Αποζημίωση στον ΟΑΣΑ, ύψους 10.803.814,24 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ, ενέκρινε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το ποσό αφορά το δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου του 2025 και καταβάλλεται στο πλαίσιο της παροχής δικαιώματος μετακίνησης με πλήρη ή μερική απαλλαγή από την καταβολή κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες αρμοδιότητας του «ΟΜΙΛΟΥ ΟΑΣΑ», σε εκτέλεση της υπό στοιχεία ΔΠΔΑ/125655/Κ.Π.-ΟΑΣΑ/25.07.2025 (Β’ 4146) κοινής απόφασης των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών.





















































