Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η «ακτινογραφία» των οικονομικών επιδόσεων των ΕΛΤΑ, τα έσοδα ανά κατηγορία

vvegiazi by vvegiazi
8 Αυγούστου, 2022
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Δημοσιεύτηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 των ΕΛΤΑ, από τα οποία προκύπτει μείωση των εσόδων από την αλληλογραφία, καθώς ολοένα και περισσότερες εταιρείες και ιδιώτες στρέφονται στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την ηλεκτρική ενέργεια και την Καθολική Υπηρεσία.

Του Φώτη Φωτεινού 

Στον αντίποδα, άνοδο παρουσίασαν οι ταχυμεταφορές, μέσω της θυγατρικής ΕΛΤΑ Courier και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.  

Σε επίπεδο τελικού οικονομικού αποτελέσματος, τα ΕΛΤΑ πέρασαν σε ζημιές, καθώς εκτός από τη μείωση του κύκλου εργασιών κατά 19 εκατ. ευρώ, ο οργανισμός επιβαρύνθηκε  κατά 112,2 εκατ. ευρώ από το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου προσωπικού.

Συνοπτικά, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ΕΛΤΑ ανήλθε πέρσι στα 299,5 εκατ. ευρώ έναντι 318,4 εκατ. ευρώ το 2020 και ο κύκλος εργασιών της μητρικής στα 244,3 εκατ. ευρώ έναντι 266,4 εκατ. ευρώ το 2020.

Αντίστοιχα, τα κυριότερα έσοδα ανά υπηρεσία διαμορφώθηκαν ως εξής:

-Η αλληλογραφία απέφερε έσοδα 114,2 εκατ. ευρώ, έναντι 130,5 εκατ. ευρώ το 2020,

-Τα δέματα απέφεραν έσοδα 15,9 εκατ. ευρώ, έναντι 15,3 εκατ. το 2020,

-Τα χρηματοοικονομικά απέφεραν έσοδα 38,1 εκατ. ευρώ, έναντι 34,9 εκατ. ευρώ το 2020,

-Η ηλεκτρική ενέργεια απέφερε έσοδα 38,2 εκατ. ευρώ, έναντι 42,6 εκατ. ευρώ το 2020,

-Η Καθολική Υπηρεσία απέφερε έσοδα 23,5 εκατ. ευρώ, έναντι 32,1 εκατ. ευρώ το 2020,

-Οι ταχυμεταφορές απέφεραν έσοδα 57,8 εκατ. ευρώ, έναντι 53,8 εκατ. ευρώ το 2020.

Η διαμόρφωση του τελικού οικονομικού αποτελέσματος

Σε επίπεδο τελικού οικονομικού αποτελέσματος, ο όμιλος των ΕΛΤΑ παρουσίασε πέρσι ζημιές μετά από φόρους 131,5 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 7,5 εκατ. ευρώ το 2020, με αποτέλεσμα τα ίδια κεφάλαια να καταστούν αρνητικά κατά 76,73 εκατ. ευρώ.

Σε επίπεδο λειτουργικού αποτελέσματος και, όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, ο όμιλος παρουσίασε προσαρμοσμένα κέρδη (adjusted Εbitda) 7,3 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 8,76 εκατ. ευρώ το 2020 και η μητρική εταιρεία προσαρμοσμένα κέρδη 7,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 6,49 εκατ. ευρώ το 2020.

Σύμφωνα τα όσα αναφέρονται στις οικονομικές καταστάσεις, η επιδείνωση του τελικού οικονομικού αποτελέσματος οφείλεται κυρίως στην επιβάρυνση 112,2 εκατ. ευρώ από το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου προσωπικού 2.000 εργαζομένων.

Από την άλλη πλευρά, τα προηγούμενα χρόνια είχαν εισρεύσει στα ΕΛΤΑ 180 εκατ. ευρώ από την Καθολική Υπηρεσία και 100 εκατ. από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.

Σημειώνεται ότι τα ΕΛΤΑ έχουν εξαγγείλει ένα ευρύ πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, με έμφαση στη ψηφιοποίηση και δράσεις, όπως ο «Ψηφιακός Ταχυδρόμος», οι «Έξυπνες Θυρίδες» και το Smart Queuing (προκαθορισμένο ραντεβού για εξυπηρέτηση από ταχυδρομικό κατάστημα).

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΕΛΤΑΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΕΛΤΑ COURIERΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΛΤΑ

Σχετικά Άρθρα

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Μια εφαρμογή για τις μεταφορικές εταιρείες μπορεί να πάει πιο γρήγορα το δέμα στον προορισμό του

29 Αυγούστου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

H European Affairs Consulting Group (EACON) συνδράμει τα ΕΛΤΑ στα θέματα με τη DG Comp

22 Αυγούστου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Βαρύτερα και μεγαλύτερα πακέτα μπορούν να στέλνουν στο εξωτερικό οι πελάτες της Royal Mail

18 Αυγούστου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ελληνική ταχυδρομική αγορά: Το 61% των εσόδων προέρχεται από τη διακίνηση δεμάτων

15 Αυγούστου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

To B2C έδωσε ώθηση στα αποτελέσματα της Poste Italiane

2 Αυγούστου, 2023
ΓΝΩΜΗ

Εποχή σημαντικών εξελίξεων για την ευρωπαϊκή ταχυδρομική αγορά

31 Ιουλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Προσαρμοσμένα κέρδη 7,3 εκατ. ευρώ σημείωσαν τα ΕΛΤΑ το 2021

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Ν. Κουρέτας, Ελληνικό Μετρό: Φιλική προς το περιβάλλον η γραμμή 4 – Πως προχωρούν τα εργοτάξια σε Εξάρχεια, Ριζάρη και Δικαστήρια

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Δ. Σαπίδης, Siemens Mobility: Ενισχύεται η τάση του Mobility as a Service

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ