• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Εντολή Π. Κουρουμπλή για εξάλειψη των παράνομων ναυλώσεων τουριστικών σκαφών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Την άρση των υποχρεωτικών τεστ Covid στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής ζητά η FedHATTA

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μέσω gov.gr η μεταβίβαση και χορήγηση άδειας κυκλοφορίας επιβατηγών ΙΧ οχημάτων και μοτοσυκλετών

    6 Ιουλίου, 2022
    13 – 15 απολύσεις για πλαστά απολυτήρια έχουν γίνει, στο 12μηνο, στην ΟΣΥ
    MMM

    Νέα επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για την κάλυψη των λειτουργικών της δαπανών

    6 Ιουλίου, 2022
    Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

    6 Ιουλίου, 2022
    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Εντολή Π. Κουρουμπλή για εξάλειψη των παράνομων ναυλώσεων τουριστικών σκαφών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Την άρση των υποχρεωτικών τεστ Covid στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής ζητά η FedHATTA

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μέσω gov.gr η μεταβίβαση και χορήγηση άδειας κυκλοφορίας επιβατηγών ΙΧ οχημάτων και μοτοσυκλετών

    6 Ιουλίου, 2022
    13 – 15 απολύσεις για πλαστά απολυτήρια έχουν γίνει, στο 12μηνο, στην ΟΣΥ
    MMM

    Νέα επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για την κάλυψη των λειτουργικών της δαπανών

    6 Ιουλίου, 2022
    Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

    6 Ιουλίου, 2022
    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Επιστολή της ΠΟΣΤ στον Ν. Παππά, με θέμα τη «Διάσωση του Ταχυδρομείου»

ffotinos by ffotinos
10 Φεβρουαρίου, 2017
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Τα αποτελέσματα του διοικητικού συμβουλίου της ΠΟΣΤ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επιστολή στον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Ν. Παππά απέστειλαν οι εργαζόμενοι των ΕΛΤΑ (ΠΟΣΤ), με θέμα τη «Διάσωση του Ταχυδρομείου».

Σε αυτήν, οι εργαζόμενοι εκφράζουν προβληματισμούς για την επιχειρησιακή λειτουργία των ΕΛΤΑ, προτείνοντας τη λήψη άμεσων πρωτοβουλιών / ενεργειών.

Η επιστολή της ΠΟΣΤ

Σε συνέχεια της μέχρι τώρα επικοινωνίας μας για τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, σας καταθέτουμε συνοπτικά τις απόψεις μας για την παρούσα κατάσταση του Οργανισμού καθώς και τις προτάσεις των εργαζομένων για τη διάσωση και ανάπτυξή του.

Ως εργατικό κίνημα διαθέτουμε ισχυρή θεσμική μνήμη και σημαντική εμπειρία, παρακολουθούμε διαχρονικά με προσοχή τις εξελίξεις και ιδιαιτέρως τα χρόνια της κρίσης, διαμορφώνουμε τις θέσεις μας και αντιμετωπίζουμε στο μέτρο του δυνατού τις συνέπειες και τους κινδύνους που προκύπτουν. Δε διστάζουμε δε να αντιπαρατεθούμε με οποιονδήποτε υπονομεύει και βάλει εναντίον των ΕΛΤΑ και των εργαζομένων σε αυτά.

Διαχρονικά, πολιτικές και διοικητικές αποφάσεις και παραλήψεις, λάθη και σκοπιμότητες, θεμιτά και αθέμιτα ανταγωνιστικά συμφέροντα στέκονται εμπόδιο, ζημιώνουν και, ορισμένες φορές, στρέφονται ευθέως εναντίον του Δημόσιου Ταχυδρομείου. Ειδικά τα τελευταία χρόνια τα φαινόμενα αυτά έχουν γίνει ρουτίνα και ορισμένες φορές ξεπερνούν το βεληνεκές δράσης και παρέμβασής μας.

Ως συνέπεια όλων των ανωτέρω σας αναφέρουμε χωρίς ίχνος υπερβολής ότι σήμερα βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν. Συσσωρευμένα προβλήματα των χρόνων της κρίσης σε συνδυασμό με τη διοικητική αναποτελεσματικότητα και ανεπάρκεια έχουν οδηγήσει τον Οργανισμό στο κενό.

Απαιτούνται ΑΜΕΣΑ σημαντικές αποφάσεις και ταχύτατες ενέργειες προκειμένου τα ΕΛΤΑ να ανταποκριθούν στο διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό, πολιτικό, τεχνολογικό και ταχυδρομικό περιβάλλον, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο για να μην αντιμετωπίσουμε το μοιραίο, που δε θα είναι τίποτε άλλο από την πτώχευση και το κλείσιμο.

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία βρίσκονται αναμφισβήτητα στην πιο δύσκολη συγκυρία από την ίδρυσή τους. Αντιμετωπίζουν εξαιρετικά σύνθετες και δύσκολες συνθήκες που διαμορφώνονται από την απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς, το ασαφές ακόμα θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας μας (ΕΔΗΣ), τη δύσκολη κατάσταση της οικονομίας και την πτώση των όγκων της αλληλογραφίας και του παραδοσιακού ταχυδρομείου.

Σε όλο τον κόσμο, τα Ταχυδρομεία που είναι οι Φορείς Παροχής Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, προκειμένου να αντισταθμίσουν τις απώλειες στα έσοδά τους λόγω των παραγόντων που αναφέραμε, σχεδιάζουν και εισάγουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, διαφοροποιούν το χαρτοφυλάκιο τους και επεκτείνονται σε νέες δραστηριότητες και σε νέες αγορές που μέχρι πρότινος φάνταζε αδιανόητο.

Εμείς, από την πλευρά μας, γνωρίζουμε όλες τις πτυχές του αντικειμένου μας και είμαστε έτοιμοι να συμβάλουμε σε κάθε επίπεδο και με κάθε δυνατό τρόπο για τη βιωσιμότητα και ανάπτυξη του Ταχυδρομείου. Ωστόσο, αυτό δεν αρκεί. Πρέπει και το Κράτος ως βασικός μέτοχος της εταιρείας, εσείς εν προκειμένω, να έχετε την πολιτική βούληση να νομοθετήσετε, να σχεδιάσετε και να υλοποιήσετε στρατηγικές και μέτρα για τη σωτηρία και τη βιώσιμη ανάπτυξη των ΕΛΤΑ που ακόμα και τώρα είναι απόλυτα εφικτές.

Κύριε Υπουργέ,

Παρά το ότι τα χρονικά περιθώρια για κατάρτιση επιχειρησιακού σχεδίου έχουν σχεδόν εξαντληθεί και η Διοίκηση δεν έχει μέχρι τώρα καταθέσει οποιοδήποτε πλάνο, οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους καταθέτουν τις προτάσεις τους και ελπίζουμε ότι την ύστατη ώρα θα συντρέξουν οι προϋποθέσεις ώστε να εκπονηθεί επιτέλους ένα ολοκληρωμένο και εφαρμόσιμο σχέδιο ανάπτυξης για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.

Εκτιμούμε ότι σε αυτό πρέπει να περιγραφεί μια φιλόδοξη και καλά σχεδιασμένη στρατηγική με βασικά στοιχεία α) την ανάπτυξη σύγχρονων υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των αναπτυσσόμενων αγορών των ταχυμεταφορών, της διακίνησης δεμάτων – μικροδεμάτων, των μεταφορών, των τραπεζικών προϊόντων, του ηλεκτρονικού εμπορίου και των logistics και β) την είσοδο σε νέες δυναμικές αγορές όπως η ενέργεια και οι τηλεπικοινωνίες με ανάπτυξη ανάλογων προϊόντων, υπηρεσιών και συνεργασιών.

Με βάση τα παραπάνω θα πρέπει να υλοποιηθούν κατά τη γνώμη μας οι ακόλουθες δράσεις που παραθέτουμε συνοπτικά σε έξι άξονες:

ΑΞΟΝΑΣ 1ος: Θέματα άμεσης στρατηγικής προτεραιότητας

Ενσωμάτωση των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ στη μητρική εταιρεία για την εξάλειψη του εσωτερικού ανταγωνισμού και τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους. Μέσω αυτής της ενέργειας  θα ενταχθεί στην υπηρεσία  των πολιτών και των επιχειρήσεων για την εξυπηρέτηση της ραγδαίως αναδυόμενης αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου το μεγαλύτερο δίκτυο της χώρας με ό,τι αυτό σημαίνει τόσο για την ανάπτυξη του Οργανισμού όσο και για την οικονομική, ποιοτική και καθολική εξυπηρέτηση όλων των Ελλήνων πολιτών, όπου και αν αυτοί κατοικούν. Η διαδικασία αυτή αποτελεί μονόδρομο για το μέλλον των ΕΛΤΑ.

Η στροφή στο δέμα, στο μικρόδεμα και στην ταχυμεταφορά, η αξιοποίηση των ευκαιριών του ηλεκτρονικού εμπορίου, η ανάπτυξη νέων προϊόντων και η δραστηριοποίηση σε νέες αγορές αποτελεί πάγια πρακτική για όλα τα ταχυδρομεία του κόσμου. Αυτός είναι ο δρόμος που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη του ταχυδρομείου. Στο εγκεκριμένο Στρατηγικό & Επιχειρησιακό Σχέδιο ΕΛΤΑ 2013 – 2017 καθοριζόταν αναλυτικά η ενσωμάτωση της θυγατρικής εταιρείας στη μητρική για συγκεκριμένους και ιδιαίτερα σημαντικούς λόγους που ισχύουν και σήμερα όπως:

i . Υπό το δημοφιλές σήμα των ΕΛΤΑ και με το εκτενές δίκτυο που αυτά διαθέτουν είναι αναμενόμενο ότι η Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Α.Ε. μπορεί να γίνει σύντομα ο ηγέτης της αγοράς υπηρεσιών ταχυμεταφορών στην Ελλάδα.

ii. Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου των υπηρεσιών ταχυμεταφορών στις νέες συνθήκες πλήρους απελευθέρωσης της αγοράς επιβάλλει στα ΕΛΤΑ την παροχή σύγχρονων υπηρεσιών ταχυμεταφορών με ποιότητα, ανταγωνιστική τιμή και αξιοπιστία.

iii. Επίτευξη οικονομιών κλίμακας λόγω της ενοποίησης δομών, δικτύων, προϊόντων και υπηρεσιών.

iv. Καλύτερη ανάπτυξη του δικτύου πρακτόρων με την δυνατότητα παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών και προϊόντων.

Καταβολή όλων των οφειλών του Δημοσίου και του κόστους της Καθολικής Υπηρεσίας.

Άμεση λύση στο πρόβλημα ρευστότητας της Επιχείρησης το οποίο κάθε μήνα γίνεται πιο πιεστικό και οδηγεί σε οικονομική ασφυξία τον Οργανισμό. Οι απαιτήσεις των ΕΛΤΑ φθάνουν συνολικά τα 100 εκατ. ευρώ. Αποτελεί πρώτη προτεραιότητα η άμεση ενίσχυση της ρευστότητας του Οργανισμού, με την εξόφληση των χρεών του δημοσίου προς τον ΕΛΤΑ που φθάνουν τα 45 εκατ. ευρώ με τον ΟΑΕΕ μόνο να οφείλει 7 εκατ. ευρώ και τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης 7,5 εκατ. Ευρώ.

Επίσης, η καταβολή αποζημίωσης για την παροχή Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας θα λύσει σε μεγάλο βαθμό τα ασφυκτικά προβλήματα ρευστότητας και θα δώσει προοπτική για το μέλλον του οργανισμού και των 7.500 οικογενειών των εργαζομένων.

Άμεση νομοθετική ρύθμιση προκειμένου τα ΕΛΤΑ, ως Φορέας Καθολικής Υπηρεσίας, να μη χρειάζονται να συμμετέχουν στις διαγωνιστικές διαδικασίες για την αλληλογραφία του Δημοσίου, αλλά να γίνεται απευθείας ανάθεση του έργου με πολυετείς συμβάσεις. Να σημειωθεί ότι μόνο εξ αυτού του γεγονότος ο ΕΛΤΑ δεσμεύει συνεχώς σημαντικά κεφάλαια (άνω των έξι εκατομμυρίων ευρώ) ως εγγυητικές επιστολές συμμετοχής στους εν λόγω διαγωνισμούς.

ΑΞΟΝΑΣ 2ος: Στρατηγικές συμμαχίες – Τραπεζικά προϊόντα

Αναζήτηση στρατηγικής συμμαχίας με τραπεζικό εταίρο ώστε να δημιουργηθεί η λαϊκή τράπεζα του μικροκαταθέτη, του χωριού και της γειτονιάς.

Εδώ να σημειωθεί ότι στο 75% των Ταχυδρομείων της Ευρώπης υπάρχει στρατηγικός τραπεζικός εταίρος, ενώ στο υπόλοιπο 25% των Ευρωπαϊκών Ταχυδρομείων έχει δοθεί αυτοτελής τραπεζική άδεια.

Τα ΕΛΤΑ έχουν μεγάλη τεχνογνωσία σε τραπεζικές εργασίες και σε Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (ΥΓΟΣ), αφού για 100 και πλέον χρόνια εξυπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο όλες τις χρηματοοικονομικές ανάγκες των Ελλήνων πολιτών μέσω των εμπορικών συμφωνιών, πρώτα με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (το οποίο ουσιαστικά ίδρυσαν και ανέπτυξαν) και τελευταία με την Eurobank, η οποία και κατέχει το 10% του μετοχικού κεφαλαίου της Επιχείρησής μας.
Η μέχρι τώρα συνεργασία με τη Eurobank μπορεί και πρέπει να αξιοποιηθεί περαιτέρω και να αποφέρει σημαντικά θετικά αποτελέσματα τόσο για τις δύο εταιρείες, όσο και για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

ΑΞΟΝΑΣ 3ος: Πολιτική προσωπικού

Λόγω της πολύχρονης απαγόρευσης των αναγκαίων προσλήψεων δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στην εταιρεία εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού και του μεγάλου μέσου όρου ηλικίας. Με δεδομένο ότι για το μόνιμο προσωπικό υπάρχει ήδη εγκριτική απόφαση πρόσληψης, για το έκτακτο προσωπικό πρέπει να δοθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης η αρμοδιότητα σχετικής απόφασης, φυσικά με διαδικασίες Α.Σ.Ε.Π., σύμφωνα πάντα με τις εκάστοτε ανάγκες και στα πλαίσια του εγκεκριμένου προϋπολογισμού.

Ρύθμιση που προϋπήρχε του 2010 και λανθασμένα καταργήθηκε εν μέσω της μνημονιακής λαίλαπας. Επιβάλλεται για πολλούς λόγους να δοθεί η δυνατότητα σε μια επιχείρηση έντασης εργασίας που λειτουργεί στον ανταγωνισμό, δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και καλύπτει με δικές της δαπάνες τις προσλήψεις αυτές, να ρυθμίζει τις ανάγκες της σε προσωπικό ταχύτατα, όπου και όταν χρειάζεται.

ΑΞΟΝΑΣ 4ος: Νομοθετικές παρεμβάσεις

Από 01/01/2013 η ταχυδρομική αγορά στην Ελλάδα είναι πλήρως απελευθερωμένη. Τα ΕΛΤΑ, σύμφωνα με τον ν. 4053/2012 που καθόρισε την απελευθέρωση ενσωματώνοντας την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2008/6/ΕΚ, θα αποτελούν τον πάροχο της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας έως και το 2028 με συγκεκριμένες υποχρεώσεις και δικαιώματα.

Απαιτείται η άμεση και πλήρης κάλυψη των υποχρεώσεων του Κράτους όπως περιγράφονται στο νόμο και η υπογραφή σύμβασης μεταξύ Υπουργείου και ΕΛΤΑ για τον ακριβή καθορισμό των όρων παροχής της Καθολικής Υπηρεσίας.

Μέχρι σήμερα, τα ΕΛΤΑ, παρέχουν στο πλαίσιο του νόμου ανελλιπώς τις υπηρεσίες τους, επιτυγχάνουν τους στόχους και τους δείκτες ποιότητας που τους επιβάλλονται, εξυπηρετούν όλη τη χώρα όπως προβλέπεται και μάλιστα, πολλές φορές, σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, είτε καιρικές, είτε γεωμορφολογικές. Δραστηριοποιούνται σε σημεία της Ελληνικής Επικράτειας όπου δεν υπάρχει άλλη παρουσία του Κράτους με το Δημόσιο Ταχυδρομείο να αποτελεί το μοναδικό σημείο εξυπηρέτησης και επαφής του Πολίτη με το Κράτος.

Ενώ λοιπόν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έχουν τηρήσει στο ακέραιο το πλαίσιο των υποχρεώσεών τους απέναντι στο Κράτος δεν έχουν λάβει, μέχρι σήμερα, οποιαδήποτε προβλεπόμενη από το νόμο αποζημίωση για τις παρασχεθείσες αυτές υπηρεσίες.

Λόγω όλων των ανωτέρω επιβάλλονται τα ακόλουθα:

Ψήφιση τροπολογίας από τη Βουλή η οποία θα ρυθμίζει όλες τις εκκρεμότητες για την παροχή της Καθολικής Υπηρεσίας για τα έτη 2013 έως και 2015 και θα προβλέπει ρητά όλες τις απαιτούμενες ρυθμίσεις για το 2016 και τα επόμενα χρόνια.

Η ύπαρξη του κοινού ταμείου που προβλέπεται από το νόμο, στο οποίο θα έπρεπε να συνεισφέρουν ήδη όλες οι ιδιωτικές εταιρείες για την κάλυψη του κόστους Καθολικής Υπηρεσίας, δεν μπορεί να καλύψει ούτε στο ελάχιστο το ποσό της αποζημίωσης των ΕΛΤΑ. Χρειάζεται να γίνει εγγραφή στον κρατικό προϋπολογισμό με συγκεκριμένο κονδύλι τόσο για τα παρελθόντα όσο και τα επόμενα έτη.

Η ΕΕΤΤ πρέπει να προχωρήσει στον έλεγχο των στοιχείων που έχει υποβάλλει ο ΕΛΤΑ και να προσδιορίσει επακριβώς το ύψος της αποζημίωσης.

Να υπογραφεί άμεσα σύμβαση για την Καθολική Υπηρεσία μεταξύ Κράτους και ΕΛΤΑ.

Επιπλέον, απαιτείται να γίνουν παράλληλα οι εξής παρεμβάσεις:

Άμεση ρύθμιση και έλεγχος της Ταχυδρομικής Αγοράς για να εκλείψει ο αθέμιτος ανταγωνισμός μέσω της παραβίασης εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων.
Αποκατάσταση της ζημιάς που υπέστησαν τα ΕΛΤΑ:

i. Ο Οργανισμός χρειάζεται άμεσα (χθες!) επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό του. Στην παρούσα οικονομική συγκυρία ούτε στην εταιρεία υπάρχουν ίδια κεφάλαια για επενδύσεις αλλά ούτε και ο βασικός μέτοχος, η Πολιτεία, δύναται να διαθέσει τα απαιτούμενα ποσά. Διέξοδος θα μπορούσε να δοθεί μόνο μέσω ΕΣΠΑ.

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία είχαν πάρει έγκριση για χρηματοδότηση έργων τους το Δεκέμβρη του 2012 και είχαν εξασφαλίσει την έγκριση και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για ποσό 52 εκατ. ευρώ. Αλλά, το Δεκέμβριο του 2014, το σύνολο των έργων των ΕΛΤΑ εξαιρέθηκαν από τη χρηματοδότηση με αποκλειστική ευθύνη της Πολιτείας.

Σήμερα, η εταιρεία έχει προετοιμάσει ένα πλήρες σχέδιο με συγκεκριμένα έργα τα οποία μπορούν να λάβουν χρηματοδότηση από την Ε. Ε. και διαθέτει την εμπειρία να απορροφήσει το σύνολο των κονδυλίων που τυχόν θα εγκριθούν, όπως έγινε με απόλυτη επιτυχία στο 2ο και 3οΚοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Είναι πρωτεύουσας σημασίας η συγχρηματοδότηση των έργων εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης τόσο για τη μελλοντική πορεία του Οργανισμού όσο και για την παροχή σύγχρονων και καλύτερων υπηρεσιών προς τους πολίτες στο σύνολο της Επικράτειας.

ii. Aπό την απώλεια του 10% των μετοχών του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που προκάλεσε ζημιά 216 εκατ. ευρώ από την απομείωση του μετοχικού κεφαλαίου των ΕΛΤΑ.

Ενιαία Κλαδική Σύμβαση σε όλο τον Ταχυδρομικό Κλάδο.

ΑΞΟΝΑΣ 5ος: Στρατηγικός Σχεδιασμός Ελληνικών Ταχυδρομείων

Είναι απολύτως απαραίτητο και κατεπείγουσας ανάγκης να καταρτιστεί άμεσα επιχειρησιακό σχέδιο το οποίο θα περιλαμβάνει όλα όσα αναφέρουμε στην επιστολή αυτή και θα καθορίζει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί ο οργανισμός τα επόμενα χρόνια με συγκεκριμένα στοιχεία, προϋπολογισμούς, μερίδια αγοράς, επενδύσεις κλπ.

Ουσιαστικά τα Ελληνικά Ταχυδρομεία κινούνται εδώ και καιρό χωρίς σχεδιασμό, χωρίς προϋπολογισμό, χωρίς στόχους, αποτελέσματα κλπ. Είναι εξαιρετικής σημασίας τα εξής:

Επανεξέταση και επικαιροποίηση του Επιχειρησιακού Στρατηγικού Σχεδίου των ΕΛΤΑ με παρεμβάσεις στα δίκτυα:

i. Επανασχεδιασμός του δικτύου των καταστημάτων και του ωραρίου λειτουργίας τους με επέκταση όπου χρειάζεται του διευρυμένου ωραρίου

ii. Επανεξέταση της σκοπιμότητας και της αξιοποίησης των Ταχυδρομικών Πρακτορείων (θεσμικό πλαίσιο, αύξηση σημείων εξυπηρέτησης πελατών)

iii. Αναδιοργάνωση του δικτύου διανομής

iv. Αναδιοργάνωση κέντρων διαλογής

v. Αναδιοργάνωση διαβιβάσεων
Επανένταξη του Ταχυδρομικού και Φιλοτελικού Μουσείου στα ΕΛΤΑ και αξιοποίησή του.
Συνεχής επιμόρφωση του προσωπικού μέσω του Κ.Ε.Κ. ΕΛΤΑ με εξασφάλιση όλων των απαραίτητων κονδυλίων για την εκπλήρωση του σκοπού του.

ΑΞΟΝΑΣ 6ος: Χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών – συνεργασίες

Τα ΕΛΤΑ, βάσει μετρήσεων, διατηρούν επί μακρόν τον υψηλότερο δείκτη αξιοπιστίας μεταξύ των Δημόσιων Φορέων και Επιχειρήσεων στην Ελληνική κοινωνία, δραστηριοποιούνται για δυο αιώνες στην κοινή ωφέλεια, διαδραματίζουν ουσιαστικό και σημαίνοντα κοινωνικό ρόλο και διαθέτουν το μεγαλύτερο δίκτυο στη χώρα, που περιλαμβάνει 1.400 ταχυδρομικά καταστήματα και πρακτορεία και 3.500 ταχυδρομικούς διανομείς απ’ άκρη εις άκρη της Ελλάδας, μέσω του οποίου έρχονται σε επαφή και σε καθημερινή βάση με όλους τους πολίτες, τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις.

Έχουν αποδείξει πολλές φορές ότι μπορούν να ανταποκριθούν ακόμα και σε ακραίες συνθήκες λειτουργίας και να καλύψουν ζωτικές ανάγκες ακόμα και στις χειρότερες κρίσεις. Πρόσφατο και χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κατά γενική ομολογία άψογη λειτουργία των Ελληνικών Ταχυδρομείων κατά την πρώτη περίοδο των capital controls, όπου ανταποκρίθηκαν άμεσα και στήριξαν το κοινωνικό σύνολο με πληρωμές των συνταξιούχων σε όλη τη χώρα και μεταφορές σημαντικών εμβασμάτων για κοινωνικούς και επιχειρηματικούς λόγους παρά τους περιορισμούς και τις ανυπέρβλητες δυσκολίες εκείνων των ημερών.

Τα χαρακτηριστικά αυτά αποτελούν εχέγγυο για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και την αποδοχή οποιασδήποτε νέας δραστηριότητάς τους.

Έχοντας ως αφετηρία την παρούσα υποδομή και όλα όσα περιλαμβάνονται ήδη στο χαρτοφυλάκιό τους, τα ΕΛΤΑ πρέπει να προσαρμοστούν κατάλληλα ώστε να εκμεταλλευτούν κάθε πρόκληση που παρουσιάζεται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και να αξιοποιήσουν χωρίς αναστολές κάθε δυνατή συνεργασία.

Η δημοφιλής φίρμα, το πανελλαδικό δίκτυο αλλά και η θέση της χώρας είναι τα ισχυρά όπλα με τα οποία μπορούν να διεκδικήσουν μεγαλύτερα ή νέα μερίδια αγορών και νέες σημαντικές συνεργασίες.

Για να συμβεί αυτό πρέπει να επιτευχθούν τα ακόλουθα:

Προϊόντα και Υπηρεσίες

i. Επανασχεδιασμός του συστήματος πωλήσεων και αξιοποίηση όλων των σύγχρονων μεθόδων

ii. Βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών

iii. Αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων που προσφέρουν το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα δέματα και άμεση σύνδεσή τους με το έργο και την εταιρική ταυτότητα των ΕΛΤΑ

iv. Ανάπτυξη υποδομών και διαδικασιών για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Logistics

v. Διεύρυνση της συνεργασίας με το Κράτος για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών καθώς και έργου Κ.Ε.Π. Τα ΕΛΤΑ αποτελούν για σημαντικό κομμάτι της επικράτειας τη μοναδική παρουσία του Κράτους προσφέροντας ανεκτίμητες υπηρεσίες.

Συνέχιση και ανάπτυξη των υφισταμένων συνεργασιών στους τομείς:

i. Τραπεζικών και ασφαλιστικών προϊόντων.

ii. Τηλεπικοινωνιών

iii.  Μεταφορών και Logistics (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνεργασίες με Κίνα, διαμετακομιστικό κέντρο Θριάσιου Πεδίου). Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στη συνεργασία που έχει ξεκινήσει για την αποστολή δεμάτων – μικροδεμάτων από την Κίνα προς την Ευρώπη μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων αφού έχουν δημιουργηθεί οι προϋποθέσεις ώστε τα ΕΛΤΑ να αποκτήσουν έναν κομβικό ρόλο διεθνώς λόγω της αλματώδους αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου.

iv. Αξιοποίηση εναλλακτικών δικτύων.

v. Διανομή φαρμάκων κλπ.

Άμεση αξιοποίηση στο μέγιστο δυνατό της άδειας για την είσοδο στην αγορά ενέργειας. Η δραστηριοποίηση των ΕΛΤΑ στη αγορά ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα σημαντική για το μέλλον, αφού είναι μια μεγάλη αγορά με πολλές ευκαιρίες που μπορεί να συνεισφέρει στην αύξηση των εσόδων της εταιρείας και να δημιουργήσει μια βάση για μεγάλη ανάπτυξη μελλοντικά.

Κύριε Υπουργέ,

Σας δηλώνουμε ότι ως εργαζόμενοι και οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα έχουμε πλήρη συνείδηση της κατάστασης και του διακυβεύματος που δεν είναι άλλο από τη δουλειά μας, την ίδια μας τη ζωή. Η μόνη μας επιλογή και απόφαση είναι να στηρίξουμε πρώτοι από όλους τα Ελληνικά Ταχυδρομεία μέσα από το καθημερινό έργο μας για να ανταπεξέλθουμε επιτυχώς στη δύσκολη συγκυρία που αντιμετωπίζουμε.

Όλα όσα αναφέρονται συνοπτικά στην επιστολή μας αποτελούν μηδενός εξαιρουμένου ένα σύνολο παραγόντων που δύναται να διαμορφώσει τις προϋποθέσεις βιωσιμότητας και ανάπτυξης του Οργανισμού μας. Πιστεύουμε ότι με τον εμπλουτισμό τους και την άμεση εφαρμογή τους θα αντιστραφεί η αρνητική πορεία των ΕΛΤΑ ώστε να συνεχίσουν να επιτελούν τον ιστορικό τους ρόλο στην ανάπτυξη και την ευημερία της πατρίδας μας.

Tags:ΕΛΤΑΝΙΚΟΣ ΠΑΠΠΑΣΠΟΣΤΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Σχετικά Άρθρα

Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Η άνοδος του «Preighter»
LOGISTICS

Νέες απαιτήσεις στις εισερχόμενες αεροπορικές μεταφορές στην ΕΕ φέρνει η Έκδοση 2 του ICS2

30 Ιουνίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Τα ΕΛΤΑ γίνονται «πράσινα», σε εξέλιξη το σχέδιο «Project Green» για τη μείωση των εκπομπών ρύπων

22 Ιουνίου, 2022
Στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας και ο δεύτερος συρμός του μετρό Θεσσαλονίκης
MMM

Ν. Παππάς: Νέες καθυστερήσεις και νέες αποζημιώσεις για το μετρό Θεσσαλονίκης

11 Ιουνίου, 2022
Β. Μπαλούρδος, ΕΛΤΑ: Εντός του 2022 ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, οι «Έξυπνες» Θυρίδες και το Smart Queuing
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Β. Μπαλούρδος, ΕΛΤΑ: Εντός του 2022 ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, οι «Έξυπνες» Θυρίδες και το Smart Queuing

2 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Παραβάτες 1 στους 6 οδηγούς. Οι περισσότερες παραβάσεις λόγω αλκοόλ και ταχύτητας

Στις «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ» η αποστολή ταχογράφων και υπηρεσιακών εγγράφων του υπ. Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Εντολή Π. Κουρουμπλή για εξάλειψη των παράνομων ναυλώσεων τουριστικών σκαφών

Την άρση των υποχρεωτικών τεστ Covid στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής ζητά η FedHATTA

6 Ιουλίου, 2022

Μέσω gov.gr η μεταβίβαση και χορήγηση άδειας κυκλοφορίας επιβατηγών ΙΧ οχημάτων και μοτοσυκλετών

6 Ιουλίου, 2022
13 – 15 απολύσεις για πλαστά απολυτήρια έχουν γίνει, στο 12μηνο, στην ΟΣΥ

Νέα επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για την κάλυψη των λειτουργικών της δαπανών

6 Ιουλίου, 2022
Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων

Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

6 Ιουλίου, 2022
Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ

ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

6 Ιουλίου, 2022
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND

«Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

6 Ιουλίου, 2022

Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

6 Ιουλίου, 2022
Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ

Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ