• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022
    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022
    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι λιανέμποροι χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη στα logistics. Αναγκαία η καλύτερη χρήση των φυσικών σημείων πώλησης

ffotinos by ffotinos
10 Αυγούστου, 2016
στο LOGISTICS
0
Οι λιανέμποροι χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη στα logistics. Αναγκαία η καλύτερη χρήση των φυσικών σημείων πώλησης
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σύμφωνα με νέα έρευνα της UPS, τα ευρωπαϊκά καταστήματα χρειάζεται να καινοτομήσουν σε τρεις βασικούς εφοδιαστικούς τομείς, ώστε να είναι ανταγωνιστικά στο εξωτερικό.

Η έρευνα της UPS παρουσιάζει τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει το ευρωπαϊκό λιανεμπόριο στην προσπάθεια του να ανταποκριθεί στις ανάγκες των ψηφιακών πελατών. Η εν λόγω έρευνα με τίτλο «UPS Pulse of the Omni-channel Retailers» υπογραμμίζει ότι η καινοτομία είναι απαραίτητο συστατικό για την επίτευξη σταθερού ή διευρυμένου μεριδίου αγοράς στο λιανικό εμπόριο,  το οποίο λειτουργεί πλέον σε παγκόσμια κλίμακα έχοντας παίκτες με διασυνοριακή δραστηριότητα.

«Οι καταναλωτές πλέον αναζητούν πολλαπλά διαδικτυακά και παραδοσιακά κανάλια πωλήσεων και χρησιμοποιούν εκείνα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες τους», σημειώνει η κ. Carrie Royle, Retail Marketing Manager της UPS Europe, αναφέροντας παράλληλα ότι οι καταναλωτές «χρησιμοποιούν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό να συγκρίνουν και να κρίνουν τις υπάρχουσες προσφορές».

Οι λύσεις που προσφέρει η UPS, βοηθούν τους εμπόρους να αναπτυχθούν και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους στις online αγορές. Νωρίτερα μέσα στο τρέχον έτος, ειδικοί πάνω σε θέματα logistics από 700 εταιρείες λιανικής μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους για την έρευνα.

Το ευρωπαϊκό λιανεμπόριο έχει συγκεκριμένα επενδυτικά και διαρθρωτικά προγράμματα, τα οποία πρέπει να υλοποιήσει, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στους κορυφαίους ανταγωνιστές του χώρου.

Πάνω από το 30% των στελεχών της αγοράς ανέφεραν ότι αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις στην υλοποίηση επενδύσεων σε συστήματα πληροφορικής, στην οργάνωση των λειτουργιών logistics, στην κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, αλλά και στο να καταστήσουν την διοικητική λειτουργία των επιχειρήσεων τους ικανή να ανταποκριθεί στην πολυεπίπεδη λειτουργία της εν λόγω αγοράς.

Στο πλαίσιο της ευθυγράμμισης  των υφιστάμενων εφοδιαστικών αλυσίδων με τις ανάγκες των λεγόμενων «flex shoppers», οι retailers πρέπει εμβαθύνουν σε τρεις βασικούς τομείς: τα φυσικά σημεία πώλησης, την έλλειψη αποθεμάτων και τις διασυνοριακές επιστροφές.

Καλύτερη χρήση των φυσικών σημείων πώλησης

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί οι ευρωπαίοι retailers, θα πρέπει να αντιληφθούν ότι τα παραδοσιακά φυσικά καταστήματα γίνονται όλο και λιγότερο δημοφιλή την ώρα που οι online πωλήσεις αυξάνονται, γεγονός που σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνουν κινήσεις πέραν της παραδοσιακής λειτουργίας των καταστημάτων, τα οποία θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως χώροι αποθήκευσης αποθέματος και ως μέρος του δικτύου διανομής.

Σχεδόν το ένα τρίτο (27%) των Ευρωπαϊκών εταιρειών λιανικού εμπορίου χρησιμοποιούν ήδη τα καταστήματά τους ως κέντρα που εξυπηρετούν online αγορές, όμως όπως δείχνει και το διάγραμμα, υπάρχουν μεγάλες διαφορές ανάμεσα στις Ευρωπαϊκές χώρες που εξετάστηκαν.

Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία της UPS το 31% των λιανέμπορων της Ευρώπης,σχεδιάζουν να εκμεταλλευτούν τις αλυσίδες καταστημάτων τους  ή άλλες εγκαταστάσεις μέσα στους επόμενους 12 με 24 μήνες, προκειμένου να προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία στους πελάτες που κάνουν online παραγγελίες.

«Η εν λόγω έρευνα για την αγορά λιανικής επιβεβαιώνει την εμπειρία μας για τους flex shoppers. Οι πολυάσχολοι πελάτες παραλαμβάνουν τα πακέτα τους με πολύ βολικό τρόπο σε κάποιο από τα 24.000 Access Points της UPS σε Ευρώπη και Β. Αμερική» αναφέρει η κ. Royle.

«Σχεδόν 27 εκατομμύρια πελάτες από όλο τον κόσμο έχουν εγγραφεί στην online υπηρεσία και εφαρμογή UPS My Choice, η οποία επιτρέπει τον επαναπρογραμματισμό και την αλλαγή πορείας των παραγγελιών, σύμφωνα με το πώς βολεύει τον πελάτη».

Μετατροπή της έλλειψης αποθέματος σε πωλήσεις

Σύμφωνα με προηγούμενη έρευνα της UPS, σε περιπτώσεις έλλειψης κάποιου προϊόντος, 41% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα ανατρέξει στην ιστοσελίδα ή εφαρμογή κάποιου ανταγωνιστή, ενώ το 20% σημειώνει ότι θα πάει σε ανταγωνιστικό κατάστημα. Μόνο το 17% ανέφερε ότι είναι διατεθειμένο να περιμένει. Η έρευνα καταδεικνύει ότι οι online επιχειρήσεις προσαρμόζονται πιο εύκολα σε καταστάσεις έλλειψης κάποιου προϊόντος;

Το 68% των εμπόρων παρακολουθούν την διαθεσιμότητα του προϊόντος και προχωρούν σε αποστολή του σε συγκεκριμένη διεύθυνση, αμέσως  μόλις το προϊόν είναι διαθέσιμο, και το 59% ειδοποιεί τον πελάτη εκ των προτέρων για την διαθεσιμότητα του επιθυμητού αντικειμένου, την ώρα που τα φυσικά καταστήματα έχουν μείνει αρκετά πίσω.

Περίπου τα μισά φυσικά σημεία πώλησης (45%) προτείνουν απλώς στους πελάτες τους να περιμένουν, χωρίς ωστόσο να προτείνουν εναλλακτικές λύσεις.

Η UPS προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη για ανάπτυξη και υλοποίηση λύσεων σε πολλαπλά κανάλια, μέσω των στρατηγικών logistics των εμπόρων, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να επιλέξουν την καλύτερη δυνατή λύση στο να μεταγράψουν την έλλειψη προϊόντων σε ευκαιρίες πώλησης.

Διαχείριση διασυνοριακών επιστροφών

Είναι ευρέως γνωστό ότι η διαχείριση περιπτώσεων επιστροφών είναι βασικό συστατικό επιτυχίας όλων των επιχειρήσεων λιανικής συμπεριλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου.  Η εμπιστοσύνη του πελάτη και ακεραιότητα των εμπορικών σημάτων εξαρτάται από στα αποδοτικά συστήματα επιστροφών.

Οι retailers ισχυρίζονται ότι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σε αυτόν τον τομέα έχουν να κάνουν με την διαχείριση ελαττωματικών προϊόντων (64%) και στην διεξαγωγή ελέγχων ποιότητας (50%). Η έρευνα επίσης αναφέρει ότι οι λιανέμποροι χρειάζονται υποστήριξη από τρίτους σε επίπεδο logistics.

Πάνω από το 60% των ηγετών στον χώρο των logi stics αναφέρουν ότι χρειάζονται πολλαπλούς συνεργάτες στον τομέα των logistics προκειμένου να διαχειριστούν τις επιστροφές, ενώ πάνω από 70% θεωρούν ότι αυτοί οι συνεργάτες συμφέρουν από οικονομικής άποψης.

«Η διαχείριση των διασυνοριακών παραγγελιών των πελατών αποτελεί πρόκληση» σχολιάζει η κ. Royle. «Η UPS προσφέρει ευρεία ποικιλία επιλογών σε ότι αφορά τις επιστροφές. Οι καταναλωτές μπορούν να αφήσουν τις προ-πληρωμένες παραγγελίες τους σε οποιοδήποτε από τα 15,000 UPS Access Points σε όλη την Ευρώπη», συμπλήρωσε.

Tags:LOGISTICSSUPER MARKETSUPSΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

6 Ιουλίου, 2022
LOGISTICS

ΙΕΛΚΑ: Ενεργειακό κόστος, διεθνείς τιμές α’ υλών και μεταφορικά κόστη οι βασικές αιτίες ανατιμήσεων το 2022

4 Ιουλίου, 2022
Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ
LOGISTICS

Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα
LOGISTICS

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καλοκαιρινές εκπτώσεις 2022: Πόσο διαρκούν – Τι πρέπει να γνωρίζετε

24 Ιουνίου, 2022
Προς ένα μεγάλο deal σε μεταφορές / logistics: Σε συζητήσεις EOS Capital Partners και SEAGULL
LOGISTICS

Προς ένα μεγάλο deal σε μεταφορές / logistics: Σε συζητήσεις EOS Capital Partners και SEAGULL

23 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ο N. Jennett της ΕΤΕπ κεντρικός ομιλητής στο 20ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Logistics

Tα capital controls «βύθισαν» τις εξαγωγές το πρώτο εξάμηνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους

Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

6 Ιουλίου, 2022

Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022

«Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

6 Ιουλίου, 2022
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA

Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

6 Ιουλίου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος

Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

6 Ιουλίου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

St. Schulte, Fraport: Τα προβλήματα στις πτήσεις θα διαρκέσουν μήνες, παρά τις προσλήψεις προσωπικού

6 Ιουλίου, 2022
Άκαρπη η συνάντηση του Γάλλου πρωθυπουργού με τα συνδικάτα. Συνεχίζεται η απεργία στην SNCF

Απεργούν οι εργαζόμενοι της SNCF διεκδικώντας την επαναδιαπραγμάτευση μισθών

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ