• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 11 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    «Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

    11 Αυγούστου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκίνησε η πίστωση των 45 – 100 ευρώ του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμου)

    11 Αυγούστου, 2022
    Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συγχαρητήρια επιστολή του προέδρου του ΕΒΕΠ στην Attica για τα 3 νέα Catamaran

    11 Αυγούστου, 2022
    Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου

    11 Αυγούστου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) από ΔΑΑ, AEGEAN και ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

    11 Αυγούστου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    «Πράσινο φως» του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα στάση του Προαστιακού στο Κρυονέρι Αττικής

    11 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    «Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

    11 Αυγούστου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκίνησε η πίστωση των 45 – 100 ευρώ του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμου)

    11 Αυγούστου, 2022
    Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συγχαρητήρια επιστολή του προέδρου του ΕΒΕΠ στην Attica για τα 3 νέα Catamaran

    11 Αυγούστου, 2022
    Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου

    11 Αυγούστου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) από ΔΑΑ, AEGEAN και ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

    11 Αυγούστου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    «Πράσινο φως» του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα στάση του Προαστιακού στο Κρυονέρι Αττικής

    11 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Θ. Βούρδας: Τα βήματα που θα καταστήσουν την Ελλάδα διαμετακομιστικό hub της ΝΑ Ευρώπης

vvegiazi by vvegiazi
7 Νοεμβρίου, 2018
στο LOGISTICS
0
Ως τα τέλη Οκτωβρίου ενεργοποιείται το Μεταφορικό Ισοδύναμο στα καύσιμα. Το 2019 θα επιδοτούνται και τα εισιτήρια 2ης θέσης

OLP, TEKAL, 2OCT2017

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα βήματα που υλοποιούνται για την εδραίωση της Ελλάδας ως διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης περιέγραψε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Θάνος Βούρδας, στην ημερίδα «New Global Routes: One Belt One Road Initiative & TEN-T».

Σύμφωνα με τον κ. Βούρδα, επιδίωξη αποτελεί η εκμετάλλευση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας, χτίζοντας συνεργασίες με τις γειτονικές βαλκανικές χώρες.

Στους στόχους του υπουργείου, όπως τόνισε ο κ. Βούρδας, εντάσσονται η ολοκλήρωση, ως το τέλος του 2018, της νέας διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και Αθήνα – Αίγιο, καθώς και, ως το 2022, της σύνδεσης του νέου εμπορικού λιμένα της Πάτρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Στιγμιότυπο από την ομιλία του γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών στην ημερίδα «New Global Routes: One Belt One Road Initiative & TEN-T»

Αναλυτικά, η ομιλία του κ. Βούρδα έχει ως εξής:

Το Μάιο του 2017, ο πρωθυπουργός μας Αλέξης Τσίπρας, κατά την ομιλία του σε συζήτηση στρογγυλής τράπεζας των αρχηγών 28 κρατών, δήλωσε ότι  η πρωτοβουλία One Belt One Road  της κυβέρνησης της Κίνας, μπορεί να αποτελέσει τον ζωντανό Δρόμο του Μεταξιού του 21ου αιώνα, με την Ελλάδα να έχει στρατηγικό ρόλο.

Ενάμιση χρόνο πολλά κομβικά βήματα έχουν γίνει προς αυτή την κατεύθυνση και την εδραίωση της χώρας μας ως διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Την άνοιξη θα έχουμε ολοκληρώσει το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών που ξεκίνησε πέρυσι. Πρόκειται για ένα μεγαλόπνοο έργο που αναμένεται να συντελέσει καθοριστικά στον προσδιορισμό της μελλοντικής στρατηγικής στον τομέα των μεταφορών και την υποστήριξη της ελληνικής οικονομίας.

Το Masterplan αυτό, με τελικό ορίζοντα το έτος 2037 και ενδιάμεσο χρονικό ορίζοντα το έτος 2027, θα διευκολύνει τον εντοπισμό και την αιτιολόγηση των μελλοντικών απαιτούμενων πολιτικών και επενδύσεων για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος μεταφορών (οδικών, σιδηροδρομικών, εναέριων, θαλάσσιων). Για την αειφόρο ανάπτυξη, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας και της εδαφικής συνοχής της χώρας.

Σε αυτό το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο εντάσσονται το σύνολο των συνδυασμένων μεταφορών, οι ακτοπλοϊκές μεταφορές, τα λιμάνια, τα εμπορευματικά κέντρα, οι σιδηροδρομικές υποδομές, οι διεθνείς συνδέσεις, οι οδικές μεταφορές.

Το όραμά μας για τη χώρα μας, αλλά και για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, περιλαμβάνει κρίσιμες υποδομές μεταφορών που στηρίζουν τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις, την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, τις κοινωνικές ανάγκες των πολιτών.

Τηρώντας τις δεσμεύσεις μας συγχρόνως με την ολοκλήρωση του βασικού οδικού δικτύου της χώρας προχωρούμε με ταχύτατο ρυθμό στην αναβάθμιση και την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου.

Αποτελεί βασικό στρατηγικό στόχο η ανατροπή του σημερινού ισοζυγίου ανάμεσα σε σιδηροδρομικά και οδικά έργα προς όφελος των πολιτών, της επιχειρηματικότητας και του περιβάλλοντος και η διασφάλιση της ορθής αξιοποίησης Ευρωπαϊκών και Εθνικών πόρων.

Το όραμα του πρωθυπουργού και η σύμφωνη άποψη των ηγετών των βαλκανικών χωρών για έναν δακτύλιο συνδυασμένων πολυτροπικών μεταφορών, με κέντρο τη Θεσσαλονίκη, που θα περιλαμβάνει, εκτός από τα λιμάνια της Βουλγαρίας, τη Ρουμανία, τη Σερβία και την πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, ωριμάζει και προχωρά προς συμφωνία και υλοποίηση.

Και όλα αυτά, με ένα διεθνές και ευρωπαϊκό περιβάλλον να αποδέχεται και να στηρίζει την υλοποίηση και τον εθνικό σχεδιασμό μας και έχει εκφραστεί αυτό τόσο από τον Πρόεδρο Γιουνκέρ όσο και από τις αρμόδιες Επιτρόπους, την Επίτροπο Bulc και την Επίτροπο Cretu.

Σε αυτή την κατεύθυνση, κομβικά σημεία είναι η ολοκλήρωση της νέας διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη και Αθήνα –Αίγιο με χρόνο ολοκλήρωσης το τέλος του έτους, καθώς και να φθάσει η νέα γραμμή στο νέο εμπορικό λιμάνι της Πάτρας το 2022.

Και από εκεί περνάμε στο νέο διατροπικό Διάδρομο πανευρωπαϊκής σημασίας μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας. Ο εν λόγω Διάδρομος θα βασίζεται στη σιδηροδρομική σύνδεση των κομβικών λιμένων των δύο χωρών: Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Αλεξανδρούπολη – Μπουργκάς – Βάρνα – Ρούσε (Rail T–K–A–B–V–R project) και στην αξιοποίηση της δυναμικής που μπορούν να αναπτύξουν.

Η μελέτη βιωσιμότητας  ολοκληρώθηκε (με θετικό αποτέλεσμα) και ολοκληρώνουμε άμεσα τις νομικές επεξεργασίες που θα οδηγήσουν στην ίδρυση της διακρατικής εταιρείας.  Αναμφισβήτητα, υφίσταται κορεσμός των στενών του Βοσπόρου και παρατηρείται τάση στη διεθνή αγορά για αναζήτηση εναλλακτικού διαύλου. Αυτό το κενό ερχόμαστε λοιπόν να καλύψουμε με αυτό το σημαντικό έργο.

Ένα ακόμη βήμα προς την αντιμετώπιση των σημείων συμφόρησης στα σύνορα με τις γείτονες βαλκανικές χώρες είναι ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων αδιάλειπτης ροής. Η α’ φάση του διαγωνισμού ολοκληρώθηκε και προχωράμε σύντομα στη β’ φάση για την ανάδειξη του αναδόχου που θα εγκαταστήσει το σύστημα.

Στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών, εκτός από τα σημαντικά έργα αναβάθμισης και επέκτασης των δικτύων, τα Εμπορευματικά Κέντρα, ως κρίσιμες υποδομές, αποτελούν μία σημαντική προϋπόθεση για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και δράσεων της μεταφορικής αλυσίδας. Εξάλλου Η ίδρυση και λειτουργία  Εμπορευματικών Κέντρων αποτελούν προτεραιότητα για εμάς, καθώς η ύπαρξη εμπορευματικών κέντρων σε όλα τα λιμάνια της χώρας και σε κάθε παραγωγική περιοχή, θα προσελκύσουν παραγωγικές δομές πρόσθετες από τις θετικές συνέπειες που έχουν οι μεταφορές.

Το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, του οποίου η σύμβαση παραχώρησης  κυρώθηκε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, αποτελεί το πρώτο ενιαίο κέντρο συνδυασμένων μεταφορών στη χώρα, με επαρκείς συνδέσεις με το σιδηροδρομικό δίκτυο και με τους οδικούς άξονες. Ακολουθεί το Εμπορευματικό Κέντρο του Γκόνου.

Με τις υποδομές αποκτούμε, λοιπόν, μια στέρεα βάση για να αναπτύξουμε τις υπηρεσίες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Καθώς όμως, όταν μιλάμε για logistics μιλάμε για μια αλυσίδα που συνδέει πολλούς τομείς της αγοράς και πολλούς φορείς, αναδείχθηκε ως επιτακτική η ανάγκη για εθνική στρατηγική. Εδώ και ένα χρόνο περίπου υλοποιούμε το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Εφοδιαστική Αλυσίδα, προχωρώντας σε κρίσιμες δράσεις όπως ο εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου, η απλοποίηση τελωνειακών διαδικασιών, η ανανέωση του στόλου των φορτηγών, η προώθηση της τυποποίησης στην ελληνική αγορά logistics, η προώθηση δράσεων έρευνας και καινοτομίας.

Στο πλαίσιο αυτό, και σε επίπεδο σχεδιασμού πολιτικών για την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλά και της βελτίωσης του επιπέδου ζωής, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής προχωρά σε μελέτη για τη Βιώσιμη Αναδιοργάνωση των αστικών εμπορευματικών μεταφορών στην Αττική (Log-Attica). Η αναδιοργάνωση των αστικών εμπορευματικών μεταφορών της Αττικής αποτελεί ένα έργο εξαιρετικά σύνθετο, ιδιαίτερα απαιτητικό και μακρόπνοο, αλλά με προφανή οφέλη για την κοινωνία, το περιβάλλον, την αγορά και την ελκυστικότητα των πόλεων της Αττικής.

Η Ελλάδα έρχεται, επιτέλους, να αξιοποιήσει τη θέση της ως διεθνές κέντρο συνδυασμένων μεταφορών. Αναβαθμίζουμε τη γεωπολιτική μας θέση, προσελκύουμε νέες παραγωγικές και μεταποιητικές δομές, οικοδομούμε σχέσεις συνεργασίας και αμοιβαίων παραγωγικών δραστηριοτήτων με τις βαλκανικές χώρες.

Απαραίτητο στοιχείο, όμως, υλοποίησης του σχεδιασμού μας είναι ο συντονισμός δυνάμεων. Συντονισμός δυνάμεων τόσο στην Ελλάδα σε εθνικό επίπεδο όσο και στην Ευρώπη.

Tags:Rail T-K-A-B-V-R ΡrojectΓΚΟΝΟΣΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑΘΑΝΟΣ ΒΟΥΡΔΑΣΘΡΙΑΣΙΟΟΛΘ

Σχετικά Άρθρα

Διευκρινίσεις περί ένταξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο στόλο επιχειρήσεων εκμίσθωσης ΕΙΧ χωρίς ή με οδηγό
MMM

Οι πιάτσες των ταξί αποκτούν σταθμούς φόρτισης, στις 17.500 ευρώ η επιδότηση για ηλεκτρικό ταξί

4 Αυγούστου, 2022
Διαφορετικές προσεγγίσεις ΕΕ και υπουργείου Ναυτιλίας για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών
LOGISTICS

Συνάντηση αντιπροσωπείας ΕΕΣΥΜ με τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων

29 Ιουλίου, 2022
Απαιτούνται 279.000 σημεία φόρτισης για ηλεκτρικά φορτηγά, ως το 2030, σύμφωνα με έρευνα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Έως τις 8.000 ευρώ η επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όλες οι πληροφορίες του «Κινούμαι Ηλεκτρικά» 2

27 Ιουλίου, 2022
Την AIGLON (Peugeot, Citroën, DS) επαναπιστοποίσε η TÜV Hellas (TÜV Nord)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στρατηγική συνεργασία της ElpeFuture (ΕΛΠΕ) με τον όμιλο Συγγελίδη για την ηλεκτροκίνηση

26 Ιουλίου, 2022
Ιδανικές συνθήκες στην Ελλάδα για την εφαρμογή ηλεκτροκίνησης σε προστατευμένα περιβάλλοντα. Δηλώσεις Ευ. Μπεκιάρη
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων «αποθαρρύνουν» νέους αγοραστές

25 Ιουλίου, 2022
LOGISTICS

Δημιουργία eΠλατφόρμας Αντιστοίχισης προς διευκόλυνση ανταλλαγών με την Ουκρανία και βελτίωσης της εφοδιαστικής αλυσίδας

22 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Απαραίτητη για τη βιωσιμότητα των εμπορευματικών κέντρων η σύνδεση με λιμένες. Η ευρωπαϊκή και ελληνική εμπειρία

Απαραίτητη για τη βιωσιμότητα των εμπορευματικών κέντρων η σύνδεση με λιμένες. Η ευρωπαϊκή και ελληνική εμπειρία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Επεκτείνεται η SKY express, εγκαινιάζει δρομολόγια σε Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια τον Νοέμβριο

Επεκτείνεται η SKY express, εγκαινιάζει δρομολόγια σε Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια τον Νοέμβριο

5 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022

Πιστώνονται 6,8 εκατ. ευρώ στην Ellinair, η οποία έχει αναστείλει το πτητικό έργο της

8 Αυγούστου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Δικαστήρια, λόγω της έναρξης των εργασιών της γραμμής 4 του μετρό

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Δικαστήρια, λόγω της έναρξης των εργασιών της γραμμής 4 του μετρό

9 Αυγούστου, 2022
Τα νεότερα δεδομένα για την παράκαμψη Χαλκίδας και τη σύνδεση της Ιόνιας Οδού με το Αγρίνιο

Aποζημίωση 13,46 εκατ. ευρώ στη Νέα Οδό για τους περιορισμούς στις μετακινήσεις λόγω Covid

8 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Ξεκίνησε η πίστωση των 45 – 100 ευρώ του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμου)

11 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Συγχαρητήρια επιστολή του προέδρου του ΕΒΕΠ στην Attica για τα 3 νέα Catamaran

11 Αυγούστου, 2022
Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου

Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου

11 Αυγούστου, 2022

Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) από ΔΑΑ, AEGEAN και ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

11 Αυγούστου, 2022

«Πράσινο φως» του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα στάση του Προαστιακού στο Κρυονέρι Αττικής

11 Αυγούστου, 2022
Ευχάριστα νέα για την Εύβοια. Προκηρύσσεται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ.

Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ προσωρινός ανάδοχος της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%

10 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Περισσότερες από 2 εκατ. αιτήσεις για το Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

10 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ