Σάββατο, 10 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κλείνουν σταδιακά οι πύλες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από τα μέσα Οκτωβρίου

ffotinos by ffotinos
4 Σεπτεμβρίου, 2017
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην τελική ευθεία για την πλήρη εφαρμογή του «έξυπνου» εισιτηρίου, όπως παρουσιάζει αποκλειστικά «Το Βήμα», μπαίνουν από τα μέσα Οκτωβρίου οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με το σταδιακό κλείσιμο των ηλεκτρονικών «πυλών».

Tης Όλγας Κλώντζα, αναδημοσίευση από το «Βήμα της Κυριακής»

Η έναρξη, προς το τέλος της εβδομάδας, της έκδοσης της προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας, η οποία αντικαθιστά, μεταξύ άλλων, τις γνώριμες μηνιαίες κάρτες, είναι το πρώτο βήμα προς την ολοκληρωμένη ψηφιακή μετάβαση.

Ο χρόνος που θα απαιτηθεί για το κλείσιμο και των 1.100 πυλών στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς εξαρτάται ακριβώς από τη διείσδυση της ATHENA.CARD στους 300.000 κατόχους μηνιαίων καρτών.

Τους πρώτους δύο μήνες της πιο ευρείας διάθεσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, η αξία των πωλήσεων υπερδιπλασιάστηκε, από 747.752 ευρώ τον Ιούνιο σε 1,6 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο, διαμορφώνοντας τα συνολικά έσοδα, από τον Φεβρουάριο, οπότε τέθηκε σε σταδιακή λειτουργία, σε πάνω από 3,5 εκατ. ευρώ.

Η καθιέρωση του πρώτου εκπτωτικού προϊόντος του ΟΑΣΑ, με τα 10+1 εισιτήρια, που κατεβάζει την τιμή του κομίστρου σε 1,27 από 1,40 ευρώ, δείχνει τις δυνατότητες του νέου συστήματος.

«Πρόκειται για ένα πρώτο δείγμα της κοινωνικής πολιτικής που μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε το ηλεκτρονικό εισιτήριο, προσφέροντας παράλληλα ένα κίνητρο στο επιβατικό κοινό να γνωρίσει το νέο σύστημα», σημειώνει, μιλώντας στο «Βήμα», ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ κ. Ιωάννης Σκουμπούρης.

Η ευελιξία που προσφέρει το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) επιτρέπει στον Οργανισμό τον σχεδιασμό νέων προϊόντων.

Στα μελλοντικά σχέδια εντάσσεται ένα ακόμα εκπτωτικό προϊόν 30 διαδρομών, το οποίο θα κατεβάζει ακόμη περισσότερο την τιμή του εισιτηρίου.

«Δεν πρόκειται μόνο για ένα σύστημα που διευκολύνει τους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς, είναι παράλληλα και πιο δίκαιο, καθώς μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε και “ζωνικό” εισιτήριο.

Αυτό θα μελετήσουμε το επόμενο διάστημα, πόσες ζώνες χρειάζεται το Λεκανοπέδιο και ποιο κόμιστρο θα αντιστοιχεί σε καθεμία», επισημαίνει ο κ. Σκουμπούρης.

«Πύλη-πύλη» για την οριστική μετάβαση

Η σταδιακή ενεργοποίηση των πυλών στα μέσα Οκτωβρίου, οπότε εκτιμάται ότι θα έχει ανάψει το «πράσινο φως» από την Αττικό Μετρό για τα συστήματα ασφαλείας, στοχεύει στην εξοικείωση του κοινού με το νέο «έξυπνο» σύστημα.

Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες πύλες ανά σταθμό ή αρχικά σε συγκεκριμένους σταθμούς θα ενεργοποιηθούν, αφήνοντας τις υπόλοιπες ανοιχτές ως «διάδρομο» για όσους ακόμη δεν μετακινούνται με «έξυπνο» εισιτήριο.

Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται στην άμεση κατάργηση της χάρτινης έκδοσης ορισμένων κομίστρων, για παράδειγμα των 3 ή 5 ημερών, που έχουν περιορισμένη ζήτηση, «σπρώχνοντας» τους χρήστες στο ATHENA.TICKET.

Τελευταία στη λίστα θα μείνει η πλήρης αντικατάσταση του χάρτινου εισιτηρίου αξίας 1,40 ευρώ, που θα σημάνει και το οριστικό κλείσιμο των πυλών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η μετάβαση αυτή στο Λονδίνο χρειάστηκε ενάμιση χρόνο και στην Πορτογαλία δύο χρόνια.

Μέσω app η φόρτιση της «έξυπνης» κάρτας

Μετά την έγκριση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία τον Φεβρουάριο έβαλε «φρένο» στη διαδικασία μετάβασης στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, ξεκινά στο τέλος της εβδομάδας η διάθεση της προσωποποιημένης κάρτας.

Μέσω του ιστοτόπου του ΟΑΣΑ και καταχωρίζοντας μόνο ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ και έναν οκταψήφιο κωδικό ο επιβάτης θα λαμβάνει ένα QR Code.

Προσκομίζοντάς το εκτυπωμένο σε ένα από τα 39 γκισέ που διαθέτουν το σχετικό σύστημα (Τερματικό Εκδοσης Καρτών – ΤΕΚ) μαζί με την ταυτότητά του θα παίρνει την προσωπική του ATHENA.CARD.

Αντίστοιχη διαδικασία θα ακολουθείται και αν κάποιος δεν εκδώσει το QR Code ηλεκτρονικά, μόνο που τότε θα απαιτηθεί να προσκομίσει στο ΤΕΚ και επίσημο έγγραφο που να προσδιορίζει τον ΑΜΚΑ του, καθώς και αποδεικτικό έγγραφο ότι ανήκει σε κάποια ειδική κατηγορία. Και στις δύο περιπτώσεις, ο εκδότης είτε θα φωτογραφίζει τον επιβάτη, καθώς τα γκισέ διαθέτουν φωτογραφική μηχανή, είτε θα σκανάρει υπάρχουσα φωτογραφία για να εκδώσει την «έξυπνη» κάρτα.

Στη βάση δεδομένων αποθηκεύεται μόνο το hashed value που προκύπτει από τον συνδυασμό ΑΜΚΑ (ή αριθμού διαβατηρίου) και κωδικού, καθώς και ο μήνας και το έτος γέννησης. Ενώ στην περίπτωση έκδοσης κάρτας ειδικής κατηγορίας αποθηκεύονται σε ξεχωριστό αρχείο δεδομένων ο αριθμός ΑΜΚΑ και η ημερομηνία λήξης του δικαιώματος μόνο.

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα βγει στον «αέρα» και η διαδικτυακή εφαρμογή της ATHENA.CARD, μέσω της οποίας θα γίνεται φόρτιση της προσωποποιημένης κάρτας είτε με το καθιερωμένο μηνιαίο κόμιστρο είτε με οποιοδήποτε άλλο επιλέγει ο κάτοχος.

Η τραπεζική εφαρμογή μέσω της οποίας θα γίνεται η επαναφόρτιση είναι ήδη έτοιμη.

Η τεχνολογία στη μάχη της εξυγίανσης του Οργανισμού

Με «όπλο» το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ο ΟΑΣΑ έχει μια μοναδική ευκαιρία εξορθολογισμού των οικονομικών του μεγεθών. Από τη μια μεριά είναι η καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής, από την άλλη ο αναγκαστικός – εκ των πραγμάτων – προσδιορισμός του κόστους της άσκησης κοινωνικής πολιτικής από τα αρμόδια υπουργεία, καθώς όλοι οι δικαιούχοι θα πρέπει να διαθέτουν προσωποποιημένη κάρτα.

Οι οφειλές για όσους μετακινούνται δωρεάν ή με μειωμένο κόμιστρο με τα μέσα του Οργανισμού εκτιμώνται για το διάστημα 2011-2015 σε 166 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2016 σε 86 εκατ. ευρώ.

O διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Σκουμπούρης

Αν και τα έσοδα του 2016 περιορίστηκαν σε σχέση με το 2015, λόγω της αύξησης του ΦΠΑ, καθώς και της δωρεάν μετακίνησης ανέργων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η μείωση και των λειτουργικών εξόδων κατά 20 εκατ. ευρώ συγκράτησε το έλλειμμα του Οργανισμού. Συγκεκριμένα, το απολογιστικό έλλειμμα ανήλθε σε 24,25 εκατ. ευρώ, έναντι εγκεκριμένου στόχου -76,63 εκατ. ευρώ.

Για το τρέχον έτος, το έλλειμμα έχει προϋπολογιστεί σε 58,2 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ προχώρησε σε εξόφληση συσσωρευμένων χρεών προς τους προμηθευτές των θυγατρικών του, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, που ανέρχονταν αντίστοιχα σε 41,7 εκατ. και 22 εκατ. ευρώ.

Ανοίγοντας λοιπόν τον δρόμο για την προμήθεια ανταλλακτικών, όπως επισημαίνει μιλώντας στο «Βήμα» ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, οι διαγωνισμοί για ελαστικά και μπαταρίες ολοκληρώθηκαν, με αποτέλεσμα «οι αποθήκες της ΟΣΥ να είναι γεμάτες».

Σε δεύτερη φάση, ο ΟΑΣΑ σχεδιάζει την υιοθέτηση ενός συστήματος παρακολούθησης βλαβών σε κάθε αμαξοστάσιο, ώστε να γίνονται συστηματική καταγραφή, έλεγχος και στοχοθεσία.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ATH.ENA CARDATH.ENA TICKETΑΣΣΚΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Επαναλειτουργεί η γραμμή Χ80 «Πειραιάς – Ακρόπολη – Σύνταγμα EXPRESS»

6 Ιουνίου, 2023
MMM

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ σε ΟΣΥ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

1 Ιουνίου, 2023
MMM

Δωρεάν Free WiFi σε αστικά λεωφορεία της Αθήνας με το πιλοτικό πρόγραμμα WiBUS

31 Μαΐου, 2023
MMM

Η ανακοίνωση της ΟΣΥ για ανάρμοστη συμπεριφορά οδηγού της

25 Μαΐου, 2023
MMM

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ Κέντρου Μελετών Ασφαλείας και Υπερταμείου

24 Μαΐου, 2023
MMM

Το φρενάρισμα των συρμών του μετρό θα επιστρέφει ενέργεια στο δημόσιο δίκτυο ηλεκτρισμού

17 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο

Oι αμοιβές του νέου διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ και η σύγκριση με το απερχόμενο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Ο Θ. Παναγιωτούλιας νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance

6 Ιουνίου, 2023
Woman with parcel at home

Ολοκληρώθηκε η νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, ύψους 2,15 εκατ., της Courier Center

7 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1
????????????????????????????????????

Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

9 Ιουνίου, 2023

Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

9 Ιουνίου, 2023

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

9 Ιουνίου, 2023

Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

9 Ιουνίου, 2023

Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

9 Ιουνίου, 2023

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023

Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

9 Ιουνίου, 2023

Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

9 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ