Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επίσκεψη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου πραγματοποίησε η υφυπουργός Μεταφορών

    2 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Χορήγηση 11,72 εκατ. ευρώ στα ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις ΑμεΑ και πολυτέκνων

    2 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

    2 Δεκεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επανεκλογή της Ελλάδας, για δεύτερη συνεχή φορά, στην 1η θέση του Συμβουλίου του IMO

    1 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

    1 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    “Κλείδωσαν” αυξήσεις διοδίων 7,6% για το 2024. Τι αναφέρει το υπουργείο Μεταφορών

    1 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επίσκεψη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου πραγματοποίησε η υφυπουργός Μεταφορών

    2 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Χορήγηση 11,72 εκατ. ευρώ στα ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις ΑμεΑ και πολυτέκνων

    2 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

    2 Δεκεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επανεκλογή της Ελλάδας, για δεύτερη συνεχή φορά, στην 1η θέση του Συμβουλίου του IMO

    1 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

    1 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    “Κλείδωσαν” αυξήσεις διοδίων 7,6% για το 2024. Τι αναφέρει το υπουργείο Μεταφορών

    1 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αστικές συγκοινωνίες, διπλώματα, ΥΠΑ – ΑΠΑ, υδατοδρόμια και εφοδιαστική αλυσίδα στις προτεραιότητες του τομέα Μεταφορών του υπ. Υποδομών και Μεταφορών

ffotinos by ffotinos
22 Ιουλίου, 2019
στο LOGISTICS, MMM, ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τις προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στον τομέα των Μεταφορών παρουσίασε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Κώστας Καραμανλής στη Βουλή, στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.

Σύμφωνα με τον υπουργό, ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συγκαταλέγονται στις κύριες προτεραιότητες του υπουργείου, όπως η αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τις άδειες οδήγησης.

Στις αερομεταφορές, θα επιχειρηθεί, όπως υποστήριξε, η αποσαφήνιση του θεσμικού πλαισίου για την ΥΠΑ και την ΑΠΑ, αλλά και τα υδατοδρόμια.

Τέλος, θα υπάρξει σειρά δράσεων για την ενίσχυση των συνδυασμένων μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Το τμήμα της ομιλίας του υπουργού Κώστα Καραμανλή για τις μεταφορές  

Αλλά και στον τομέα των Μεταφορών, είναι πολλά τα θέματα στα οποία εστιάζουμε. Πρωταρχικό ρόλο έχει η επένδυση στα logistics και τις συνδυασμένες μεταφορές. Ώστε να αναγάγουμε τον Πειραιά, τα λιμάνια του Βορρά και κυρίως της Θεσσαλονίκης, σε πύλες εισόδου.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο θα επεκτείνει το θαλάσσιο διάδρομο που ενώνει τις ασιατικές αγορές με τον Πειραιά, σε ένα χερσαίο διάδρομο μεταφοράς προϊόντων στην Κεντρική Ευρώπη. Και η ενίσχυση των λιμένων του Βορρά, θα αναβαθμίσει τη Βόρεια Ελλάδα στο χώρο των logistics.

Το 2008 η τότε στρατηγική της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για την Cosco ελάχιστα αξιοποιήθηκε. Δεν θα χαθεί άλλος χρόνος.

Αναφορικά με τα υδατοδρόμια, στόχος μας είναι να αναθεωρήσουμε το νομοθετικό πλαίσιο που όπως έχουμε τονίσει δεν διευκολύνει την ανάπτυξή τους.

Παράλληλα, με τα παραπάνω, πρέπει να εστιάσουμε στον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Και σε ορίζοντα τετραετίας- όπως ανέφερε ο Πρωθυπουργός χθες- στο πλαίσιο της υλοποίησης ενός Στρατηγικού Σχεδίου Ηλεκτρικής Κινητικότητας στις μεγάλες πόλεις, αλλά και στα μικρά νησιά, πρώτος στόχος μας είναι η ανανέωση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με αστικά ηλεκτρικά λεωφορεία.

Αλλά με διαφάνεια. Και αποφεύγοντας προβληματικές διαγωνιστικές διαδικασίες. Με σεβασμό στο δημόσιο χρήμα. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ άφησε, δυστυχώς, έντονη σφραγίδα. Και μόνο θετική δεν ήταν.

Εδώ όμως μιλάμε για την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών, κατά κανόνα μη προνομιούχων και οι πολίτες από εμάς αντιμετωπίζονται με σεβασμό. Πάντα.

Στην Αθήνα έχουμε δραματική μείωση του στόλου των λεωφορείων και των δρομολογίων, υποβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών, αλλά και αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων.

Στη Θεσσαλονίκη, η εικόνα είναι πολύ χειρότερη. Σήμερα δεν κυκλοφορούν πάνω από 240-260 Λεωφορεία στη συμπρωτεύουσα. Είναι δραματική.

Μείωση του στόλου, εικονικά δρομολόγια, κατάρρευση της τηλεματικής, δραματική πτώση των εσόδων. Έχουμε ένα κρατικοποιημένο οργανισμό ο οποίος λαμβάνει 200% επιδότηση ενώ η ευρωπαϊκή νόρμα είναι 40-60%.

Εδώ που έχουμε φτάσει, λοιπόν, προχωράμε άμεσα στην εκπόνηση ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσης, ώστε να αποφύγουμε κατάρρευση του ΟΑΣΘ.

Ούτε θαύματα μπορούν να γίνουν, ούτε να επιστρέψουμε στο παρελθόν. Δυστυχώς, η ζημιά έχει ήδη γίνει.

Και για το ζήτημα αυτό φέρει ευθύνη και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, γιατί ενέκρινε τη μία και μοναδική πανευρωπαϊκά κρατικοποίηση. Τι χρειάζεται τώρα;

Πρώτον να αξιοποιήσουμε όλα τα ικανά στελέχη του ΟΑΣΘ. Χωρίς κομματικές παρωπίδες, όπως συνέβη επί ΣΥΡΙΖΑ αλλά με αξιοκρατικά κριτήρια. Δεύτερον: αλλαγή της διοίκησης.

Και κάτι ακόμα.

Η αλήθεια είναι ότι η κατάσταση σήμερα στο Μετρό της Αθήνας, αλλά και στους σιδηροδρόμους μας είναι δύσκολη και προβληματική.

Και αυτό το αντιλαμβάνονται οι πολίτες που χρησιμοποιούν αυτά τα μέσα και συχνά αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις κι άλλα προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία, τα οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε.

Πριν κλείσω, θέλω να πω ότι για την εξοικονόμηση πόρων, και με γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία των Οργανισμών που εποπτεύονται από το υπουργείο μας, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο τυχόν συγχώνευσης αυτών με παρόμοιο αντικείμενο.

Τέλος, θα αναφερθώ ακροθιγώς και σε ακόμα 2 ζητήματα, στα οποία τα νομοθετικά γονατογραφήματα ΣΥΡΙΖΑ έχουν δημιουργήσει τεράστια προβλήματα.

Πρώτον, τις σχολές οδήγησης. Αυτή την στιγμή κρατιούνται «όμηροι» 100.000 περίπου πολίτες. Εκπαιδευτές, υποψήφιοι οδηγοί και οδηγοί άνω των 74 ετών. Ο απόλυτος παραλογισμός.

Τεράστια προβλήματα έχουν δημιουργηθεί και στην Υπηρεσία και την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας.

Ο νόμος 4427 σχεδιάστηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ με τρόπο ανεφάρμοστο, με πολλά νομικά κενά και οι ίδιοι αναγκάστηκαν να τον «παγώσουν» επί 2,5 χρόνια. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Πρέπει άμεσα να επανεξεταστούν και να διορθωθούν!

Κλείνοντας, θέλω να δεσμευτώ απέναντί σας σήμερα ότι όσο μείνουμε σε αυτό το υπουργείο, μέχρι και την τελευταία μέρα, οι συνεργάτες μου και εγώ θα δουλέψουμε σκληρά, υπηρετώντας συγκεκριμένες αρχές:

Αξιοκρατία. Διαφάνεια. Ποιότητα.

Δίκαιοι κανόνες για όλους.

Ανοιχτό μυαλό και έμφαση στην καινοτομία.

Βλέμμα στο μέλλον και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός με διορατικότητα.

Σεβασμός στον πολίτη και ιδίως στους συμπολίτες μας που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

Απόλυτος σεβασμός στο δημόσιο χρήμα.

Και πάνω απ’ όλα, το καλό του τόπου.

Και μια τελευταία κουβέντα. Αυτές τις 10 μέρες, έτυχε να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις φυσικών καταστροφών. Το ανθρώπινο δυναμικό του υπουργείου ανταποκρίθηκε με αυταπάρνηση. Νιώθω υποχρέωσή μου να τους ευχαριστήσω και από αυτό εδώ το βήμα. Ευχαριστώ πολύ.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

“Κλείδωσαν” αυξήσεις διοδίων 7,6% για το 2024. Τι αναφέρει το υπουργείο Μεταφορών

1 Δεκεμβρίου, 2023
MMM

Αντιπαράθεση υπουργείου Μεταφορών – ΣΥΡΙΖΑ για την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για ΟΑΣΑ / ΚΤΕΛ

30 Νοεμβρίου, 2023
MMM

Χρ. Σταϊκούρας: Ενεργοποιούμε 7 πηγές χρηματοδότησης για αναβάθμιση των υποδομών και μεταφορών

21 Νοεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Προανακριτική για τυχόν ποινικές ευθύνες πρώην υπουργών για τη Σύμβαση 717 ζητά το ΠΑΣΟΚ

13 Νοεμβρίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Επίσκεψη στην Κίνα: Τρανταχτή η παρουσία του υπ. Μεταφορών, τρανταχτή η απουσία του υπ. Ναυτιλίας

6 Νοεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Οι ενέργειες του υπ. Υποδομών και Μεταφορών για τη διευθέτηση – οριοθέτηση του ρέματος Ραφήνας

26 Οκτωβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Επιτάχυνση αδειοδότησης των logistics και μεταρρύθμιση θεσμικού πλαισίου για τα Επιχειρηματικά Πάρκα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Με πλοία Ro – Ro θα μεταφερθούν στην Ελλάδα τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής YUTONG

28 Νοεμβρίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

H Skyserv συνεχίζει να “παράγει” μεγάλα κέρδη, αλλά και αεροσκάφη στη SKY express

27 Νοεμβρίου, 2023

Το έργο των συμβούλων του Υπερταμείου για την αξιοποίηση των 22 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων

28 Νοεμβρίου, 2023

Υπογράφεται η σύμβαση για την κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι

28 Νοεμβρίου, 2023

Στα 1,78 εκατ. ευρώ τα έσοδα και στα 0,08 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Taxiplon το 2022

27 Νοεμβρίου, 2023

ΑΣΕΠ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τις 141 θέσεις στην ΥΠΑ

1 Δεκεμβρίου, 2023

Στο 30% η πρόοδος κατασκευής του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης (video)

29 Νοεμβρίου, 2023

Ανακάμπτουν οι αερομεταφορές, ανακάμπτει και η επίγεια εξυπηρέτηση. Τα μεγέθη της Goldair Handling

1

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Επίσκεψη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου πραγματοποίησε η υφυπουργός Μεταφορών

2 Δεκεμβρίου, 2023

Χορήγηση 11,72 εκατ. ευρώ στα ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις ΑμεΑ και πολυτέκνων

2 Δεκεμβρίου, 2023

Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

2 Δεκεμβρίου, 2023

Επανεκλογή της Ελλάδας, για δεύτερη συνεχή φορά, στην 1η θέση του Συμβουλίου του IMO

1 Δεκεμβρίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

“Κλείδωσαν” αυξήσεις διοδίων 7,6% για το 2024. Τι αναφέρει το υπουργείο Μεταφορών

1 Δεκεμβρίου, 2023

ΟΣΕΘ: Τροποποίηση της λεωφορειακής γραμμής Νο 36 για την κάλυψη αναγκών λόγω Flyover

1 Δεκεμβρίου, 2023

Η AEGEAN στηρίζει την προσπάθεια κορυφαίων αθλητών των Παραολυμπιακών Αγώνων

1 Δεκεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ