάς στην Αυστραλία

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    Η FlixBus ενισχύει το δίκτυό της στη ΝΑ Ευρώπη με νέες γραμμές προς και από την Ελλάδα

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    518 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αττική, στόχος τα 951 έως τα τέλη του έτους

    17 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε η Goldair Rail (Rail Cargo Logistics Goldair)

    17 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ή ΟΣΕ; Θα ισχύουν και τα δυο

    17 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

    17 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    “Αποκαλυπτήρια” για το ταχυδρομείο της επόμενης γενιάς στην Αυστραλία

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    Η FlixBus ενισχύει το δίκτυό της στη ΝΑ Ευρώπη με νέες γραμμές προς και από την Ελλάδα

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    518 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αττική, στόχος τα 951 έως τα τέλη του έτους

    17 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε η Goldair Rail (Rail Cargo Logistics Goldair)

    17 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ή ΟΣΕ; Θα ισχύουν και τα δυο

    17 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έντονη αντίδραση ΔΝΕ και ΣΥΝΔΔΕ&L στο μειωμένο ωράριο των τελωνείων Πειραιά – Θεσσαλονίκης

ffotinos by ffotinos
15 Μαΐου, 2016
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έκπληκτοι οι διαμεταφορείς και οι εταιρείες logistics από την απόφαση του υπουργείου Οικονομικών περί μειωμένου ωραρίου των τελωνείων σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη.

Με την ανωτέρω απόφαση, το ωράριο λειτουργίας των τελωνείων Ε΄ και Στ΄ Πειραιώς, από 01/06/16, καθορίζεται από Δευτέρα έως Παρασκευή από 07.30 έως 17.00 και το Σάββατο από 07.30 έως 13.00 και για το Α΄ Τελωνείο Θεσσαλονίκης, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από 07.30 έως 19.00.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η εξυπηρέτηση του εμπορικού κόσμου περιορίζεται, π.χ. στον λιμένα Πειραιώς κατά τέσσερις ώρες, καθώς η έως τώρα πιλοτική ρύθμιση που εφαρμόζεται, χωρίς προβλήματα επί τριετία, καθόριζε το ωράριο των τελωνείων μέχρι τις 21.00.

Αντίθετα, το τελωνείο στο “Ελ. Βενιζέλος” λειτουργεί σε 24ωρη βάση.

Η ανακοίνωση του ΣΥΝΔΔΕ&L

Με πραγματική έκπληξη πληροφορηθήκαμε την Απόφασή σας ΔΤΔ Α 1060878 ΕΞ 2016 (ΦΕΚ 1223 τ. Β’/ 27.04.2016) με θέμα «Ανακαθορισμός Ωραρίου Λειτουργίας Τελωνείων Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος», Ε’ ΣΤ’ Πειραιά και Α’ Θεσσαλονίκης για την διεκπεραίωση τελωνειακών διατυπώσεων».

Η διεύρυνση του ωραρίου των Τελωνείων ήταν ένα πάγιο αίτημα των εξαγωγέων και των εμπλεκομένων φορέων αφού ήταν πολύ σημαντικό για την ροή των εργασιών και την ολοκλήρωση των διαδικασιών έτσι ώστε να υπάρχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εγχώριων εμπορευμάτων προς εξαγωγή, ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα ευπαθή προϊόντα. Λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα αυτά οι υπηρεσίες είχαν ορθά κρίνει την διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας τουλάχιστον για τα Τελωνεία μέσω των οποίων διακινείται η συντριπτική πλειοψηφία των εξαγομένων προϊόντων.

Αντίθετα, με αυτήν την πρόσφατη απόφαση δημιουργούνται εμπόδια αφού πλέον θα σημειώνεται σημαντική χρονική καθυστέρηση αλλά και οικονομική επιβάρυνση, παράγοντες δυσμενείς για την ανταγωνιστικότητα των εγχώριων προϊόντων.

Σημειώνουμε ότι το σημαντικότερο πρόβλημα θα το αντιμετωπίσουν οι εξαγωγείς της Περιφέρειας αφού λόγω της φύσης του έργου τους η άφιξη των εξαγομένων προϊόντων στους λιμένες είθισται να είναι αργά τις απογευματινές ώρες. Ιδιαίτερα το πρόβλημα θα ενταθεί στα Τελωνεία του Πειραιά αφού μέσω αυτών διεξάγεται η συντριπτική πλειοψηφία των εξαγωγών.

Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι σε περίπτωση περιορισμού του ωραρίου θα υπάρχει σημαντική οικονομική επιβάρυνση για τις εξαγωγές τόσο για τα ξηρού φορτίου εμπορεύματα (ελιές, λάδι, κλπ) όσο και για τα ευπαθή, ειδικής θερμοκρασίας, εμπορεύματα (τυριά, γιαούρτι, κλπ), είτε αυτό αφορά την συντήρηση των εμπορευμάτων είτε αφορά την πρόσθετη δαπάνη που, πιθανόν, θα πρέπει να καταβάλλουν οι εξαγωγείς για τις επιπλέον ώρες λειτουργίας των Τελωνείων. Επιπλέον η όποια χρονική καθυστέρηση πολλές φορές μπορεί να είναι σημαντική για την «διατήρηση» του εμπορεύματος, αφού ειδικά για τα ευπαθή προϊόντα η διάρκεια του ταξιδιού παίζει σημαντικό ρόλο για την ποιότητα του προϊόντος.

Εν μέσω κρίσης και με δεδομένο ότι όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται σε δεινή θέση, θεωρούμε ότι βασικός στόχος της Πολιτείας πρέπει να είναι η στήριξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο εξαγωγικό εμπόριο προβάλλοντας και αναδεικνύοντας την χώρα μας στο εξωτερικό.

Προτείνουμε  λοιπόν, την επανεξέταση του θέματος αφού πρόθεση όλων είναι η απλούστευση όλων των διαδικασιών για τις εξαγωγές και όχι η δημιουργία εμποδίων που θα φέρουν αρνητικά αποτελέσματα.

Τέλος και για ακόμη μία φορά σας επισημαίνουμε ότι τόσο εμείς όσο και τα μέλη του Δ.Σ. του Συνδέσμου μας είμαστε πάντοτε στην διάθεσή σας για τον ορισμό συνάντησης για όποιο θέμα νομίζετε ότι μπορούμε να σας προσφέρουμε τις γνώσεις και την εμπειρία μας.

Η ανακοίνωση της ΔΝΕ

Με ιδιαίτερη έκπληξη η Διοίκηση της Ενώσεώς μας πληροφορήθηκε ότι με την ανωτέρω σχετική απόφασή σας το ωράριο λειτουργίας των Τελωνείων Αερολιμένα, Ε΄, και Στ΄ Πειραιώς, από 01/06/16 καθορίζεται από Δευτέρα έως Παρασκευή από 07.30 έως 17.00  και το Σάββατο από 07.30 έως 13.00, για δε το Α΄ Τελωνείο Θεσσαλονίκης από 07.30 έως 19.00.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο η εξυπηρέτηση του εμπορικού κόσμου περιορίζεται στον λιμένα Πειραιώς κατά τέσσερις (4) ώρες, καθώς η έως τώρα πιλοτική ρύθμιση που εφαρμόζεται χωρίς προβλήματα επί τριετία, καθώριζε το ωράριο των Τελωνείων μέχρις ώρας 21.00.

Η ρύθμιση αυτή όπως αντιλαμβάνεσθε, αφ’ ενός μεν δεν εναρμονίζεται με τις Ευρωπαϊκές, ως και άλλων ανεπτυγμένων χωρών, βέλτιστες πρακτικές του συνεχομένου ωραρίου, αφ’ ετέρου δε θα έχει άμεσες επιπτώσεις και καταστρεπτικές συνέπειες στις εν γένει εμπορευματικές ροές,πλήττοντας τις εξαγωγές και ιδιαίτερα φορτία προερχόμενα από επαρχία, τον τομέα της κρουαζιέρας και επιφέροντας ένα ακόμα σοβαρό πλήγμα στον εμπορικό κόσμο, με νέες απώλειες θέσεων εργασίας, ως και με επιπτώσεις σε πλήθος παραναυτιλιακών εργασιών (π.χ. πετρελεύσεις, τροφοδοσίες πλοίων κλπ.).

Σημειώνουμε ιδιαίτερα, ότι η δυναμική που αναπτύσσεται ήδη στα λιμάνια Πειραιώς και Θεσσαλονίκης με τις εν εξελίξει διαδικασίες παραχωρήσεων σε επενδυτές – διαχειριστές παγκοσμίου εμβέλειας, προς αύξηση των εμπορευματικών ροών και της παραγωγικότητος αυτών, όπως είναι φυσικό, με την θέσπιση μειωμένου αντί αυξημένου ωραρίου λειτουργίας των Τελωνείων, θα πληγεί καίρια με άμεσες επιπτώσεις  στους Χρήστες – Μέλη της Ενώσεώς μας, καθώς και σε όλο τον εμπορικό και εξαγωγικό κλάδο.

Η Διοίκηση της Ενώσεώς μας κ. Υπουργέ, εκφράζοντας εκτιμούμε την βούληση όλου του εμπορικού κόσμου και της εμπορευματικής κοινότητος, απευθύνει έκκληση για τις άμεσες παρεμβάσεις σας προς την κατεύθυνση της απόσυρσης του συρρικνωμένου ωραρίου των ως άνω Τελωνειακών Αρχών, και την επαναφορά τουλάχιστον του ήδη ισχύοντος ωραρίου, προκειμένου να αποφευχθούν καταστρεπτικές συνέπειες εις βάρος της παραγωγικότητος, των εμπορευματικών ροών, και των εν γένει εξαγωγών της Χώρας μας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΔΝΕΣΥΝΔΔΕ&LΤΕΛΩΝΕΙΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Αίρεται η υποχρέωση υποβολής Συνοπτικής Διασάφησης Εισόδου (ENS) στο πλαίσιο λειτουργίας του NCTS – Φάση 5

13 Ιουνίου, 2025
LOGISTICS

ΟΦΑΕ, Φορτηγά Δ. Ελλάδας, ΠΕΕΔ, ΕΕΣΥΜ, ΕEL και ΣΥΝΔΔΕ&L εμμένουν στις θέσεις για τις νέες άδειες ΦΔΧ

4 Ιουνίου, 2025
LOGISTICS

Εκδήλωση για την κυβερνοασφάλεια στις μεταφορές από ΣΥΝΔΔΕ&L και OBRELA

3 Ιουνίου, 2025
LOGISTICS

Επιστολή ΠΕΕΔ, ΕΕΣΥΜ, EEL, ΣΥΝΔΔΕ&L και ΟΦΑΕ στο υπουργείο Ναυτιλίας για τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά ναύλα

28 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Προειδοποιήσεις Κομισιόν σε 5 χώρες για την εφαρμογή των ηλεκτρονικών τελωνειακών συστήματων

8 Μαΐου, 2025
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι έδειξαν οι έλεγχοι στα ελληνικά τελωνεία κατά το α’ τρίμηνο του 2025

6 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Στάσιμες οι εξαγωγές αγαθών το α’ τρίμηνο. Το φορολογικό ν/σ επιδεινώνει το κλίμα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

10 Ιουνίου, 2025

Οι εκτιμήσεις του ΕΒΕΠ για τις επιπτώσεις σε τουρισμό, ναυτιλία και εμπόριο από τον πόλεμο Ισραήλ – Ιράν

16 Ιουνίου, 2025

Υπηρεσία αυτόματου περιορισμού ταχύτητας από την Volvo Trucks

11 Ιουνίου, 2025

Αναστολές και τροποποιήσεις δρομολογίων της Hellenic Train λόγω 24ωρης απεργίας στις 17/6 (πίνακας)

16 Ιουνίου, 2025

Σε δημόσια διαβούλευση ως τις 26 Ιουνίου το σχέδιο νόμου για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο

11 Ιουνίου, 2025

Προς εξέλιξη «σταθμό» στα υδροπλάνα, υπό το «άγρυπνο βλέμμα» ανταγωνιστικών (;) μέσων

13 Ιουνίου, 2025

Ομάδα Εργασίας για τη διαχείριση κινδύνων στον σιδηρόδρομο: Ποιο το έργο της και οι συμμετέχοντες

12 Ιουνίου, 2025

ΔΕΗ Fiber: Internet από τη ΔΕΗ με 100% οπτική ίνα και υπερυψηλές ταχύτητες

11 Ιουνίου, 2025

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Έλαβε ΦΕΚ η σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ (Ηράκλειο – Χανιά)

1

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων την περίοδο εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος

1

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

ΕΝΕΔΕΠ: Καταγγέλλει τη στάση των Cosco, DPort και PCT

0

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

17 Ιουνίου, 2025

“Αποκαλυπτήρια” για το ταχυδρομείο της επόμενης γενιάς στην Αυστραλία

17 Ιουνίου, 2025

Η FlixBus ενισχύει το δίκτυό της στη ΝΑ Ευρώπη με νέες γραμμές προς και από την Ελλάδα

17 Ιουνίου, 2025

518 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αττική, στόχος τα 951 έως τα τέλη του έτους

17 Ιουνίου, 2025

Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε η Goldair Rail (Rail Cargo Logistics Goldair)

17 Ιουνίου, 2025

Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ή ΟΣΕ; Θα ισχύουν και τα δυο

17 Ιουνίου, 2025

SkyUp™: Απευθείας πτήσεις από το αεροδρόμιο της Λάρνακας για Μολδαβία, Πολωνία, Ρουμανία

17 Ιουνίου, 2025

Ανανεώθηκαν ως τα τέλη του 2025 οι συμβάσεις 190 οδηγών στον ΟΑΣΘ, έρχονται νέες προσλήψεις

17 Ιουνίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr