• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 25 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

    25 Μαΐου, 2022
    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

    25 Μαΐου, 2022
    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Πέρκα: «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας: Αποσπασματικές δράσεις και φιέστες μια βδομάδα το χρόνο»

vvegiazi by vvegiazi
22 Σεπτεμβρίου, 2021
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Οι μετακινήσεις δεν θα είναι μηχανοκίνητες, δεν θα υπάρχουν ώρες αιχμής
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ανακοίνωση με θέμα «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας: Αποσπασματικές δράσεις και φιέστες μια βδομάδα το χρόνο» εξέδωσε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτη Πέρκα.

Σημειώνεται ότι γύρω στις 3.000 πόλεις σε όλη την Ευρώπη συμμετέχουν στη φετινή Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας, η οποία διαρκεί έως σήμερα, Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου.

Η εκστρατεία του 2021 που έχει θέμα «Ασφαλείς και υγιείς με βιώσιμη κινητικότητα», προωθεί τη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών ως μιας ασφαλούς, αποτελεσματικής και οικονομικά προσιτής επιλογής κινητικότητας χαμηλών εκπομπών για όλους.

Φέτος επίσης συμπληρώνονται 20 χρόνια από την πρώτη ημέρα χωρίς αυτοκίνητο, η οποία μετεξελίχθηκε στην Εβδομάδα Κινητικότητας.

Η ανακοίνωση της Πέτης Πέρκα

Διανύουμε την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας (ΕΕΚ), θεσμός που συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια ζωής. Ήδη από την έναρξη του συγκεκριμένου θεσμού, οι βιώσιμοι τρόποι μετακίνησης και ο οικολογικός τρόπος ζωής τέθηκαν στο επίκεντρο των ευρωπαϊκών πολιτικών, ειδικά σήμερα όμως η έννοια της βιώσιμης αστικής κινητικότητας είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

Όπως και την προηγούμενη χρονιά, η εν λόγω βδομάδα είναι και ιδιαίτερη, αφού οι εκδηλώσεις γίνονται για δεύτερη φορά εν μέσω κορωνοϊού κι ενώ στη χώρα μας έχουν περάσει μόλις λίγοι μήνες από την περίοδο των περιοριστικών μέτρων.

Γι’ αυτό και το κεντρικό της σύνθημα «Είμαστε Υγιείς και Ασφαλείς με τη Βιώσιμη Κινητικότητα», έχει ως στόχο η πανδημία να αποτελέσει αφορμή για να συνειδητοποιήσουμε ότι οι ήπιοι τρόποι μετακίνησης είναι καταλύτης για τη δημιουργία φιλικών, προσβάσιμων και ανθρωποκεντρικών πόλεων.

Είμαι σίγουρη ότι η κυβέρνηση και τα συναρμόδια Υπουργεία θα περιοριστούν στη διοργάνωση εκδηλώσεων και εορτασμών, άλλωστε όλοι γνωρίζουμε ότι παίρνουν «άριστα» στην επικοινωνία. Δυστυχώς όμως, οι ικανότητες της ΝΔ όσον αφορά και στη βιώσιμη αστική κινητικότητα εξαντλούνται εκεί, σε αποσπασματικές δράσεις και φιέστες μια βδομάδα το χρόνο, οι οποίες δεν αποτελούν τμήμα ενός ευρύτερου σχεδιασμού ή κάποιας στρατηγικής.

Αλλά και οι όποιες πολιτικές της κυβέρνησης φανερώνουν τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις της πολιτικής ηγεσίας και το πόσο απέχει η κουλτούρα τους από την κοινωνική βιωσιμότητα. Κι ενώ συζητάμε για μια Ευρώπη ουδέτερη ως προς τις εκπομπές άνθρακα το 2050, για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη, πολλά είναι τα παραδείγματα που υποδεικνύουν ότι η ΝΔ βρίσκεται σε τελείως αντίθετη κατεύθυνση.

Τι να πρωτοαναφέρω, την Οδύσσεια με την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Είναι επιλογή της κυβέρνησης ότι ακύρωσε το διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος σήμερα θα είχε ολοκληρωθεί και θα κυκλοφορούσαν στους δρόμους νέα, σύγχρονα οχήματα, με καθαρά καύσιμα και φιλικά τόσο προς το περιβάλλον όσο και προς το χρήστη.

Είναι επίσης επιλογή της κυβέρνησης ότι αντί για τα παραπάνω λεωφορεία, εδώ και μήνες κυκλοφορούν μεταχειρισμένα, παλαιάς τεχνολογίας, ρυπογόνα οχήματα, ακατάλληλα (π.χ. χωρίς παράθυρα εν μέσω κορωνοϊού) και μάλιστα πανάκριβα – όσα κυκλοφορούν φυσικά, γιατί κάποια ακινητοποιήθηκαν πριν καν κυκλοφορήσουν. Όσο για το διαγωνισμό, έχουν περάσει πάνω από δυο χρόνια και έχουμε χορτάσει από εξαγγελίες. Οι τελευταίες αναφέρουν δημοπράτηση του έργου τις επόμενες μέρες, ακόμα κι αν ισχύει αυτό όμως, καινούρια λεωφορεία δε θα δούμε πριν το τέλος του 2023.

Περίπου τότε θα δούμε και ηλεκτρικά λεωφορεία, ελπίζοντας κάποια στιγμή σε διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στα ΜΜΜ, εκτός κι αν για την κυβέρνηση αυτό έχει επιτευχθεί με τα λιγοστά οχήματα που εκτελούν δοκιμαστικά δρομολόγια στην Αθήνα – αν δεν κάνω λάθος ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών πρόσφατα εγκαινίασε με τυμπανοκρουσίες το 5ο.

Και στην ηλεκτροκίνηση, η ΝΔ, ελλείψει στρατηγικού σχεδιασμού, έχει να επιδείξει μόνο μεμονωμένα εγχειρήματα, όπως αυτό της Αστυπάλαιας και κατά τα άλλα περιορίζεται σε επιδοματικές πολιτικές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρόγραμμα ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’, το οποίο, παρά τις ενθουσιώδεις δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών για το πόσο πετυχημένο είναι, δε φαίνεται μέχρι σήμερα να εξυπηρετεί το σκοπό του, λόγω λανθασμένου σχεδιασμού.

Η συντριπτική πλειοψηφία των αιτήσεων αφορά σε ηλεκτρικά ποδήλατα, τα αυτοκίνητα αφορούν λίγους και προνομιούχους, οι αιτήσεις για ταξί είναι ελάχιστες, ενώ και τα ποσοτικά στοιχεία είναι αποκαλυπτικά για τη χαμηλή απορρόφηση του προγράμματος.

Δεν ξεχνάμε και τον Μεγάλο Περίπατο, μια «μεγάλη» ιδέα που κατέληξε σε φιάσκο. Έγιναν παρεμβάσεις που δυσχεραίνουν την πρόσβαση του αυτοκινήτου στην πόλη, χωρίς όμως να προσφέρεται αξιόπιστη εναλλακτική στους χρήστες. Χωρίς να δίδεται χώρος σε πεζούς και ποδήλατα, χωρίς αναβάθμιση των ΜΜΜ, χωρίς δίκτυο ποδηλατοδρόμων, χωρίς πολιτική στάθμευσης. Και φυσικά χωρίς διαβούλευση, όπως έχουμε συνηθίσει να συμβαίνει τα τελευταία δυο χρόνια.

Ένα έργο με μεγάλη προχειρότητα, το οποίο μάλιστα κόστισε και 2 εκ. ευρώ για υποδομές που ξηλώθηκαν ή θα ξηλωθούν. Και το χειρότερο, έπειτα από αυτή την αποτυχία, οποιοδήποτε μελλοντικό εγχείρημα για ήπιες μορφές μετακίνησης κινδυνεύει να «καεί».

Ακόμα και η ψήφιση του νομοσχεδίου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) άργησε πολύ, τη στιγμή που ήδη επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ επεξεργαζόμασταν στο Υπουργείο Μεταφορών σχετικό σχέδιο νόμου. Έτσι είμαστε ακόμα πολύ μακριά από την ανάπτυξη και προώθηση των ΣΒΑΚ.

Ως αποτέλεσμα των άστοχων πολιτικών της κυβέρνησης, δυστυχώς η «στροφή» αυτή των πολιτών σε ήπιες μορφές μετακίνησης κατά την περίοδο του lockdown μοιάζει να ήταν απλά μια παρένθεση στην υπό κανονικές συνθήκες ζωής στην πόλη. Εδραιώθηκε και πάλι η απόλυτη κυριαρχία του Ι.Χ. στους δρόμους, αλλά και η διάκριση των πολιτών με ταξικούς όρους. Με την κατάσταση που επικρατεί στα ΜΜΜ, όσοι εργαζόμενοι είναι σε θέση να κινηθούν με ΙΧ το επιλέγουν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, για την υγεία και την ασφάλειά τους. Οι μη «έχοντες» ρισκάρουν και συνωστίζονται στα ΜΜΜ…

Φαίνεται λοιπόν ότι ο σκοπός της ΕΕΚ για υγεία και ασφάλεια κατά την πανδημία μέσω των ήπιων μορφών μετακίνησης, θα περιοριστεί την τρέχουσα εβδομάδα και δεν επιτυγχάνεται στην πράξη. Δυστυχώς, οι επιλογές της ΝΔ μας απομακρύνουν από το στόχο της μετάβασης σε καθαρές, ανθρώπινες και βιώσιμες πόλεις. Για να πετύχουμε το στόχο αυτό, πρέπει να αλλάξουν πολλά, αν δεν αλλάξει όμως η κουλτούρα της κυβέρνησης ως προς την πολιτική των μεταφορών, δυστυχώς θα χάνεται κάθε «παράθυρο ευκαιρίας» για να αλλάξει και η κουλτούρα των πολιτών.

Εμείς από πλευράς μας θα συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε όλο το χρόνο και όχι μια εβδομάδα για πόλεις σύγχρονες, αειφόρες, προσβάσιμες, σχεδιασμένες για το ποδήλατο, το περπάτημα και την ποιοτική και αξιόπιστη συγκοινωνία.

Tags:ΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑΕυρωπαϊκή Εβδομάδα ΚινητικότηταςMOBILITY WEEKΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΒΙΩΣΙΜΗ ΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σχετικά Άρθρα

Νέο Ευρωπαϊκό Μπάουχαους: Τα 5 έργα που θα λάβουν χρηματοδότηση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέο Ευρωπαϊκό Μπάουχαους: Τα 5 έργα που θα λάβουν χρηματοδότηση

5 Μαΐου, 2022
Η ακτινογραφία των εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στα 13,42 εκατ. ευρώ τα εμπορεύματα, στα 50,44 εκατ. ευρώ οι επιβάτες
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Π. Πέρκα: «Μέλημα του κ. Καραμανλή είναι τα συμφέροντα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι τα δικαιώματα των επιβατών»

2 Μαΐου, 2022
Η Celestyal Cruises ανακοίνωσε το νέο της πρόγραμμα με τις κρουαζιέρες για το 2022 – 2023
MMM

Η Θεσσαλονίκη στις «100 Κλιματικά Ουδέτερες και Ευφυείς Πόλεις» της Ευρώπης

29 Απριλίου, 2022
MMM

Στο ΕΣΠΑ η «Βιώσιμη μικροκινητικότητα μέσω συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων σε Δήμους της χώρας»

21 Απριλίου, 2022
Το υπουργείο Μεταφορών ενέκρινε 102,3 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές του 2018 και 2019 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
MMM

Μ. Παπαδόπουλος: Το 1/3 των Δήμων έχουν ξεκινήσει ή βρίσκονται σε ώριμο στάδιο ολοκλήρωσης στα ΣΒΑΚ

1 Απριλίου, 2022
Έργα ανακατασκευής ασφαλτοτάπητα, ύψους 4,94 εκατ. ευρώ, σε κεντρικές οδούς του δήμου Αθηναίων
MMM

Έρευνα για το περπάτημα στην Αθήνα από τη Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του ΕΜΠ

3 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
H Volotea ιδρύει βάση στο «Ελ. Βενιζέλος». Σταθμεύει ένα αεροσκάφος, νέα δρομολόγια σε Ηράκλειο και Βερόνα

Επιχορήγηση 1,83 εκατ. ευρώ έλαβε η ΣΤΑΣΥ. Αφορά τον μήνα Σεπτέμβριο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

25 Μαΐου, 2022
Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

25 Μαΐου, 2022
Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air

Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

25 Μαΐου, 2022
Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

25 Μαΐου, 2022
Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ

Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

25 Μαΐου, 2022
Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C

Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

25 Μαΐου, 2022
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

25 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ