• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Απ. Κενανίδης, ΟΦΑΕ: Όποιος κλάδος δεν συμμετάσχει στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής, θα πάψει να αναπτύσσεται

ffotinos by ffotinos
19 Ιουλίου, 2019
στο LOGISTICS
0
Απ. Κενανίδης, ΟΦΑΕ: Όποιος κλάδος δεν συμμετάσχει στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής, θα πάψει να αναπτύσσεται
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Tα οφέλη από την πιλοτική εφαρμογή του e-CMR (ψηφιακή φορτωτική) σε ελληνικές επιχειρήσεις αναδείχτηκαν στην εσπερίδα που διοργάνωσε η ΟΦΑΕ, με τίτλο «e-CMR: Οι οδικές μεταφορές στην ψηφιακή εποχή».

Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός

To πιλοτικό πρόγραμμα διενεργήθηκε στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος AEOLIX, αποτελώντας τμήμα μιας ευρύτερης στρατηγικής για την ψηφιοποίηση των εγγράφων των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, ως εργαλείο για την διευκόλυνση του εμπορίου και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας, μέσω της αύξησης της παραγωγικότητας και της μείωσης του διοικητικού κόστους.

Όπως επισημάνθηκε στην εσπερίδα, η εφαρμογή της ψηφιακής φορτωτικής δύναται να επιφέρει τα εξής αποτελέσματα:

-Μείωση χρόνου αναμονή οδηγών 95%, από 15 λεπτά σε 48’’.

-Μείωση χρόνου διαδικασίας υπογραφής 89%, από 9 λεπτά σε 1 λεπτό.

-Μείωση χρόνου διαχείρισης εγγράφων 87% από 14 λεπτά σε 1,8 λεπτά.

Όπως υπογραμμίστηκε, το e-CMR οδηγεί σε εμφάνιση ακριβούς σημείου φόρτωσης και εκφόρτωσης, αποδοχή χρήσης από προμηθευτές και πελάτες, διαλειτουργικότητα με άλλα συστήματα πληροφορικής, Real –time επικαιροποίηση των διαδικασιών φορτοεκφόρτωσης και γρήγορη τιμολόγηση.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Απόστολος Κενανίδης σχολίασε ότι «η είσοδος των εργαλείων της ψηφιακής τεχνολογίας  στον κλάδο μας δεν είναι απλά θέμα επιλογής.  Είναι θέμα επιβίωσης, είναι θέμα ανάπτυξης και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των  οδικών μεταφορών, και κατ’ επέκταση ολόκληρου του τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας».

Παραδείγματα εφαρμογής

Μια μεγάλη γερμανική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των logistics, η BLG Automotive Logistics, χρησιμοποιεί 2 εκατ. έντυπα για τα 1 εκατ. οχήματα που διακινεί ετησίως.

Σύμφωνα με υπολογισμούς, αυτό σημαίνει ότι 16,5 εκατ. οχήματα διακινούνται και 33 εκατ. φύλλα χαρτιού καταναλώνονται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, αντιπροσωπεύοντας 135 τόνους ξυλείας κάθε έτος. Αυτός ο πόρος θα μπορούσε να διασωθεί με την χρήση των ψηφιακών εγγράφων φόρτωσης.

Στην Ολλανδία, έρευνες έχουν δείξει πως υπάρχει εξοικονόμηση σε διοικητικά κόστη της τάξης των 4,50 ευρώ για κάθε έντυπο φορτωτικής, το οποίο αντικαθίσταται από ψηφιακό CMR1.

Σύμφωνα με την οργάνωση Μεταφορών και Logistics της Ολλανδίας (Transport en Logistiek Nederland/TLN), 40 εκατ. εντύπων CMR χρησιμοποιούνται κάθε χρόνο στην Ολλανδία για διασυνοριακές οδικές μεταφορές.

Ως εκ τούτου, με το e-CMR η μείωση του διοικητικού κόστους και μόνο θα μπορούσε να αγγίξει τα 180 εκατ. ευρώ ετησίως.

H ομιλία του προέδρου της ΟΦΑΕ

Σας ευχαριστώ θερμά που βρίσκεστε σήμερα μαζί μας, σε μια εκδήλωση που έχει ιδιαίτερη σημασία για την ΟΦΑΕ, καθώς κλείνει τον κύκλο μιας διαδρομής που ξεκίνησε πριν από δύο  χρόνια περίπου, όταν η ΟΦΑΕ πήρε την πρωτοβουλία να κάνει ένα μεγάλο βήμα ανοίγοντας στις οδικές μεταφορές ένα παράθυρο προς το μέλλον, συμμετέχοντας στο πιλοτικό πρόγραμμα ψηφιοποίησης των συνοδευτικών εγγράφων των μεταφορών, και συγκεκριμένα ξεκινώντας με τις δοκιμές στο ηλεκτρονικό CMR, με τη βοήθεια της διεθνούς Ένωσης μας, της IRU και με την αμέριστη στήριξη και την ενεργό συμμετοχή του υπουργείου Υποδομών και  Μεταφορών.

Οι οδικές μεταφορές είναι τομέας στρατηγικής σημασίας για την ευρωπαϊκή οικονομία και όχι μόνο. Οι οδικές εμπορευματικές μεταφορές θεωρούνται σήμερα η κινητήρια δύναμη της ευρωπαϊκής οικονομίας, δεδομένου ότι μεταφέρουν πάνω από το 75% του συνόλου των εμπορευματικών μεταφορών δια ξηράς και κοντά στο 90% της αξίας του συνόλου των εμπορευματικών μεταφορών.

Δεν θα ήταν υπερβολή να ισχυριστούμε πως ο παγκόσμιος καταλύτης για την αειφόρο ανάπτυξη είναι και η διασφάλιση της ετοιμότητας του κλάδου των οδικών μεταφορών!

Παράλληλα, η ψηφιακή εποχή είναι εδώ και αλλάζει ταχύτατα τα πάντα… την οικονομία, τις συνθήκες εργασίας, τις συναλλαγές, τις διαδικασίες. Δημιουργεί, νέα επιχειρηματικά μοντέλα που στηρίζονται στις συνεργασίες, σε νέα κανάλια διανομής σε καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα.

Αυτές οι σαρωτικές αλλαγές, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες τις οποίες πρέπει να αδράξουμε. Αντιθέτως, εάν δεν εκμεταλλευτούμε αυτές τις ευκαιρίες και δεν προσαρμοστούμε στην νέα τάξη πραγμάτων, θα έρθουμε αντιμέτωποι με πολλαπλές προκλήσεις και την απειλή αποκλεισμού από την άκρως ανταγωνιστική διεθνή αγορά.

Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί επιλογή, ο κλάδος των οδικών μεταφορών είναι ανάγκη να εκσυγχρονιστεί!

Θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς γιατί η ψηφιοποίηση της φορτωτικής αποτελεί βασική προτεραιότητα για μια αγορά που βρίσκεται σε πολυετή ύφεση και που πλέον έχει αρχίσει να αντιμετωπίζει κρίσιμα προβλήματα βιωσιμότητας.

Κι όμως αγαπητοί, η είσοδος των εργαλείων της ψηφιακής τεχνολογίας  στον κλάδο μας δεν είναι απλά θέμα επιλογής.  Είναι θέμα επιβίωσης, είναι θέμα ανάπτυξης και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των εθνικών και διεθνών οδικών μεταφορών, και κατ’ επέκταση ολόκληρου του τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Όποιος κλάδος δεν συμμετάσχει ενεργά στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής θα πάψει να αναπτύσσεται. Θα χάσει την ανταγωνιστικότητα του και τελικά θα μείνει εκτός αγοράς. Πρέπει να κοιτάμε μπροστά, πρέπει να ακολουθούμε τις εξελίξεις της εποχής και της τεχνολογίας προς το σκοπό της επιτυχούς ένταξής μας στην ψηφιακή εποχή!

Αυτές οι σαρωτικές αλλαγές, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες τις οποίες πρέπει να αδράξουμε προκειμένου να αποκομίσουμε πολλαπλά οφέλη ως κλάδος Αντιθέτως, εάν δεν εκμεταλλευτούμε αυτές τις ευκαιρίες και δεν προσαρμοστούμε στην νέα τάξη πραγμάτων, θα έρθουμε αντιμέτωποι με πολλαπλές προκλήσεις και την απειλή αποκλεισμού από την άκρως ανταγωνιστική διεθνή αγορά.

Η ψηφιοποίηση της φορτωτικής CMR, θα βελτιώσει  και θα απλοποιήσει την ροή των εργασιών μας, μειώνοντας σημαντικά το διοικητικό κόστος και επιταχύνοντας τις διαδικασίες.

Θα ενισχύσει την διαφάνεια και την ασφάλεια της μεταφοράς εμπορευμάτων, δεδομένου ότι όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με την μεταφορά εμπορευμάτων θα είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο προς όλους τους συμβαλλόμενους και θα τηρούνται με ασφάλεια και ευκολία, μειώνοντας σημαντικά το χάος που αντιμετωπίζουμε όλοι στα γραφεία μας από την αρχειοθέτηση και διατήρηση μεγάλου όγκου έντυπων.

Κατ’ επέκταση όλα αυτά θα οδηγήσουν στην ικανοποίηση των πελατών μας, που είναι το μεγάλο ζητούμενο για τις επιχειρήσεις μας., καθώς η διατήρηση του πελατολογίου μας και η προσέλκυση νέων πελατών θα οδηγήσουν σε αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων μας.

Με πολύ απλά λόγια η υιοθέτηση της  ψηφιακής φορτωτικής CMR θα μειώσει άμεσα το λειτουργικό κόστος και άμεσα  θα οδηγήσει και σε αύξηση των εσόδων. Μπορεί να ακούγεται ιδανικό αλλά είναι όμως εφικτό. Χρειάζεται να το πιστέψουμε και να στοχεύσουμε στην αλλαγή.

Πέραν όμως των ευεργετημάτων που θα έχουν οι επαγγελματίες του κλάδου από τη μείωση του διοικητικού κόστους των παρεχόμενων εκ μέρους τους υπηρεσιών, η χρησιμοποίηση της διεθνούς ψηφιακής φορτωτικής CMR θα έχει πολύ θετικά αποτελέσματα και σε ένα άλλο μείζον πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε οι Έλληνες αυτοκινητιστές εδώ και πολλά χρόνια και που τελικά έχει αντίκτυπο και στην εθνική μας οικονομία.

Αναφέρομαι στην παράνομη μεταφορά και στους τρόπους αντιμετώπισης της.  Είμαι σίγουρος ότι όλοι οι συνάδελφοι μου που βρίσκονται σήμερα εδώ αντιλαμβάνονται και συμμερίζονται απόλυτα την επιτακτική ανάγκη εύρεσης αποτελεσματικών εργαλείων αντιμετώπισης της παράνομης μεταφοράς.

Κυρίες και Κύριοι,

Η ψηφιακή φορτωτική CMR μπορεί να αποτελέσει όχι μόνον ένα καινοτόμο επιχειρηματικό εργαλείο, αλλά να χρησιμοποιηθεί και  ως μέσο διασφάλισης της νομιμότητας της μεταφοράς, καθώς θα μπει ένα τέλος στη δυνατότητα  παραποίησης των εντύπων της φορτωτικής.

Οι εκπρόσωποι του κλάδου γνωρίζουμε πολύ καλά πως έχουν γεμίσει οι κάδοι των απορριμμάτων με παραποιημένα και πλαστά CMR, τα οποία χρησιμοποιούν αποκλειστικά οι αλλοδαποί μεταφορείς για την παραπλάνηση των ελεγκτικών οργάνων.

Η ψηφιακή φορτωτική θα έχει μοναδικότητα και δεν θα μπορεί ούτε να παραποιηθεί ούτε να αντιγραφεί.

Γνωρίζω επίσης πολύ καλά πως η αντιμετώπιση της παράνομης μεταφοράς και περισσότερο της παράνομης διενέργειας καμποτάζ δεν αποτελεί προτεραιότητα μόνο για εμάς τους Έλληνες αυτοκινητιστές που πιεζόμαστε ασφυκτικά από τις συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού που επικρατούν στην αγορά, αλλά αποτελεί προτεραιότητα και της Ελληνικής Πολιτείας καθώς η παράνομη μεταφορά συνεπάγεται απώλεια δημοσίων εσόδων.

Πρόκειται λοιπόν για ζήτημα επιβίωσης των επιχειρήσεων του κλάδου μας και πρέπει να δράσουμε άμεσα και αποτελεσματικά, για να πετύχουμε την ένταξη μας στην ψηφιακή εποχή. Φυσικά η ένταξη αυτή και η αλλαγή δεν μπορούν να έρθουν από την μία ημέρα στην άλλη, καθώς δεν συντρέχουν ακόμα οι βασικές προϋποθέσεις.

Τις προϋποθέσεις όμως τις δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι θέτοντας τον στόχο. Θα πρέπει να επενδύσουμε σε νέες τεχνολογίες που θα διευκολύνουν την επαγγελματική δραστηριότητα μας, που θα μας εκσυγχρονίσουν και θα μας κάνουν πιο ανταγωνιστικούς.

Η ΟΦΑΕ δεσμεύεται να επενδύσει στην ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων , αναπτύσσοντας νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, μέσα στα πλαίσια λειτουργίας των επαγγελματικών Σχολών της, τα οποία θα σχετίζονται με την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.

Πέρα από την ιδιωτική πρωτοβουλία, χρειάζεται παράλληλα η αρωγή της Πολιτείας καθώς εν προκειμένω αποτελεί τον κομβικό αν και όχι τον μόνο παράγοντα για την επιτυχή ένταξη στην ψηφιακή εποχή. Κάθε χώρα που έχει προοδεύσει στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών το έχει πετύχει μέσα από τη συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Σε ένα πλαίσιο κοινά αποδεκτών εθνικών στόχων.

Ο ρόλος της Πολιτείας είναι να δημιουργήσει ένα ευνοϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για ιδιωτικές επενδύσεις σε δίκτυα επόμενης γενιάς, με έμφαση στην επιτάχυνση και απλούστευση των διαδικασιών. Ο ρόλος ο δικός μας είναι να έχουμε διορατική ματιά στο μέλλον, να υιοθετούμε και να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές και να θέτουμε υψηλούς στόχους.

Ολοκληρώνοντας την εισαγωγική μου ομιλία και λίγο πριν δώσω τον λόγο σε όλους όσους συμμετείχαν στο πιλοτικό αυτό έργο να μας παρουσιάσουν οι ίδιοι τα αποτελέσματα των δοκιμαστικών εφαρμογών του e-CMR μέσα από την δική τους πραγματική εμπειρία, θα ήθελα να σας πω πως το μεγαλύτερο όφελος που αποκομίσαμε από την συμμετοχή μας σε αυτό το πανευρωπαϊκό έργο ήταν η συνεργασία με τις δυναμικότερες επιχειρήσεις της εγχώριας αγοράς, καθώς και η ενδυνάμωση της συνεργασίας μας με το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών!

Ο εκσυγχρονισμός και η ανάπτυξη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας είναι ευθύνη όλων των φορέων της.

Για να την πετύχουμε, πρέπει συντεταγμένα, να αναλάβει ο καθένας, την ευθύνη που του αναλογεί.

Τέλος, θα ήθελα να σας καλέσω να παρακολουθήσουμε όλοι μαζί ένα βίντεο για την δραστηριότητα της ΟΦΑΕ, και αμέσως μετά θα ξεκινήσουν οι εργασίες της εσπερίδας μας! Σας ευχαριστώ!

Tags:E-CMRΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΕΝΑΝΙΔΗΣΟΦΑΕΨΗΦΙΑΚΗ ΦΟΡΤΩΤΙΚΗ

Σχετικά Άρθρα

Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

IRU: Έλλειμμα 2,6 εκατομμυρίων οδηγών, παγκοσμίως, στις οδικές μεταφορές

12 Ιανουαρίου, 2023
Ρουμανία: Κρατική ενίσχυση 60 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των οδικών μεταφορών (εμπορευματικών, επιβατικών)
LOGISTICS

Τροποποιήσεις στην απόσπαση εργαζομένων από ξένη χώρα στην Ελλάδα. Τι ισχύει για τις μεταφορές

11 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τη δυνατότητα ή μη των ΙΜΕ να αποκτούν κατά κυριότητα ή να μισθώνουν ΦΔΧ

30 Δεκεμβρίου, 2022
Η Κομισιόν ζητά να συναφθούν συμφωνίες οδικών μεταφορών με Ουκρανία και Μολδαβία
LOGISTICS

Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των μεταφορέων που θα λάβουν άδειες ΕΔΥΜ το 2023

22 Δεκεμβρίου, 2022
LOGISTICS

Ενστάσεις ΟΦΑΕ για την ψηφιακή κάρτα εργασίας στους επαγγελματίες οδηγούς βαρέων οχημάτων

20 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οχτώ προσφορές κατατέθηκαν για την επέκταση της κρουαζιέρας (νότια ζώνη, φάση Α΄) του ΟΛΠ, ύψους 136,3 εκατ.

Κατατέθηκε προς έγκριση ο φάκελος του Εμπορευματικού Κέντρου της Ηγουμενίτσας από τη Redeplan

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εντείνονται οι προσπάθειες της ελληνικής πλευράς για την διεξαγωγή πτήσεων Αθήνα – Σαγκάη

«Προσγειώνεται» στο αεροδρόμιο της Αθήνας και η Juneyao Air. Πτήσεις Αθήνα – Σαγκάη

1 Φεβρουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

2 Φεβρουαρίου, 2023
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

2 Φεβρουαρίου, 2023
Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

2 Φεβρουαρίου, 2023
Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων

Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

2 Φεβρουαρίου, 2023
Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία

H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

2 Φεβρουαρίου, 2023
First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η TÜV Hellas (TÜV Nord) πιστοποίησε τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ για πρώτη φορά στον χρηματιστηριακό δείκτη FTSE4Good

2 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ