Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    ΟΑΣΑ και ΟΣΥ καταδικάζουν απερίφραστα κάθε προσβλητική συμπεριφορά σε κάθε επιβάτη που εμπιστεύεται τις αστικές συγκοινωνίες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    ΟΑΣΑ και ΟΣΥ καταδικάζουν απερίφραστα κάθε προσβλητική συμπεριφορά σε κάθε επιβάτη που εμπιστεύεται τις αστικές συγκοινωνίες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αστικές συγκοινωνίες, διπλώματα, ΥΠΑ – ΑΠΑ, υδατοδρόμια και εφοδιαστική αλυσίδα στις προτεραιότητες του τομέα Μεταφορών του υπ. Υποδομών και Μεταφορών

ffotinos by ffotinos
22 Ιουλίου, 2019
στο LOGISTICS, MMM, ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τις προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στον τομέα των Μεταφορών παρουσίασε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Κώστας Καραμανλής στη Βουλή, στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.

Σύμφωνα με τον υπουργό, ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συγκαταλέγονται στις κύριες προτεραιότητες του υπουργείου, όπως η αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τις άδειες οδήγησης.

Στις αερομεταφορές, θα επιχειρηθεί, όπως υποστήριξε, η αποσαφήνιση του θεσμικού πλαισίου για την ΥΠΑ και την ΑΠΑ, αλλά και τα υδατοδρόμια.

Τέλος, θα υπάρξει σειρά δράσεων για την ενίσχυση των συνδυασμένων μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Το τμήμα της ομιλίας του υπουργού Κώστα Καραμανλή για τις μεταφορές  

Αλλά και στον τομέα των Μεταφορών, είναι πολλά τα θέματα στα οποία εστιάζουμε. Πρωταρχικό ρόλο έχει η επένδυση στα logistics και τις συνδυασμένες μεταφορές. Ώστε να αναγάγουμε τον Πειραιά, τα λιμάνια του Βορρά και κυρίως της Θεσσαλονίκης, σε πύλες εισόδου.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο θα επεκτείνει το θαλάσσιο διάδρομο που ενώνει τις ασιατικές αγορές με τον Πειραιά, σε ένα χερσαίο διάδρομο μεταφοράς προϊόντων στην Κεντρική Ευρώπη. Και η ενίσχυση των λιμένων του Βορρά, θα αναβαθμίσει τη Βόρεια Ελλάδα στο χώρο των logistics.

Το 2008 η τότε στρατηγική της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για την Cosco ελάχιστα αξιοποιήθηκε. Δεν θα χαθεί άλλος χρόνος.

Αναφορικά με τα υδατοδρόμια, στόχος μας είναι να αναθεωρήσουμε το νομοθετικό πλαίσιο που όπως έχουμε τονίσει δεν διευκολύνει την ανάπτυξή τους.

Παράλληλα, με τα παραπάνω, πρέπει να εστιάσουμε στον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Και σε ορίζοντα τετραετίας- όπως ανέφερε ο Πρωθυπουργός χθες- στο πλαίσιο της υλοποίησης ενός Στρατηγικού Σχεδίου Ηλεκτρικής Κινητικότητας στις μεγάλες πόλεις, αλλά και στα μικρά νησιά, πρώτος στόχος μας είναι η ανανέωση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με αστικά ηλεκτρικά λεωφορεία.

Αλλά με διαφάνεια. Και αποφεύγοντας προβληματικές διαγωνιστικές διαδικασίες. Με σεβασμό στο δημόσιο χρήμα. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ άφησε, δυστυχώς, έντονη σφραγίδα. Και μόνο θετική δεν ήταν.

Εδώ όμως μιλάμε για την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών, κατά κανόνα μη προνομιούχων και οι πολίτες από εμάς αντιμετωπίζονται με σεβασμό. Πάντα.

Στην Αθήνα έχουμε δραματική μείωση του στόλου των λεωφορείων και των δρομολογίων, υποβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών, αλλά και αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων.

Στη Θεσσαλονίκη, η εικόνα είναι πολύ χειρότερη. Σήμερα δεν κυκλοφορούν πάνω από 240-260 Λεωφορεία στη συμπρωτεύουσα. Είναι δραματική.

Μείωση του στόλου, εικονικά δρομολόγια, κατάρρευση της τηλεματικής, δραματική πτώση των εσόδων. Έχουμε ένα κρατικοποιημένο οργανισμό ο οποίος λαμβάνει 200% επιδότηση ενώ η ευρωπαϊκή νόρμα είναι 40-60%.

Εδώ που έχουμε φτάσει, λοιπόν, προχωράμε άμεσα στην εκπόνηση ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσης, ώστε να αποφύγουμε κατάρρευση του ΟΑΣΘ.

Ούτε θαύματα μπορούν να γίνουν, ούτε να επιστρέψουμε στο παρελθόν. Δυστυχώς, η ζημιά έχει ήδη γίνει.

Και για το ζήτημα αυτό φέρει ευθύνη και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, γιατί ενέκρινε τη μία και μοναδική πανευρωπαϊκά κρατικοποίηση. Τι χρειάζεται τώρα;

Πρώτον να αξιοποιήσουμε όλα τα ικανά στελέχη του ΟΑΣΘ. Χωρίς κομματικές παρωπίδες, όπως συνέβη επί ΣΥΡΙΖΑ αλλά με αξιοκρατικά κριτήρια. Δεύτερον: αλλαγή της διοίκησης.

Και κάτι ακόμα.

Η αλήθεια είναι ότι η κατάσταση σήμερα στο Μετρό της Αθήνας, αλλά και στους σιδηροδρόμους μας είναι δύσκολη και προβληματική.

Και αυτό το αντιλαμβάνονται οι πολίτες που χρησιμοποιούν αυτά τα μέσα και συχνά αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις κι άλλα προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία, τα οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε.

Πριν κλείσω, θέλω να πω ότι για την εξοικονόμηση πόρων, και με γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία των Οργανισμών που εποπτεύονται από το υπουργείο μας, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο τυχόν συγχώνευσης αυτών με παρόμοιο αντικείμενο.

Τέλος, θα αναφερθώ ακροθιγώς και σε ακόμα 2 ζητήματα, στα οποία τα νομοθετικά γονατογραφήματα ΣΥΡΙΖΑ έχουν δημιουργήσει τεράστια προβλήματα.

Πρώτον, τις σχολές οδήγησης. Αυτή την στιγμή κρατιούνται «όμηροι» 100.000 περίπου πολίτες. Εκπαιδευτές, υποψήφιοι οδηγοί και οδηγοί άνω των 74 ετών. Ο απόλυτος παραλογισμός.

Τεράστια προβλήματα έχουν δημιουργηθεί και στην Υπηρεσία και την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας.

Ο νόμος 4427 σχεδιάστηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ με τρόπο ανεφάρμοστο, με πολλά νομικά κενά και οι ίδιοι αναγκάστηκαν να τον «παγώσουν» επί 2,5 χρόνια. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Πρέπει άμεσα να επανεξεταστούν και να διορθωθούν!

Κλείνοντας, θέλω να δεσμευτώ απέναντί σας σήμερα ότι όσο μείνουμε σε αυτό το υπουργείο, μέχρι και την τελευταία μέρα, οι συνεργάτες μου και εγώ θα δουλέψουμε σκληρά, υπηρετώντας συγκεκριμένες αρχές:

Αξιοκρατία. Διαφάνεια. Ποιότητα.

Δίκαιοι κανόνες για όλους.

Ανοιχτό μυαλό και έμφαση στην καινοτομία.

Βλέμμα στο μέλλον και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός με διορατικότητα.

Σεβασμός στον πολίτη και ιδίως στους συμπολίτες μας που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

Απόλυτος σεβασμός στο δημόσιο χρήμα.

Και πάνω απ’ όλα, το καλό του τόπου.

Και μια τελευταία κουβέντα. Αυτές τις 10 μέρες, έτυχε να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις φυσικών καταστροφών. Το ανθρώπινο δυναμικό του υπουργείου ανταποκρίθηκε με αυταπάρνηση. Νιώθω υποχρέωσή μου να τους ευχαριστήσω και από αυτό εδώ το βήμα. Ευχαριστώ πολύ.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Έκτακτος μηχανισμός για ταχεία αντιμετώπιση των συνεπειών της κακοκαιρίας «Daniel» από το υπ. Υποδομών και Μεταφορών

13 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Χρ. Σταϊκούρας: Σε 3 πυλώνες οι άξονες δράσης για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων των φυσικών καταστροφών

13 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Σε πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας οι Χρ. Σταϊκούρας και Ν. Ταχιάος, προτεραιότητα η αποκατάσταση της οδικής σύνδεσης Αθήνας – Θεσ/νίκης

7 Σεπτεμβρίου, 2023
MMM

Επίσκεψη της Χριστίνας Αλεξοπούλου σε υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

4 Αυγούστου, 2023
MMM

Συναντήσεις με φορείς / εταιρείες από όλο τον κλάδο των μεταφορών είχαν Χ. Σταϊκούρας, Χ. Αλεξοπούλου και Γ. Ξιφαράς

3 Αυγούστου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Έρχεται θεσμικό πλαίσιο για την υδρογονοκίνηση. Ακόμη, στόχος οι 11.000 δημόσιοι σταθμοί φόρτισης έως το 2026

27 Ιουλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Επιτάχυνση αδειοδότησης των logistics και μεταρρύθμιση θεσμικού πλαισίου για τα Επιχειρηματικά Πάρκα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

ΟΑΣΑ και ΟΣΥ καταδικάζουν απερίφραστα κάθε προσβλητική συμπεριφορά σε κάθε επιβάτη που εμπιστεύεται τις αστικές συγκοινωνίες

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

23 Σεπτεμβρίου, 2023
Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.

Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

22 Σεπτεμβρίου, 2023

DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ