• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ιω. Πλακιωτάκης: Να χαράξουμε όλοι μαζί εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας

vvegiazi by vvegiazi
19 Ιανουαρίου, 2017
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Ιω. Πλακιωτάκης: Να χαράξουμε όλοι μαζί εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μήνυμα προς όλους τους πολιτειακούς παράγοντες να αφήσουν κατά μέρους τις πολιτικές αντιπαραθέσεις και σκοπιμότητες και να χαράξουν από κοινού μια εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας απεύθυνε ο Ιωάννης Πλακιωτάκης, τομεάρχης Ναυτιλίας του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.

Μιλώντας στο 3ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της «Ναυτεμπορικής» ο κ. Πλακιωτάκης τόνισε ότι οι προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία είναι μεγάλες. Όλοι οφείλουν να σταθούν αρωγοί ώστε να εξασφαλιστούν τα συμφέροντα του κλάδου και να διασφαλισθεί η πρωτοκαθεδρία του στα παγκόσμια ναυτιλιακά δρώμενα.

Ακολουθούν σημεία της ομιλίας του κ. Πλακιωτάκη:

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι, το σημερινό συνέδριο διεξάγεται σε μια κρίσιμη περίοδο για την ελληνική οικονομία, αλλά και για τη ναυτιλία μας. Μια περίοδο που η χώρα μας για μια ακόμη φορά βρίσκεται σε οριακό σημείο λόγω λανθασμένων επιλογών και ασαφούς εθνικού προσανατολισμού. Είναι πράγματι παρήγορο ότι κόντρα στις αριστερίστικες ιδεοληψίες, την αναποτελεσματικότητα και την ανικανότητα των κυβερνόντων κάποιες υγιείς δυνάμεις της αγοράς και της ελληνικής οικονομίας αντιστέκονται σθεναρά και αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες σαν τη σημερινή για να ανοίξουν δρόμους για το καλό της χώρας, για το καλό όλων μας.

Αγαπητές φίλες και φίλοι, η ελληνική ναυτιλία διαχρονικά αποτελεί εθνικό κεφάλαιο και ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της χώρας. Προσφέρει ανεκτίμητης αξίας πόρους στην εθνική οικονομία, συμβάλει στην οικονομική και στην κοινωνική ανάπτυξη και βέβαια συμβάλει στην ανάπτυξη των νησιωτικών, ακριτικών περιοχών της χώρας και αποτελεί τον πιο ανταγωνιστικό τομέα της ελληνικής οικονομίας.

Οι άνθρωποί της κόντρα πολλές φορές στις αντιξοότητες, τις παθογένειες του ελληνικού συστήματος, τις θεσμικές στρεβλώσεις, τις αδυναμίες της ελληνικής πολιτείας, τις αστοχίες των πολιτικών επιλογών που πολλές φορές έχουν λειτουργήσει ως τροχοπέδη συνεχίζουν να πρωτοπορούν, να πρωταγωνιστούν στα παγκόσμια ναυτιλιακά δρώμενα.

Αποτελείται τους καλύτερους πρεσβευτές της χώρας και γι’ αυτό πραγματικά σας αξίζουν συγχαρητήρια. Η Ελλάδα και οι Έλληνες οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα έχετε προσφέρει και θα συνεχίζετε να προσφέρετε σε αυτό τον τόπο.

Αγαπητές φίλες και φίλοι, το προηγούμενο έτος χαρακτηρίστηκε από μεγάλη αστάθεια στην παγκόσμια οικονομία και την επιβράδυνση του διεθνούς εμπορίου. Στη χώρα μας το 2006 η κωλυσιεργία των κυβερνώντων, οι παλινωδίες τους στην προώθηση των μεταρρυθμίσεων και η έλλειψη συγκεκριμένου αναπτυξιακού σχεδίου και οράματος, συντηρούν την πολιτική αστάθεια και την οικονομική αβεβαιότητα στη χώρα.

Αγαπητές φίλες και φίλοι, οι προκλήσεις για την πατρίδα μας και ιδιαίτερα για την ελληνική ναυτιλία είναι μεγάλες. Βρισκόμαστε σε μια ιστορική καμπή που πρέπει να λάβουμε σημαντικές αποφάσεις. Πρέπει να αποφασίσουμε πώς θα πάμε στη νέα εποχή. Όλοι οι πολιτειακοί παράγοντες θα πρέπει να αφήσουμε κατά μέρος όλες τις πολιτικές αντιπαραθέσεις και σκοπιμότητες και να χαράξουμε μια εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη της ναυτιλίας μας.

Θα πρέπει να σταθούμε αρωγοί στους φορείς της ελληνικής ναυτιλίας. Μόνο έτσι θα καταστεί εφικτή η εξασφάλιση των συμφερόντων της ελληνικής ναυτιλίας και η διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας της στα παγκόσμια ναυτιλιακά δρώμενα.

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι είναι επιτακτική ανάγκη να διαμορφώσουμε ένα κοινό όραμα. Ένα κοινό όραμα για τη ναυτιλία μας. Ένα όραμα που θα γίνει αποδεκτό από όλους μας και θα λάβει την κοινή στήριξη στα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα προτείνουμε και αυτές είναι και ένα πλαίσιο αρχών και προτάσεων της Ν.Δ. Πρώτα απ’ όλα να διαφυλάξουμε το υπάρχον νομοθετικό και φορολογικό πλαίσιο που αφορά την ελληνική εμπορική ναυτιλία, ώστε να εξασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητά της και ο ρόλος της ως ένα από τους βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας.

Θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν τα νηολόγια της χώρας και να προχωρήσει η σταδιακή μηχανοργάνωσή τους και η απλοποίηση των σχετικών διαδικασιών νηολόγησης μεταβίβασης πλοίων, αλλά και των σχετικών πράξεών τους.

Να αναδιαρθρωθεί το οργανόγραμμα του Υπουργείου Ναυτιλίας με τη δημιουργία ολιγάριθμων ευέλικτων διευθύνσεων και τμημάτων με σαφή και ορισμένο τομέα εργασίας χωρίς επικάλυψη αρμοδιοτήτων. Επιπλέον να αναληφθούν νομοθετικές πρωτοβουλίες για την εγκαθίδρυση ενός σύγχρονου διεθνούς ναυτιλιακού κέντρου στον Πειραιά με κωδικοποίηση και εκσυγχρονισμό της υπάρχουσας νομοθεσίας και των σχετικών εργαλείων της, ενόψει και των επικείμενων εξελίξεων λόγω Brexit.

Θεωρώ ότι οι σχετικές πρωτοβουλίες θα βοηθήσουν τις μικρομεσαίες ναυτιλιακές επιχειρήσεις καθώς και τα συναφή επαγγέλματα να παραμείνουν στον Πειραιά και την Ελλάδα  και ταυτόχρονα να διαφυλάξουμε χιλιάδες θέσεις εργασίας και πιθανόν βέβαια να δημιουργήσουμε και νέες.

Επίσης να εκσυγχρονιστεί η ελληνική ναυτική εκπαίδευση με την αναβάθμιση των ακαδημιών και του κύκλου σπουδών τους. Βασική βέβαια προϋπόθεση για την επιβίωση του ναυτικού επαγγέλματος είναι να εισαχθούν νέα στελέχη στον κλάδο. Γι’ αυτό θα πρέπει να εκπονηθεί μια εκστρατεία στρατηγικής επικοινωνίας  προς τα σχολεία της χώρας και την ευρύτερη κοινή γνώμη, για την προώθηση του ναυτικού επαγγέλματος και των ευκαιριών φοίτησης στις ναυτικές ακαδημίες.

Να υπάρξει άμεσα νομοθετική παρέμβαση με σκοπό την προσέλκυση σκαφών αναψυχής στην Ελλάδα. Και ιδίως αυτών που αφήνουν σημαντικό εισόδημα στην ελληνική οικονομία. Να προχωρήσει η απλοποίηση των γραφειοκρατικών διαδικασιών για τη διευκόλυνση των επενδυτικών δραστηριοτήτων στο θαλάσσιο τουρισμό.

Δεν είναι δυνατόν στην Ελλάδα να χρειάζεσαι το λιγότερο 3 μήνες για να ιδρύσεις εταιρεία ΝΕΠΑ, να νηολογήσεις ένα σκάφος αναψυχής και να εκδώσεις μια επαγγελματική άδεια όταν για τον ίδιο λόγο στη Μάλτα χρειάζεσαι μόλις 10 μέρες. Προφανώς και κάνουμε κάτι λάθος. Στο πλαίσιο αυτό εμείς προτείνουμε τη δημιουργία ενός one stop shop που θα αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση των σχετικών διαδικασιών.

Επίσης στα πλαίσια της εξυγίανσης βέβαια και επιβίωσης του ΝΑΤ, θα πρέπει να αναληφθούν σημαντικές πρωτοβουλίες. Όπως επιπλέον και επιγραμματικά το λέω γιατί δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο για να παρουσιάσω το ολοκληρωμένο πρόγραμμά μας, θα πρέπει να βελτιώσουμε τις υποδομές στα λιμάνια μας, να εκμεταλλευτούμε τις μαρίνες μας και να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερες αναπτύσσοντας βέβαια και την κρουαζιέρα μας αλλά και να κάνουμε επιτέλους τον Πειραιά το παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο.

Όπως επίσης τέλος θα πρέπει να εκσυγχρονίσουμε και τα ναυπηγεία μας. Αγαπητές φίλες και φίλοι για την επιβίωση και για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής ναυτιλίας απαιτείται ένα νέο μείγμα οικονομικής πολιτικής. Χρειάζεται μια στοχευμένη οικονομική πολιτική που θα φέρει επενδύσεις και θα αυξήσει το εθνικό εισόδημα.

Χρειάζεται να αλλάξει άμεσα το οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον. Πρέπει να ανακτήσουμε το κύρος, την αξιοπιστία μας, ώστε η χώρα να επανέλθει στην ομαλότητα. Πρέπει να επαναφέρουμε την οικονομική και επιχειρηματική ασφάλεια στον οικονομικό στίβο της χώρας. Η σημερινή μίζερη κατάσταση δεν αξίζει στην πατρίδα μας και πολύ περισσότερο στους Έλληνες που είναι ένας υπερήφανος και άξιος λαός.

Η Ελλάδα δεν μπορεί να παραμένει για πολύ ακόμη κολλημένη στο βάλτο της πολιτικής αναξιοπιστίας, του λαϊκισμού και των ιδεοληψιών του χθες. Για να βγούμε από το τέλμα, για να βγούμε από το αδιέξοδο, πρέπει να προχωρήσουμε σε μια μεγάλη πολιτική αλλαγή. Σε μια αλλαγή που θα επαναφέρει την Ελλάδα και τους Έλληνες στη θέση που της αξίζει. Μια αλλαγή που θα καταστήσει και πάλι την Ελλάδα πρωταγωνίστρια στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και θα της δώσει τη δυνατότητα να διαδραματίσει το ρόλο που της αξίζει.

Εμείς στη Ν.Δ. είμαστε έτοιμοι. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ήδη παρουσιάσει ένα κοστολογημένο, ολοκληρωμένο κυβερνητικό πρόγραμμα εξόδου από τη σημερινή κρίση. Παρά τις δυσκολίες και τις απειλές που αντιμετωπίζει η χώρα μας, θα προχωρήσουμε τάχιστα στις απαραίτητες πολιτικές και θεσμικές αλλαγές που απαιτούνται για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη και κυρίως το επιχειρηματικό κλίμα στην πατρίδα μας.

Γνωρίζοντας ότι οι απειλές, αλλά και οι προκλήσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η ελληνική ναυτιλία είναι πολλές και δύσκολες, θα μείνουμε δίπλα και συμπαραστάτες στο έργο σας. Για μας η σημερινή κρίση αποτελεί ευκαιρία που πρέπει να εκμεταλλευτούμε ώστε να βγούμε ακόμη πιο δυνατοί. Αποτελεί την αφετηρία μιας νέας εθνικής προσπάθειας που πρέπει να υπηρετήσουμε όλοι ανεξαιρέτως για να σωθεί ο τόπος μας.

Είμαι πεπεισμένος ότι με μπροστάρη την ελληνική ναυτιλία, αλλά και τα στελέχη της, τα άξια στελέχη της, η Ελλάδα θα ανακτήσει και πάλι τη χαμένη αίγλη της και θα διαδραματίσει το ρόλο που της αξίζει στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Tags:ΕΛΛΗΝΟΚΤΗΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΜΑΡΙΝΕΣΝΑΤ

Σχετικά Άρθρα

Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ισχυρό ενδιαφέρον για τη μαρίνα μεγάλων σκαφών, τύπου Megayacht, στην Κέρκυρα

25 Ιουνίου, 2022
Διαφορετικές προσεγγίσεις ΕΕ και υπουργείου Ναυτιλίας για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επιβεβαιώνει τη θέση του σχετικά με το EU ETS στη ναυτιλία

23 Ιουνίου, 2022
Μ. Τραυλού: Η ναυτιλία αποτελεί στρατηγικό εταίρο της κάθε χώρας, οι προκλήσεις της περιόδου
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μ. Τραυλού: Η ναυτιλία αποτελεί στρατηγικό εταίρο της κάθε χώρας, οι προκλήσεις της περιόδου

10 Ιουνίου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
2.700 πλοία ανήκουν σε γερμανικές ναυτιλιακές, μόλις τα 339 έχουν… γερμανική σημαία
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στην 8η θέση του κόσμου και στην 2η θέση της ΕΕ η ελληνική σημαία στην ποντοπόρο ναυτιλία

23 Μαΐου, 2022
Πλησιάζει η ώρα της κρίσης για τους Έλληνες εφοπλιστές: Συνάντηση του ΥΝΑ με την Επίτροπο Ανταγωνισμού
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε Έλληνες πλοιοκτήτες το 25% του παγκόσμιου στόλου χύδην φορτίου, το 22,3% μεταφοράς LNG και το 9,33% εμπορευματοκιβωτίων

20 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Π. Κουρουμπλής: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων να πλαισιώσει και πάλι τα ελληνόκτητα πλοία

Π. Κουρουμπλής: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων να πλαισιώσει και πάλι τα ελληνόκτητα πλοία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ