Παρασκευή, 16 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση του Χρίστου Δήμα στο Βελιγράδι με τη Σέρβα ομόλογό του

    15 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Νίκος Ταχιάος: Επενδύουμε πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των αερομεταφορών

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

    15 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καταρχήν συμφωνία με τη HT στο οικονομικό περιεχόμενο της ΣΣΕ για τα έτη 2025-26

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    DSV: Η πρώτη μεταφορά φαρμακευτικής κάνναβης από την Ελλάδα στις αγορές Ην. Βασιλείου και Γερμανίας

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση

    15 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση του Χρίστου Δήμα στο Βελιγράδι με τη Σέρβα ομόλογό του

    15 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Νίκος Ταχιάος: Επενδύουμε πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των αερομεταφορών

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

    15 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καταρχήν συμφωνία με τη HT στο οικονομικό περιεχόμενο της ΣΣΕ για τα έτη 2025-26

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    DSV: Η πρώτη μεταφορά φαρμακευτικής κάνναβης από την Ελλάδα στις αγορές Ην. Βασιλείου και Γερμανίας

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση

    15 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Θρίλερ με την «Καθολική Υπηρεσία» των ΕΛΤΑ. Την επόμενη εβδομάδα η τροπολογία στη Βουλή

ffotinos by ffotinos
15 Μαρτίου, 2017
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με το απόλυτο πατατράκ κινδυνεύουν τα ΕΛΤΑ. Από την απελευθέρωση της εγχώριας ταχυδρομικής αγοράς, το 2013, δεν έχουν πάρει ούτε… ένα ευρώ (!) για τις «Καθολικές Υπηρεσίες», δηλαδή για τις άγονες ταχυδρομικές γραμμές.

Του Φώτη Φωτεινού

Σαν να μην έφτασε αυτό, ενώ αξιώνουν 50 εκατ. ετησίως για την «Καθολική Υπηρεσία», έχοντας καταθέσει σχετικές οικονομοτεχνικές μελέτες, κινδυνεύουν να λάβουν μονάχα 15 εκατ.

Την επόμενη εβδομάδα, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής θα καταθέσει τροπολογία για την αποζημίωση των ΕΛΤΑ για τις «Καθολικές Υπηρεσίες» και πιθανότητα, για την σύσταση του μόνιμου μηχανισμού αποζημίωσης του Φορέα Παροχής Καθολικών Υπηρεσιών (ΦΠΚΥ) από το 2016 και μετά.

Τα ΕΛΤΑ υποστηρίζουν ότι οι «Καθολικές Υπηρεσίες», δηλαδή για να πηγαίνει ο ταχυδρόμος στο πιο απομακρυσμένο νησί ή χωριό της Ελλάδας, απαιτείται ετήσια επιδότηση 50 εκατ. ευρώ. Αθροιστικά από το 2013 έως και το 2016, η αξίωση φτάνει τα 200 εκατ.

Από την πλευρά του, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, εξαιτίας των άδειων ταμείων του ελληνικού δημοσίου, ούτε που… συζητά αυτά τα νούμερα.

Έτσι, για το εξεταζόμενο διάστημα φαίνεται ότι εξετάζεται η καταβολή αποζημίωσης 15 εκατ. κατ’ έτος. Πως βγαίνουν τα 15 εκατ.; Είναι το πλαφόν που βάζει η ΕΕ, σε σχετικά αιτήματα, χωρίς να «κοιτάξει ενδελεχώς» το φάκελο.

Από τα 15 εκατ. και άνω, απαιτείται ενδελεχής αλληλογραφία και αποστολή πρόσθετων στοιχείων, μελετών, κτλ., κάτι το οποίο αποτελεί χρονοβόρα διαδικασία.

«Το 2014 το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους απέρριψε το αίτημα του τότε υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για αποζημίωση, εξολοκλήρου του κόστους, από τον κρατικό προϋπολογισμό για τα έτη 2013-2014, καθώς απαιτούνταν τροπολογία, η οποία ουδέποτε ψηφίστηκε.

Η λύση είναι έτοιμη, δεν προσκρούει ούτε στους ευρωπαϊκούς κανόνες, ούτε στους δικούς μας κανόνες περί υγιούς ανταγωνισμού και θα εφαρμοστεί άμεσα», ανέφεραν, πρόσφατα, στελέχη του υπ. Ψηφιακής Πολιτικής.

Έτσι, το προσεχές διάστημα, θα υπογραφεί η σύμβαση «Καθολικής Υπηρεσίας» του ελληνικού δημοσίου με τα ΕΛΤΑ για διάστημα έξι ετών και θα εισαχθεί, στη Βουλή, προς ψήφιση τροπολογία για τα έτη 2013, 2014 και 2015.

Ταυτόχρονα, θα κατατεθεί φάκελος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη δημιουργία μόνιμου μηχανισμού αποζημίωσης του φορέα παροχής καθολικών υπηρεσιών από το 2016 και μετά.

«Στον προαναφερθέντα μηχανισμό, θα μετέχει όλη η αγορά κατά τις δυνατότητες της. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα κοινό ταμείο, όπως προβλέπεται από την ευρωπαϊκή οδηγία», επισήμανε το υπουργείο.

Στην προηγούμενη προσπάθεια σύστασης του ταμείου των «Καθολικών Υπηρεσιών» προβλεπόταν σταθερή εισφορά των ΕΛΤΑ στο 0,5% του κύκλου εργασιών, ενώ η  εισφορά των ανταγωνιστών έως και στο 10% του κύκλου εργασιών στις ίδιες υπηρεσίες, ανάλογα με το ποσοστό της αστικής διανομής τους, κάτι στο οποίο αντιδρούσαν.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΕΛΤΑΚΑΘΟΛΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Για την πορεία του στρατηγικού πλάνου μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ ενημερώθηκε ο υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης

13 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Για ελλείψεις προσωπικού κάνει λόγο ο Πανελλήνιος Σύλλογος Διαμετακομιστών ΕΛΤΑ

13 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Επανεκδόθηκε το ΦΕΚ για την αποζημίωση των ΕΛΤΑ από τον Covid – 19

7 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Πληρωμή ΕΛΤΑ προς ΔΕΔΔΗΕ για τόκους υπερημερίας

5 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Επιστολή ΠΟΣΤ στα ΕΛΤΑ για τα κίνητρα συνταξιοδότησης και αποχώρησης προσωπικού

1 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Προσλήψεις προσωπικού ζητούν οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΠΟΣΤ)

21 Μαρτίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Έξωση των ΕΛΤΑ από το Πανεπιστήμιο Πατρών! Το κατάστημα λειτουργούσε εδώ και 26 χρόνια

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Πως σχολίασαν τη νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας ο Δ.Σ. της Ferrovie, ο Πρόεδρος και ο Δ.Σ. της Hellenic Train

13 Μαΐου, 2025

Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

12 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Σύνδεσμος εμπόρων και μεσιτών ταξί: Στηρίζουμε απόλυτα τα αιτήματα των ιδιοκτητών ταξί

14 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

«Η μείωση των λιμενικών τελών θα επηρεάσει απευθείας τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», δήλωσε ο Β. Κικίλιας

0

Αλ. Μεϊκόπουλος: Η Hellenic Train επιλέγει ξανά το κέρδος αντί της ασφάλειας. Κόβει τον β’ μηχανοδηγό στα τρένα

0

Στον εισαγγελέα ο οδηγός του φορτηγού, μετά το δυστύχημα στα διόδια Πολυμύλου με 2 νεκρούς

0

Συνάντηση Απ. Τζιτζικώστα με το Διοικητικό Συμβούλιο του ACI Europe, με τη συμμετοχή ΔΑΑ και Fraport

0

Πως διαμορφώνονται οι μέσες τιμές λιανικής πώλησης καυσίμων για όλη την Ελλάδα

0

O ΔΑΑ δωρίζει 4 περιπολικά στην Ελληνική Αστυνομία

0

European Rail CEOs join high-level Dialogue on continent-wide high-speed rail implementation

0

Συνάντηση του Χρίστου Δήμα στο Βελιγράδι με τη Σέρβα ομόλογό του

15 Μαΐου, 2025

Νίκος Ταχιάος: Επενδύουμε πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των αερομεταφορών

15 Μαΐου, 2025

Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

15 Μαΐου, 2025

ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καταρχήν συμφωνία με τη HT στο οικονομικό περιεχόμενο της ΣΣΕ για τα έτη 2025-26

15 Μαΐου, 2025

DSV: Η πρώτη μεταφορά φαρμακευτικής κάνναβης από την Ελλάδα στις αγορές Ην. Βασιλείου και Γερμανίας

15 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση

15 Μαΐου, 2025

Υπεβλήθη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή η πρόταση αναθεώρησης του «Ελλάδα 2.0»

15 Μαΐου, 2025

Nissan after sales service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ

15 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr