• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μαθητές από σχολεία της Αχαΐας και της Κορινθίας εκπαιδεύονται σε θέματα οδικής ασφάλειας

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Προφυλακιστέος ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μαθητές από σχολεία της Αχαΐας και της Κορινθίας εκπαιδεύονται σε θέματα οδικής ασφάλειας

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Προφυλακιστέος ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οδηγείται προς ψήφιση στη Βουλή η σύμβαση για το Θριάσιο Ε/Κ, παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο

vvegiazi by vvegiazi
26 Οκτωβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο, που συνεδρίασε υπό τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, τρία νομοσχέδια.

Το πρώτο νομοσχέδιο αφορά στη Σύσταση Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών.

Το δεύτερο νομοσχέδιο, το αποκαλούμενο Ερανιστικό, συγκεντρώνει μία σειρά από διατάξεις για θέματα Υποδομών και Μεταφορών.

Το τρίτο νομοσχέδιο αφορά στην κύρωση της τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης του Θριασίου.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε στο υπουργικό συμβούλιο ότι: «Το Θριάσιο αποτελεί τον πιο κρίσιμο σταθμό για να κάνουμε την Ελλάδα κόμβο υποδομών της ευρύτερης περιοχής μας. Κάνουμε το αποφασιστικό βήμα για να γίνει η Ελλάδα διεθνές hub στον τομέα των logistics.

Αποκτούμε το πρώτο ολοκληρωμένο και σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών κι αξιοποιούμε πραγματικά και τις δυνατότητες ιδίως του λιμανιού του Πειραιά, το οποίο μέχρι σήμερα ουσιαστικά λειτουργεί μόνο ως σταθμός μεταφόρτωσης, αφού δεν μπορεί να γίνει συναρμολόγηση εδώ και έτσι έχουμε σοβαρές απώλειες προς άλλα λιμάνια».

Σημειώνεται ότι ανάδοχος του Θριασίου Ε/Κ είναι η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair.

Το νομοσχέδιο για το Θριάσιο Ε/Κ 

Στις 30 Μαρτίου 2022 ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, υπέγραψε μαζί με τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης για την ανάπτυξη Εμπορευματικού και Διαμετακομιστικού Κέντρου στο Θριάσιο, δηλαδή του πρώτου Logistics Park στην Ελλάδα.

Το εν λόγω Νομοσχέδιο, λοιπόν, αφορά στην κύρωση της εν λόγω τροποποίησης.

Υπενθυμίζεται ότι δημιουργείται ένα εμπορευματικό κέντρο 240.000 τ.μ., σε συνολική έκταση 2.000 στρεμμάτων.

Με αποθήκες ξηρού και ψυχόμενου φορτίου, χώρους γραφείων, χώρους τελωνείου και στάθμευσης αυτοκινήτων και φορτηγών.

Και βέβαια, με σύγχρονες σιδηροδρομικές υποδομές, τις οποίες θα κατασκευάσει επίσης ο παραχωρησιούχος, ώστε να συνδεθεί το Κέντρο με την εθνική σιδηροδρομική υποδομή.

Η σημαντικότερη καινοτομία του Εμπορευματικού Κέντρου του Θριασίου είναι όμως η διασύνδεσή του με όλα τα δίκτυα μεταφοράς: Το λιμάνι του Πειραιά, το λιμάνι της Ελευσίνας, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.

Και το πιο σημαντικό επίτευγμα είναι ο διπλασιασμός του αντιτίμου για το Ελληνικό Δημόσιο.

Το εφάπαξ αντίτιμο αυξήθηκε ειδικότερα από τα 10 εκατομμύρια ευρώ στα 20 εκατομμύρια ευρώ. Η ετήσια πληρωμή από 2,51% σε 5%, και το εγγυημένο ετήσιο αντάλλαγμα από 350.000 σε 700.000 ευρώ.

Παράλληλα, εισάγεται μηχανισμός κατανομής των κερδών μετά φόρων 50-50 με τον παραχωρησιούχο, όταν η απόδοση των ιδίων κεφαλαίων του υπερβαίνει ένα ποσοστό, ενώ μειώνεται και ο χρόνος της παραχώρησης, από τα 60 στα 37 έτη.

Με δεδομένο ότι το εν λόγω νομοσχέδιο αποτελεί κύρωση, δεν απαιτείται να τεθεί σε διαβούλευση, κι ως εκ τούτου έχει ήδη αποσταλεί στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης, ώστε να προχωρήσει άμεσα προς κατάθεση στη Βουλή.

Η «ταυτότητα» του έργου

Το έργο αφορά στην ανάπτυξη «Εμπορευματικού και Διαμετακομιστικού Κέντρου» στο Θριάσιο, δηλαδή στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, εκμετάλλευση και συντήρηση, του πρώτου μεγάλου Logistics Park στην Ελλάδα.

Θα περιλαμβάνει αποθήκες και υποστηρικτικά κτίρια συνολικής επιφάνειας 235.000 τμ, εντός οικοπέδου επιφάνειας 588 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ. Ο προϋπολογισμός της επένδυσης ξεπερνά τα 150 εκατ. ευρώ.

Ο παραχωρησιούχος, η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair, θα κατασκευάσει και λειτουργήσει τα κτίρια και τις εγκαταστάσεις του «Εμπορευματικού και Διαμετακομιστικού Κέντρου».

Θα αναλάβει επίσης τα εσωτερικά έργα υποδομής, όπως σιδηροδρομικά και οδικά δίκτυα, δίκτυα αποχέτευσης ομβρίων υδάτων και ακαθάρτων, δίκτυα ηλεκτροφωτισμού και επικοινωνιών και να διαμορφώσει τον περιβάλλοντα χώρο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εντός του πάρκου, κατά μήκος της νότιας πλευράς, θα κατασκευαστεί σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το Κέντρο με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά και εσωτερικό οδικό δίκτυο που θα συνδέεται με το εθνικό οδικό δίκτυο.

Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζεται η δυνατότητα ανεφοδιασμού των αποθηκών με συνδυασμό μεταφορικών μέσων, κάτι μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα.

Ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει επίσης να δημιουργήσει σταθμό εξυπηρέτησης οχημάτων και αυτοκινητιστών, πρατήριο υγρών καυσίμων, χώρους ανάπτυξης συστημάτων τηλεματικής και πληροφορικής, χώρους στάθμευσης, εγκαταστάσεις τελωνείου και υγειονομικές υπηρεσίες.

Εκτός από τις υποδομές logistics, στο Θριάσιο θα παρέχονται επίσης μία σειρά από υπηρεσίες, όπως τελωνείο, τράπεζα, χώροι στάθμευσης Ι.Χ. και βαρέων οχημάτων, πρατήριο καυσίμων, συνεργείο φορτηγών, εστιατόριο, καθαρισμός, security.

Το σύνολο των φορτηγών που θα εξυπηρετούνται ημερησίως, στη πλήρη λειτουργία του Θριασίου Ε/Κ, είναι 400 και των βαγονιών 50, ενώ θα δημιουργηθούν 250.000 παλετοθέσεις και 210.000 τ.μ. αποθηκών.

Την κατασκευή του Εμπορευματικού Κέντρου, που αντιστοιχεί σε συμβατική αξία 109 εκατ. ευρώ, θα υλοποιήσει η Μυτιληναίος.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:Θριάσιο Εμπορευματικό ΚέντροΘΕΚTHRIASIO LOGISTICS CENTERΕΤΒΑ ΒΙΠΕGOLDAIRGOLDEN CARGO

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Χρηματοοικονομικός σύμβουλος στη ΓΑΙΑΟΣΕ για την αναθεώρηση του master plan του Θριασίου Ε/Κ

29 Μαρτίου, 2023
DCIM100MEDIADJI_0062.JPG
LOGISTICS

Αναθεωρούνται οι κανονισμοί λειτουργίας των ΒΙΠΕ που διαχειρίζεται η ΕΤΒΑ

28 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Συνέργεια Golden Cargo – Dronamics φέρνει στο Αιγαίο τα πρώτα drones που θα μεταφέρουν μικρά φορτία

23 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο γίνεται digital. Συνεργασία της ΘΕΚ με τη 5G Ventures

21 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ: Με επενδυτικό πλάνο 50 εκατ. τη διετία 2024-2025, αναβαθμίζονται οι υποδομές 14 Βιομηχανικών Πάρκων

20 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

MED FRIGO και CARGO MED έδωσαν το “παρών” σε δύο μεγάλες ευρωπαϊκές εκθέσεις

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Μαθητές από σχολεία της Αχαΐας και της Κορινθίας εκπαιδεύονται σε θέματα οδικής ασφάλειας

31 Μαρτίου, 2023

Προφυλακιστέος ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ

31 Μαρτίου, 2023

Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

31 Μαρτίου, 2023

Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

31 Μαρτίου, 2023

Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

31 Μαρτίου, 2023

Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

31 Μαρτίου, 2023

Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

30 Μαρτίου, 2023

Νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΣΕΜΕ

30 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ