• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Mετά το ΕΒΕΠ και η ΓΣΕΒΕΕ ζητά αναστολή της απαγόρευσης χρήσης του παράπλευρου οδικού δικτύου από τα φορτηγά

vvegiazi by vvegiazi
28 Αυγούστου, 2016
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Mετά το ΕΒΕΠ και η ΓΣΕΒΕΕ εκφράζει ενστάσεις στο μέτρο της απαγόρευσης χρήσης του παράπλευρου οδικού δικτύου από τα φορτηγά.

Ο πρόεδρος Γιώργος Καββαθάς και ο γενικός γραμματέας Γιώργος Κουράσης απέστειλαν επιστολή στον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, ζητώντας την 3μηνη αναστολή του μέτρου και την έναρξη διαβουλεύσεων με τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου η όποια ρύθμιση τεθεί σε ισχύ «να ανταποκρίνεται στη σημερινή πραγματικότητα και την τεράστια προσπάθεια που γίνεται για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας».

Ειδικότερα, στην επιστολή της, η ΓΣΕΒΕΕ υποστηρίζει ότι με την εξεταζόμενη υπουργική απόφαση, ουσιαστικά, απαγορεύεται η διέλευση οχημάτων άνω των 3,5 τόνων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο. Η εν λόγω υπουργική απόφαση δημιουργεί σωρεία σοβαρών προβλημάτων, από αυτά που ενδεχομένως θέλει να θεραπεύσει.

Συγκεκριμένα, όπως υπογραμμίζει η Συνομοσπονδία:

-Η ΥΑ εκδόθηκε σε μια χρονικά περίοδο που καθιστά ιδιαίτερα δυσχερή την ενημέρωση των επαγγελματιών του κλάδου, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι εξ αυτών να μην γνωρίζουν ότι παραβαίνουν.

-Τίθεται ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο στην ανεμπόδιστη άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας των χερσαίων εμπορευματικών μεταφορών. Όταν μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχει καταβληθεί σημαντική προσπάθεια να αντισταθμιστούν εν μέρει οι συνέπειες της πολιτικής της εσωτερικής υποτίμησης, με τη μείωση του γραφειοκρατικού και διοικητικού κόστους συμμόρφωσης και την κατάργηση των περιττών εμποδίων.

Ο σκοπός των πολιτικών αυτών, εκτός των άλλων, ήταν και θεωρούμε ότι είναι να δημιουργηθεί ένα ελκυστικό περιβάλλον για την επιχειρηματικότητα στη χώρα, ώστε να επανεκκινήσει η επενδυτική δραστηριότητα, που είναι τόσο απαραίτητη για την οικονομική ανάπτυξη και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, η αποεπένδυση στην Ελλάδα συνεχώς εντείνεται ακόμα και για δαπάνες αποσβέσεων/αντικατάστασης. Δυστυχώς, η διαδικασία που προβλέπεται από την ΥΑ, για τη χορήγηση άδειας διέλευσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, είναι εξαιρετικά γραφειοκρατική και χρονοβόρα.

-Αυτό κάνει ιδιαίτερα προβληματική και μια άλλη διάταξη της ΥΑ και συγκεκριμένα αυτής των προστίμων. Σύμφωνα με την ΥΑ, ο παραβάτης οφείλει να καταβάλει 2.000 ευρώ (1.000 ο οδηγός και 1.000 ο ιδιοκτήτης). Διαφορετικά, το όχημα ακινητοποιείται μέχρι το πρόστιμο να πληρωθεί.

Τούτο, εκτός των άλλων, σημαίνει ότι ο επαγγελματίας θα βρεθεί σε αδυναμία να εκπληρώσει την επαγγελματική του υποχρέωση, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη δραστηριότητά του και με τις επαγγελματικές του σχέσεις, ενώ το πρόστιμο υπερβαίνει ή ισοδυναμεί με οποιαδήποτε μεταφορά.

Δεδομένου των σημαντικών προβλημάτων ρευστότητας και πρόσβασης σε χρηματοδότηση που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις, αυτό μπορεί να αποτελέσει και λόγο αναστολής της λειτουργίας τους. Παράλληλα, υπάρχει κίνδυνος να δημιουργηθούν νέα φαινόμενα διαφθοράς.

Η επιστολή της ΓΣΕΒΕΕ καταλήγει με τα ακόλουθα: «Είναι σημαντικό, όταν προβαίνουμε σε ρυθμίσεις, να λαμβάνουμε υπόψη την πραγματικότητα και τις απόψεις και προτάσεις των σχετικών φορέων και επαγγελματιών ομάδων, ώστε οι ρυθμίσεις αυτές να είναι προϊόν διαβούλευσης και συναίνεσης, ώστε να εφαρμόζονται.

Είναι παράλληλα ο πιο ασφαλής και δόκιμος τρόπος ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των δημοκρατικών μας θεσμών και του πολιτικού συστήματος που τα τελευταία χρόνια γνωρίζουν την απαξία των Ελλήνων πολιτών».

Tags:ΓΣΕΒΕΕΔΙΟΔΙΑΕΒΕΠΠΟΕΜΙΦΑΠΣΧΕΜ

Σχετικά Άρθρα

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών
LOGISTICS

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
ACEA προς ΕΕ: Καταλήξτε άμεσα σε συμφωνία για την αναθεώρηση της Ευρωβινιέτας
LOGISTICS

IRU: «Σοκ και έκπληξη» με την επέκταση του ETS II στις οδικές μεταφορές. Τι αντιπροτείνει

23 Ιουνίου, 2022
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
LOGISTICS

Η έλλειψη οδηγών φορτηγών αυξάνεται παγκοσμίως και αναμένεται να αγγίξει έως και 40% το 2022. Η έρευνα της IRU

17 Ιουνίου, 2022
LOGISTICS

Προ αδιεξόδου οι οδικοί μεταφορείς, λόγω πετρελαίου. Συνεχείς ανατιμήσεις στα κόμιστρα

10 Ιουνίου, 2022
Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε τη μεταρρύθμιση των τελών για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές
LOGISTICS

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

8 Ιουνίου, 2022
Το 70% των μεταποιητικών επιχειρήσεων της Β. Ελλάδας εκτιμά ότι η χώρα θα βγει από την κρίση το 2025. Σε ποιους τομείς «ποντάρουν»
LOGISTICS

Στα 431,360 εκατ. η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών το 2026

7 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Αντίθετη πορεία για τις πωλήσεις αυτοκινήτων (+12,1%) και φορτηγών (-3,5%) στο 7μηνο

Τουρκικά φορτηγά υποκλέπτουν μεταφορικό έργο μεταξύ Ελλάδας – Ιράκ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ