Παρασκευή, 8 Δεκεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μόλις το 16% των μετάλλων για την κατασκευή μπαταριών έχουν εξασφαλίσει οι ευρωπαίες αυτοκινητοβιομηχανίες

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία FSI – ΕΤΕπ για “πράσινο” ομόλογο 500 εκατ. ευρώ, αφορά την αγορά 102 ηλεκτρικών τρένων

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Maersk δρομολογεί το πρώτο εμπορευματικό πλοίο μεθανόλης στην γραμμή Ασίας – Ευρώπης

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διαγραφή από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας οχημάτων και φορτηγών ΙΧ που καταστράφηκαν στην κακοκαιρία “Elias”

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έκτακτη επιδότηση 5,5 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για τις υποδομές των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Δεκτές μη ανταγωνιστικές προσφορές 112,5 εκατ. για τα ετήσια έντοκα

    7 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μόλις το 16% των μετάλλων για την κατασκευή μπαταριών έχουν εξασφαλίσει οι ευρωπαίες αυτοκινητοβιομηχανίες

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία FSI – ΕΤΕπ για “πράσινο” ομόλογο 500 εκατ. ευρώ, αφορά την αγορά 102 ηλεκτρικών τρένων

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Maersk δρομολογεί το πρώτο εμπορευματικό πλοίο μεθανόλης στην γραμμή Ασίας – Ευρώπης

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διαγραφή από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας οχημάτων και φορτηγών ΙΧ που καταστράφηκαν στην κακοκαιρία “Elias”

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έκτακτη επιδότηση 5,5 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για τις υποδομές των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Δεκτές μη ανταγωνιστικές προσφορές 112,5 εκατ. για τα ετήσια έντοκα

    7 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

ACEA: Οι προϋποθέσεις για ταχεία διείσδυση φορτηγών μηδενικών εκπομπών στην Ευρώπη

vvegiazi by vvegiazi
29 Σεπτεμβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μερικές από τις βασικές προϋποθέσεις για την υποστήριξη της ταχείας διείσδυσης των φορτηγών μηδενικών εκπομπών στους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους εξετάζει, σε νέο βίντεο, ο διευθυντής Εμπορικών Οχημάτων της ACEA, Thomas Fabian.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Όπως εξηγεί, «ενώ τα οχήματα μηδενικών εκπομπών είναι έτοιμα για την αγορά και κυκλοφορούν σε μεγάλους αριθμούς, πρέπει να θέσουμε το σωστό πλαίσιο για να διασφαλίσουμε ότι οι μεταφορείς θα “αγκαλιάσουν” πλήρως αυτή τη στροφή.

Τα επαγγελματικά οχήματα χρησιμοποιούνται από επαγγελματίες μεταφορείς ως “εργαλεία”. Ως εκ τούτου, η λειτουργία τους πρέπει να είναι εμπορικά βιώσιμη και κερδοφόρα για μια κερδοφόρα. Κανένας πάροχος μεταφορών δεν θα επενδύσει σε οχήματα μηδενικών εκπομπών εάν δεν μπορεί να τα επαναφορτίσει ή να τα ανεφοδιάσει.

Τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία θα εξαρτώνται από τη φόρτιση στην αποθήκη και θα πρέπει να επαναφορτίζονται τακτικά. Για την πραγματική ανακάλυψη -για να “απογειωθούν” πραγματικά τα φορτηγά μηδενικών εκπομπών στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων- χρειαζόμαστε ένα πυκνό δίκτυο σταθμών φόρτισης και ανεφοδιασμού με πρόσβαση στο κοινό.

Εκτιμάται ότι, μέχρι το 2027, το Top 10% των κορυφαίων σημείων στάσης για φορτηγά επί ευρωπαϊκού εδάφους θα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με σημεία φόρτισης και κατάλληλο αριθμό σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου, ενώ μέχρι το 2030 χρειαζόμαστε ένα πλήρως λειτουργικό δίκτυο.

Ο κίνδυνος σήμερα είναι ότι η υποδομή θα είναι στην πραγματικότητα ένα εμπόδιο που θα επιβραδύνει σημαντικά την απορρόφηση των φορτηγών μηδενικών εκπομπών από την αγορά. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής, ειδικά τα κράτη-μέλη, πρέπει τώρα να συμφωνήσουν στον καθορισμό δεσμευτικών και φιλόδοξων στόχων για την ανάπτυξη της υποδομής».

Όπως σημειώνει ο Fabian, «χρειαζόμαστε ένα πλαίσιο πολιτικής που θα βοηθά και θα ενθαρρύνει τους μεταφορείς να επενδύσουν στα νέα οχήματα. Ένα που θα δίνει αντικίνητρα για τη χρήση οχημάτων μηδενικών εκπομπών αντί της χρήσης ορυκτών καυσίμων.

Ορισμένα από τα απαραίτητα μέτρα είναι ήδη διαθέσιμα, όπως η Ευρωβινιέτα, τα οποία θα πρέπει να εφαρμόσουν τώρα τα κράτη-μέλη για να υποστηρίξουν τη χρήση φορτηγών μηδενικών εκπομπών από την αγορά. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο πρέπει ακόμη να συμφωνήσουν σε άλλα θέματα, όπως ένα καλά ισορροπημένο σύστημα τιμολόγησης του άνθρακα που περιλαμβάνει τις οδικές μεταφορές».

Καταλήγοντας, ο Fabian επισημαίνει ότι «εάν θέσουμε το σωστό πλαίσιο και θεσπίσουμε ισχυρά μέτρα υποστήριξης που ωθούν και τραβούν όλους στις μεταφορές και τα logistics να αγκαλιάσουν και να επενδύσουν στα νέα οχήματα, ο κλάδος θα μεταβεί γρήγορα και θα φτάσει στην κλιματική ουδετερότητα έως το 2050 το αργότερο».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ACEAΦΟΡΤΗΓΑΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑΦΟΡΤΗΓΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Διαγραφή από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας οχημάτων και φορτηγών ΙΧ που καταστράφηκαν στην κακοκαιρία “Elias”

8 Δεκεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Κοινό Ψήφισμα ΟΦΑΕ – UND (Τουρκία) για διευκόλυνση των συνοριακών διελεύσεων φορτηγών στο σημείο Κήποι – Ύψαλα

6 Δεκεμβρίου, 2023
MMM

Ως τις 8/12 η υποβολή προσφορών για την τροποποίηση του Εθνικού Μητρώου Μεταφορικών Επιχειρήσεων (ΕΜΜΕ)

5 Δεκεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στις Βρυξέλλες ο Χρ. Σταϊκούρας, με ατζέντα τις οδικές / διατροπικές μεταφορές και τη χρηματοδότηση μεγάλων έργων

3 Δεκεμβρίου, 2023
INTERNATIONAL

Auto industry CEOs set out roadmap for future-proof EU mobility ecosystem

30 Νοεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ζητούνται κοινοί κανόνες στο μισθολογικό για αποσπασμένους οδηγούς και οδηγούς φορτηγών στην ΕΕ

29 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Η Κομισιόν εκκινεί τις διαδικασίες για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Οργανισμού Οδικών Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
³P

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12, κλειστοί οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Μοναστηράκι»

5 Δεκεμβρίου, 2023

«Αγώνας δρόμου» στον ΟΣΕ για να επανεκκινήσουν τα τρένα στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τον Δεκέμβριο

4 Δεκεμβρίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

Θα κυκλοφορούν τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου τα ταξί της Αττικής. 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Δεκεμβρίου

3 Δεκεμβρίου, 2023

Τροπολογία για τη διασφάλιση της συνεχούς παροχής επιβατικών μεταφορών στην περιοχή αρμοδιότητας ΟΑΣΑ

6 Δεκεμβρίου, 2023

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

4 Δεκεμβρίου, 2023

Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

2 Δεκεμβρίου, 2023

Αθ. Κοτταράς: Στον “αέρα” ως τον Ιανουάριο ο διαγωνισμός για την παραγωγή ενέργειας από την επιβράδυνση συρμών

5 Δεκεμβρίου, 2023

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

1

Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

1

Μόλις το 16% των μετάλλων για την κατασκευή μπαταριών έχουν εξασφαλίσει οι ευρωπαίες αυτοκινητοβιομηχανίες

8 Δεκεμβρίου, 2023

Συμφωνία FSI – ΕΤΕπ για “πράσινο” ομόλογο 500 εκατ. ευρώ, αφορά την αγορά 102 ηλεκτρικών τρένων

8 Δεκεμβρίου, 2023

Η Maersk δρομολογεί το πρώτο εμπορευματικό πλοίο μεθανόλης στην γραμμή Ασίας – Ευρώπης

8 Δεκεμβρίου, 2023

Διαγραφή από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας οχημάτων και φορτηγών ΙΧ που καταστράφηκαν στην κακοκαιρία “Elias”

8 Δεκεμβρίου, 2023

Έκτακτη επιδότηση 5,5 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για τις υποδομές των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων

8 Δεκεμβρίου, 2023

Δεκτές μη ανταγωνιστικές προσφορές 112,5 εκατ. για τα ετήσια έντοκα

7 Δεκεμβρίου, 2023

Ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση φαναριών στις οδικές αρτηρίες της Δυτικής Αττικής

7 Δεκεμβρίου, 2023

Διακήρυξη Ελλάδας-Τουρκίας για επόμενη σύγκληση τεχνικής Επιτροπής για τη 2η συνοριακή γέφυρα στο σημείο Κήποι – Ύψαλα

7 Δεκεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ