• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 22 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

    22 Μαΐου, 2022
    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

    22 Μαΐου, 2022
    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σπ. Πατέρας, ΟΣΕ: Η κάλυψη αναγκών χρηματοδότησης και οι προσλήψεις προσωπικού οι κρίσιμες προτεραιότητες

vvegiazi by vvegiazi
24 Ιανουαρίου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Σπ. Πατέρας, ΟΣΕ: Η κάλυψη αναγκών χρηματοδότησης και οι προσλήψεις προσωπικού οι κρίσιμες προτεραιότητες
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

H άμεση κάλυψη των αναγκών χρηματοδότησης και οι προσλήψεις προσωπικού αποτελούν τις κρίσιμες προτεραιότητες του ΟΣΕ για τη συντήρηση, την εύρυθμη λειτουργία και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου, όπως αναφέρει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Σπύρος Πατέρας.

Ο κ. Πατέρας υπογραμμίζει ότι οι διαπραγματεύσεις για την οριστικοποίηση του τρόπου πληρωμής των τελών χρήσης της διετίας 2020 – 21 δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί, υποστηρίζοντας ότι η ολοκλήρωσή τους σχετίζεται και με την σύμβαση των ΥΓΟΣ.

Τέλος, σημειώνει – μεταξύ άλλων – ότι εγκρίθηκε πρόσφατα η πρόσληψη 120 ατόμων και ότι το έργο της ψηφιοποίησης του ΟΣΕ θα προκηρυχθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό 

-Ποιες είναι οι κύριες πηγές εσόδων του ΟΣΕ; Πως έχουν διαμορφωθεί τα έσοδα τα τελευταία χρόνια;

-Τα έσοδα του ΟΣΕ προέρχονται από δυο μόνο πηγές: την κρατική επιχορήγηση και τα τέλη χρήσης των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων.

Τα τελευταία χρόνια, η ετήσια κρατική επιδότηση ανέρχεται στα 45 εκατ. ευρώ, ενώ το 2019 τα τέλη πρόσβασης στο σιδηροδρομικό δίκτυο ήταν 16 εκατ. ευρώ. 

Τα έσοδα αυτά δεν καλύπτουν καν τα λειτουργικά έξοδα του Οργανισμού και κατά συνέπεια δεν επαρκούν για να καλύψουν τα έξοδα συντήρησης του δικτύου.

 

Ο ΟΣΕ δεν δύναται να μειώσει τα δημόσια έσοδά του που προκύπτουν από τη Δήλωση Δικτύου, οπότε το κράτος καλείται να παρέμβει για να ενισχύσει τον κλάδο, τόσο στα επιβατικά δρομολόγια (που το πράττει μέσω των ΥΔΥ), όσο και στα εμπορευματικά, με υιοθέτηση εναλλακτικών χρηματοδοτικών εργαλείων

 

Για να καλυφθεί το χρηματοδοτικό αυτό κενό, το οποίο διαπιστώνεται εδώ και χρόνια, ο σχεδιασμός του Οργανισμού επικεντρώνεται σε βάθος χρόνου στην υλοποίηση ενιαίων έργων ευρείας κλίμακας για τη συντήρηση του δικτύου με μορφή Συμπράξεων Ιδιωτικού – Δημόσιου Τομέα.

Μέχρις ότου προκηρυχθούν όμως τα τρία αυτά έργα της ανάταξης και μακροχρόνιας συντήρησης με το μοντέλο ΣΔΙΤ (τα οποία αναμένεται να συμβασιοποιηθούν το 2023-2024), ο ΟΣΕ καλείται να εφαρμόσει μια άμεση λύση για τη συντήρηση του δικτύου την προσεχή διετία.

Είμαστε σε συνεννόηση με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την εξεύρεση της βέλτιστης λύσης του προβλήματος της υποχρηματοδότησης.

Ο Οργανισμός χρειάζεται επειγόντως ~60 εκατ. ευρώ ετησίως για την προληπτική συντήρηση του δικτύου.

-Οπότε, δεν έχει υπάρξει συμφωνία για τα τέλη χρήσης…

-Οι διαπραγματεύσεις για την οριστικοποίηση του τρόπου πληρωμής των τελών χρήσης της διετίας 2020 – 21 δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί.

Σημειώνεται ότι, ο Οργανισμός εφάρμοσε το 2020 διπλασιασμό τελών σε σχέση με το 2019, τα οποία είχαν μείνει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα τα τελευταία χρόνια, με προοπτική να σταθεροποιηθούν σε αυτά τα επίπεδα για τα επόμενα.

 

Η ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων για τα τέλη χρήσης σχετίζεται και με την σύμβαση των ΥΓΟΣ

 

Ο Οργανισμός λαμβάνει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τέλη πρόσβασης έναντι του συνολικού ποσού τελών που προκύπτουν από τις δηλώσεις δικτύου των ετών 2020 και 2021 μέχρι εκκαθαρίσεως των συνολικών υποχρεώσεων.

Για τα έτη 2020 και 2021, όπως προαναφέρθηκε, δεν έχει υπάρξει σύμφωνη γνώμη των Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων στις αυξήσεις της Δήλωσης Δικτύου, κάτι το οποίο σημαίνει ότι δεν έχουν οριστικοποιηθεί τα έσοδα του ΟΣΕ.

Η ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων για τα τέλη χρήσης σχετίζεται και με την σύμβαση των ΥΓΟΣ.

Σύμφωνα με των ευρωπαϊκό Κανονισμό 1428/2020, για τη διετία 2020 – 21, λόγω της πανδημίας, μπορεί το κάθε ευρωπαϊκό κράτος να αποφασίσει, μείωση στα τέλη πρόσβασης των Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων, χρηματοδοτώντας από κρατικούς πόρους το υπόλοιπο χρεώσεων του Διαχειριστή της Υποδομής με βάση την εκάστοτε Δήλωση Δικτύου.

Ο κανονισμός αυτός όμως δεν έχει ψηφιστεί ακόμη από το ελληνικό κοινοβούλιο, ώστε να εφαρμοστεί.

Ο ΟΣΕ δεν δύναται να μειώσει τα δημόσια έσοδά του που προκύπτουν από τη Δήλωση Δικτύου, οπότε το κράτος καλείται να παρέμβει για να ενισχύσει τον κλάδο, τόσο στα επιβατικά δρομολόγια (που το πράττει μέσω των ΥΔΥ), όσο και στα εμπορευματικά, με υιοθέτηση εναλλακτικών χρηματοδοτικών εργαλείων.

-Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του ΟΣΕ, όπως κι άλλων ΔΕΚΟ, είναι η έλλειψη προσωπικού. Έχουν σημειωθεί ενέργειες για την αντιμετώπισή του;  

-Πράγματι, ένα από τα κυριότερα προβλήματα του ΟΣΕ είναι η υπο-στελέχωσή του.

Σε αυτό το πεδίο υπάρχουν θετικές ειδήσεις, καθώς εγκρίθηκε πρόσφατα η πρόσληψη 120 ατόμων, μέσω ΑΣΕΠ, σε θέσεις κλειδούχων, σταθμαρχών, μηχανικών, μηχανοδηγών, και άλλων ειδικοτήτων.

Θα πρέπει να υπάρξει και δεύτερος κύκλος, αλλά και άλλες συνδυαστικές δράσεις ενίσχυσης του προσωπικού.

Το στοίχημα τώρα είναι να επιταχυνθούν οι διαδικασίες, ώστε αυτό το ανθρώπινο δυναμικό να έρθει ταχύτατα, αλλά και να προσληφθεί βάσει αυστηρών κριτηρίων και με τα κατάλληλα προσόντα για να υποστηρίξει το σιδηροδρομικό έργο.

-Πρόσφατα υπογράφτηκε και η πρώτη ΚΥΑ για τη διαγραφή του χρέους του ΟΣΕ…

-Αναμφισβήτητα πρόκειται για μια πολύ θετική εξέλιξη, ο ΟΣΕ σε σύντομο διάστημα αναμένεται να «διώξει από τις πλάτες του» το υπέρογκο χρέος που τον επιβαρύνει πλέον της δεκαετίας.

Η πρώτη ΚΥΑ υπογράφτηκε προσφάτως και σύντομα αναμένεται και η δεύτερη και τελική.

 

Η παρούσα περίοδος αποτελεί μια ευκαιρία να επιτευχθεί μία νέα αναδιάρθρωση του σιδηροδρομικού χώρου που θα διορθώσει αρρυθμίες της πρώτης αναδιάρθρωσης του 2010

 

Έχει γίνει μια πολύ καλή προεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων , και εκτιμάται ότι το πρώτο εξάμηνο του 2022 θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, με αποτέλεσμα ο Οργανισμός να εξυγιανθεί οικονομικά πλήρως.

-Στο Ταμείο Ανάκαμψης εντάχθηκε το έργο της ψηφιοποίησης του ΟΣΕ. Πότε αναμένεται ο σχετικός διαγωνισμός;

-Πρόκειται για ένα έργο τριών δράσεων, το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης εισιτηρίων, το wi fi κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου και το σύστημα τηλεματικής στους Σταθμούς.

Ο διαγωνισμός αυτός, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 50 εκατ. ευρώ (εκ των οποίων 25 εκατ. ευρώ (αποτελούν την συμβολή του Ταμείου Ανάκαμψης), θα προκηρυχθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Δεν είναι μόνο όμως αυτός ο διαγωνισμός. Ο ΟΣΕ υπολογίζει επίσης και στον διαγωνισμό παραχώρησης του Θριάσιο ΙΙ, η επιτυχής ολοκλήρωση του οποίου θα αποτελέσει ένα πρόσθετο έσοδο για τον Οργανισμό.

-Γενικότερα, είστε αισιόδοξος για τις προοπτικές του ελληνικού σιδηροδρόμου;

-Είμαι αισιόδοξος, διότι πιστεύω ότι η παρούσα περίοδος αποτελεί μια ευκαιρία να επιτευχθεί μία νέα αναδιάρθρωση του σιδηροδρομικού χώρου που θα διορθώσει αρρυθμίες της πρώτης αναδιάρθρωσης του 2010.

Υπάρχει συντονισμός και πνεύμα καλής συνεργασίας μεταξύ φορέων και επιχειρήσεων, τα ζητήματα είναι όλα στο τραπέζι και υπό την καθοδήγηση του Υπουργείου που συντονίζει την όλη προσπάθεια πιστεύω ότι με υπομονή, επιμονή και σχεδιασμό, ο Σιδηρόδρομος θα μπει σταδιακά στη καθημερινότητά μας και θα συμβάλλει στο αναπτυξιακό μοντέλο της κυβέρνησης και της χώρας.

Tags:ΟΣΕΣΠΥΡΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Επιβεβαίωση του metaforespress.gr: Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταθέτουν δεσμευτική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στηρίζει το 42ο Πανελλήνιο πέρασμα στο Φαράγγι του Βουραϊκού

19 Μαΐου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δυο οι καταγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά του ΟΣΕ για τα τέλη υποδομής. Αφορούν τα έτη 2020-21 και 2022

18 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Τα έργα της επόμενης γενιάς για τη λύση του κυκλοφοριακού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

18 Μαΐου, 2022
Η ΡΑΣ ανακοίνωσε την παρακολούθηση των αναληφθεισών δεσμεύσεων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Προσφυγή ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά ΟΣΕ για τα τέλη χρήσης: Ολοκληρώθηκε η ακρόαση, αναμένεται το πόρισμα της ΡΑΣ

17 Μαΐου, 2022
Διαγωνισμός για την αγορά 62 ηλεκτρικών τρένων μικρών αποστάσεων στη Ρουμανία
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Διαγωνισμός για την αγορά 62 ηλεκτρικών τρένων μικρών αποστάσεων στη Ρουμανία

17 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Πιστοποίηση, μεταφορές και επιβατικό κοινό

Τροποποιούνται τα δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κορωπί

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022
Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

20 Μαΐου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

20 Μαΐου, 2022
Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air

Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

20 Μαΐου, 2022
Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους

1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

20 Μαΐου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

20 Μαΐου, 2022
Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

20 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ