• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στην έδρα του ΟΗΕ, η ΟΦΑΕ παρουσίασε τα οφέλη της ψηφιακής φορτωτικής (e-CMR)

ffotinos by ffotinos
25 Ιουλίου, 2017
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τον ρόλο της εφαρμογής ψηφιακών εγγράφων φορτωτικής (e-CMR) στην Ελλάδα για την επίτευξη των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης του κλάδου των οδικών μεταφορών, παρουσίασαν, σε συνέδριο του ΟΗΕ, εκπρόσωποι του υπουργείου Μεταφορών και της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ).

Μετά την έναρξη του πιλοτικού προγράμματος e-CMR στην Ελλάδα, το οποίο παρουσιάστηκε από την ΟΦΑΕ, στις 22 Ιουνίου 2017 στην Θεσσαλονίκη, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εκπρόσωπος του Υπουργείου και ο Πρόεδρος της ΟΦΑΕ έλαβαν πρόσκληση να συμμετάσχουν, ως ομιλητές, στο δεύτερο ετήσιο Επιχειρηματικό Φόρουμ του ΟΗΕ για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDG Business Forum), στις εγκαταστάσεις του διεθνούς Οργανισμού στη Νέα Υόρκη.

Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε στις 18 Ιουλίου 2017  στην αίθουσα Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και τις εργασίες του συνεδρίου παρακολούθησαν φέτος περισσότεροι από 1.500 συμμετέχοντες.

«Πρόκειται για ιδιαίτερα τιμητική πρόσκληση, όχι μόνο για το Υπουργείο και την ΟΦΑΕ, αλλά κυρίως για τη χώρα μας, καθώς η Ελλάδα παρουσιάστηκε ως παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής για τη συνεργασία Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα», αναφέρει η ΟΦΑΕ.

Ο Κωνσταντίνος Μπουλμέτης, διευθυντής του γραφείου του Υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών και ο Απόστολος Κενανίδης, Πρόεδρος της ΟΦΑΕ παρουσίασαν από κοινού, την μέχρι τώρα συνεργασία για την πιλοτική εφαρμογή του e-CMR, τους κοινούς στόχους, τις μελλοντικές προσδοκίες, τα οφέλη και συνολικά το ρόλο της ψηφιοποίησης των συνοδευτικών εγγράφων της μεταφοράς στη βιώσιμη ανάπτυξη των οδικών μεταφορών.

Οι «17 Στόχοι για την Βιώσιμη Ανάπτυξη» που έχει θέσει ο ΟΗΕ από το 2015, στα πλαίσια της «Ατζέντας 2030», αποτελούν βασικό γνώμονα για τις κύριες δραστηριότητες της ΟΦΑΕ, καθώς οι περισσότεροι εξ’ αυτών είναι μείζονος σημασίας για την βιωσιμότητα του κλάδου των οδικών μεταφορών στην Ελλάδα.

Στα πλαίσια αυτών των στόχων, η ΟΦΑΕ με την αμέριστη συμπαράσταση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μεταφορών (IRU) και τη συνεργασία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, προχώρησε στην υλοποίηση του εθνικού πιλοτικού προγράμματος e-CMR, αναγνωρίζοντας την σημασία της ψηφιοποίησης των εγγράφων της μεταφοράς στην αντιμετώπιση των προκλήσεων του ανταγωνισμού στις διεθνείς μεταφορές, στη μείωση της κατανάλωσης φυσικών πόρων και στην ενσωμάτωση καινοτόμων υπηρεσιών που θα αναδιαμορφώσουν την αγορά του μέλλοντος.

Η επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) αποτελεί μια παγκόσμια πρόκληση, αλλά και ευκαιρία για την ελληνική αγορά των οδικών μεταφορών, προκειμένου η έξοδος από την κρίση και η πολυπόθητη ανάπτυξη να μην είναι αυτοσκοπός ανεξαρτήτως επιπτώσεων, αλλά να επιτευχθεί, λαμβάνοντας υπόψη τους ευρύτερους περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς περιορισμούς και προκλήσεις.

Έχοντας ως εργαλείο το πρόσθετο πρωτόκολλο e-CMR της διεθνούς Σύμβασης του ΟΗΕ, το οποίο λειτουργεί ως ρυθμιστικό πλαίσιο της λειτουργίας της ιδιωτικής αγοράς, η ΟΦΑΕ υπέβαλλε τις προτάσεις της στο ελληνικό Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών για την ψηφιοποίηση των εγγράφων της μεταφοράς και έγινε αμέσως ξεκάθαρο ότι, τόσο οι ανάγκες, όσο και το συμφέρον ήταν κοινό.

«Από την επιτυχή συνεργασία προέκυψε ότι η επίτευξη των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης διευκολύνεται από τη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και αποτελεί ιδιαίτερη τιμή η επιλογή της Ελλάδας και η συγκεκριμένη συνεργασία μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και της ΟΦΑΕ ως ένα παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής σε διεθνές επίπεδο», υποστηρίζει η ΟΦΑΕ.

Tags:E-CMRΟΦΑΕ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πρωτοβουλία Ε.Ε.ΣΥ.Μ και ΟΦΑΕ για αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στις σεισμόπληκτες περιοχές της Τουρκίας

16 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Απαγόρευση κυκλοφορίας για τα φορτηγά το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας

22 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Παραμένει ως το 2026 στο “τιμόνι” της ΟΦΑΕ ο Απ. Κενανίδης. Τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

14 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Μειώθηκαν τα κόμιστρα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές για πρώτη φορά μετά το 2020

9 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

IRU: Έλλειμμα 2,6 εκατομμυρίων οδηγών, παγκοσμίως, στις οδικές μεταφορές

12 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Σε κίνδυνο αμερικανικοί κολοσσοί από τον «εμπορικό πόλεμο» ΗΠΑ - Κίνας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1
????????????????????????????????????

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

23 Μαρτίου, 2023

Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

23 Μαρτίου, 2023

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Πώς έκαναν “φτερά” 600 εκατ. ευρώ επενδύσεις και συστήματα ασφαλείας;

22 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ