• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η λίστα με τη νέα γενιά έργων που υλοποιεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Στόχος να γίνει η Ελλάδα κόμβος μεταφορών και Logistics της ΝΑ Ευρώπης.

vvegiazi by vvegiazi
15 Δεκεμβρίου, 2021
στο LOGISTICS, MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Η λίστα με τη νέα γενιά έργων που υλοποιεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στον κρίσιμο ρόλο των έργων υποδομής -σήμερα αλλά και τα επόμενα χρόνια- αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο συνέδριο του Ελληνογαλλικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου για τις βιώσιμες Υποδομές και Μεταφορές.

Δίνοντας το στίγμα του ολοκληρωμένου πλάνου έργων ύψους 13 δισ. ευρώ που έχει εκπονήσει το υπουργείο, ο κ. Καραμανλής σημείωσε, ότι ένα μεγάλο μέρος αυτών είναι ήδη σε εξέλιξη ενώ συναποτελούν τμήματα ενός πλήρους και συνεκτικού σχεδίου.

«Δεν αποτελούν προϊόν αυτοσχεδιασμού. Αντίθετα, προκύπτουν πλέον ως αποτέλεσμα πραγματικών αναγκών και μακροπρόθεσμων στόχων για την πατρίδα μας», είπε ο υπουργός επισημαίνοντας ότι γίνεται μια τεράστια προσπάθεια για να διορθωθεί η έλλειψη ενιαίου εθνικού στρατηγικού σχεδίου για τις Υποδομές και η πλήρης ανωριμότητα μελετών για μια σειρά σημαντικών έργων.

«Τα προηγούμενα χρόνια, δυστυχώς δίπλα σε έργα σπουδαία και αναγκαία τα οποία έγιναν, είχαμε και άλλα που, κακά τα ψέματα, δεν ήταν αυτά που πραγματικά χρειαζόμασταν. Άλλα εξυπηρετούσαν μικροκομματικές λογικές που έχαναν τη μεγάλη εικόνα και δεν ήταν προς την κατεύθυνση που θέλαμε να πάμε την τη χώρα τις επόμενες δεκαετίες».

Επιπροσθέτως ο κ. Καραμανλής έκανε λόγο για έργα που ελάχιστα προσέφεραν στον τόπο, στην οικονομία,  χωρίς στοιχειώδεις μελέτες κόστους – οφέλους. Μάλιστα, όπως τόνισε, παρά το ότι από το 1981 μέχρι σήμερα, υπολογίζεται πως έχουν διατεθεί πάνω από 180 δισ. ευρώ σε έργα υποδομών, ελάχιστα έχουν πιάσει τόπο.

«Σε αυτές τις στρεβλές αντιλήψεις και τις συνέπειές τους, βάζουμε ένα οριστικό τέλος», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Έργα που υπηρετούν τον εθνικό σχεδιασμό

Ο υπουργός, στο σημείο αυτό έκανε ειδική μνεία, στα έργα που περιλαμβάνονται στο πλάνο του υπουργείου, τονίζοντας ότι υπηρετούν τον εθνικό σχεδιασμό, λύνουν σοβαρά προβλήματα των τοπικών κοινωνιών, κάνουν καλύτερη την καθημερινή ζωή των πολιτών αλλά δίνουν και πολύ μεγάλη ώθηση στην ανάπτυξη.

«Τα έργα υποδομών αποτελούν επενδύσεις με πολύ μεγάλο πολλαπλασιαστή για την οικονομία. Το κάθε ευρώ που επενδύεται, γεννά κι άλλα, κι άλλα ευρώ που επενδύονται με τη σειρά τους, ενώ είναι αποδεδειγμένο ότι φέρνουν και ευρεία κινητοποίηση άλλων επιχειρήσεων».

«Δημιουργούν ισχυρές δυναμικές και ενεργοποιούν εσωτερικούς πόρους», ανέφερε και τόνισε ότι «δίνουν ζωή σε ολόκληρες περιοχές και διάχυση της επένδυσης και μεγέθυνση της οικονομίας. Δηλαδή η ανάπτυξη γεννά ανάπτυξη» κατέληξε ο υπουργός.

Ξετυλίγοντας το πλέγμα των πρωτοβουλιών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στα έργα υποδομών ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στη νέα γενιά έργων που θα αναζωογονήσουν την αγορά και θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας.

«Η Ελλάδα, επιτέλους να πρωταγωνιστήσει και να γίνει ένας σύγχρονος και βιώσιμος κόμβος υποδομών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης με επενδύσεις στους τομείς, στους οποίους η στρατηγική μας θέση μάς δημιουργεί σπουδαίες προοπτικές».

Logistics και οδικό δίκτυο

Εξηγώντας, ο κ. Καραμανλής είπε ότι αυτά αφορούν τον τομέα των logistics, που όμως προηγουμένως θα πρέπει να γίνουν τα έργα υποδομής σε οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.

«Οι συνδυασμένες μεταφορές, με τα σιδηροδρομικά έργα και τα λιμάνια μας που μπορούν να γίνουν μεγάλα εμπορευματικά κέντρα», είπε τονίζοντας ότι πρόκειται για «το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και την περίοδο 2004-2009, τα οποία έχει πραγματικά ανάγκη ο τόπος».

Παράλληλα ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι «η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, εγώ και οι συνεργάτες μου στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν λέμε μεγάλα λόγια και υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα. Είπαμε κάτι και προχωράμε μεθοδικά στην υλοποίησή του. Όχι στα λόγια. Με πράξεις! Είπαμε 13 δισ. και ήδη έχουμε συμβασιοποιήσει έργα πάνω από 3,2 δισ. ευρώ και το επόμενο διάστημα είμαστε έτοιμοι να δημοπρατήσουμε έργα  5 δισ. Δηλαδή, ο σχεδιασμός γίνεται πραγματικότητα!».

Μάλιστα, συγκρίνοντας την περίοδο αυτή με την προηγούμενη κυβέρνηση ανέφερε ότι «προχωράμε με περίπου δεκαπλάσιο ρυθμό συμβασιοποίησης των έργων! Έχουμε  συμβασιοποιήσει πάνω από 3,2 δισ. ευρώ, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ, σε 4,5 χρόνια, συμβασιοποίησε έργα κάτω από 800 εκατ. Δηλαδή, έχουμε επιτύχει πάνω από το τετραπλάσιο αποτέλεσμα, σε λιγότερο από το μισό χρονικό διάστημα. Και συνεχίζουμε!».

«Ξεμπλοκάρουμε ένα προς ένα εμβληματικά έργα»

Επιπροσθέτως, υπογράμμισε ότι «για να γίνει αυτό πραγματικότητα καταφέραμε να ξεμπλοκάρουμε ένα προς ένα εμβληματικά έργα, τα οποία επί χρόνια παρέμεναν κολλημένα στη δίνη περίπλοκων προβλημάτων».

Στη συνέχεια ανέφερε μια σειρά έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη όπως:

  • Δόθηκε λύση στο Μετρό Θεσσαλονίκης με το «πράσινο φως» από το ΣτΕ.
  • Στην Αθήνα, μετά από τόσα χρόνια ξεκίνησε η Γραμμή 4 του Μετρό.
  • Βρέθηκε λύση και στο Πάτρα-Πύργος, ένα έργο που κινδύνευε να μην γίνει ποτέ.
  • Στην Κεντρική Ελλάδα, δόθηκαν ήδη στην κυκλοφορία τα πρώτα 14 χιλιόμετρα του Νότιου Τμήματος του Ε65
  • Συμβασιοποιήθηκε και ξεκινά η κατασκευή του Βόρειου Τμήματος.
  • Στην Κρήτη, ξεπεράστηκαν προβλήματα πολλών ετών στον ΒΟΑΚ και υλοποιείται το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.

Επίσης, ο υπουργός ανέφερε και άλλα έργα που θα υλοποιηθούν με σύγχρονες μεθόδους όπως:

  • Το Flyover, στη Θεσσαλονίκη.
  • Κρίσιμες παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας σε όλη την Ελλάδα.
  • Αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα.
  • Έργα ύδρευσης στην Κέρκυρα,
  • Συμφωνία μέσω ΣΔΙΤ για το εξωτερικό υδροδοτικό δίκτυο της ΕΥΔΑΠ.

Όμως, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στον απώτερο στόχο των έργων που υλοποιούνται στην Αττική, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό, η επέκταση της λεωφόρου Κύμης και σύνδεση με την ΠΑΘΕ, η υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως, οι νέοι συρμοί, το Τραμ στον Πειραιά, ή ο διαγωνισμός των νέων λεωφορείων, είναι το 2030 η Αθήνα να μην έχει καμία σχέση με την εικόνα του σήμερα.

«Στόχος μας είναι την επόμενη πενταετία οι μετακινήσεις στην Αθήνα να γίνονται σε ποσοστό, τουλάχιστον 34%, με τα ΜΜΜ», τόνισε χαρακτηριστικά.

Σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ.

Εξίσου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέδειξε τη σημασία στο πρόγραμμα των  σιδηροδρομικών έργων, χαρακτηρίζοντας το ως «το μεγαλύτερο που έχει γίνει ποτέ στη χώρα».

Και όχι μόνο αυτό, ανέφερε, αφού τα σιδηροδρομικά έργα χαρακτηρίζονται «νέα γενιά έργων» και αυτό διότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πλέον, γίνεται λόγος για μια κλιματικά ουδέτερη Ευρώπη έως το 2050 και γιατί η Ελλάδα, επιτέλους, να γίνει κόμβος υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης περιοχής.

«Τα σιδηροδρομικά έργα στην Ελλάδα», συνέχισε ο κ. Καραμανλής, «παραδοσιακά έρχονταν σε δεύτερο πλάνο. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ενώ πλέον, ολοκληρώνουμε ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο που δεν θα υστερεί από αυτά άλλων ευρωπαϊκών χωρών, το σιδηροδρομικό μας δίκτυο σε καμία περίπτωση δεν συμβαδίζει με τις ανάγκες και τα δεδομένα της εποχής μας.

Όμως, τα σιδηροδρομικά έργα σημαίνουν: Ασφάλεια. Ανάπτυξη. Ταχύτητα. Σεβασμός στο περιβάλλον. Πρόοδος. Καλύτερη καθημερινότητα. Ποιότητα ζωής. Και το κυριότερο, ίσως, η ύπαρξη ενός σοβαρού και αξιόπιστου σιδηροδρομικού δικτύου είναι αναγκαίο για να κερδίσει η Ελλάδα τον διεθνή ρόλο που της αξίζει.

Επιτέλους, είπε «κάνουμε το στοιχειώδες για μια χώρα σαν την Ελλάδα: Συνδέουμε το σιδηροδρομικό μας δίκτυο με τα κρισιμότερα λιμάνια μας κι έτσι δίνουμε προστιθέμενη αξία και στα δύο, και στο σιδηρόδρομο και στα λιμάνια. Μιλάμε για  έργα που συνδέουν με ταχύτητα και ασφάλεια τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας, της Αλεξανδρούπολης, του Λαυρίου και της Ραφήνας».

Όπως εξήγησε, με τα σιδηροδρομικά έργα, ο Πειραιάς θα είναι η πύλη εισόδου για τα προϊόντα της Ασίας, η Θεσσαλονίκη ένα «getaway port» για όλα τα Βαλκάνια και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης να έχει τον ρόλο «bypass».

Καταλήγοντας, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι όλα τα έργα είναι ενταγμένα σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για να γίνει η Ελλάδα κόμβος μεταφορών και Logistics της Νοτιο-Ανατολικής Ευρώπης.

«Η Ελλάδα έχει σχέδιο! Και τα έργα αυτά είναι απαραίτητα, προκειμένου να πετύχουμε αυτόν τον εθνικό μας στόχο, για το ποια θέλουμε να είναι η Ελλάδα της μετά-covid εποχής και πώς σχεδιάζουμε να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στο διεθνές παιχνίδι».

Ταχύτητα, διαφάνεια, ποιότητα και χαμηλότερο κόστος

Τέλος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αναφέρθηκε και σε ένα εξίσου σημαντικό ζήτημα, αυτό των επενδύσεων στα έργα υποδομών, επισημαίνοντας ότι ο ενδιαφερόμενος επενδυτής ενδιαφέρεται ασφαλώς να μάθει, όχι μόνο ποια χαρακτηριστικά έχουν τα έργα αυτά και πού εξυπηρετούν, αλλά και ποιο είναι το πλαίσιο, το περιβάλλον μέσα στο οποίο καλείται να πραγματοποιήσει την επένδυσή του.

«Θέλω να είμαι ξεκάθαρος σε αυτό», είπε και συνέχισε: «Από την πρώτη μέρα στο υπουργείο, τόσο με τις αλλαγές που κάναμε στον νόμο 4412 για την ανάθεση των έργων με τον νέο 4782, τον περασμένο Μάρτιο, όσο και με το νόμο για τις πρότυπες προτάσεις που φέρνουμε τώρα αλλά και με την πολιτική μας επιλογή να επενδύσουμε σε έργα ΣΔΙΤ, οι κατευθύνσεις μας είναι ξεκάθαρες:

  • Ο εκσυγχρονισμός του νομικού πλαισίου.
  • Η εισαγωγή νέων θεσμών, αλλά και απλουστεύσεων.
  • Η ένωση των δυνάμεών μας με τον ιδιωτικό τομέα και η διευκόλυνσή του στην προσπάθεια να δημιουργήσει προς όφελος όλων.
  • Και τελικά, έργα και διαγωνιστικές διαδικασίες με μεγαλύτερη ταχύτητα, διαφάνεια, ποιότητα και χαμηλότερο κόστος.

Για αυτό δουλεύουμε κάθε μέρα και αυτό είμαστε αποφασισμένοι να καταφέρουμε!».

Tags:ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑLOGISTICSΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΠΑΤΡΑ ΠΥΡΓΟΣΒΟΡΕΙΟ ΤΜΗΜΑ Ε65ΒΟΑΚFLYOVER ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΕΠΕΚΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΚΥΜΗΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΣΔΙΤ

Σχετικά Άρθρα

Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)
LOGISTICS

Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

26 Ιανουαρίου, 2023
Η ψηφιοποίηση στις εμπορευματικές μεταφορές θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως hub διεθνών μεταφορών
LOGISTICS

Η ψηφιοποίηση στις εμπορευματικές μεταφορές θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως hub διεθνών μεταφορών

25 Ιανουαρίου, 2023
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Εξελέγη νέο ΔΣ στον ΣΥΝΔΔΕ&L, πρόεδρος ο Ν. Αργυρίδης

25 Ιανουαρίου, 2023
Δύο ακόμα τμήματα του ΒΟΑΚ θα κατασκευαστούν μέσω ΣΔΙΤ και σύμβασης παραχώρησης (photos, video)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Δύο ακόμα τμήματα του ΒΟΑΚ θα κατασκευαστούν μέσω ΣΔΙΤ και σύμβασης παραχώρησης (photos, video)

25 Ιανουαρίου, 2023
Η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής αλλάζει την όψη των Σεπολίων. Η ΕΡΓΟΣΕ παρουσίασε το έργο (βίντεο)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 22/1/2024, για την κατασκευή 4πλού σιδηροδρομικού διαδρόμου με υπογειοποίηση στα Σεπόλια

24 Ιανουαρίου, 2023
Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο αστικών logistics σε επτά ευρωπαϊκές χώρες η Prologis
LOGISTICS

Η P&G επέλεξε την Ελλάδα για τη δημιουργία hub που θα εξυπηρετεί τα διανεμητικά κέντρα της στην Ευρώπη

24 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Και η αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου «ξεχνά» το 2020. Άνοδος πωλήσεων 42,1% στο πρώτο τετράμηνο του 2021

Συγχωνεύσεις στην αμερικανική αγορά οδικών εμπορευματικών μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται πιο ψηφιακό: 5G Campus Network από την COSMOTE στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Όσο μεγαλώνει η AEGEAN και η SKY express, θα μεγαλώνει και το αεροδρόμιο της Αθήνας

23 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

27 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»

Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

27 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
DHL Global Trade Barometer increases

DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

27 Ιανουαρίου, 2023
Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ

Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

27 Ιανουαρίου, 2023
Από τη νέα αποθήκη  της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

Από τη νέα αποθήκη της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

27 Ιανουαρίου, 2023

Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα θα φέρουν οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ

27 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ