• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Θρίλερ με την «Καθολική Υπηρεσία» των ΕΛΤΑ. Την επόμενη εβδομάδα η τροπολογία στη Βουλή

ffotinos by ffotinos
15 Μαρτίου, 2017
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Θρίλερ με την «Καθολική Υπηρεσία» των ΕΛΤΑ. Την επόμενη εβδομάδα η τροπολογία στη Βουλή
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με το απόλυτο πατατράκ κινδυνεύουν τα ΕΛΤΑ. Από την απελευθέρωση της εγχώριας ταχυδρομικής αγοράς, το 2013, δεν έχουν πάρει ούτε… ένα ευρώ (!) για τις «Καθολικές Υπηρεσίες», δηλαδή για τις άγονες ταχυδρομικές γραμμές.

Του Φώτη Φωτεινού

Σαν να μην έφτασε αυτό, ενώ αξιώνουν 50 εκατ. ετησίως για την «Καθολική Υπηρεσία», έχοντας καταθέσει σχετικές οικονομοτεχνικές μελέτες, κινδυνεύουν να λάβουν μονάχα 15 εκατ.

Την επόμενη εβδομάδα, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής θα καταθέσει τροπολογία για την αποζημίωση των ΕΛΤΑ για τις «Καθολικές Υπηρεσίες» και πιθανότητα, για την σύσταση του μόνιμου μηχανισμού αποζημίωσης του Φορέα Παροχής Καθολικών Υπηρεσιών (ΦΠΚΥ) από το 2016 και μετά.

Τα ΕΛΤΑ υποστηρίζουν ότι οι «Καθολικές Υπηρεσίες», δηλαδή για να πηγαίνει ο ταχυδρόμος στο πιο απομακρυσμένο νησί ή χωριό της Ελλάδας, απαιτείται ετήσια επιδότηση 50 εκατ. ευρώ. Αθροιστικά από το 2013 έως και το 2016, η αξίωση φτάνει τα 200 εκατ.

Από την πλευρά του, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, εξαιτίας των άδειων ταμείων του ελληνικού δημοσίου, ούτε που… συζητά αυτά τα νούμερα.

Έτσι, για το εξεταζόμενο διάστημα φαίνεται ότι εξετάζεται η καταβολή αποζημίωσης 15 εκατ. κατ’ έτος. Πως βγαίνουν τα 15 εκατ.; Είναι το πλαφόν που βάζει η ΕΕ, σε σχετικά αιτήματα, χωρίς να «κοιτάξει ενδελεχώς» το φάκελο.

Από τα 15 εκατ. και άνω, απαιτείται ενδελεχής αλληλογραφία και αποστολή πρόσθετων στοιχείων, μελετών, κτλ., κάτι το οποίο αποτελεί χρονοβόρα διαδικασία.

«Το 2014 το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους απέρριψε το αίτημα του τότε υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για αποζημίωση, εξολοκλήρου του κόστους, από τον κρατικό προϋπολογισμό για τα έτη 2013-2014, καθώς απαιτούνταν τροπολογία, η οποία ουδέποτε ψηφίστηκε.

Η λύση είναι έτοιμη, δεν προσκρούει ούτε στους ευρωπαϊκούς κανόνες, ούτε στους δικούς μας κανόνες περί υγιούς ανταγωνισμού και θα εφαρμοστεί άμεσα», ανέφεραν, πρόσφατα, στελέχη του υπ. Ψηφιακής Πολιτικής.

Έτσι, το προσεχές διάστημα, θα υπογραφεί η σύμβαση «Καθολικής Υπηρεσίας» του ελληνικού δημοσίου με τα ΕΛΤΑ για διάστημα έξι ετών και θα εισαχθεί, στη Βουλή, προς ψήφιση τροπολογία για τα έτη 2013, 2014 και 2015.

Ταυτόχρονα, θα κατατεθεί φάκελος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη δημιουργία μόνιμου μηχανισμού αποζημίωσης του φορέα παροχής καθολικών υπηρεσιών από το 2016 και μετά.

«Στον προαναφερθέντα μηχανισμό, θα μετέχει όλη η αγορά κατά τις δυνατότητες της. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα κοινό ταμείο, όπως προβλέπεται από την ευρωπαϊκή οδηγία», επισήμανε το υπουργείο.

Στην προηγούμενη προσπάθεια σύστασης του ταμείου των «Καθολικών Υπηρεσιών» προβλεπόταν σταθερή εισφορά των ΕΛΤΑ στο 0,5% του κύκλου εργασιών, ενώ η  εισφορά των ανταγωνιστών έως και στο 10% του κύκλου εργασιών στις ίδιες υπηρεσίες, ανάλογα με το ποσοστό της αστικής διανομής τους, κάτι στο οποίο αντιδρούσαν.

Tags:ΕΛΤΑΚΑΘΟΛΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022
Ρομποτικό σύστημα αυτόματης διαλογής αντικειμένων στα ΕΛΤΑ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ένας χρόνος συμπληρώθηκε από την συνεργασία ΕΛΤΑ και Amazon

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
ΓΝΩΜΗ

Η συμβολή της ΑΔΑΕ στην εκπαίδευση των ταχυδρομικών επιχειρήσεων

19 Απριλίου, 2022
Γραμματόσημο και αφίσες στα σχολεία για την οδική ασφάλεια από τα ΕΛΤΑ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Γραμματόσημο και αφίσες στα σχολεία για την οδική ασφάλεια από τα ΕΛΤΑ

13 Απριλίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Πλήρης η επαναφορά των υπηρεσιών των ΕΛΤΑ έπειτα από την κυβερνοεπίθεση

8 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Έξωση των ΕΛΤΑ από το Πανεπιστήμιο Πατρών! Το κατάστημα λειτουργούσε εδώ και 26 χρόνια

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών

Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

26 Μαΐου, 2022
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ