ΑρχικήΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΜετά τις αερομεταφορές, το μοντέλο των low cost εταιρειών επεκτείνεται στο σιδηρόδρομο

Μετά τις αερομεταφορές, το μοντέλο των low cost εταιρειών επεκτείνεται στο σιδηρόδρομο

Με όλο και περισσότερους επιβάτες να χρησιμοποιούν τις φθηνές αεροπορικές, όπως Ryanair και EasyJet, η «παλιά φρουρά» των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών έχει ταρακουνηθεί για τα καλά.

Πολλές έχουν αναγκαστεί να μειώσουν σημαντικά τις τιμές, να χρεώνουν αντί αυτού τους επιβάτες για οτιδήποτε από βαλίτσες μέχρι μπύρες ή ακόμη και να δηλώσουν χρεοκοπία, όπως μετέδωσε το Bloomberg.

Σύντομα, οι σιδηροδρομικές μεταφορές, όπως η γαλλική SNCF και η γερμανική Deutsche Bahn AG θα μπορούσαν να έρθουν αντιμέτωπες με μια αντίστοιχη κατάσταση, καθώς ο ανταγωνισμός στα τρένα αυξάνεται.

Τα φθηνότερα εισιτήρια θα μπορούσαν να προσελκύσουν εκατομμύρια νέους επιβάτες, δηλώνει ο CEO της Getlink SE, Jacques Gounon.

Η ΕΕ έχει δώσει εντολή να «ανοίξει» ο ανταγωνισμός σε όλες τις σιδηροδρομικές μεταφορές έως το 2020, γεγονός που θα έχει τεράστια επιρροή στον κλάδο.

Η εισαγωγή νέων “παιχτών” σε διαδρομές, όπως Πράγα-Οστράβα έχει εκτοξεύσει την επιβατική κίνηση, μειώνοντας δραματικά τις τιμές.

Η FlixMobility GmbH, η οποία προσφέρει φθηνές διαδρομές με λεωφορεία, μπήκε πρόσφατα στο παιχνίδι των σιδηροδρόμων σε δύο διαδρομές στη Γερμανία, με εισιτήρια που φτάνουν ακόμη και τα 10 ευρώ.

Ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός θα μπορούσε να αυξήσει τη χρήση των 9 χιλιάδων χιλιομέτρων σιδηροδρομικών γραμμών που διαθέτει η Ευρώπη, πολλά από τα οποία δε χρησιμοποιούνται.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο