Σάββατο, 10 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

    10 Ιουνίου, 2023
    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

    10 Ιουνίου, 2023
    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας «Διερεύνηση του αντίκτυπου του COVID-19 στις ελληνικές αλυσίδες εφοδιασμού»

ffotinos by ffotinos
3 Δεκεμβρίου, 2020
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας που διενήργησε για την Ελληνική Εταιρεία Logistics, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, με τίτλο: «Διερεύνηση του αντίκτυπου του COVID-19 στις ελληνικές αλυσίδες εφοδιασμού: Επιπτώσεις και επιχειρηματική συνέχεια», παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του 23ου Διαδικτυακού Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρείας Logistics.

Της Βάσως Βεγιάζη 

Ο επικεφαλής της έρευνας Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης, Αντιπρόεδρος Λειτουργιών της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου παρουσίασε τα αποτελέσματα.

Μαζί του στον σχολιασμό των αποτελεσμάτων ήταν οι κκ. Καθηγητής Μπουρλάκης Μιχάλης, Διευθυντής Έρευνας & Διευθυντής του Κέντρου Logistics, Προμηθειών & Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας στο Πανεπιστήμιο Cranfield School of Management, Καρανίκας Γιώργος, Πρόεδρος Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και Ζαΐρης Αντώνης, Γενικός Διευθυντής ΣΕΛΠΕ.

Ποιοι κλάδοι και σε τι ποσοστό αντιμετώπισαν προβλήματα κατά την πανδημία; Πόσο καθοριστική αποδείχθηκε ότι είναι η έλλειψη ανθρώπινων πόρων και πόσο έχει επηρεαστεί από την επιδημιολογική κρίση η ζήτηση στους αποθηκευτικούς χώρους;

Η έρευνα της Ελληνικής Εταιρείας Logistics ανέδειξε τα σημεία, στα οποία θα εστιάσουν οι εταιρείες όσον αφορά στην αναδιοργάνωση των διαδικασιών logistics, στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού τους, στη μίσθωση/αγορά νέων αποθηκευτικών χώρων καθώς επίσης στην επένδυση και χρήση εξειδικευμένων πληροφοριακών συστημάτων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

-To 96% των εταιρειών του δείγματος κατά τη διάρκεια της πανδημίας συνέχισε τη λειτουργία του, ενώ το μοντέλο εργασίας το οποίο ακολουθήθηκε από την πλειοψηφία (59%) των εταιρειών αφορά στην υιοθέτηση υβριδικού μοντέλου εργασίας (φυσική εργασία και τηλε-εργασία).

-Σε επίπεδο λειτουργικού κόστους, η πλειοψηφία (66%) των εταιρειών του δείγματος κατάφερε να το διατηρήσει σταθερό με αυξομειώσεις, οι οποίες δεν ξεπέρασαν το 10%, αντιθέτως το επίπεδο κύκλου 1 στις 2 εταιρείες (52%) παρατήρησαν μείωση στα έσοδά τους.

-Κατά τη διάρκεια της πανδημίας τα βασικότερα προβλήματα για τις εταιρείες εμπορίας/μεταποίησης αφορούσαν στη διαχείριση αποθεμάτων και των προμηθευτών, ενώ για τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών logistics, αφορούν στη διανομή των προϊόντων και στις συνεργασίες με τρίτες εταιρείες.

-Η πλειονότητα των εταιρειών του δείγματος υιοθέτησε κανόνες ασφαλείας/υγιεινής, αύξηση τη συχνότητα των απολυμάνσεων και υιοθέτησε μοντέλο τηλε-εργασίας, ωστόσο μόνο το 23% είχε εκπονήσει ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης έκτακτων καταστάσεων.

-Στην πλειοψηφία τους οι εμπορικές/μεταποιητικές εταιρείες αντιμετώπισαν προβλήματα μέσης ή/και πολύ υψηλής σημασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ειδικότερα, το 86% στην πρόβλεψη ζήτησης, το 83% στις προμήθειες και το 71% στα αποθέματα.

-Η πλειονότητα των εταιρειών του δείγματος αναφέρει πως παρότι υπήρξαν καθυστερήσεις, όλοι τελικά εξυπηρετήθηκαν. Αντιθέτως, το 35% των εταιρειών εμπορίας/μεταποίησης ανέφερε προβλήματα λόγω έλλειψης ανθρώπινων πόρων, ενώ το 23% των εταιρειών 3PL εξαιτίας της έλλειψης αποθηκευτικών χώρων.

-Άνω του 45% των εταιρειών (εμπορίας/μεταποίησης και 3PL) δεν παρατήρησαν προβλήματα κατά τη διάρκεια της διανομής και παράδοσης παραγγελιών χρησιμοποιώντας ΙΧ στόλο, ωστόσο προβλήματα που παρατηρήθηκαν αφορούσαν κυρίως στους συνεργάτες οι οποίοι παρείχαν υπηρεσίες μεταφοράς ή ταχυμεταφοράς.

-Οι μισές εταιρείες του δείγματος δεν αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα κατά την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ωστόσο τα βασικότερα προβλήματα που παρουσιάστηκαν αφορούσαν κυρίως σε σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις και στην έλλειψη πληροφόρησης σχετικά με το χρόνο παράδοσης.

-Το 75% των εταιρειών θεωρεί ότι θα χρειαζόταν λιγότερο από 3 μήνες ώστε η επιχείρηση να επιστρέψει στην κανονικότητα, εάν η πανδημία έληγε σήμερα. Παράλληλα, η πλειοψηφία τους θεωρεί ότι η πανδημία συνέβαλε σημαντικά στην ανάδειξη της σημασία της εφοδιαστικής αλυσίδας και στην καλύτερη οργάνωση των εταιρειών για την αντιμετώπιση παρόμοιων μελλοντικών καταστάσεων.

-Η παγκόσμια οικονομική ύφεση με αντίκτυπο στην Ελλάδα αποτελεί τη βασικότερη και πιο σημαντική ανησυχία για το 84% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα, ενώ ακολουθούν η μη ύπαρξη δυνατότητας για μακροπρόθεσμο σχεδιασμό (48%), οι διαταραχές στο σύνολο του κυκλώματος εφοδιασμού (48%) και η ρευστότητα των επιχειρήσεων (45%).

 

Το 75% των εταιρειών θεωρεί ότι θα χρειαζόταν λιγότερο από 3 μήνες ώστε η επιχείρηση να επιστρέψει στην κανονικότητα, εάν η πανδημία έληγε σήμερα

 

-Περίπου 1 στις 2 εταιρείες υποστηρίζουν ότι τους επόμενους μήνες θα μειωθούν οι πωλήσεις και η κερδοφορία τους με παράλληλη αύξηση του φόρτου εργασίας. Η πλειονότητα των εταιρειών (84%) είναι βέβαιοι ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση της χρήσης τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στο προσεχές μέλλον.

-Είναι εμφανές ότι το προσεχές διάστημα οι εταιρείες θα εστιάσουν το ενδιαφέρον τους στην αναδιοργάνωση των διαδικασιών logistics (55%), στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού τους (25%) και στην επένδυση και χρήση εξειδικευμένων πληροφοριακών συστημάτων (43%).

-Λαμβάνοντας υπόψη τα σημαντικότερα προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών στο κλάδο των logistics κατά τη διάρκεια της πανδημίας, 2 στις 3 εταιρείες είναι πρόθυμες να επενδύσουν σε συστήματα διασύνδεσης και ανταλλαγής πληροφοριών με πελάτες, συνεργάτες και προμηθευτές.

 

Οι επιχειρήσεις εστιάζουν πλέον στο τρίπτυχο: αναδιοργάνωση διαδικασιών logistics, αναβάθμιση δεξιοτήτων του προσωπικού και επένδυση σε εξειδικευμένα πληροφοριακά συστήματα

 

-Παρατηρώντας τη ραγδαία αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας και λαμβάνοντας υπόψη τη γενικότερη αυξητική τάση που διαγράφει τους τελευταίους μήνες, το 73% των εταιρειών είτε δραστηριοποιούνται ήδη, είτε σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

-Στην πλειοψηφία τους οι εταιρείες θα προχωρήσουν κανονικά στην εφαρμογή των επενδυτικών τους σχεδίων και παράλληλα θα δώσουν έμφαση στην εφαρμογή δράσεων που αποσκοπούν στην εκπαίδευση και επιβράβευση του προσωπικού τους.

-Η πλειοψηφία των εταιρειών δείχνουν ενδιαφέρον προκείμενου να αξιοποιήσουν τα μέτρα τα οποία έχει εξαγγείλει η ελληνική πολιτεία και τα οποία αποσκοπούν στην ενίσχυση των εταιρειών που έχουν δεχθεί τον αρνητικό αντίκτυπο των επιπτώσεων της πανδημίας.

Τα συμπεράσματα της έρευνας

Σύμφωνα με την έρευνα:

-Η πανδημία του κορωνοϊού είχε σημαντικό αντίκτυπο στα δίκτυα εφοδιασμού, ενώ παράλληλα αποτέλεσε επιταχυντή σημαντικών αλλαγών και μετασχηματισμών στη διαδικασία εφοδιασμού πολλών επιχειρήσεων.

-Κατά τη διάρκεια της πανδημίας και του lockdown υπήρξαν προβλήματα -μεταξύ άλλων- σε διανομή, παραδόσεις, επιστροφές και παρόλο που υπήρξε εφευρετικότητα, τα αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά όσον αφορά στο customer experience.

-Οι επιχειρήσεις προσαρμόστηκαν, βρίσκοντας εναλλακτικούς τρόπους εργασίας και στην πλειονότητά τους αντιλήφθηκαν τη σημασία των logistics.

-Οι επιχειρήσεις εστιάζουν πλέον στο τρίπτυχο: αναδιοργάνωση διαδικασιών logistics, αναβάθμιση δεξιοτήτων του προσωπικού και επένδυση σε εξειδικευμένα πληροφοριακά συστήματα.

-Δεδομένη θεωρείται η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, με νέα καταναλωτική συμπεριφορά εκ μέρους των e-shoppers (sameday delivery, 3hours delivery, θυρίδες, click and collect κ.ά.), με συνέπεια νέα επιχειρηματικά μοντέλα.

-Η αύξηση ευελιξίας και η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, μαζί με την ανάγκη αύξησης των αποθεμάτων,  έχουν οδηγήσει σε επενδύσεις / μισθώσεις για νέους αποθηκευτικούς χώρους, ειδικά στο Θριάσιο. 

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων δηλώνει ότι θα συνεχίσει να επενδύει στην εκπαίδευση του προσωπικού, σε εξοπλισμό και σε αποθήκες.

Οι επιπτώσεις σε παγκόσμια κλίμακα

Αναφερόμενος, ο κ. Ζεϊμπέκης στις επιπτώσεις του Covid-19 και στις τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, τόνισε τα εξής:

-Το 75% των επιχειρήσεων παγκοσμίως έχουν βιώσει αναταραχές στην εφοδιαστικής τους αλυσίδα από την πανδημία του κορωνοϊού.

-Το 80% των επιχειρήσεων έχουν δει σημαντικό αντίκτυπο (θετικό ή αρνητικό) στον κύκλο εργασιών τους.

-Το 57% των επιχειρήσεων έχουν αναφέρει μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης α’ υλών (ειδικά από προμηθευτές από την Ασία).

-Το 44% των επιχειρήσεων δεν διέθεταν πλάνο επιχειρηματικής συνέχειας πριν την πανδημία.

-Το 54% των επιχειρήσεων εκτιμούν ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση στην αστική εφοδιαστική.

-Το 65% θεωρούν ότι θα αναπτυχθεί το on-demand warehousing μέσω micro-consolidation centers.

Πατήστε εδώ για να δείτε ολόκληρη παρουσίαση της πανελλήνιας έρευνας, που διενήργησε η EEL, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:LOGISTICSEELΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΑΠΟΘΗΚΕΣΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟΒΑΣΙΛΗΣ ΖΕΙΜΠΕΚΗΣ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023
LOGISTICS

Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

9 Ιουνίου, 2023
LOGISTICS

Οι προκλήσεις και λύσεις για την απανθρακοποίηση στις συνδυασμένες μεταφορές

9 Ιουνίου, 2023
LOGISTICS

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023
LOGISTICS

Η επέκταση του Logistics Park στον Ασπρόπυργο επέφερε άνοδο εσόδων στη BriQ Properties

8 Ιουνίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η πρόεδρος της Κομισιόν “νονά” του πρώτου containership πράσινης μεθανόλης της Maersk

7 Ιουνίου, 2023
Επόμενο άρθρο

N. Παπαθανάσης: Η εφοδιαστική αλυσίδα θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μετεξέλιξη του παραγωγικού μοντέλου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Συνάντηση εργασίας μεταξύ εκπροσώπων της TUI και της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

8 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1

Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

10 Ιουνίου, 2023
????????????????????????????????????

Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

9 Ιουνίου, 2023

Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

9 Ιουνίου, 2023

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

9 Ιουνίου, 2023

Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

9 Ιουνίου, 2023

Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

9 Ιουνίου, 2023

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023

Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

9 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ