• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 21 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022
    Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022
    Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι μετακινήσεις δεν θα είναι μηχανοκίνητες, δεν θα υπάρχουν ώρες αιχμής

vvegiazi by vvegiazi
11 Οκτωβρίου, 2016
στο MMM
0
Οι μετακινήσεις δεν θα είναι μηχανοκίνητες, δεν θα υπάρχουν ώρες αιχμής
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι πολίτες κρατούν το κλειδί για το σχεδιασμό των πιο έξυπνων συγκοινωνιών του μέλλοντος.

Παράλληλα, οι κυβερνήσεις θα πρέπει να συνεργαστούν με τους πολίτες για την ανάπτυξη αποτελεσματικών συγκοινωνιακών υποδομών, οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις επείγουσες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες μεγαλουπόλεις, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της ΕΥ, All change, please: How shifting passenger behavior can improve mobility in cities.

Καθώς οι δραστικά μετασχηματιστικές τεχνολογίες μεταβάλλουν τους τρόπους μετακίνησης των πολιτών, η έρευνα συνιστά στους αρμόδιους φορείς να μελετήσουν τη συμπεριφορά των πολιτών ως σημείο εκκίνησης για την ανάπτυξη βιώσιμων συγκοινωνιακών πολιτικών.   

Ενώ η ύπαρξη αποτελεσματικών συγκοινωνιακών υποδομών αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για να παραμείνουν οι πόλεις ανταγωνιστικές και ανθεκτικές, πολλές πόλεις δε διαθέτουν τις απαραίτητες υποδομές και δεν είναι εξοπλισμένες για να καλύψουν τη μελλοντική ζήτηση.

Σύμφωνα με την έρευνα, η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα δίκτυα μεταφοράς είναι καίριας σημασίας, προκειμένου να αναπτύξουν οι πόλεις πιο στέρεες λύσεις, καθώς οι συμπεριφορές των πολιτών σε σχέση με τις συγκοινωνίες μεταβάλλονται.

Οι καινοτομίες της ψηφιακής τεχνολογίας επιτρέπουν στους ανθρώπους να διαχειρίζονται οι ίδιοι τις μετακινήσεις τους, μέσω της πρόσβασής τους σε εφαρμογές (apps) μετακίνησης, υπηρεσιών κατά παραγγελία (on-demand) και πληροφόρησης σε πραγματικό χρόνο, ενώ δημιουργούν εναλλακτικές λύσεις μετακίνησης, όπως η από κοινού χρήση μεταφορικών μέσων (ride-sharing).

Όπως αναφέρει η έκθεση, η εφαρμογή της συμπεριφορικής χρηματοοικονομικής στο σχεδιασμό της συγκοινωνιακής πολιτικής – υιοθετώντας μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση – θα προσφέρει στις δημοτικές αρχές πολύτιμες πληροφορίες για την παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών και τη δημιουργία ενός καλύτερου αστικού περιβάλλοντος.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι μεταφορές εξελίσσονται από μια απλή συναλλαγή, σε μια μορφή διαλόγου.

Ψηφιακές εφαρμογές και μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξασφαλίζουν πληροφόρηση για τις μετακινήσεις των χρηστών. Η επικοινωνία με τους πολίτες είναι κρίσιμη για το σχεδιασμό συγκοινωνιακών συστημάτων, τα οποία θα ανταποκρίνονται στον ταχύ ρυθμό αλλαγών παγκοσμίως.

Είναι σαφές ότι δεν υπάρχουν αυτόνομες λύσεις στις σημερινές συγκοινωνιακές προκλήσεις. Τελικά, οι αποφάσεις λαμβάνονται από τα νοικοκυριά και τα άτομα μεμονωμένα.

Συνεπώς, για να είναι αποτελεσματικές οι συγκοινωνιακές πολιτικές, οι πολίτες θα πρέπει να βρίσκονται στο επίκεντρο των λύσεων. Η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει η τεχνολογία θα βοηθήσει τις πόλεις να δημιουργήσουν ανθεκτικές υποδομές και να εξελιχθούν σε ελκυστικότερους τόπους για να ζει, να εργάζεται ή να επενδύει κανείς.

Η έρευνα βασίζεται σε συνεντεύξεις με υψηλόβαθμα στελέχη, υπεύθυνα για τη χάραξη πολιτικής και σχεδιασμού από πόλεις όπως η Βομβάη, το Λονδίνο, το Σικάγο και το Σίδνεϊ, για να αναδείξει μια ολοκληρωμένη εικόνα των συμπεριφορικών δυνάμεων που επηρεάζουν την κινητικότητα, αλλά και των αποτελεσματικών πολιτικών που οδηγούν σε βελτιώσεις.

Χρησιμοποιώντας τεχνικές συμπεριφορικής προτυποποίησης, η έρευνα παρουσιάζει τρία μελλοντικά σχέδια αποτελεσματικής αστικής κινητικότητας:

Η μετακίνηση ως προσωπική, κατά παραγγελία υπηρεσία: Οι μεταφορές είναι μία διαδραστική και ολοκληρωμένη εμπειρία. Οι άνθρωποι μπορούν να σχεδιάζουν, να παρακολουθούν και να ελέγχουν τις μετακινήσεις τους.

Η τεχνολογία επιτρέπει κοινωνικά επιθυμητές συμπεριφορές και υποκινεί νέες έννοιες συγκοινωνίας, όπως τα αυτόνομα οχήματα και η από κοινού μετακίνηση.

Οι πεζοί και τα ποδήλατα κυριαρχούν: Ο αριθμός των κατόχων αυτοκινήτων μειώνεται.

Οι μετακινήσεις δεν είναι μηχανοκίνητες. Οι άνθρωποι, κινητοποιούνται μέσω προγραμμάτων δωρεάν μετακίνησης και της τιμολόγησης σε ώρες αιχμής, τα οποία, επηρεάζουν τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες τους, όπως η μείωση εκπομπών ρύπων.

Δεν υπάρχουν πλέον ώρες αιχμής: Η μείωση του εβδομαδιαίου χρόνου εργασίας δε θα μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να αλλάξουν τη χρήση των αυτοκινήτων τους και να μεταβάλουν τις συνήθειες μετακίνησής τους, μέσω της καλύτερης πρόσβασης σε δεδομένα πραγματικού χρόνου (real time) και σε ψηφιακές πλατφόρμες.

Σε αυτό θα βοηθήσει και η τιμολόγηση του κόστους στάθμευσης με βάση τη ζήτηση, η δυνατότητα επιλογών προστίμων και τα διόδια για συγκεκριμένους δρόμους και ζώνες.

Ο κ. Γιώργος Σμυρνιούδης, Εταίρος, Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος Έργων Υποδομής της ΕΥ Ελλάδας, σχολιάζει: «Η Αθήνα και οι άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις μπορούν να γίνουν περισσότερο βιώσιμες για τους κατοίκους τους και ελκυστικότερες για τους επισκέπτες, αλλά και τους επενδυτές.

Οι υπεύθυνοι χάραξης συγκοινωνιακής πολιτικής σε κεντρικό, αλλά και τοπικό επίπεδο, καθώς και όσοι διαμορφώνουν το νομικό και ρυθμιστικό περιβάλλον, οφείλουν να μελετήσουν τις δυνατότητες που μας παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία και οι πλατφόρμες δικτύωσης των πολιτών. Η έρευνα αυτή της ΕΥ περιέχει χρήσιμη πληροφόρηση και παραδείγματα προς αυτήν την κατεύθυνση».

Tags:MOBILITYΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Σχετικά Άρθρα

Τα 189,5 δισ. δολ. θα αγγίξουν οι δαπάνες για τις “έξυπνες πόλεις” το 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυτό είναι το όραμα της MYTILINEOS για τις «έξυπνες» πόλεις (video)

11 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Τη μελέτη για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα ανέλαβε η PLANET

16 Φεβρουαρίου, 2022
Τα 189,5 δισ. δολ. θα αγγίξουν οι δαπάνες για τις “έξυπνες πόλεις” το 2023
MMM

Η Σαγκάη η πιο «έξυπνη» πόλη του κόσμου, ακολουθούν Σεούλ και Βαρκελώνη

9 Φεβρουαρίου, 2022
Με δράση ζωγραφικής γιορτάζει την “Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου” το υπουργείο Μεταφορών. Κληρώνονται 3 ποδήλατα
MMM

Δ. Θεσ/νίκης: Αναβάθμιση ποδηλατόδρομων σε Κουντουριώτου, Σαλαμίνος, Πολυτεχνείου και Αναγεννήσεως

1 Φεβρουαρίου, 2022
INTERNATIONAL

Commission seeks views on rules for illegal discharge from ships

27 Ιανουαρίου, 2022
Ένα ρομπότ στην υπηρεσία των εταιρειών ταχυμεταφορών. Το DoraSorter της FedEx (video)
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ένα ρομπότ στην υπηρεσία των εταιρειών ταχυμεταφορών. Το DoraSorter της FedEx (video)

27 Ιανουαρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Αρχικά σε λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ το «έξυπνο εισιτήριο». Ακολουθούν μετρό, ηλεκτρικός

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

20 Μαΐου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

20 Μαΐου, 2022
Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air

Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

20 Μαΐου, 2022
Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους

1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

20 Μαΐου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

20 Μαΐου, 2022
Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

20 Μαΐου, 2022
Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς

Προχωρούν οι μελέτες για δημιουργία συγκοινωνιακού hub και τερματικού σταθμού του μετρό Θεσ/νίκης στη Ν. Ελβετία

20 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ