• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κάλεσμα της ΔΕΠΑ σε ιδιοκτήτες φορτηγών για τη μετατροπή των οχημάτων τους σε φυσικού αερίου. Τα οφέλη

ffotinos by ffotinos
4 Απριλίου, 2018
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα οφέλη από την μετατροπή των βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων των φορτηγών σε CNG (φυσικό αέριο) παρουσίασε ο διευθυντής δραστηριοτήτων της ΔΕΠΑ Στέφανος Οικονομίδης, στην εσπερίδα της ΟΦΑΕ, με θέμα “Αεριοκίνηση, Υπολογισμός Ανθρακικού Αποτυπώματος & Πράσινη εφοδιαστική: Εργαλεία ανάπτυξης για τον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών”.

Της Βάσως Βεγιάζη

Σύμφωνα με τον κ. Οικονομίδη, η επόμενη γενιά καυσίμων στα οχήματα θα είναι το φυσικό αέριο, ο ηλεκτρισμός και το υδρογόνο.

Ήδη, σε Βόρεια Αμερική και Ευρώπη το φυσικό αέριο είναι ευρέως διαδεδομένο, ενώ στη γειτονική Ιταλία ο ευρωπαϊκός στόχος έχει ξεπεραστεί σε κάποιες περιοχές. Εκτιμάται ότι ένα ποσοστό άνω του 10% των οχημάτων στη χώρα χρησιμοποιούν φυσικό αέριο.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, πάνω από 19 εκατ. οχήματα κινούνται με φυσικό αέριο, ενώ στην Ευρώπη ο αριθμός τους ξεπερνά τα 1,8 εκατ.

Αντίστοιχα, υπάρχουν 25.300 πρατήρια παγκοσμίως που προωθούν το φυσικό αέριο για την κίνηση των οχημάτων, ενώ επί ευρωπαϊκού εδάφους ο αριθμός τους φτάνει τα 4.720.

Το φυσικό αέριο συγκεντρώνει πολλά πλεονεκτήματα, έναντι των υπολοίπων καυσίμων (βενζίνη), καθώς είναι οικολογικό, οικονομικό, διαθέσιμο, υψηλής ποιότητας και ασφαλές, ενώ συνάμα αποτελεί μια ώριμη τεχνολογία.

Στην Ελλάδα, η ΔΕΠΑ έχει θέσει σε εφαρμογή το επιχειρηματικός της σχέδιο για την ανάπτυξη και διάδοση του φυσικού αερίου.

Ήδη, υπάρχει αύξηση του δικτύου πρατηρίων σε πανελλαδική κλίμακα, ενώ σημειώνεται και άνοδος του στόλου των ελαφρών και βαρέων οχημάτων που «τρέχουν» με φυσικό αέριο.

Υπενθυμίζεται ότι, στην Αττική, λειτουργούν πρατήρια σε Ανθούσα, Κηφισιά, Φιλαδέλφεια, Άνω Λιόσια, Ρέντη και Παιανία. Έτοιμα προς λειτουργία είναι πρατήρια σε Ηλιούπολη και Ασπρόπυργο.

Στο κομμάτι των μέσων μαζικής μεταφοράς, πριν από 4 χρόνια κυκλοφόρησαν στην Αθήνα τα πρώτα ταξί που κινούνται με αέριο.

Από την πλευρά της, η ΔΕΠΑ καταβάλει προσπάθειες για την περαιτέρω ανάπτυξη του αερίου, μέσω της βελτίωσης του νομοθετικού πλαισίου και την καθιέρωση προτύπων CNG.

Επίσης, μέσω εξειδικευμένων επιδοτήσεων για επενδύσεις από τα αναπτυξιακά προγράμματα του Δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και της ανάπτυξης κινήτρων στους οδηγούς για την αγορά οχημάτων φυσικού αερίου, όπως π.χ. χαμηλά τέλη κυκλοφορία και τέλη ταξινόμησης.

Τέλος, μέσω επικοινωνιακών δράσεων που αφορούν τα «κοινωνικά» οφέλη, αλλά και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προσφέρουν τα «πράσινα καύσιμα».

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με το στέλεχος της ΔΕΠΑ, το φυσικό αέριο κίνησης αποτελεί μοχλό για την πράσινη ανάπτυξη, καθώς περιορίζει δραστικά τους επικίνδυνους ρύπους, δημιουργεί νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, αυξάνει τον κύκλο εργασιών στον κλάδο της αυτοκίνησης, τονώνει την απασχόληση, οδηγεί στην εξοικονόμηση χρηματικών πόρων, στο λανσάρισμα ανταγωνιστικών προϊόντων και στην απεξάρτηση από το πετρέλαιο.

Tags:CNGΔΕΠΑΟΦΑΕΥΓΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟΦΟΡΤΗΓΑΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πρωτοβουλία Ε.Ε.ΣΥ.Μ και ΟΦΑΕ για αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στις σεισμόπληκτες περιοχές της Τουρκίας

16 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Θετικά μηνύματα για την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου: +46,2% τα επιβατικά, +44,7% τα φορτηγά στο 2μηνο

13 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Volta Trucks αναζητά 250 εκατ. δολ. πριν την έναρξη της IPO το 2024

8 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Διευκρίνιση για τα μέλη της οικογένειας ιδιοκτήτη αγροτικού ΦΙΧ. Επεκτείνεται η χρήση του αγροτικού φορτηγού

28 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Απαγόρευση κυκλοφορίας για τα φορτηγά το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας

22 Φεβρουαρίου, 2023
MMM

Πρόταση Κομισιόν για μηδενικές εκπομπές στα νέα αστικά λεωφορεία ως το 2030 και μειωμένες εκπομπές κατά 90% στα νέα φορτηγά ως το 2040

15 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ενίσχυση δαπανών επενδυτικών σχεδίων του Ν.3299/2004 έως τις 31 Δεκεμβρίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

23 Μαρτίου, 2023

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

23 Μαρτίου, 2023

Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

23 Μαρτίου, 2023

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ