Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εγκαταστάθηκαν οι 3 από τους 6 νέους προσομοιωτές στη τεχνική βάση της AEGEAN. Δηλώσεις Δ. Γερογιάννη

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται έως τις 30/4/2024 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

    28 Νοεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania receives big new order for hybrid buses

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την επαναφορά του «Ηρακλή ΙΙΙ»

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπόψη της κυβέρνησης το 5ετές action plan της CLIA για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα

    28 Νοεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Παρέμεινε πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ ο Π. Τεγρέλλης. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

    28 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εγκαταστάθηκαν οι 3 από τους 6 νέους προσομοιωτές στη τεχνική βάση της AEGEAN. Δηλώσεις Δ. Γερογιάννη

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται έως τις 30/4/2024 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

    28 Νοεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania receives big new order for hybrid buses

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την επαναφορά του «Ηρακλή ΙΙΙ»

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπόψη της κυβέρνησης το 5ετές action plan της CLIA για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα

    28 Νοεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Παρέμεινε πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ ο Π. Τεγρέλλης. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

    28 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έντονη αντίδραση ΔΝΕ και ΣΥΝΔΔΕ&L στο μειωμένο ωράριο των τελωνείων Πειραιά – Θεσσαλονίκης

ffotinos by ffotinos
15 Μαΐου, 2016
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έκπληκτοι οι διαμεταφορείς και οι εταιρείες logistics από την απόφαση του υπουργείου Οικονομικών περί μειωμένου ωραρίου των τελωνείων σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη.

Με την ανωτέρω απόφαση, το ωράριο λειτουργίας των τελωνείων Ε΄ και Στ΄ Πειραιώς, από 01/06/16, καθορίζεται από Δευτέρα έως Παρασκευή από 07.30 έως 17.00 και το Σάββατο από 07.30 έως 13.00 και για το Α΄ Τελωνείο Θεσσαλονίκης, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από 07.30 έως 19.00.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η εξυπηρέτηση του εμπορικού κόσμου περιορίζεται, π.χ. στον λιμένα Πειραιώς κατά τέσσερις ώρες, καθώς η έως τώρα πιλοτική ρύθμιση που εφαρμόζεται, χωρίς προβλήματα επί τριετία, καθόριζε το ωράριο των τελωνείων μέχρι τις 21.00.

Αντίθετα, το τελωνείο στο “Ελ. Βενιζέλος” λειτουργεί σε 24ωρη βάση.

Η ανακοίνωση του ΣΥΝΔΔΕ&L

Με πραγματική έκπληξη πληροφορηθήκαμε την Απόφασή σας ΔΤΔ Α 1060878 ΕΞ 2016 (ΦΕΚ 1223 τ. Β’/ 27.04.2016) με θέμα «Ανακαθορισμός Ωραρίου Λειτουργίας Τελωνείων Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος», Ε’ ΣΤ’ Πειραιά και Α’ Θεσσαλονίκης για την διεκπεραίωση τελωνειακών διατυπώσεων».

Η διεύρυνση του ωραρίου των Τελωνείων ήταν ένα πάγιο αίτημα των εξαγωγέων και των εμπλεκομένων φορέων αφού ήταν πολύ σημαντικό για την ροή των εργασιών και την ολοκλήρωση των διαδικασιών έτσι ώστε να υπάρχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εγχώριων εμπορευμάτων προς εξαγωγή, ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα ευπαθή προϊόντα. Λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα αυτά οι υπηρεσίες είχαν ορθά κρίνει την διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας τουλάχιστον για τα Τελωνεία μέσω των οποίων διακινείται η συντριπτική πλειοψηφία των εξαγομένων προϊόντων.

Αντίθετα, με αυτήν την πρόσφατη απόφαση δημιουργούνται εμπόδια αφού πλέον θα σημειώνεται σημαντική χρονική καθυστέρηση αλλά και οικονομική επιβάρυνση, παράγοντες δυσμενείς για την ανταγωνιστικότητα των εγχώριων προϊόντων.

Σημειώνουμε ότι το σημαντικότερο πρόβλημα θα το αντιμετωπίσουν οι εξαγωγείς της Περιφέρειας αφού λόγω της φύσης του έργου τους η άφιξη των εξαγομένων προϊόντων στους λιμένες είθισται να είναι αργά τις απογευματινές ώρες. Ιδιαίτερα το πρόβλημα θα ενταθεί στα Τελωνεία του Πειραιά αφού μέσω αυτών διεξάγεται η συντριπτική πλειοψηφία των εξαγωγών.

Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι σε περίπτωση περιορισμού του ωραρίου θα υπάρχει σημαντική οικονομική επιβάρυνση για τις εξαγωγές τόσο για τα ξηρού φορτίου εμπορεύματα (ελιές, λάδι, κλπ) όσο και για τα ευπαθή, ειδικής θερμοκρασίας, εμπορεύματα (τυριά, γιαούρτι, κλπ), είτε αυτό αφορά την συντήρηση των εμπορευμάτων είτε αφορά την πρόσθετη δαπάνη που, πιθανόν, θα πρέπει να καταβάλλουν οι εξαγωγείς για τις επιπλέον ώρες λειτουργίας των Τελωνείων. Επιπλέον η όποια χρονική καθυστέρηση πολλές φορές μπορεί να είναι σημαντική για την «διατήρηση» του εμπορεύματος, αφού ειδικά για τα ευπαθή προϊόντα η διάρκεια του ταξιδιού παίζει σημαντικό ρόλο για την ποιότητα του προϊόντος.

Εν μέσω κρίσης και με δεδομένο ότι όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται σε δεινή θέση, θεωρούμε ότι βασικός στόχος της Πολιτείας πρέπει να είναι η στήριξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο εξαγωγικό εμπόριο προβάλλοντας και αναδεικνύοντας την χώρα μας στο εξωτερικό.

Προτείνουμε  λοιπόν, την επανεξέταση του θέματος αφού πρόθεση όλων είναι η απλούστευση όλων των διαδικασιών για τις εξαγωγές και όχι η δημιουργία εμποδίων που θα φέρουν αρνητικά αποτελέσματα.

Τέλος και για ακόμη μία φορά σας επισημαίνουμε ότι τόσο εμείς όσο και τα μέλη του Δ.Σ. του Συνδέσμου μας είμαστε πάντοτε στην διάθεσή σας για τον ορισμό συνάντησης για όποιο θέμα νομίζετε ότι μπορούμε να σας προσφέρουμε τις γνώσεις και την εμπειρία μας.

Η ανακοίνωση της ΔΝΕ

Με ιδιαίτερη έκπληξη η Διοίκηση της Ενώσεώς μας πληροφορήθηκε ότι με την ανωτέρω σχετική απόφασή σας το ωράριο λειτουργίας των Τελωνείων Αερολιμένα, Ε΄, και Στ΄ Πειραιώς, από 01/06/16 καθορίζεται από Δευτέρα έως Παρασκευή από 07.30 έως 17.00  και το Σάββατο από 07.30 έως 13.00, για δε το Α΄ Τελωνείο Θεσσαλονίκης από 07.30 έως 19.00.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο η εξυπηρέτηση του εμπορικού κόσμου περιορίζεται στον λιμένα Πειραιώς κατά τέσσερις (4) ώρες, καθώς η έως τώρα πιλοτική ρύθμιση που εφαρμόζεται χωρίς προβλήματα επί τριετία, καθώριζε το ωράριο των Τελωνείων μέχρις ώρας 21.00.

Η ρύθμιση αυτή όπως αντιλαμβάνεσθε, αφ’ ενός μεν δεν εναρμονίζεται με τις Ευρωπαϊκές, ως και άλλων ανεπτυγμένων χωρών, βέλτιστες πρακτικές του συνεχομένου ωραρίου, αφ’ ετέρου δε θα έχει άμεσες επιπτώσεις και καταστρεπτικές συνέπειες στις εν γένει εμπορευματικές ροές,πλήττοντας τις εξαγωγές και ιδιαίτερα φορτία προερχόμενα από επαρχία, τον τομέα της κρουαζιέρας και επιφέροντας ένα ακόμα σοβαρό πλήγμα στον εμπορικό κόσμο, με νέες απώλειες θέσεων εργασίας, ως και με επιπτώσεις σε πλήθος παραναυτιλιακών εργασιών (π.χ. πετρελεύσεις, τροφοδοσίες πλοίων κλπ.).

Σημειώνουμε ιδιαίτερα, ότι η δυναμική που αναπτύσσεται ήδη στα λιμάνια Πειραιώς και Θεσσαλονίκης με τις εν εξελίξει διαδικασίες παραχωρήσεων σε επενδυτές – διαχειριστές παγκοσμίου εμβέλειας, προς αύξηση των εμπορευματικών ροών και της παραγωγικότητος αυτών, όπως είναι φυσικό, με την θέσπιση μειωμένου αντί αυξημένου ωραρίου λειτουργίας των Τελωνείων, θα πληγεί καίρια με άμεσες επιπτώσεις  στους Χρήστες – Μέλη της Ενώσεώς μας, καθώς και σε όλο τον εμπορικό και εξαγωγικό κλάδο.

Η Διοίκηση της Ενώσεώς μας κ. Υπουργέ, εκφράζοντας εκτιμούμε την βούληση όλου του εμπορικού κόσμου και της εμπορευματικής κοινότητος, απευθύνει έκκληση για τις άμεσες παρεμβάσεις σας προς την κατεύθυνση της απόσυρσης του συρρικνωμένου ωραρίου των ως άνω Τελωνειακών Αρχών, και την επαναφορά τουλάχιστον του ήδη ισχύοντος ωραρίου, προκειμένου να αποφευχθούν καταστρεπτικές συνέπειες εις βάρος της παραγωγικότητος, των εμπορευματικών ροών, και των εν γένει εξαγωγών της Χώρας μας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΔΝΕΣΥΝΔΔΕ&LΤΕΛΩΝΕΙΑ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Χρ. Στυλιανίδης: Να κερδίσουμε το στοίχημα της «πράσινης ναυτιλίας» με νέους χρηματοδοτικούς μηχανισμούς

1 Νοεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Το 2024 στον “αέρα” ο διαγωνισμός για το logistics center στο Γκόνο

31 Οκτωβρίου, 2023
LOGISTICS

24 επιπλέον Τελωνεία στις ψηφιακές εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου» της ΑΑΔΕ

9 Οκτωβρίου, 2023
LOGISTICS

Ν. Αργυρίδης, ΣΥΝΔΔΕ&L: Οι προκλήσεις είναι διαχρονικές στις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics

25 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΔΝΕ: Υποστηρικτής του ITC 2023 – 6oυ Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

15 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΣΥΝΔΔΕ&L: Υποστηρικτής του ITC 2023 – 6oυ Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

13 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Στάσιμες οι εξαγωγές αγαθών το α’ τρίμηνο. Το φορολογικό ν/σ επιδεινώνει το κλίμα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Με πλοία Ro – Ro θα μεταφερθούν στην Ελλάδα τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής YUTONG

28 Νοεμβρίου, 2023

H Skyserv συνεχίζει να “παράγει” μεγάλα κέρδη, αλλά και αεροσκάφη στη SKY express

27 Νοεμβρίου, 2023

Στα 9,02 εκατ. ευρώ τα έσοδα της FREE NOW (πρώην ΒΕΑΤ) στην Ελλάδα. Η πορεία του 2023

24 Νοεμβρίου, 2023

ΟΑΣΑ: Καταθέτει αίτημα θεραπείας για την έγκριση της 4μηνης ανανέωσης ανάθεσης έργου στα ΚΤΕΛ

25 Νοεμβρίου, 2023

Webinar από την Ελληνική Αεροπορική Ένωση στις 24 Νοεμβρίου

23 Νοεμβρίου, 2023

Στα 1,78 εκατ. ευρώ τα έσοδα και στα 0,08 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Taxiplon το 2022

27 Νοεμβρίου, 2023

Το έργο των συμβούλων του Υπερταμείου για την αξιοποίηση των 22 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων

28 Νοεμβρίου, 2023

Υπογράφεται η σύμβαση για την κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι

28 Νοεμβρίου, 2023

Ανακάμπτουν οι αερομεταφορές, ανακάμπτει και η επίγεια εξυπηρέτηση. Τα μεγέθη της Goldair Handling

1

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Εγκαταστάθηκαν οι 3 από τους 6 νέους προσομοιωτές στη τεχνική βάση της AEGEAN. Δηλώσεις Δ. Γερογιάννη

28 Νοεμβρίου, 2023

Παρατείνονται έως τις 30/4/2024 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

28 Νοεμβρίου, 2023

Scania receives big new order for hybrid buses

28 Νοεμβρίου, 2023

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την επαναφορά του «Ηρακλή ΙΙΙ»

28 Νοεμβρίου, 2023

Υπόψη της κυβέρνησης το 5ετές action plan της CLIA για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα

28 Νοεμβρίου, 2023

Παρέμεινε πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ ο Π. Τεγρέλλης. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

28 Νοεμβρίου, 2023

Συνεργασία instacar με Big Blue Data Academy για την ενίσχυση των σπουδαστών της ακαδημίας στο Data Science

28 Νοεμβρίου, 2023

Διακόπτει τις δραστηριότητές της στη Συρία η Maersk

28 Νοεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ