• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι τάσεις στην ταχυδρομική αγορά: Η άνοδος του B2C και της αποστολής δεμάτων

ffotinos by ffotinos
10 Αυγούστου, 2016
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι αλλαγές στο παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον, ιδιαίτερα η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης, αλλά και θέτουν μεγάλες προκλήσεις στους ταχυδρομικούς παρόχους.

Οι φορείς της παγκόσμιας ταχυδρομικής αγοράς καλούνται να αξιοποιήσουν την καινοτομία, να επενδύσουν στις υποδομές τους και να δημιουργήσουν νέα προϊόντα, προκειμένου να διασφαλίσουν το μέλλον του κλάδου, επισημαίνεται στην «Έκθεση Πεπραγμένων της ΕΕΤΤ» για το 2015.

Ήδη, πολλές ταχυδρομικές επιχειρήσεις αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο παραδίδουν τα δέματα, ενσωματώνοντας πρόσθετες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές, όπως η λειτουργία αυτοματοποιημένων θυρίδων παράδοσης/παραλαβής δεμάτων και η ειδοποίηση του παραλήπτη μέσω μηνύματος.

Το αίτημα των καταναλωτών για μεγαλύτερη διαφάνεια και προβλεψιμότητα στην παράδοση των δεμάτων οδηγεί τις ταχυδρομικές επιχειρήσεις σε δράσεις για την ολοκλήρωση των δικτύων, των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Σύμφωνα με στοιχεία της IPC (International Post Corporation), η προοπτική ανάπτυξης της παγκόσμιας ταχυδρομικής αγοράς είναι θετική.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 3,3% το α’ εξάμηνο του 2015, σε σύγκριση με 2,5% το αντίστοιχο εξάμηνο του 2014. Επιπλέον, η αύξηση των εσόδων για την επιστολική αλληλογραφία ήταν σχεδόν σταθερή (0,2%), ενώ για τα δέματα ήταν αρκετά υψηλότερη (10,5%) και μάλιστα διπλάσια σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Στα δέματα μετατοπίζεται ο ανταγωνισμός

Καθώς οι υπηρεσίες αποστολής δεμάτων δεν αποτελούσαν μέρος του αποκλειστικού τομέα των ΦΠΚΥ (Φορείς Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας), ο ανταγωνισμός φαίνεται να έχει εξελιχθεί σε μεγαλύτερο βαθμό στην αγορά μεταφοράς δεμάτων, συγκριτικά με την επιστολική αγορά.

Οι εταιρίες ταχυμεταφορών όπως οι UPS, FedEx, TNT και DHL καθώς και οι μεταφορικές εταιρίες που παλαιότερα επικεντρώνονταν σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μεταξύ επιχειρήσεων (B2B), τα τελευταία χρόνια αναπτύσσουν συστηματικά υπηρεσίες που απευθύνονται στους καταναλωτές (B2C), ώστε να επωφεληθούν από την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ταυτόχρονα, οι ΦΠΚΥ προετοιμάζουν την ανάπτυξη πιο προηγμένων υπηρεσιών παράδοσης δεμάτων, όπως για παράδειγμα εγγυώμενες προθεσμίες παράδοσης, ώστε να επωφεληθούν από τις διαδικτυακές αγορές.

Ως αποτέλεσμα, παρατηρείται σύγκλιση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται από τους διαφόρους τύπους επιχειρήσεων υπηρεσιών παράδοσης και τα μεταξύ τους όρια γίνονται όλο και πιο δυσδιάκριτα.

Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί σημαντική παράμετρο για την υλοποίηση της στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), με σκοπό την οικοδόμηση μιας ενιαίας ψηφιακής αγοράς στην Ευρώπη.

Η διάθεση οικονομικά προσιτών και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών για τη διασυνοριακή αποστολή δεμάτων αποτελεί προϋπόθεση για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην αγορά διαδικτυακών πωλήσεων.

Τα βασικά προβλήματα που εντοπίζονται στον τομέα αυτό αφορούν κυρίως την έλλειψη διαφάνειας, το υπέρογκο κόστος των μικρών αποστολών, την έλλειψη διαλειτουργικότητας μεταξύ των διαφόρων επιχειρήσεων που εμπλέκονται σε μια διασυνοριακή μεταφορά και την επακόλουθη μη ικανοποιητική εξυπηρέτηση του τελικού καταναλωτή.

Οι κινήσεις της ΕΕ

Παράλληλα, με τη στρατηγική για την ενιαία ψηφιακή αγορά που εγκρίθηκε στις 6 Μαρτίου 2015, η Επιτροπή πραγματοποίησε δημόσια διαβούλευση, προκειμένου να εντοπίσει τρόπους βελτίωσης της διασυνοριακής παράδοσης δεμάτων και να κατανοήσει καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας της εν λόγω αγοράς.

Τα βασικότερα προβλήματα που ανέφεραν οι καταναλωτές είναι η αβεβαιότητα αναφορικά με το χρόνο παράδοσης, η αδυναμία επιλογής της ακριβούς ημέρας και ώρας παράδοσης από τον καταναλωτή, καθώς και οι υψηλές τιμές παράδοσης.

Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ανέφεραν ότι οι τιμές και η ύπαρξη συστημάτων παρακολούθησης και εντοπισμού των αντικειμένων (track and trace) αποτελούν τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιλογή παρόχου παράδοσης δεμάτων.

Οι ΦΠΚΥ επεσήμαναν ότι η διαλειτουργικότητα των συστημάτων και η αύξηση του ανταγωνισμού θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις διασυνοριακές υπηρεσίες παράδοσης. Συνοπτικά, η Επιτροπή θα δρομολογήσει μέτρα για τη βελτίωση της διαφάνειας των τιμών και την ενίσχυση της εποπτείας της μεταφοράς δεμάτων.

Επίσης, από το 2016, η Επιτροπή θα δημοσιεύει στατιστικές σε ετήσια βάση, για να παρέχει τακτική ενημέρωση, σχετικά με τις εξελίξεις στις αγορές επιστολών και παράδοσης δεμάτων στην ΕΕ.

Tags:DHL EXPRESSECOMMERCEFEDEXTNTUPSΕΕΤΤΕΛΤΑΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ανακοινώνονται αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΤΑ Courier

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

21 Μαρτίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ο Francisco Conejo νέος Country Manager για την UPS Ιταλίας

21 Μαρτίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στα 94,4 δισ. ευρώ τα έσοδα της Deutsche Post DHL το 2022, αυξημένα κατά 6% τα EBIT στα 8,4 δισ.

20 Μαρτίου, 2023
INTERNATIONAL

DHL Global Connectedness Index: Globalization resilient even as U.S. – China decoupling advances

17 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Πάνω από 1,9 δις. τα έσοδα, από τη λειτουργία της ΕΕΤΤ, από το 2000

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ