• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε συνθήκες ύφεσης παραμένει η ελληνική μεταποίηση. Τα στοιχεία Μαΐου

ffotinos by ffotinos
4 Ιουνίου, 2016
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο εποχικά προσαρμοσμένος Δείκτης PMI που μετρά την απόδοση της μεταποιητικής οικονομίας υποχώρησε στις 48.4 μονάδες τον Μάιο, από τις 49.7 μονάδες του Απριλίου. Ο λόγος της επιδείνωσης του τομέα παραγωγής αγαθών στην Ελλάδα ήταν η μείωση των εισερχόμενων νέων παραγγελιών.

Τα στοιχεία του Μαΐου υπέδειξαν περαιτέρω επιδείνωση των λειτουργικών συνθηκών για τους Έλληνες κατασκευαστές. Η ύφεση ήταν αποτέλεσμα μιας ακόμα έντονης μείωσης των εισερχόμενων νέων παραγγελιών, οι οποίες συρρικνώθηκαν με τον ταχύτερο ρυθμό που έχει καταγραφεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Εν τω μεταξύ, τα επίπεδα παραγωγής υποχώρησαν σε επίπεδα συρρίκνωσης και μείωση των θέσεων εργασίας παρατηρήθηκε για πρώτη φορά σε διάστημα τριών μηνών.

Ο εποχικά προσαρμοσμένος Δείκτης Υπευθύνων Προμηθειών της Markit για τον τομέα μεταποίησης στην Ελλάδα (Purchasing Managers’ Index – PMI) -ένας σύνθετος δείκτης ο οποίος έχει σχεδιαστεί για να μετρά την απόδοση της μεταποιητικής οικονομίας-υποχώρησε στις 48.4 μονάδες τον Μάιο από τις 49.7 μονάδες του Απριλίου.

Επιπλέον, η υγεία του ελληνικού μεταποιητικού τομέα επιδεινώνεται κάθε μήνα κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων μηνών, ενώ η πρόσφατη τιμή του κύριου δείκτη είναι η χαμηλότερη που έχει καταγραφεί από τον Νοέμβριο του 2015.

Ο λόγος της επιδείνωσης του τομέα παραγωγής αγαθών στην Ελλάδα ήταν η μείωση των εισερχόμενων νέων παραγγελιών. Επιπλέον, ο ρυθμός μείωσης ήταν έντονος και ο ταχύτερος που έχει καταγραφεί σε διάστημα οκτώ μηνών.

Ορισμένα μέλη του πάνελ συνέδεσαν τις μειωμένες νέες εργασίες με τη χρηματοοικονομική αστάθεια στην οικονομία. Εν τω μεταξύ, οι νέες παραγγελίες εξαγωγών συρρικνώθηκαν για δέκατο όγδοο μήνα σε διάστημα δεκαεννέα μηνών.

Τα τελευταία στοιχεία της έρευνας υπέδειξαν επιστροφή της παραγωγής του μεταποιητικού τομέα στην Ελλάδα σε πλαίσια συρρίκνωσης. Επιπλέον, η μείωση του Μαΐου ήταν η τέταρτη που καταγράφηκε σε διάστημα πέντε μηνών και ήταν οριακή.

Η περαιτέρω υποχώρηση των αποθεμάτων ετοίμων προϊόντων ήταν αποτέλεσμα της μειωμένης παραγωγής, επεκτείνοντας την τρέχουσα περίοδο συρρίκνωσης, η οποία ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2008.

Οι Έλληνες κατασκευαστές κατέγραψαν έντονη υποχώρηση των εργασιών σε εκκρεμότητα τον Μάιο, καθώς το ένα πέμπτο των ερωτηθέντων στην έρευνα ανέφερε μείωση των αδιεκπεραίωτων εργασιών.

Ως εκ τούτου, παρατηρήθηκε μείωση των θέσεων εργασίας στον τομέα. Ωστόσο, ο ρυθμός με τον οποίο υποχώρησε ο αριθμός του εργατικού δυναμικού ήταν χαμηλός. Τα αποθέματα εισροών που διατηρούνται στα εργοστάσια του μεταποιητικού τομέα στην Ελλάδα περιορίστηκαν περαιτέρω κατά τη διάρκεια του Μαΐου.

Υπήρξαν ανεπιβεβαίωτα στοιχεία ότι η υποχώρηση των αποθεμάτων προμηθειών συνδέθηκε με τον συνδυασμό της μειωμένης αγοραστικής δραστηριότητας εισροών και των μεγαλύτερων χρόνων παράδοσης προμηθειών.

Ως εκ τούτου, η αγοραστική δραστηριότητα των Ελλήνων παραγωγών αγαθών μειώθηκε κατά τη διάρκεια των 20 από τους τελευταίους 21 μήνες. Το κόστος εισροών το οποίο κλήθηκαν να καταβάλουν οι Έλληνες παραγωγοί αγαθών αυξήθηκε με τον δριμύτερο ρυθμό που έχει καταγραφεί από τον περασμένο Αύγουστο.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτα στοιχεία, η άνοδος ήταν αποτέλεσμα της αύξησης των τιμών πρώτων υλών, ιδίως του χάλυβα και των πλαστικών. Ωστόσο, παρά το υψηλότερο μέσο κόστος, οι εταιρείες μείωσαν τις τιμές χρέωσης. Στο μεταξύ, οι κατασκευαστές ανέφεραν επιδείνωση της απόδοσης των προμηθευτών για δέκατο όγδοο συνεχή μήνα κατά τη διάρκεια του Μαΐου.

Samuel Agass: Σε συνθήκες ύφεσης η μεταποίηση

Ο Samuel Agass, οικονομολόγος της Markit, ο οποίος καταρτίζει την έρευνα του ελληνικού Δείκτη Υπευθύνων Προμηθειών PMI, είπε: «Η υγεία του μεταποιητικού τομέα στην Ελλάδα αντιμετώπισε ακόμα ένα χτύπημα κατά τη διάρκεια του Μαΐου, καθώς οι επιχειρηματικές συνθήκες επιδεινώθηκαν για τέταρτο συνεχή μήνα.

Ο κύριος δείκτης έκλεισε και πάλι κάτω από το σημείο μηδενικής μεταβολής των 50.0 μονάδων και καταγράφοντας τιμή χαμηλότερη από την τιμή του προηγούμενου δείκτη PMI οδηγεί σε περαιτέρω δυσοίωνα συμπεράσματα.

»Η μείωση της ζήτησης για ελληνικά αγαθά, τόσο από την εγχώρια αγορά όσο και από τις διεθνείς αγορές, εξακολούθησε να επηρεάζει αρνητικά τους παραγωγούς αγαθών και να αποτελεί βασικό εμπόδιο στη μελλοντική ανάκαμψη της οικονομίας.

Οι εισερχόμενες νέες παραγγελίες συρρικνώθηκαν κατά τη διάρκεια του Μαΐου, με τον ταχύτερο ρυθμό που έχει καταγραφεί σε διάστημα οκτώ μηνών, ενώ μέλη του πάνελ συνέδεσαν τη μείωση αυτή με τη χρηματοοικονομική αστάθεια που επικρατεί στην οικονομία.

Εν τω μεταξύ, τα επίπεδα παραγωγής υποχώρησαν και πάλι ενώ παρατηρήθηκαν περικοπές των θέσεων εργασίας, μολονότι με οριακό ρυθμό, επιτείνοντας τις υφιστάμενες δυσχέρειες στον τομέα».

Tags:PMI

Σχετικά Άρθρα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Eurobank: Συρρικνώθηκε ο δείκτης PMI μεταποίησης τον περασμένο Μάρτιο

7 Απριλίου, 2020
LOGISTICS

Βελτιώθηκαν τον Ιούνιο οι επιχειρησιακές συνθήκες στον ελληνικό τομέα μεταποίησης

3 Ιουλίου, 2017
LOGISTICS

Επιδεινώθηκαν οι συνθήκες στην ελληνική μεταποίηση τον Μάρτιο

3 Απριλίου, 2017
LOGISTICS

Εξασθένησαν το Δεκέμβριο τα φαινόμενα ύφεσης του μεταποιητικού τομέα στην Ελλάδα

2 Ιανουαρίου, 2017
LOGISTICS

Επιδεινώθηκαν τα φαινόμενα ύφεσης του μεταποιητικού τομέα στην Ελλάδα. Υποχώρηση αποθεμάτων

10 Δεκεμβρίου, 2016
LOGISTICS

Μικρή ανάπτυξη του μεταποιητικού τομέα στην Ελλάδα καταγράφηκε τον Αύγουστο

6 Σεπτεμβρίου, 2016
Επόμενο άρθρο

Η DHL Express ενισχύει τη Βόρειο Ελλάδα. Πτήση Αθήνα – Θες/νίκη – Μπέργκαμο με Boeing 737

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ