ΑρχικήΝΑΥΤΙΛΙΑΣήμερα η τελετή έναρξης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Λαυρίου – Τσεσμέ από την Aegean Seaways

Σήμερα η τελετή έναρξης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Λαυρίου – Τσεσμέ από την Aegean Seaways

Στις 5 το απόγευμα, της 1ης Ιουλίου, θα πραγματοποιηθεί η επίσημη τελετή έναρξης της πολυαναμενόμενης ακτοπλοϊκής σύνδεσης Λαυρίου – Τσεσμέ, με το πλοίο “Kaunas” της Aegean Seaways.

Μάλιστα, η εταιρεία προσφέρει έκπτωση γνωριμίας 50% προς το επιβατικό κοινό για εν όψει του παρθενικού της ταξιδιού.

Το πλοίο, είναι κατασκευής του 1989, μήκους 191 μέτρων και έχει πιστοποιηθεί από τη Lloyd’ s Register. Μπορεί να μεταφέρει επιβάτες, αυτοκίνητα, φορτηγά, αλλά και κοντέινερ. Επίσης, λόγω της μεγάλης χωρητικότητας και του ύψους του γκαράζ του μπορεί να μεταφέρει τροχήλατα εμπορεύματα ειδικών διαστάσεων, ενώ διαθέτει και ελικοδρόμιο.

Η διάρκεια του δρομολογίου προβλέπεται να είναι 7 ώρες και αναμένεται να μειώσει αισθητά τον χρόνο μετάβασης από την Ευρώπη προς την Τουρκία για μεγάλο αριθμό ταξιδιωτών και οδηγών φορτηγών.

Το πλοίο θα αναχωρεί στις 22:00 από το Τσεσμέ και θα φθάνει στο Λαύριο στις 6:00 την άλλη ημέρα και θα αναχωρεί στις 22:00 από το Λαύριο και θα φθάνει στο Τσεσμέ στις 6:00 την άλλη ημέρα.

Συνολικά θα πραγματοποιεί 3 δρομολόγια την εβδομάδα από Τουρκία, και 3 από το Λαύριο.

Την εκπροσώπηση της Aegean Seaways στη χώρα μας έχει αναλάβει η «ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ», που λειτουργεί ως ναυτικό πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών, προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών, με επικεφαλής τον Στέφανο Καρακάνη.

Ο κ. Καρακάνης, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων για τη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση, τόνισε ότι στόχος είναι η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή να είναι ενεργή όχι μόνο την καλοκαιρινή περίοδο αλλά όλον τον χρόνο.

«Η πρόταση για την υλοποίηση του εγχειρήματος έρχεται από παλιά και πριν ακόμα υποβάλει ανάλογη πρόταση η Helenic Seaways για τη διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Μυτιλήνη και τη Σμύρνη», σημείωσε.

Όπως τόνισε, αρχικά το σχέδιο της ακτοπλοϊκής σύνδεσης προέβλεπε ως λιμάνι εξόδου και εισόδου τη Ραφήνα, ωστόσο οι τελωνειακές διαδικασίες δεν ήταν οι κατάλληλες, ενώ υπήρχε και πρόβλημα χώρου λόγω συσσώρευσης πολλών γραμμών της ακτοπλοΐας.

Αναφερόμενος στη φιλοσοφία της γραμμής, ο κ. Καρακάνης επισήμανε ότι στόχος είναι να εξυπηρετηθεί ένας μεγάλος όγκος φορτηγών, επιβατών και τουριστών από την Ευρώπη προς την Τουρκία και το αντίστροφο.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Σχόλια
  • Θα μας δώσουν πίσω τα 400 ευρώ που μας φάγανε από το πλοίο που ακυρώθηκε και εμείς είχαμε προπληρώσει τα εισιτήρια;

    26 Αυγούστου, 2019

Αφήστε ένα σχόλιο