• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πώς τα τρένα υψηλών ταχυτήτων προκάλεσαν τον αφανισμό της Alitalia

vvegiazi by vvegiazi
14 Οκτωβρίου, 2021
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Oι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι, που ακόμη είναι στο «περίμενε» για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επεκτείνονται στη Ν. Αφρική
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο αριθμός επιβατών που χρησιμοποιούν το τρένο για να μεταβούν στην εργασία τους, στην Ιταλία, σχεδόν τετραπλασιάστηκε εντός μιας δεκαετίας και από 1 εκατομμύριο το 2008 αυξήθηκε σε 3,6 εκατομμύρια το 2018.

Απόδοση-Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN, τα εν λόγω στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα το 2019 από την κρατική ιταλική σιδηροδρομική εταιρεία Ferrovie dello Stato δείχνουν τον αυξημένο αριθμό επιβατών που χρησιμοποιούν το τρένο στο δρομολόγιο Ρώμη – Μιλάνο.

Όπως επισημαίνεται, πάνω από τα 2/3 των Ιταλών που ταξιδεύουν μεταξύ των δύο πόλεων παίρνουν τώρα το τρένο, απόρροια της βελτίωσης το  σιδηροδρομικού δικτύου υψηλής ταχύτητας της Ιταλίας, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2008.

Το ταξίδι για μια απόσταση περίπου 400 μιλίων μεταξύ Μιλάνου – Ρώμης διαρκεί μόλις 2 ώρες και 59 λεπτά.

Εάν ο επιβάτης επιλέξει το αεροπλάνο, τότε θα οδηγήσει τουλάχιστον μισή ώρα ως το Fiumicino, θα περιμένει 90 λεπτά πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους, θα βρίσκεται στον αέρα για 1 ώρα και στη συνέχεια θα προσγειωθεί έξω από το Μιλάνο στο αεροδρόμιο Linate, το πλησιέστερο, που απέχει περίπου 20 λεπτά με το αυτοκίνητο από την πόλη.

Η εικόνα του ιταλικού σιδηροδρόμου

Το σημερινό σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλών ταχυτήτων της Ιταλίας απέχει πολύ από αυτό του παρελθόντος, όπου τα τρένα ήταν αργά και συνήθως καθυστερημένα.

Αυτή τη στιγμή στην Ιταλία υπάρχουν δύο ακόμη εταιρείες για να διαλέξει ο επιβάτης. Η κρατική Trenitalia με τα τρένα Frecce , Frecciarossa, Frecciabianca και Frecciargento, που καλύπτει το καθένα ένα τμήμα της Ιταλίας, περίπου σε σχήμα Τ κατά μήκος του βόρειου τμήματος της χώρας, και τα οποία μπορούν να τρέξουν με ταχύτητα 360 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, υπάρχει και η Italo-Nuovo Trasporto Viaggiatori, μια ιδιωτική εταιρεία, που ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 2012, καλύπτοντας 54 πόλεις την ημέρα.

Οι τιμές των σιδηροδρομικών εισιτηρίων στη χώρα είναι σχετικά μέτριες, καθώς οι περιφερειακές (αν και όχι υψηλής ταχύτητας) μεταφορές επιδοτούνται, ενώ και εντός της αμαξοστοιχίας η επιβατική εμπειρία είναι ευχάριστη.

Κάθε επιβάτης πρέπει να έχει κάνει κράτηση θέσης για να επιβιβαστεί – κανείς δεν επιτρέπεται να ανεβαίνει απλώς και να ελπίζει να βρει μια θέση.

Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν τη θέση τους όταν αγοράζουν εισιτήριο, ενώ τόσο η Trenitalia όσο και η Italo διαθέτουν σαλόνια στους κύριους σταθμούς τους για τους VIP ταξιδιώτες.

Η «σιδηροδρομική επανάσταση»

Όσον αφορά τους τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα, ο αριθμός που χρησιμοποίησε το τρένο το 2008 ήταν μόλις 1,8 εκατομμύρια, ενώ το 2018 εκτοξεύθηκε σε 7,3 εκατομμύρια.

Η πιο δημοφιλής τουριστική διαδρομή είναι από τη Ρώμη προς Φλωρεντία και Βενετία.

Όπως μεταφέρει το CNN, στην πραγματικότητα, η σύνδεση μεταξύ τρένων και αεροπλάνων στην Ιταλία έγινε αρκετά σαφής το 2019, όταν συζητήθηκε η συγχώνευση μεταξύ της Alitalia και της Trenitalia.

Το πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Ferrovie dello Stato, Mauro Moretti, είχε ένα πραγματικό όραμα για μια πιθανή συγχώνευση, αναφέρει ο Francesco Galietti CEO της συμβουλευτικής Policy Sonar.

Όπως τονίζει ο Galietti, «Γιατί να κανιβαλίσουμε ο ένας τον άλλον, εάν μπορούμε να ενοποιήσουμε τις μεταφορές; Είχε ένα μεγάλο όραμα για μερικές διαδρομές με αεροπλάνα, μερικές με τρένα και τα τελευταία μίλια με λεωφορεία. Του χρωστάμε την επανάσταση του Frecciarossa».

Ωστόσο, χωρίς τον Moretti, ο Galietti αποκαλεί την ιδέα «ψαρωτική» και καταλήγει ότι «αφού η περιφερειακή μεταφορά με τρένο επιδοτείται στην Ιταλία θα μπορούσε αντίστοιχα να σωθεί η Alitalia, αν είχε συγχωνευθεί με τη Ferrovie dello Stato.».

Tags:ALITALIAFerrovie dello Stato ItalianeTRENITALIAITALO

Σχετικά Άρθρα

Εντατικοποιεί την προσπάθεια ανάδειξης του ΟΛΘ η νέα διοίκηση, υποστηρίζει ο ΣΕΒΕ
INTERNATIONAL

FS Italiane, a stamp to celebrate 100 years of the E.431 electric locomotive

5 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Εάν «πάρει» και το Θριάσιο ΙΙ, η «κυριαρχία» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεγιστοποιείται σε υπερθετικό βαθμό

30 Ιουνίου, 2022
Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επεκτείνονται ανά την Ευρώπη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τι περιλαμβάνει το νέο “πράσινο ομόλογο” της FS Italiane

27 Ιουνίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέα έκδοση ομολόγου 12ετούς διάρκειας, ύψους 160 εκατ. ευρώ, από την FS Italiane

6 Ιουνίου, 2022
Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
INTERNATIONAL

FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

25 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
100% σωστή η απόφαση επένδυσης στην Ελλάδα, υποστηρίζει η Fraport. Καλύτερα του αναμενόμενου τα αποτελέσματα

Η σταδιακή ανάκαμψη του τουρισμού έδωσε ώθηση στην Fraport Greece: +91,7% οι επιβάτες στο 9μηνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ