• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ζητήματα κυβερνοασφάλειας στις “έξυπνες” πόλεις του αύριο θα αντιμετωπίσει το ευρωπαϊκό έργο IRIS

Το έργο θα διαρκέσει 4 χρόνια και ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες τον Σεπτέμβριο.

vvegiazi by vvegiazi
20 Ιανουαρίου, 2022
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι “έξυπνες” πόλεις αξιοποιούν στο έπακρο τις ψηφιακές τεχνολογίες προς όφελος των πολιτών. Εξυπνότερα δίκτυα αστικών μεταφορών, αναβαθμισμένες υπηρεσίες μετακίνησης, προηγμένες παροχές ύδρευσης και διάθεσης αποβλήτων, πιο αποτελεσματικοί τρόποι φωτισμού είναι κάποια από τα οφέλη που απολαμβάνουν οι κάτοικοι μιας έξυπνης πόλης.

Τι συμβαίνει όμως όταν προκύπτουν θέματα κυβερνοασφάλειας των συστημάτων αυτών;

«Το μέλλον των “έξυπνων” πόλεων εξαρτάται κατά πολύ από την δυνατότητα που έχουμε να προστατεύσουμε τα συστήματα πληροφοριών τόσο από κυβερνοαπειλές αλλά και από επιθέσεις που σχετίζονται με ζητήματα ιδιωτικότητας, εξασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργεία τους. Και αυτό είναι ένα έργο που απαιτεί διαδικασίες συντονισμού, εμπλοκής και συνεργασίας πολλών παραγόντων, μια κοινή στρατηγική» εξηγεί ο Δρ Αμδίτης, διευθυντής Έρευνας στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Το νέο Ευρωπαϊκό έργο IRIS, που ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες του πριν λίγο καιρό, φιλοδοξεί να αναπτύξει μια συνεργατική προσέγγιση ως απάντηση στις προκλήσεις που θέτει η ανάγκη για αυξημένη ασφάλεια στα συστήματα μιας “έξυπνης” πόλης.

Στο έργο συμμετέχουν 19 εταίροι από την Ευρώπη και μάλιστα η ελληνική συμμετοχή είναι δυναμική καθώς το ΕΠΙΣΕΥ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και η ερευνητική του ομάδα I-SENSE research είναι τεχνικός εταίρος στο ΙRIS.

Με όραμα μια ενιαία πλατφόρμα που συστηματικά ανιχνεύει, εκτιμά και ανταποκρίνεται σε πληροφορίες για απειλές που δέχονται πληροφοριακά συστήματα και συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και ΙοΤ, το IRIS  έρχεται να χτίσει επάνω στην Ευρωπαϊκή στρατηγική για την αυτονομία στον τομέα της κυβερνοασφάλειας που έχει στόχο την ενίσχυση των ικανοτήτων και της συνεργασίας στον τομέα, ελαχιστοποιώντας τις επιπτώσεις των κυβερνοαπειλών.

Η πλατφόρμα που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του IRIS θα δώσει προτεραιότητα στην εμπλοκή των ομάδων CERT και CSIRT (οργανωμένες υπηρεσίες με την ευθύνη να συντονίσουν και να υποστηρίξουν την άμεση ανταπόκριση σε κυβερνοπεριστατικά).

Πρόκειται για μια πλατφόρμα που θα δοκιμαστεί σε  πραγματικά περιβάλλοντα “έξυπνων” πόλεων ανά την Ευρώπη. Aναπτύσσεται μέσα από 3 πιλότους σε Ελσίνκι, Ταλίν και Βαρκελώνη και σε κάθε πιλότο συμμετέχουν τόσο εθνικές αρχές και ομάδες CERTs/CSIRTs.

Επίσης, το έργο θα εισάγει την πρώτη πλατφόρμα αποκλειστικά για την διαδικτυακή εκπαίδευση των ομάδων CERT/CSIRT προκειμένου να ενισχυθεί ο ρόλος τους και να εκπαιδευτούν κατάλληλα σε θέματα που αφορούν στην προστασία κρίσιμων υποδομών και διασυνοριακών συστημάτων.

Μάλιστα η πλατφόρμα θα παραχωρηθεί δωρεάν σε  Ευρωπαϊκές CERT και CSIRT μετά το τέλος του έργου.

Το έργο θα διαρκέσει 4 χρόνια και ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες τον Σεπτέμβριο. Η συνεργατική προσέγγιση που ακολουθεί σε θέματα κυβερνοασφάλειας επικεντρώνεται στις ομάδες CERTs/CSIRTs και αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά στην οικοδόμηση ενός ισχυρού οικοσυστήματος  που θα αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας με ανθρωποκεντρικά και προηγμένα τεχνολογικά στοιχεία.

Tags:ΕΞΥΠΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣΕΠΙΣΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΜΔΙΤΗΣISENSEIRIS

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Με τη συμμετοχή του ΕΠΙΣΕΥ, πανευρωπαϊκή άσκηση διάσωσης με drones και ρομπότ στις Αφίδνες

18 Ιανουαρίου, 2023
MMM

Siemens Ελλάδος: Εκδήλωση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη βιωσιμότητα σε βιομηχανίες, υποδομές

14 Δεκεμβρίου, 2022
LOGISTICS

7-8 Δεκεμβρίου το 8ο Συνέδριο της ΙΤS Hellas “Τransportation & Logistics 2022: Research. Reshape. Innovate.”

22 Νοεμβρίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

EVENTS: Ένα βήμα πιο κοντά στην αξιόπιστη αυτοματοποιημένη οδήγηση σε δύσκολες οδικές συνθήκες

2 Νοεμβρίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εφαρμογές και συστήματα που αυξάνουν την ασφάλεια επιβατηγών πλοίων με την υπογραφή του ΕΜΠ

29 Αυγούστου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Siemens Ελλάδας: Οι τεχνολογίες που στηρίζουν την ψηφιακή μετάβαση και τη βιωσιμότητα σε βιομηχανία και υποδομές

28 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Αντιδρά η ΓΕΠΟΕΤ με την εξαίρεση των τουριστικών λεωφορείων από το νέο Αναπτυξιακό

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ