Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ή τώρα ή ποτέ για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Εστάλησαν οι απαντήσεις στην ΕΕ. «Παγώνει» ο Γκόνος

ffotinos by ffotinos
17 Οκτωβρίου, 2019
στο LOGISTICS, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ή τώρα ή ποτέ για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Η ΓΑΙΑΟΣΕ, σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, απέστειλε την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου τις απαντήσεις που είχε ζητήσει -με νέα σειρά ερωτημάτων της- η Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ, σχετικά με τις προδιαγραφές και την κατακύρωση του διαγωνισμού.

Του Φώτη Φωτεινού 

Στο μικροσκόπιο της ΕΕ έχουν τεθεί – μεταξύ άλλων – το τίμημα του διαγωνισμού και το μοντέλο υπολογισμού αυτού.

Επίσης, σε διεθνείς διαγωνισμούς με έναν ενδιαφερόμενο, πάντοτε η ΕΕ δείχνει μεγαλύτερη «ευαισθησία», με γνώμονα την τήρηση των κανόνων υγιούς ανταγωνισμού.

Τις όλες διαδικασίες παρακολουθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στελέχη του οποίου σημειώνουν ότι «πρόθεση αποτελεί η διάσωση του διαγωνισμού».  

Από την πλευρά της, η ΓΑΙΑΟΣΕ προσδοκά το «πράσινο φως» της ΕΕ, ώστε να εκκινήσει το έργο. Ανάδοχος του έργου, για περίοδο 60 ετών, έχει ανακηρυχθεί η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair.

Ο προϋπολογισμός φτάνει τα 158,4 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 54 εκατ. θα προέλθουν από τις ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και Goldair και τα υπόλοιπα 104 εκατ. από τραπεζικό δανεισμό.

Το σύνολο των φορτηγών που θα εξυπηρετούνται ημερησίως, στην πλήρη λειτουργία του Θριασίου Ε/Κ, είναι 400 και των βαγονιών 50, ενώ θα δημιουργηθούν 250.000 παλετοθέσεις και 210.000 τ.μ. αποθηκών.

Σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις στελεχών της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, έχουν μισθωθεί ήδη οι αποθήκες της περιόδου Τ1 (120.000 τμ) και είναι σε προχωρημένο επίπεδο οι διαπραγματεύσεις για την μίσθωση του 50% των αποθηκών της περιόδου Τ2.

«Παγώνουν» οι διαδικασίες για τον Γκόνο

Όσον αφορά το εμπορευματικό κέντρο της Θεσσαλονίκης στο στρατόπεδο του Γκόνου, η διαγωνιστική διαδικασία έχει «παγώσει» (δεν έχει οριστεί ημερομηνία για την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών), έπειτα από τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ περί δημιουργίας «Ελεύθερης Ζώνης Βιομηχανίας και Εμπορίου».

Η ΓΑΙΑΟΣΕ αναμένει νεότερες οδηγίες από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά, δηλαδή είτε να συνεχίσει ως έχει ο διαγωνισμός, είτε να τροποποιηθεί σημαντικά, είτε να ακυρωθεί.

Στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έχουν αφήσει να εννοηθεί ότι ο διαγωνισμός για τον Γκόνο δεν πρέπει να συνεχιστεί με τα χαρακτηριστικά του Θριασίου, τονίζοντας ότι μελετάται η δημιουργία ελεύθερης ζώνης για επιχειρήσεις με εξαγωγικό χαρακτήρα.

Σημειώνεται ότι αρχικό ενδιαφέρον για την κατασκευή και εκμετάλλευση του εμπορευματικού κέντρου στον Γκόνο έχουν επιδείξει τρία σχήματα, όλα από τον κατασκευαστικό κλάδο (ΤΕΚΑΛ – Intrakat, ΜΕΤΚΑ και Άκτωρ).

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:GOLDAIRΓΑΙΑΟΣΕΓΚΟΝΟΣΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΕΤΒΑ ΒΙΠΕΘΕΚΘΡΙΑΣΙΟΘριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

15 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Άμεση αναθεώρηση του ρυθμιστικού πλαισίου της ΒΙ.ΠΕ.Η. ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου

2 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Οφειλές 70 εκατ. ευρώ της Hellenic Train προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ. Προς υπογραφή συνυποσχετικού

28 Απριλίου, 2025
?o
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κ. Κυρανάκης: Δεν ιδιωτικοποιείται ο ΟΣΕ, προς αξιολόγηση το σύνολο του προσωπικού

28 Απριλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

«Πρωταγωνιστές» του αύριο τα σιδηροδρομικά δίκτυα στην ανάπτυξη των μεταφορικών δικτύων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Συνάντηση της ΠΟΣ – ΜΣΤ με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κ. Κυρανάκη την Τετάρτη 23/4

0

Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

20 Μαΐου, 2025

Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

20 Μαΐου, 2025

Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

20 Μαΐου, 2025

Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

20 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

20 Μαΐου, 2025

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

20 Μαΐου, 2025

Άμεση συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα προβλήματα του κλάδου ζητά το ΣΑΤΑ

20 Μαΐου, 2025

Νέα υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου για κατοίκους εξωτερικού από το instacar

20 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr