Σάββατο, 15 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Μοτοδυναμική: Απέκτησε ποσοστό της Blue Horizon Mobility

    14 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Δυτικός Προαστιακός: Από 19 Νοεμβρίου προστίθενται 6 νέα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης – Σίνδου

    14 Νοεμβρίου, 2025
    LOGISTICS

    Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

    14 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Πως ο δήμος Κηφισιάς προάγει την αστική κινητικότητα, οι προτάσεις για τη βελτίωσή της (video)

    14 Νοεμβρίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

    14 Νοεμβρίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ερώτηση βουλευτών της Νέας Αριστεράς με θέμα: «Aδιαφανείς διαδικασίες προσλήψεων στην ΑΠΑ»

    14 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Μοτοδυναμική: Απέκτησε ποσοστό της Blue Horizon Mobility

    14 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Δυτικός Προαστιακός: Από 19 Νοεμβρίου προστίθενται 6 νέα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης – Σίνδου

    14 Νοεμβρίου, 2025
    LOGISTICS

    Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

    14 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Πως ο δήμος Κηφισιάς προάγει την αστική κινητικότητα, οι προτάσεις για τη βελτίωσή της (video)

    14 Νοεμβρίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

    14 Νοεμβρίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ερώτηση βουλευτών της Νέας Αριστεράς με θέμα: «Aδιαφανείς διαδικασίες προσλήψεων στην ΑΠΑ»

    14 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Με αυξήσεις, η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στα ΕΛΤΑ. Τι αναφέρει η ΠΟΣΤ

ffotinos by ffotinos
10 Ιουνίου, 2024
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αυξήσεις μισθών περιέχει η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στα ΕΛΤΑ που υπογράφτηκε μεταξύ της διοίκησης και των εργαζομένων (ΠΟΣΤ).

«Με Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που προβλέπει ουσιαστικές αυξήσεις και με συμφωνία που αφορά στην απαιτούμενη θεσμοθέτηση νέου Κανονισμού Εργασίας Προσωπικού ΕΛΤΑ, διευθετήθηκαν αίσια και αποτελεσματικά οι κυριότερες και κρισιμότερες εκκρεμότητες που αφορούν στα συλλογικά δικαιώματα των ταχυδρομικών», αναφέρει η ΠΟΣΤ.

Η ανακοίνωση της ΠΟΣΤ

Υπεγράφησαν  μεταξύ της Διοίκησης των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ, την οποία εκπροσώπησε ο Διευθύνων Σύμβουλός της κ. Γρηγόρης Σκλήκας και της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ (ΠΟΣΤ), που εκπροσωπήθηκε από την Πρόεδρο της Εκτελεστικής της Επιτροπής κ. Ανδρέου Βάνια και τον Γενικό Γραμματέα της κ. Μώρο Γιάννη, δύο (2) συλλογικές συμβάσεις εργασίας, εκ των οποίων η μεν πρώτη αφορά κύρια στο μισθολογικό ζήτημα, η δε άλλη, παρέτεινε τη διάρκεια και για την επόμενη τριετία του Κανονισμού Εργασίας Προσωπικού ΕΛΤΑ, όπως μέχρι πρότινος ίσχυε.

Πρόκειται για ιστορική και κρίσιμη για τον χώρο των Ταχυδρομικών εξέλιξη, καθότι μεσούσης της διαδικασίας μετασχηματισμού του Ομίλου και σε ένα δυσμενέστατο ευρύτερο περιβάλλον, κατοχυρώνονται κεκτημένα, κρατιέται «ζωντανός» ο θεσμός των συλλογικών διαπραγματεύσεων και επίσης, μετά από πολλά χρόνια υπάρχει συμφωνία που προβλέπει αυξήσεις μισθών.

Είναι επίσης εξαιρετικής σημασίας, η συμφωνία διατήρησης του θεσμικού μας πλαισίου, που προστατεύει την ωρίμανση (κλιμάκια-χρονοεπιδόματα), το Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης ΕΛΤΑ (ΤΕΑ ΕΛΤΑ), την αξιοκρατία, τις άδειες, τις αργίες, τις διευκολύνσεις κ.α., θωρακίζει δηλαδή τον Εργαζόμενο με σημαντικά δικαιώματα.

Προστατεύει την εύρυθμη λειτουργία της Εταιρείας με τη συνομολόγηση και θέσπιση ενιαίων κανόνων που αφορούν στη διαχείριση θεμάτων που αφορούν το Προσωπικό της Εταιρείας.

Η νέα τριετής ΕΣΣΕ προβλέπει:

  • Τη χορήγηση αύξησης ποσοστού τρία κόμμα ένα επί τοις εκατό (3,1%) επί των καταβαλλόμενων μικτών τακτικών αποδοχών, με ημερομηνία ισχύος από 1/1/2024.
  • Τη χορήγηση αύξησης ποσοστού τρία κόμμα δύο επί τοις εκατό (3,2%), επί των καταβαλλόμενων μικτών τακτικών αποδοχών, με ημερομηνία ισχύος από 1/1/2025.
  • Ότι καθορίζονται από 1/1/2024  κατώτατες  μικτές τακτικές αποδοχές, τα 1.000€
  • Ότι από 1/1/2026, εφόσον η οικονομική θέση των ΕΛΤΑ έχει βελτιωθεί, θα επανεξεταστεί η χορήγηση επιπλέον αυξήσεων στο πλαίσιο της παρούσας, κατόπιν κοινής συμφωνίας των συμβαλλόμενων μερών.
  • Ότι ισχύουν οι μισθολογικοί όροι των προηγούμενων ΕΣΣΕ, εάν και εφόσον δεν αντίκεινται σε προβλέψεις της παρούσας.

Όπως ήδη αναφέρθηκε, με τη δεύτερη ΕΣΣΕ, επιτεύχθηκε η επαναβεβαίωση του θεσμικού πλαισίου, με την αποδοχή από Εργαζόμενους και Εργοδότη, για τρία χρόνια του Κανονισμού Εργασίας όπως αυτός ίσχυε. Πιο συγκεκριμένα συμφωνήθηκαν τα ακόλουθα:

  • Εξακολουθεί να ισχύει ως προς όλα (προβλέψεις, πεδίο εφαρμογής κλπ), όπως μέχρι πρότινος ίσχυε, ο Εσωτερικός Κανονισμός Εργασίας Προσωπικού ΕΛΤΑ, όπως συνομολογήθηκε την 18η Ιανουαρίου 2021 και όπως στη συνέχεια τροποποιήθηκε με τις συλλογικές συμφωνίες της 5ης Αυγούστου 2021, της 15ης Φεβρουαρίου 2022, της 3ης Μαΐου 2022, της 2ας Ιουνίου του 2022, της  23ης Νοεμβρίου 2022 (αναρρωτικές άδειες) και της 29ης Ιουνίου 2023.
  • Με μέριμνα και ευθύνη των δύο μερών, σχηματοποιήθηκε και επικυρώθηκε σε ενιαία μορφή, ο νέος Εσωτερικός Κανονισμός Εργασίας, που αποτελεί πλέον ενιαίο κείμενο που συμπεριλαμβάνει και όλες τις μεταγενέστερες μεταβολές – τροποποιήσεις.
  • Συνδικάτο και Διοίκηση εξέφρασαν την κοινή τους διαπίστωση ότι, υπάρχουν περιθώρια ουσιαστικής και καίριας βελτίωσης όρων του νέου Κανονισμού. Για το σκοπό αυτό συμφωνήθηκε η σύσταση Κοινής Επιτροπής που θα εξετάσει και θα προτείνει τις μεταβολές αυτές, εντός έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του.

Σε όλη αυτή την εξέλιξη, καταλυτική ήταν η συμβολή του Ο.Με.Δ., ο οποίος, στα πλαίσια της δικαιοδοσίας του, έκανε ότι μπορούσε και ότι έπρεπε, προκειμένου οι δύο (2) πλευρές, με τις σημαντικά διιστάμενες απόψεις, να διαβουλευτούν, να διαπραγματευτούν και τελικά να συμφωνήσουν.

Δικαίωσε ο Οργανισμός αυτός, το εξαιρετικά σπάνιο γεγονός ότι ο ιδρυτικός του Νόμος (1876 / 1990), είναι από τους ελάχιστους που η Ελληνική Βουλή ενέκρινε παμψηφεί! Χωρίς ούτε μία λευκή ή άκυρη ψήφο!

Βέβαια, κάποιοι που είναι διάσημοι στον χώρο των ΕΛΤΑ, για το μέγεθος της άγνοιάς τους Στα περισσότερα από τα ζητήματα της συνδικαλιστικής καθημερινότητας, δήλωσαν ιδεολογική διαφωνία σε ότι αφορά διαδικασίες διαβούλευσης μέσω Ο.Με.Δ. και καταψήφισαν αμφότερες τις συμφωνίες.

Για εμάς θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον εάν θα μπορούσαν να συγκεκριμενοποιήσουν οποιαδήποτε διαφωνία ή κριτική άποψη, όλοι αυτοί οι συνάδελφοι που μάλιστα, μεταξύ των άλλων, αρέσκονται να δηλώνουν στελέχη και οπαδοί του κυβερνώντος κόμματος! Διαφωνία που δεν εξέφρασε κανείς από τους 300 της  Βουλής του 1990 και που δεν έχει εκφράσει κανείς πολιτικός σχηματισμός μέχρι και σήμερα.

Είναι απορίας άξιον, να μάθουμε τι ελαττώματα βρίσκουν σε ένα θεσμό (Ο.Με.Δ.) και σε ένα Νόμο (1876), που στηρίχθηκαν ανεπιφύλακτα από τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, Πρόεδρο τότε, του υποτιθέμενου πολιτικού τους φορέα, του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, που την εποχή εκείνη ήταν, όπως και σήμερα, το μεγαλύτερο σε αριθμό ψήφων κόμμα.

Καταλήγοντας, συνοψίζουμε σε έναν απολογισμό που είναι θετικός από κάθε άποψη.

Η Εταιρεία απέκτησε το απαραίτητο πλαίσιο λειτουργίας της και εξασφάλισε εργασιακή ειρήνη.

Η διαδικασία των ενστάσεων, των προσφυγών ενώπιον της αστικής δικαιοσύνης αποφεύχθηκε.

Πάντα μια συμφωνία είναι καλύτερη από μια δικαστική απόφαση.

Κυρίως γιατί είναι χειροπιαστό και όχι αβέβαιο το αποτέλεσμά της,

Εμείς, ως εργαζόμενοι, θεωρούμε ότι, δικαιωθήκαμε για τον επίπονο και δύσκολο αγώνα που δώσαμε.

Διεκδικούσαμε περισσότερα βέβαια, αλλά εξασφαλίσαμε, έστω και δύσκολα, αρκετά.

Με κόπο, μόχθο, υπομονή και επιμονή.

Χωρίς καμιά έξωθεν στήριξη, πέραν της θεσμικά αψεγάδιαστης Μεσολάβησης και Διαιτησίας του Ο.Με.Δ.

Όλοι οι συνάδελφοι, όλες οι Παρατάξεις, στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και παραμερίζοντας σκοπιμότητες και ιδιοτέλειες, στήριξαν τη Διοίκηση της ΠΟΣΤ και τις επιδιώξεις του συνδικάτου.

Έτσι έγινε κατορθωτή η θεσμική θωράκιση των συλλογικών μας κατακτήσεων και οι μισθολογικές αυξήσεις.

Η μια και μόνη εξαίρεση που προαναφέρθηκε, δεν ανατρέπει αυτή την εικόνα ενότητας και το κλίμα της συμπαράταξης όλων.

Απλά επιβεβαιώνει τον κανόνα!

Τα καλύτερα λοιπόν έρχονται και οι Ταχυδρομικοί αξίζουν να τα βιώσουν!

Ως ΠΟΣΤ,  θα καταβάλλουμε προς την κατεύθυνση αυτή, κάθε προσπάθεια.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΠΟΣΤΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΛΤΑΕΛΤΑΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Τι αναφέρουν τα ΕΛΤΑ για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο D&O του πρώην CEO Γρ. Σκλήκα

14 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ολοκληρώθηκε η θητεία της Αργυρώς Αθανασίου στο ΔΣ των ΕΛΤΑ

12 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

ΠΟΣΤ: «Θα σταθούμε εμπόδιο σε οποιοδήποτε σχέδιο απαξίωσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων»

11 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

7 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

7 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Κ. Πιερρακάκης: Υπέρ της αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ, η επιβίωσή τους απαιτεί αλλαγές

6 Νοεμβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Πάνω από 200 έλεγχοι σε ταχυδρομικά καταστήματα παρόχων, τη διετία 2022-2023, από την ΕΕΤΤ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

14 Νοεμβρίου, 2025

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025

Υψηλόβαθμο κλιμάκιο του DFC στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, ενημερώθηκε για την πρόοδο εργασιών (pics)

10 Νοεμβρίου, 2025

Όποιος «ελέγχει» τα λιμάνια, «ελέγχει» και το παγκόσμιο εμπόριο. Η διαμάχη ΗΠΑ – Κίνας σε λιμάνια / terminals

14 Νοεμβρίου, 2025

Tο πρώτο MBA στη Διοίκηση των Αερομεταφορών στην Ελλάδα από τα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Θράκης (video)

11 Νοεμβρίου, 2025

«Δεν γίνεσαι εμπορευματικός κόμβος με φορτηγά Euro 3»

11 Νοεμβρίου, 2025

Άνοιξε ο εμπορικός «πόλεμος» ΗΠΑ – Κίνας (και) στα ελληνικά λιμάνια. Αιχμές κατά Cosco από τη νέα Αμερικανίδα Πρέσβειρα

14 Νοεμβρίου, 2025

Τα υδροπλάνα έχουν (και) φανερούς υποστηρικτές εντός της κυβέρνησης

13 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Αυτοκινητόδρομος 100% LED η Ολυμπία Οδός, πέτυχε πλήρη εκσυγχρονισμό φωτισμού (video, pics)

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Μοτοδυναμική: Απέκτησε ποσοστό της Blue Horizon Mobility

14 Νοεμβρίου, 2025

Δυτικός Προαστιακός: Από 19 Νοεμβρίου προστίθενται 6 νέα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης – Σίνδου

14 Νοεμβρίου, 2025

Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

14 Νοεμβρίου, 2025

Πως ο δήμος Κηφισιάς προάγει την αστική κινητικότητα, οι προτάσεις για τη βελτίωσή της (video)

14 Νοεμβρίου, 2025

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025

Ερώτηση βουλευτών της Νέας Αριστεράς με θέμα: «Aδιαφανείς διαδικασίες προσλήψεων στην ΑΠΑ»

14 Νοεμβρίου, 2025

Ο ΟΛΠ συμμετείχε στην 8η Διεθνή Έκθεση Εισαγωγικού Εμπορίου της Κίνας

14 Νοεμβρίου, 2025

Εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών

14 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.