Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Intrakat: Χρήση καινοτόμων τεχνολογιών στις εργασίες για τον αυτοκινητόδρομο Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς (Κύπρος)

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    PostNL appoints Maurice Unck as Director of its Dutch mail business

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    SABO: Ανέλαβε την αναβάθμιση του εργοστασίου κεραμοποιίας της Cemacon στη Ρουμανία

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Πρωτογενές πλεόνασμα 5,6 δισ. στο 8μηνο για τον προϋπολογισμό

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    FREENOW και Johnnie Walker συμπράττουν για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ρώμη Fiumicino και Ρίο ντε Τζανέιρο θα συνδέει, από 29 Οκτωβρίου, η ITA Airways

    25 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Intrakat: Χρήση καινοτόμων τεχνολογιών στις εργασίες για τον αυτοκινητόδρομο Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς (Κύπρος)

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    PostNL appoints Maurice Unck as Director of its Dutch mail business

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    SABO: Ανέλαβε την αναβάθμιση του εργοστασίου κεραμοποιίας της Cemacon στη Ρουμανία

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Πρωτογενές πλεόνασμα 5,6 δισ. στο 8μηνο για τον προϋπολογισμό

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    FREENOW και Johnnie Walker συμπράττουν για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

    25 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ρώμη Fiumicino και Ρίο ντε Τζανέιρο θα συνδέει, από 29 Οκτωβρίου, η ITA Airways

    25 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Διαφωνία IRU για την ένταξη ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων στην Ευρωβινιέτα

vvegiazi by vvegiazi
5 Μαΐου, 2023
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Διαφωνεί ευθέως η IRU με την πρόταση της Κομισιόν όσον αφορά την κατηγορία εκπομπών CO2 των βαρέων
επαγγελματικών οχημάτων με ρυμουλκούμενα και ημιρυμουλκούμενα και την προσθήκη τους στην Ευρωβινιέτα.

Μάλιστα, όπως επισημαίνει, τα κράτη-μέλη που επιβάλλουν διόδια στο οδικό τους δίκτυο πρέπει να μεταφέρουν στο εθνικό τους δίκαιο τους νέους κανόνες για την Ευρωβινιέτα, που δημοσιεύθηκαν το 2022, έως τις 25 Μαρτίου 2024.

Το τρέχον σύστημα επιτρέπει στα κράτη-μέλη να βασίζουν τα ποσοστά χρέωσης οδικών υποδομών σύμφωνα με την κατηγορία Euro των μηχανοκίνητων οχημάτων. «Οπότε, από τον Μάρτιο του 2024 και έπειτα, μια διακύμανση του ποσοστού με βάση την απόδοση του CO₂ θα καταστεί υποχρεωτική», αναφέρει η IRU.

Η Κομισιόν ελπίζει να δώσει κίνητρα για την υιοθέτηση πιο ενεργειακά αποδοτικών ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων από την αγορά προσθέτοντάς τα στον δείκτη εκπομπών άνθρακα, αλλά τα κράτη-μέλη θα πρέπει να το εφαρμόσουν μόνο από την 1η Ιουλίου 2030.

Σύμφωνα με την Raluca Marian, IRU Director EU Advocacy, «Ο κλάδος των οδικών μεταφορών είχε μεγαλύτερες προσδοκίες για την πρόταση. Η IRU μπορεί να χαιρετίσει μια τέτοια επέκταση της οδηγίας για την Ευρωβινιέτα μόνο εάν τα κράτη-μέλη υποχρεωθούν να την εφαρμόσουν από την ίδια ημερομηνία με το σύστημα για τα μηχανοκίνητα οχήματα.

Οι συνδυασμοί οχημάτων θα μπορούσαν να καταλήξουν σε μια πιο ευνοϊκή κατηγορία χρέωσης, λόγω της ενεργειακής απόδοσης του ρυμουλκούμενου, η οποία θα προσφέρει δυνητικά σανίδα σωτηρίας σε οχήματα που θα μπορούσαν να υποβαθμιστούν από την εισαγωγή του δείκτη εκπομπών άνθρακα. Η υποχρέωση εφαρμογής του δεν μπορεί να περιμένει μέχρι την 1η Ιουλίου 2030».

Όπως είπε, «Καλούμε τους νομοθέτες να διασφαλίσουν ότι αυτή η πρόταση θα αποτελέσει πραγματικό θετικό κίνητρο για τους μεταφορείς. Πρέπει να είναι ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους συνδυασμούς οχημάτων να μπουν σε μια πιο ευνοϊκή κατηγορία χρέωσης από την ίδια ημερομηνία με την εφαρμογή της διακύμανσης του ποσοστού CO₂ για τα μηχανοκίνητα οχήματα».

Όπως σχολιάζει η IRU, «Το τρέχον πλαίσιο της Ευρωβινιέτα κινδυνεύει ήδη να αυξήσει σοβαρά τις χρεώσεις του χρήστη και τα κόστη για τα βαρέα φορτηγά οχήματα, όπως φαίνεται στο προσχέδιο των σχεδίων εφαρμογής της γερμανικής κυβέρνησης, όπου οι χρεώσεις σχεδόν διπλασιάζονται και το προτεινόμενο σύστημα δεν λαμβάνεται υπόψη.

Αυτό είναι απαράδεκτο, καθώς η τροποποίηση της Ευρωβινιέτας του 2022 δηλώνει ξεκάθαρα ότι η εισαγωγή τελών που σχετίζονται με το CO₂ δεν πρέπει να επιβάλλονται με σκοπό το αθέμιτο κέρδος».

«Επιπλέον, το σύστημα εκπομπών CO₂ είναι ήδη πολύ περίπλοκο στην εφαρμογή του, οπότε η προσθήκη ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων θα μπορούσε να το κάνει ακόμη πιο περίπλοκο», τόνισε η Raluca Marian.

Οι προτεινόμενες αλλαγές θα μπορούσαν επίσης να είναι διοικητικά επαχθείς για τους οδηγούς και τους διαχειριστές στόλων. Οι νομοθέτες θα πρέπει να βρουν λύσεις για να ελαχιστοποιήσουν τον διοικητικό φόρτο που συνδέεται με την επαναλαμβανόμενη ταξινόμηση συνδυασμών οχημάτων και τους παρόχους διοδίων.

Τέλος, ο συνδυασμός των αλλαγών του 2022 στην Ευρωβινιέτα σε συνδυασμό με τη νέα πρόταση θα μπορούσε να σημαίνει ότι πολλά οχήματα Euro VI -που θεωρούνται επί του παρόντος η καθαρότερη τεχνολογία- θα καταλήξουν σε πολύ λιγότερο ευνοϊκές κατηγορίες το 2024.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:IRUΕΥΡΩΒΙΝΙΕΤΑEUROVIGNETTEΦΟΡΤΗΓΑΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023
ΓΝΩΜΗ

Δορυφορική παρακολούθηση φορτηγών και κοντέινερ σε όλη τη χώρα

3 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

ΠΑΣΟΚ: Το περιστατικό με τη φωτιά σε βυτιοφόρο φέρνει στην επικαιρότητα σοβαρά θέματα οδικής ασφάλειας

18 Αυγούστου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνεχίζεται η άνοδος των ταξινομήσεων στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου: +26% στο 7μηνο

10 Αυγούστου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: Διαθέτει 322 εργοστάσια παραγωγής οχημάτων, κινητήρων και μπαταριών

10 Αυγούστου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

9 Αυγούστου, 2023
Επόμενο άρθρο

Δεσμευτική συμφωνία Ιω. Μίχου με Εθνική Τράπεζα για το 7,5% της Epsilon Net

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Κωνσταντίνος Μπήτρος, Streem Global: Eξετάζουμε εξαγορές στο εξωτερικό

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Λ. Σιγάλας, Minoan Lines: Θα αναπτύξουμε τα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Ηρακλείου

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Intrakat: Χρήση καινοτόμων τεχνολογιών στις εργασίες για τον αυτοκινητόδρομο Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς (Κύπρος)

25 Σεπτεμβρίου, 2023

PostNL appoints Maurice Unck as Director of its Dutch mail business

25 Σεπτεμβρίου, 2023

SABO: Ανέλαβε την αναβάθμιση του εργοστασίου κεραμοποιίας της Cemacon στη Ρουμανία

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Πρωτογενές πλεόνασμα 5,6 δισ. στο 8μηνο για τον προϋπολογισμό

25 Σεπτεμβρίου, 2023

FREENOW και Johnnie Walker συμπράττουν για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Ρώμη Fiumicino και Ρίο ντε Τζανέιρο θα συνδέει, από 29 Οκτωβρίου, η ITA Airways

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Αττική Οδός: Κλειστή η έξοδος προς Λ. Φυλής στο ρεύμα προς Ελευσίνα από το βράδυ 25/9 ως το πρωί 26/9

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Νέος Managing Director της PCT ο Captain Wang Jihang

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ