Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Ολιγόωρος αποκλεισμός της εξόδου του Κόμβου Κ1 στην Περιμετρική Πατρών

    12 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Αφροδίτη Νέστορα διορίστηκε από την ΕΕΣΥΠ στο ΔΣ του ΟΛΘ

    12 Νοεμβρίου, 2025
    ?????????????
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Τ. Θεοδωρικάκος: Ως τις 31 Ιανουαρίου τα αποτελέσματα των προτάσεων του Αναπτυξιακού

    12 Νοεμβρίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Canada Post submits its proposed transformation plan to the Government of Canada

    12 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ολοκληρώθηκε η θητεία της Αργυρώς Αθανασίου στο ΔΣ των ΕΛΤΑ

    12 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    1.857 παραβάσεις για κράνος από οδηγούς δίκυκλων, 111 από διανομείς και 424 από ΕΠΗΟ

    12 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Ολιγόωρος αποκλεισμός της εξόδου του Κόμβου Κ1 στην Περιμετρική Πατρών

    12 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Αφροδίτη Νέστορα διορίστηκε από την ΕΕΣΥΠ στο ΔΣ του ΟΛΘ

    12 Νοεμβρίου, 2025
    ?????????????
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Τ. Θεοδωρικάκος: Ως τις 31 Ιανουαρίου τα αποτελέσματα των προτάσεων του Αναπτυξιακού

    12 Νοεμβρίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Canada Post submits its proposed transformation plan to the Government of Canada

    12 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ολοκληρώθηκε η θητεία της Αργυρώς Αθανασίου στο ΔΣ των ΕΛΤΑ

    12 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    1.857 παραβάσεις για κράνος από οδηγούς δίκυκλων, 111 από διανομείς και 424 από ΕΠΗΟ

    12 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ιω. Πλακιωτάκης: Να χαράξουμε όλοι μαζί εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας

vvegiazi by vvegiazi
19 Ιανουαρίου, 2017
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μήνυμα προς όλους τους πολιτειακούς παράγοντες να αφήσουν κατά μέρους τις πολιτικές αντιπαραθέσεις και σκοπιμότητες και να χαράξουν από κοινού μια εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας απεύθυνε ο Ιωάννης Πλακιωτάκης, τομεάρχης Ναυτιλίας του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.

Μιλώντας στο 3ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της «Ναυτεμπορικής» ο κ. Πλακιωτάκης τόνισε ότι οι προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία είναι μεγάλες. Όλοι οφείλουν να σταθούν αρωγοί ώστε να εξασφαλιστούν τα συμφέροντα του κλάδου και να διασφαλισθεί η πρωτοκαθεδρία του στα παγκόσμια ναυτιλιακά δρώμενα.

Ακολουθούν σημεία της ομιλίας του κ. Πλακιωτάκη:

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι, το σημερινό συνέδριο διεξάγεται σε μια κρίσιμη περίοδο για την ελληνική οικονομία, αλλά και για τη ναυτιλία μας. Μια περίοδο που η χώρα μας για μια ακόμη φορά βρίσκεται σε οριακό σημείο λόγω λανθασμένων επιλογών και ασαφούς εθνικού προσανατολισμού. Είναι πράγματι παρήγορο ότι κόντρα στις αριστερίστικες ιδεοληψίες, την αναποτελεσματικότητα και την ανικανότητα των κυβερνόντων κάποιες υγιείς δυνάμεις της αγοράς και της ελληνικής οικονομίας αντιστέκονται σθεναρά και αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες σαν τη σημερινή για να ανοίξουν δρόμους για το καλό της χώρας, για το καλό όλων μας.

Αγαπητές φίλες και φίλοι, η ελληνική ναυτιλία διαχρονικά αποτελεί εθνικό κεφάλαιο και ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της χώρας. Προσφέρει ανεκτίμητης αξίας πόρους στην εθνική οικονομία, συμβάλει στην οικονομική και στην κοινωνική ανάπτυξη και βέβαια συμβάλει στην ανάπτυξη των νησιωτικών, ακριτικών περιοχών της χώρας και αποτελεί τον πιο ανταγωνιστικό τομέα της ελληνικής οικονομίας.

Οι άνθρωποί της κόντρα πολλές φορές στις αντιξοότητες, τις παθογένειες του ελληνικού συστήματος, τις θεσμικές στρεβλώσεις, τις αδυναμίες της ελληνικής πολιτείας, τις αστοχίες των πολιτικών επιλογών που πολλές φορές έχουν λειτουργήσει ως τροχοπέδη συνεχίζουν να πρωτοπορούν, να πρωταγωνιστούν στα παγκόσμια ναυτιλιακά δρώμενα.

Αποτελείται τους καλύτερους πρεσβευτές της χώρας και γι’ αυτό πραγματικά σας αξίζουν συγχαρητήρια. Η Ελλάδα και οι Έλληνες οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα έχετε προσφέρει και θα συνεχίζετε να προσφέρετε σε αυτό τον τόπο.

Αγαπητές φίλες και φίλοι, το προηγούμενο έτος χαρακτηρίστηκε από μεγάλη αστάθεια στην παγκόσμια οικονομία και την επιβράδυνση του διεθνούς εμπορίου. Στη χώρα μας το 2006 η κωλυσιεργία των κυβερνώντων, οι παλινωδίες τους στην προώθηση των μεταρρυθμίσεων και η έλλειψη συγκεκριμένου αναπτυξιακού σχεδίου και οράματος, συντηρούν την πολιτική αστάθεια και την οικονομική αβεβαιότητα στη χώρα.

Αγαπητές φίλες και φίλοι, οι προκλήσεις για την πατρίδα μας και ιδιαίτερα για την ελληνική ναυτιλία είναι μεγάλες. Βρισκόμαστε σε μια ιστορική καμπή που πρέπει να λάβουμε σημαντικές αποφάσεις. Πρέπει να αποφασίσουμε πώς θα πάμε στη νέα εποχή. Όλοι οι πολιτειακοί παράγοντες θα πρέπει να αφήσουμε κατά μέρος όλες τις πολιτικές αντιπαραθέσεις και σκοπιμότητες και να χαράξουμε μια εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη της ναυτιλίας μας.

Θα πρέπει να σταθούμε αρωγοί στους φορείς της ελληνικής ναυτιλίας. Μόνο έτσι θα καταστεί εφικτή η εξασφάλιση των συμφερόντων της ελληνικής ναυτιλίας και η διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας της στα παγκόσμια ναυτιλιακά δρώμενα.

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι είναι επιτακτική ανάγκη να διαμορφώσουμε ένα κοινό όραμα. Ένα κοινό όραμα για τη ναυτιλία μας. Ένα όραμα που θα γίνει αποδεκτό από όλους μας και θα λάβει την κοινή στήριξη στα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα προτείνουμε και αυτές είναι και ένα πλαίσιο αρχών και προτάσεων της Ν.Δ. Πρώτα απ’ όλα να διαφυλάξουμε το υπάρχον νομοθετικό και φορολογικό πλαίσιο που αφορά την ελληνική εμπορική ναυτιλία, ώστε να εξασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητά της και ο ρόλος της ως ένα από τους βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας.

Θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν τα νηολόγια της χώρας και να προχωρήσει η σταδιακή μηχανοργάνωσή τους και η απλοποίηση των σχετικών διαδικασιών νηολόγησης μεταβίβασης πλοίων, αλλά και των σχετικών πράξεών τους.

Να αναδιαρθρωθεί το οργανόγραμμα του Υπουργείου Ναυτιλίας με τη δημιουργία ολιγάριθμων ευέλικτων διευθύνσεων και τμημάτων με σαφή και ορισμένο τομέα εργασίας χωρίς επικάλυψη αρμοδιοτήτων. Επιπλέον να αναληφθούν νομοθετικές πρωτοβουλίες για την εγκαθίδρυση ενός σύγχρονου διεθνούς ναυτιλιακού κέντρου στον Πειραιά με κωδικοποίηση και εκσυγχρονισμό της υπάρχουσας νομοθεσίας και των σχετικών εργαλείων της, ενόψει και των επικείμενων εξελίξεων λόγω Brexit.

Θεωρώ ότι οι σχετικές πρωτοβουλίες θα βοηθήσουν τις μικρομεσαίες ναυτιλιακές επιχειρήσεις καθώς και τα συναφή επαγγέλματα να παραμείνουν στον Πειραιά και την Ελλάδα  και ταυτόχρονα να διαφυλάξουμε χιλιάδες θέσεις εργασίας και πιθανόν βέβαια να δημιουργήσουμε και νέες.

Επίσης να εκσυγχρονιστεί η ελληνική ναυτική εκπαίδευση με την αναβάθμιση των ακαδημιών και του κύκλου σπουδών τους. Βασική βέβαια προϋπόθεση για την επιβίωση του ναυτικού επαγγέλματος είναι να εισαχθούν νέα στελέχη στον κλάδο. Γι’ αυτό θα πρέπει να εκπονηθεί μια εκστρατεία στρατηγικής επικοινωνίας  προς τα σχολεία της χώρας και την ευρύτερη κοινή γνώμη, για την προώθηση του ναυτικού επαγγέλματος και των ευκαιριών φοίτησης στις ναυτικές ακαδημίες.

Να υπάρξει άμεσα νομοθετική παρέμβαση με σκοπό την προσέλκυση σκαφών αναψυχής στην Ελλάδα. Και ιδίως αυτών που αφήνουν σημαντικό εισόδημα στην ελληνική οικονομία. Να προχωρήσει η απλοποίηση των γραφειοκρατικών διαδικασιών για τη διευκόλυνση των επενδυτικών δραστηριοτήτων στο θαλάσσιο τουρισμό.

Δεν είναι δυνατόν στην Ελλάδα να χρειάζεσαι το λιγότερο 3 μήνες για να ιδρύσεις εταιρεία ΝΕΠΑ, να νηολογήσεις ένα σκάφος αναψυχής και να εκδώσεις μια επαγγελματική άδεια όταν για τον ίδιο λόγο στη Μάλτα χρειάζεσαι μόλις 10 μέρες. Προφανώς και κάνουμε κάτι λάθος. Στο πλαίσιο αυτό εμείς προτείνουμε τη δημιουργία ενός one stop shop που θα αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση των σχετικών διαδικασιών.

Επίσης στα πλαίσια της εξυγίανσης βέβαια και επιβίωσης του ΝΑΤ, θα πρέπει να αναληφθούν σημαντικές πρωτοβουλίες. Όπως επιπλέον και επιγραμματικά το λέω γιατί δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο για να παρουσιάσω το ολοκληρωμένο πρόγραμμά μας, θα πρέπει να βελτιώσουμε τις υποδομές στα λιμάνια μας, να εκμεταλλευτούμε τις μαρίνες μας και να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερες αναπτύσσοντας βέβαια και την κρουαζιέρα μας αλλά και να κάνουμε επιτέλους τον Πειραιά το παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο.

Όπως επίσης τέλος θα πρέπει να εκσυγχρονίσουμε και τα ναυπηγεία μας. Αγαπητές φίλες και φίλοι για την επιβίωση και για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής ναυτιλίας απαιτείται ένα νέο μείγμα οικονομικής πολιτικής. Χρειάζεται μια στοχευμένη οικονομική πολιτική που θα φέρει επενδύσεις και θα αυξήσει το εθνικό εισόδημα.

Χρειάζεται να αλλάξει άμεσα το οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον. Πρέπει να ανακτήσουμε το κύρος, την αξιοπιστία μας, ώστε η χώρα να επανέλθει στην ομαλότητα. Πρέπει να επαναφέρουμε την οικονομική και επιχειρηματική ασφάλεια στον οικονομικό στίβο της χώρας. Η σημερινή μίζερη κατάσταση δεν αξίζει στην πατρίδα μας και πολύ περισσότερο στους Έλληνες που είναι ένας υπερήφανος και άξιος λαός.

Η Ελλάδα δεν μπορεί να παραμένει για πολύ ακόμη κολλημένη στο βάλτο της πολιτικής αναξιοπιστίας, του λαϊκισμού και των ιδεοληψιών του χθες. Για να βγούμε από το τέλμα, για να βγούμε από το αδιέξοδο, πρέπει να προχωρήσουμε σε μια μεγάλη πολιτική αλλαγή. Σε μια αλλαγή που θα επαναφέρει την Ελλάδα και τους Έλληνες στη θέση που της αξίζει. Μια αλλαγή που θα καταστήσει και πάλι την Ελλάδα πρωταγωνίστρια στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και θα της δώσει τη δυνατότητα να διαδραματίσει το ρόλο που της αξίζει.

Εμείς στη Ν.Δ. είμαστε έτοιμοι. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ήδη παρουσιάσει ένα κοστολογημένο, ολοκληρωμένο κυβερνητικό πρόγραμμα εξόδου από τη σημερινή κρίση. Παρά τις δυσκολίες και τις απειλές που αντιμετωπίζει η χώρα μας, θα προχωρήσουμε τάχιστα στις απαραίτητες πολιτικές και θεσμικές αλλαγές που απαιτούνται για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη και κυρίως το επιχειρηματικό κλίμα στην πατρίδα μας.

Γνωρίζοντας ότι οι απειλές, αλλά και οι προκλήσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η ελληνική ναυτιλία είναι πολλές και δύσκολες, θα μείνουμε δίπλα και συμπαραστάτες στο έργο σας. Για μας η σημερινή κρίση αποτελεί ευκαιρία που πρέπει να εκμεταλλευτούμε ώστε να βγούμε ακόμη πιο δυνατοί. Αποτελεί την αφετηρία μιας νέας εθνικής προσπάθειας που πρέπει να υπηρετήσουμε όλοι ανεξαιρέτως για να σωθεί ο τόπος μας.

Είμαι πεπεισμένος ότι με μπροστάρη την ελληνική ναυτιλία, αλλά και τα στελέχη της, τα άξια στελέχη της, η Ελλάδα θα ανακτήσει και πάλι τη χαμένη αίγλη της και θα διαδραματίσει το ρόλο που της αξίζει στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΕΛΛΗΝΟΚΤΗΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΜΑΡΙΝΕΣΝΑΤ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Β. Κικίλιας: «Νέα μαρίνα στην Κέρκυρα με επένδυση άνω των 50 εκατ. ευρώ»

1 Νοεμβρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την υποπαραχώρηση της μαρίνας Κέρκυρας

22 Οκτωβρίου, 2025
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Η «πράσινη» μετάβαση στις μεταφορές δεν είναι «βελούδινη». Τελευταίο παράδειγμα: Ο διχασμός στη ναυτιλία

20 Οκτωβρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Β. Κικίλιας: Η ναυτιλία χρειάζεται διεθνείς κανόνες αποδεκτούς από όλους και όχι τιμωρητικούς μηχανισμούς

19 Οκτωβρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Έπειτα από πιέσεις των ΗΠΑ, αναβλήθηκε για 1 έτος η ψηφοφορία για το Net Zero Framework του ΙΜΟ. Η θέση της ΕΕΕ

17 Οκτωβρίου, 2025
ΓΝΩΜΗ

Το μέλλον της ναυτιλίας

14 Οκτωβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Π. Κουρουμπλής: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων να πλαισιώσει και πάλι τα ελληνόκτητα πλοία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Ο ευρωπαϊκός διάδρομος BBA και η (τεράστια) σημασία του για την Ελλάδα

7 Νοεμβρίου, 2025

Υψηλόβαθμο κλιμάκιο του DFC στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, ενημερώθηκε για την πρόοδο εργασιών (pics)

10 Νοεμβρίου, 2025

ΟΦΑΕ: Χωρίς κάρτες ψηφιακού ταχογράφου χιλιάδες φορτηγά, ολιγωρία από το αρμόδιο υπουργείο

6 Νοεμβρίου, 2025

Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

7 Νοεμβρίου, 2025
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΕΒΕΘ: Δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις στο Τελωνείο Πειραιά

6 Νοεμβρίου, 2025

«Δεν γίνεσαι εμπορευματικός κόμβος με φορτηγά Euro 3»

11 Νοεμβρίου, 2025

Στην κύρια φάση το έργο της αντικατάστασης σιδηροτροχιών στο Μετρό της Αθήνας. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από 11/11 στη γραμμή 2

10 Νοεμβρίου, 2025

Κατά 4,3% αυξήθηκαν τα έσοδα της Delatolas, στα 0,4 εκατ. τα καθαρά κέρδη του 2024

10 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Αποζημίωση 12,12 εκατ. στη Νέα Οδό για τη μη λειτουργία διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο και Χαλκίδα

1

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Αυτοκινητόδρομος 100% LED η Ολυμπία Οδός, πέτυχε πλήρη εκσυγχρονισμό φωτισμού (video, pics)

1

Ολιγόωρος αποκλεισμός της εξόδου του Κόμβου Κ1 στην Περιμετρική Πατρών

12 Νοεμβρίου, 2025

Η Αφροδίτη Νέστορα διορίστηκε από την ΕΕΣΥΠ στο ΔΣ του ΟΛΘ

12 Νοεμβρίου, 2025
?????????????

Τ. Θεοδωρικάκος: Ως τις 31 Ιανουαρίου τα αποτελέσματα των προτάσεων του Αναπτυξιακού

12 Νοεμβρίου, 2025

Canada Post submits its proposed transformation plan to the Government of Canada

12 Νοεμβρίου, 2025

Ολοκληρώθηκε η θητεία της Αργυρώς Αθανασίου στο ΔΣ των ΕΛΤΑ

12 Νοεμβρίου, 2025

1.857 παραβάσεις για κράνος από οδηγούς δίκυκλων, 111 από διανομείς και 424 από ΕΠΗΟ

12 Νοεμβρίου, 2025
Gebäudefassade von der UZ mit Logo bei Nacht

Κατά 1,7% αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη της Fraport AG στο 9μηνο

12 Νοεμβρίου, 2025

Εκδόθηκαν οι Προσκλήσεις για τη χρηματοδότηση συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον ελληνικό σιδηρόδρομο

12 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.