• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Εντατικοποιεί την προσπάθεια ανάδειξης του ΟΛΘ η νέα διοίκηση, υποστηρίζει ο ΣΕΒΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, a stamp to celebrate 100 years of the E.431 electric locomotive

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

    5 Ιουλίου, 2022
    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Winex Investments των Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου περνά το 31,7% της Intrakat

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αίτημα πτώχευσης από την σκανδιναβική SAS, επιταχύνεται η εφαρμογή του πλάνου αναδιάρθρωσης

    5 Ιουλίου, 2022
    Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκινά η έκδοση του “πράσινου” 7ετούς ομολόγου έως 230 εκατ. ευρώ της Lamda Development

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Εντατικοποιεί την προσπάθεια ανάδειξης του ΟΛΘ η νέα διοίκηση, υποστηρίζει ο ΣΕΒΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, a stamp to celebrate 100 years of the E.431 electric locomotive

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

    5 Ιουλίου, 2022
    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Winex Investments των Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου περνά το 31,7% της Intrakat

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αίτημα πτώχευσης από την σκανδιναβική SAS, επιταχύνεται η εφαρμογή του πλάνου αναδιάρθρωσης

    5 Ιουλίου, 2022
    Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκινά η έκδοση του “πράσινου” 7ετούς ομολόγου έως 230 εκατ. ευρώ της Lamda Development

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Απ. Κενανίδης, ΟΦΑΕ: Όποιος κλάδος δεν συμμετάσχει στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής, θα πάψει να αναπτύσσεται

ffotinos by ffotinos
19 Ιουλίου, 2019
στο LOGISTICS
0
Απ. Κενανίδης, ΟΦΑΕ: Όποιος κλάδος δεν συμμετάσχει στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής, θα πάψει να αναπτύσσεται
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Tα οφέλη από την πιλοτική εφαρμογή του e-CMR (ψηφιακή φορτωτική) σε ελληνικές επιχειρήσεις αναδείχτηκαν στην εσπερίδα που διοργάνωσε η ΟΦΑΕ, με τίτλο «e-CMR: Οι οδικές μεταφορές στην ψηφιακή εποχή».

Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός

To πιλοτικό πρόγραμμα διενεργήθηκε στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος AEOLIX, αποτελώντας τμήμα μιας ευρύτερης στρατηγικής για την ψηφιοποίηση των εγγράφων των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, ως εργαλείο για την διευκόλυνση του εμπορίου και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας, μέσω της αύξησης της παραγωγικότητας και της μείωσης του διοικητικού κόστους.

Όπως επισημάνθηκε στην εσπερίδα, η εφαρμογή της ψηφιακής φορτωτικής δύναται να επιφέρει τα εξής αποτελέσματα:

-Μείωση χρόνου αναμονή οδηγών 95%, από 15 λεπτά σε 48’’.

-Μείωση χρόνου διαδικασίας υπογραφής 89%, από 9 λεπτά σε 1 λεπτό.

-Μείωση χρόνου διαχείρισης εγγράφων 87% από 14 λεπτά σε 1,8 λεπτά.

Όπως υπογραμμίστηκε, το e-CMR οδηγεί σε εμφάνιση ακριβούς σημείου φόρτωσης και εκφόρτωσης, αποδοχή χρήσης από προμηθευτές και πελάτες, διαλειτουργικότητα με άλλα συστήματα πληροφορικής, Real –time επικαιροποίηση των διαδικασιών φορτοεκφόρτωσης και γρήγορη τιμολόγηση.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Απόστολος Κενανίδης σχολίασε ότι «η είσοδος των εργαλείων της ψηφιακής τεχνολογίας  στον κλάδο μας δεν είναι απλά θέμα επιλογής.  Είναι θέμα επιβίωσης, είναι θέμα ανάπτυξης και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των  οδικών μεταφορών, και κατ’ επέκταση ολόκληρου του τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας».

Παραδείγματα εφαρμογής

Μια μεγάλη γερμανική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των logistics, η BLG Automotive Logistics, χρησιμοποιεί 2 εκατ. έντυπα για τα 1 εκατ. οχήματα που διακινεί ετησίως.

Σύμφωνα με υπολογισμούς, αυτό σημαίνει ότι 16,5 εκατ. οχήματα διακινούνται και 33 εκατ. φύλλα χαρτιού καταναλώνονται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, αντιπροσωπεύοντας 135 τόνους ξυλείας κάθε έτος. Αυτός ο πόρος θα μπορούσε να διασωθεί με την χρήση των ψηφιακών εγγράφων φόρτωσης.

Στην Ολλανδία, έρευνες έχουν δείξει πως υπάρχει εξοικονόμηση σε διοικητικά κόστη της τάξης των 4,50 ευρώ για κάθε έντυπο φορτωτικής, το οποίο αντικαθίσταται από ψηφιακό CMR1.

Σύμφωνα με την οργάνωση Μεταφορών και Logistics της Ολλανδίας (Transport en Logistiek Nederland/TLN), 40 εκατ. εντύπων CMR χρησιμοποιούνται κάθε χρόνο στην Ολλανδία για διασυνοριακές οδικές μεταφορές.

Ως εκ τούτου, με το e-CMR η μείωση του διοικητικού κόστους και μόνο θα μπορούσε να αγγίξει τα 180 εκατ. ευρώ ετησίως.

H ομιλία του προέδρου της ΟΦΑΕ

Σας ευχαριστώ θερμά που βρίσκεστε σήμερα μαζί μας, σε μια εκδήλωση που έχει ιδιαίτερη σημασία για την ΟΦΑΕ, καθώς κλείνει τον κύκλο μιας διαδρομής που ξεκίνησε πριν από δύο  χρόνια περίπου, όταν η ΟΦΑΕ πήρε την πρωτοβουλία να κάνει ένα μεγάλο βήμα ανοίγοντας στις οδικές μεταφορές ένα παράθυρο προς το μέλλον, συμμετέχοντας στο πιλοτικό πρόγραμμα ψηφιοποίησης των συνοδευτικών εγγράφων των μεταφορών, και συγκεκριμένα ξεκινώντας με τις δοκιμές στο ηλεκτρονικό CMR, με τη βοήθεια της διεθνούς Ένωσης μας, της IRU και με την αμέριστη στήριξη και την ενεργό συμμετοχή του υπουργείου Υποδομών και  Μεταφορών.

Οι οδικές μεταφορές είναι τομέας στρατηγικής σημασίας για την ευρωπαϊκή οικονομία και όχι μόνο. Οι οδικές εμπορευματικές μεταφορές θεωρούνται σήμερα η κινητήρια δύναμη της ευρωπαϊκής οικονομίας, δεδομένου ότι μεταφέρουν πάνω από το 75% του συνόλου των εμπορευματικών μεταφορών δια ξηράς και κοντά στο 90% της αξίας του συνόλου των εμπορευματικών μεταφορών.

Δεν θα ήταν υπερβολή να ισχυριστούμε πως ο παγκόσμιος καταλύτης για την αειφόρο ανάπτυξη είναι και η διασφάλιση της ετοιμότητας του κλάδου των οδικών μεταφορών!

Παράλληλα, η ψηφιακή εποχή είναι εδώ και αλλάζει ταχύτατα τα πάντα… την οικονομία, τις συνθήκες εργασίας, τις συναλλαγές, τις διαδικασίες. Δημιουργεί, νέα επιχειρηματικά μοντέλα που στηρίζονται στις συνεργασίες, σε νέα κανάλια διανομής σε καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα.

Αυτές οι σαρωτικές αλλαγές, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες τις οποίες πρέπει να αδράξουμε. Αντιθέτως, εάν δεν εκμεταλλευτούμε αυτές τις ευκαιρίες και δεν προσαρμοστούμε στην νέα τάξη πραγμάτων, θα έρθουμε αντιμέτωποι με πολλαπλές προκλήσεις και την απειλή αποκλεισμού από την άκρως ανταγωνιστική διεθνή αγορά.

Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί επιλογή, ο κλάδος των οδικών μεταφορών είναι ανάγκη να εκσυγχρονιστεί!

Θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς γιατί η ψηφιοποίηση της φορτωτικής αποτελεί βασική προτεραιότητα για μια αγορά που βρίσκεται σε πολυετή ύφεση και που πλέον έχει αρχίσει να αντιμετωπίζει κρίσιμα προβλήματα βιωσιμότητας.

Κι όμως αγαπητοί, η είσοδος των εργαλείων της ψηφιακής τεχνολογίας  στον κλάδο μας δεν είναι απλά θέμα επιλογής.  Είναι θέμα επιβίωσης, είναι θέμα ανάπτυξης και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των εθνικών και διεθνών οδικών μεταφορών, και κατ’ επέκταση ολόκληρου του τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Όποιος κλάδος δεν συμμετάσχει ενεργά στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής θα πάψει να αναπτύσσεται. Θα χάσει την ανταγωνιστικότητα του και τελικά θα μείνει εκτός αγοράς. Πρέπει να κοιτάμε μπροστά, πρέπει να ακολουθούμε τις εξελίξεις της εποχής και της τεχνολογίας προς το σκοπό της επιτυχούς ένταξής μας στην ψηφιακή εποχή!

Αυτές οι σαρωτικές αλλαγές, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες τις οποίες πρέπει να αδράξουμε προκειμένου να αποκομίσουμε πολλαπλά οφέλη ως κλάδος Αντιθέτως, εάν δεν εκμεταλλευτούμε αυτές τις ευκαιρίες και δεν προσαρμοστούμε στην νέα τάξη πραγμάτων, θα έρθουμε αντιμέτωποι με πολλαπλές προκλήσεις και την απειλή αποκλεισμού από την άκρως ανταγωνιστική διεθνή αγορά.

Η ψηφιοποίηση της φορτωτικής CMR, θα βελτιώσει  και θα απλοποιήσει την ροή των εργασιών μας, μειώνοντας σημαντικά το διοικητικό κόστος και επιταχύνοντας τις διαδικασίες.

Θα ενισχύσει την διαφάνεια και την ασφάλεια της μεταφοράς εμπορευμάτων, δεδομένου ότι όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με την μεταφορά εμπορευμάτων θα είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο προς όλους τους συμβαλλόμενους και θα τηρούνται με ασφάλεια και ευκολία, μειώνοντας σημαντικά το χάος που αντιμετωπίζουμε όλοι στα γραφεία μας από την αρχειοθέτηση και διατήρηση μεγάλου όγκου έντυπων.

Κατ’ επέκταση όλα αυτά θα οδηγήσουν στην ικανοποίηση των πελατών μας, που είναι το μεγάλο ζητούμενο για τις επιχειρήσεις μας., καθώς η διατήρηση του πελατολογίου μας και η προσέλκυση νέων πελατών θα οδηγήσουν σε αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων μας.

Με πολύ απλά λόγια η υιοθέτηση της  ψηφιακής φορτωτικής CMR θα μειώσει άμεσα το λειτουργικό κόστος και άμεσα  θα οδηγήσει και σε αύξηση των εσόδων. Μπορεί να ακούγεται ιδανικό αλλά είναι όμως εφικτό. Χρειάζεται να το πιστέψουμε και να στοχεύσουμε στην αλλαγή.

Πέραν όμως των ευεργετημάτων που θα έχουν οι επαγγελματίες του κλάδου από τη μείωση του διοικητικού κόστους των παρεχόμενων εκ μέρους τους υπηρεσιών, η χρησιμοποίηση της διεθνούς ψηφιακής φορτωτικής CMR θα έχει πολύ θετικά αποτελέσματα και σε ένα άλλο μείζον πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε οι Έλληνες αυτοκινητιστές εδώ και πολλά χρόνια και που τελικά έχει αντίκτυπο και στην εθνική μας οικονομία.

Αναφέρομαι στην παράνομη μεταφορά και στους τρόπους αντιμετώπισης της.  Είμαι σίγουρος ότι όλοι οι συνάδελφοι μου που βρίσκονται σήμερα εδώ αντιλαμβάνονται και συμμερίζονται απόλυτα την επιτακτική ανάγκη εύρεσης αποτελεσματικών εργαλείων αντιμετώπισης της παράνομης μεταφοράς.

Κυρίες και Κύριοι,

Η ψηφιακή φορτωτική CMR μπορεί να αποτελέσει όχι μόνον ένα καινοτόμο επιχειρηματικό εργαλείο, αλλά να χρησιμοποιηθεί και  ως μέσο διασφάλισης της νομιμότητας της μεταφοράς, καθώς θα μπει ένα τέλος στη δυνατότητα  παραποίησης των εντύπων της φορτωτικής.

Οι εκπρόσωποι του κλάδου γνωρίζουμε πολύ καλά πως έχουν γεμίσει οι κάδοι των απορριμμάτων με παραποιημένα και πλαστά CMR, τα οποία χρησιμοποιούν αποκλειστικά οι αλλοδαποί μεταφορείς για την παραπλάνηση των ελεγκτικών οργάνων.

Η ψηφιακή φορτωτική θα έχει μοναδικότητα και δεν θα μπορεί ούτε να παραποιηθεί ούτε να αντιγραφεί.

Γνωρίζω επίσης πολύ καλά πως η αντιμετώπιση της παράνομης μεταφοράς και περισσότερο της παράνομης διενέργειας καμποτάζ δεν αποτελεί προτεραιότητα μόνο για εμάς τους Έλληνες αυτοκινητιστές που πιεζόμαστε ασφυκτικά από τις συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού που επικρατούν στην αγορά, αλλά αποτελεί προτεραιότητα και της Ελληνικής Πολιτείας καθώς η παράνομη μεταφορά συνεπάγεται απώλεια δημοσίων εσόδων.

Πρόκειται λοιπόν για ζήτημα επιβίωσης των επιχειρήσεων του κλάδου μας και πρέπει να δράσουμε άμεσα και αποτελεσματικά, για να πετύχουμε την ένταξη μας στην ψηφιακή εποχή. Φυσικά η ένταξη αυτή και η αλλαγή δεν μπορούν να έρθουν από την μία ημέρα στην άλλη, καθώς δεν συντρέχουν ακόμα οι βασικές προϋποθέσεις.

Τις προϋποθέσεις όμως τις δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι θέτοντας τον στόχο. Θα πρέπει να επενδύσουμε σε νέες τεχνολογίες που θα διευκολύνουν την επαγγελματική δραστηριότητα μας, που θα μας εκσυγχρονίσουν και θα μας κάνουν πιο ανταγωνιστικούς.

Η ΟΦΑΕ δεσμεύεται να επενδύσει στην ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων , αναπτύσσοντας νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, μέσα στα πλαίσια λειτουργίας των επαγγελματικών Σχολών της, τα οποία θα σχετίζονται με την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.

Πέρα από την ιδιωτική πρωτοβουλία, χρειάζεται παράλληλα η αρωγή της Πολιτείας καθώς εν προκειμένω αποτελεί τον κομβικό αν και όχι τον μόνο παράγοντα για την επιτυχή ένταξη στην ψηφιακή εποχή. Κάθε χώρα που έχει προοδεύσει στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών το έχει πετύχει μέσα από τη συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Σε ένα πλαίσιο κοινά αποδεκτών εθνικών στόχων.

Ο ρόλος της Πολιτείας είναι να δημιουργήσει ένα ευνοϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για ιδιωτικές επενδύσεις σε δίκτυα επόμενης γενιάς, με έμφαση στην επιτάχυνση και απλούστευση των διαδικασιών. Ο ρόλος ο δικός μας είναι να έχουμε διορατική ματιά στο μέλλον, να υιοθετούμε και να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές και να θέτουμε υψηλούς στόχους.

Ολοκληρώνοντας την εισαγωγική μου ομιλία και λίγο πριν δώσω τον λόγο σε όλους όσους συμμετείχαν στο πιλοτικό αυτό έργο να μας παρουσιάσουν οι ίδιοι τα αποτελέσματα των δοκιμαστικών εφαρμογών του e-CMR μέσα από την δική τους πραγματική εμπειρία, θα ήθελα να σας πω πως το μεγαλύτερο όφελος που αποκομίσαμε από την συμμετοχή μας σε αυτό το πανευρωπαϊκό έργο ήταν η συνεργασία με τις δυναμικότερες επιχειρήσεις της εγχώριας αγοράς, καθώς και η ενδυνάμωση της συνεργασίας μας με το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών!

Ο εκσυγχρονισμός και η ανάπτυξη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας είναι ευθύνη όλων των φορέων της.

Για να την πετύχουμε, πρέπει συντεταγμένα, να αναλάβει ο καθένας, την ευθύνη που του αναλογεί.

Τέλος, θα ήθελα να σας καλέσω να παρακολουθήσουμε όλοι μαζί ένα βίντεο για την δραστηριότητα της ΟΦΑΕ, και αμέσως μετά θα ξεκινήσουν οι εργασίες της εσπερίδας μας! Σας ευχαριστώ!

Tags:E-CMRΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΕΝΑΝΙΔΗΣΟΦΑΕΨΗΦΙΑΚΗ ΦΟΡΤΩΤΙΚΗ

Σχετικά Άρθρα

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών
LOGISTICS

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
ACEA προς ΕΕ: Καταλήξτε άμεσα σε συμφωνία για την αναθεώρηση της Ευρωβινιέτας
LOGISTICS

IRU: «Σοκ και έκπληξη» με την επέκταση του ETS II στις οδικές μεταφορές. Τι αντιπροτείνει

23 Ιουνίου, 2022
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
LOGISTICS

Η έλλειψη οδηγών φορτηγών αυξάνεται παγκοσμίως και αναμένεται να αγγίξει έως και 40% το 2022. Η έρευνα της IRU

17 Ιουνίου, 2022
LOGISTICS

Προ αδιεξόδου οι οδικοί μεταφορείς, λόγω πετρελαίου. Συνεχείς ανατιμήσεις στα κόμιστρα

10 Ιουνίου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Ανακούφιση στην IRU για την απόρριψη της επέκτασης του ETS II στις οδικές μεταφορές

9 Ιουνίου, 2022
Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε τη μεταρρύθμιση των τελών για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές
LOGISTICS

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

8 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οχτώ προσφορές κατατέθηκαν για την επέκταση της κρουαζιέρας (νότια ζώνη, φάση Α΄) του ΟΛΠ, ύψους 136,3 εκατ.

Κατατέθηκε προς έγκριση ο φάκελος του Εμπορευματικού Κέντρου της Ηγουμενίτσας από τη Redeplan

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Εντατικοποιεί την προσπάθεια ανάδειξης του ΟΛΘ η νέα διοίκηση, υποστηρίζει ο ΣΕΒΕ

FS Italiane, a stamp to celebrate 100 years of the E.431 electric locomotive

5 Ιουλίου, 2022
Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics

Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

5 Ιουλίου, 2022
Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

5 Ιουλίου, 2022

Στην Winex Investments των Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου περνά το 31,7% της Intrakat

5 Ιουλίου, 2022

Αίτημα πτώχευσης από την σκανδιναβική SAS, επιταχύνεται η εφαρμογή του πλάνου αναδιάρθρωσης

5 Ιουλίου, 2022
Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)

Ξεκινά η έκδοση του “πράσινου” 7ετούς ομολόγου έως 230 εκατ. ευρώ της Lamda Development

5 Ιουλίου, 2022
Νέες αιχμές, αυτή τη φορά από τη Λάρισα, του Χρ. Σπίρτζη κατά ΤΑΙΠΕΔ

Θετικά μηνύματα από το «Ελ. Βενιζέλος» για το καλοκαίρι: Στο -6,8% η επιβατική κίνηση τον Ιούνιο

5 Ιουλίου, 2022
Οι αρρυθμίες πλέον στον σιδηρόδρομο «βγαίνουν προς τα έξω»

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές. Στη Hellenic Train για 10+5 χρόνια

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ