• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 18 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

    18 Αυγούστου, 2022
    H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

    18 Αυγούστου, 2022
    Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

    18 Αυγούστου, 2022
    Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

    18 Αυγούστου, 2022
    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

    18 Αυγούστου, 2022
    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

    18 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

    18 Αυγούστου, 2022
    H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

    18 Αυγούστου, 2022
    Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

    18 Αυγούστου, 2022
    Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

    18 Αυγούστου, 2022
    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

    18 Αυγούστου, 2022
    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

    18 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Oι προκλήσεις της ταχυδρομικής αγοράς. Η άνοδος των δεμάτων και ο ανταγωνισμός στις ταχυμεταφορές

ffotinos by ffotinos
29 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Οι τάσεις στην ταχυδρομική αγορά: Η άνοδος του B2C και της αποστολής δεμάτων
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Θετικές προοπτικές, κυρίως για τον τομέα της διανομής δεμάτων και μικροδεμάτων, προσφέρει η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, λόγω της αυξανόμενης εξοικείωσης των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές και της στροφής σε φθηνότερες λύσεις.

Αυτό προκύπτει από μελέτη της Ιnfobank Hellastat, σύμφωνα με την οποία δεν αμφισβητείται η «κυρίαρχη» θέση των ΕΛΤΑ στην εγχώρια ταχυδρομική αγορά, ωστόσο είναι ορατές οι πιέσεις που δέχεται ο κρατικός οργανισμός από ανταγωνίστριες εταιρείες, κυρίως στον τομέα των ταχυμεταφορών.

Σύμφωνα με μελέτη που εκπονήθηκε από τον Αλέξη Νικολαΐδη, Economic Research & Sectorial Studies Senior Analyst της IBΗS, το 2015, οι εταιρείες ταχυμεταφορών διακίνησαν 58,6 εκατ. αντικείμενα, αριθμός αυξημένος κατά 1,8%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σχηματίζοντας συνολικό κύκλο εργασιών περίπου 300 εκατ. ευρώ, επίπεδο που υπολείπεται, σε σχέση με το 2014, κατά 0,9%.

Ανθεκτικότητα

Διαπιστώνεται ότι ο κλάδος εμφανίζει ανθεκτικότητα στην ύφεση των τελευταίων χρόνων, αποσπώντας σημαντικά μερίδια έναντι των ΕΛΤΑ, με το πλήθος των αντικειμένων και τα έσοδα να αυξάνονται την περίοδο 2011-2015 κατά 21,3% και 12,5% αντίστοιχα.

Η ενίσχυση αυτή τροφοδοτείται από την αυξανόμενη διείσδυση των διαδικτυακών αγορών στις καταναλωτικές συνήθειες, γεγονός που δημιουργεί ανάγκες για γρήγορη και ασφαλή παράδοση των δεμάτων.

Συγκεκριμένα, η δραστηριότητα των εταιρειών του κλάδου έχει ενισχυθεί λόγω της ανάπτυξης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς το 1/5 των εσόδων τους προέρχεται πλέον από αποστολές προς το εξωτερικό.

Μάλιστα, το 70% των αντικειμένων εξωτερικού κατευθύνθηκε σε χώρες της Ε.Ε. και το 10% στην Ασία, ενώ τα εισερχόμενα αντικείμενα προήλθαν επίσης από αυτές τις περιοχές, σε ποσοστά 69% και 18% αντίστοιχα.

Μείωση τιμών

Πάντως, διαχρονικά παρατηρείται μείωση των τιμών στις υπηρεσίες ταχυμεταφορών λόγω του έντονου ανταγωνισμού, γεγονός που μεταφράζεται στην παροχή σημαντικών εκπτώσεων για τους εταιρικούς πελάτες. Έτσι, το μέσο έσοδο ανά αντικείμενο το 2015 διαμορφώθηκε στα 5,12 ευρώ, από 5,52 ευρώ το 2011 (υποχώρηση 7,2%).

Οι φάκελοι καταλαμβάνουν ολοένα και μικρότερο ποσοστό στο πλήθος των διακινούμενων ταχυδρομικών αντικειμένων από τις εταιρείες courier: 43% το 2015 από 48% πριν από 2 χρόνια.

Αντιθέτως, το σύνολο των δεμάτων και μικροδεμάτων το τελευταίο έτος κατέλαβε το 54% του όγκου, με τη μεγαλύτερη δραστηριότητα να εντοπίζεται στα μικροδέματα. Επιπλέον, από τον τομέα των φακέλων προήλθε αρκετά μικρότερο μέρος των εσόδων (συγκεκριμένα το 32%), ενώ από τα δέματα και μικροδέματα συνολικά το 54%.

Η ανθεκτικότητα του κλάδου των ταχυμεταφορών στη δυσμενή οικονομική συγκυρία έχει προσελκύσει το επιχειρηματικό ενδιαφέρον, όπως υποδηλώνει και η είσοδος 72 νέων εταιρειών στον κλάδο κατά τη διάρκεια του 2015. Ωστόσο, ο εξεταζόμενος τομέας αποτελεί στόχο επέκτασης επιχειρήσεων και από άλλους κλάδους.

Εξάλλου, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος είναι τα ολοένα και χαμηλότερα επίπεδα τιμολόγησης, λόγω του υψηλού ανταγωνισμού. Η πρακτική αυτή εντοπίζεται ιδίως σε επιχειρήσεις που εξαρτώνται από εταιρικούς πελάτες με ισχυρή διαπραγματευτική δύναμη, τους οποίους προκειμένου να διατηρήσουν μειώνουν τις τιμές.

Η τάση αυτή -όπως είναι φυσικό- αποτελεί εμπόδιο για την επίτευξη υψηλότερων περιθωρίων κέρδους.

Επίσης, επισημαίνεται στρέβλωση του ανταγωνισμού από τη λειτουργία αρκετών μικρών εταιρειών, που απευθυνόμενες σε τοπικές αγορές και λειτουργώντας χωρίς τις απαιτούμενες άδειες παρέχουν φθηνότερες υπηρεσίες.

Αυξήθηκαν οι courier

Σύμφωνα με τον Πέτρο Μπουρούτη, Marketing and Business Affairs Manager της IBHS, «η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, λόγω της αυξανόμενης εξοικείωσης των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές και της στροφής τους σε φθηνότερες λύσεις προσφέρει θετικές προοπτικές, κυρίως για τον τομέα της διανομής δεμάτων και μικροδεμάτων.

Ήδη, τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη των εσόδων του κλάδου έχει βασιστεί στον τομέα των αντικειμένων που παραγγέλνονται από τους καταναλωτές διαδικτυακά. Αντιθέτως, το ψηφιακό μέσο συνιστά απειλή για την παραδοσιακή αλληλογραφία».

Αναλυτικότερα, στα τέλη του 2015 στον τομέα της Καθολικής Υπηρεσίας -εκτός των ΕΛΤΑ- δραστηριοποιούνταν 13 εταιρείες με ειδική άδεια, ενώ λειτουργούσαν και 447 εταιρείες ταχυμεταφορών υπό το καθεστώς της γενικής άδειας, έναντι 365 εταιρειών το προηγούμενο έτος. Σημειώνεται ότι ο αριθμός των επιχειρήσεων courier μειωνόταν από το 2010 έως το 2013, για να αυξηθεί κατά 14% το τελευταίο έτος.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται βαθμιαία ανάπτυξη της αγοράς των δεμάτων, η οποία το 2015 αποτέλεσε το 9% του όγκου (έναντι μόλις 3% το 2010), αποφέροντας το 41% των συνολικών εσόδων (από 22% πριν από 5 χρόνια).

Αναφορικά με τη διάρθρωση της αγοράς ανά τομέα, τα ΕΛΤΑ κατέχουν διαχρονικά το μεγαλύτερο μερίδιο επί των συνολικά διακινούμενων αντικειμένων, το οποίο το 2015 διαμορφώθηκε σε 78,5%, ποσοστό που εμφανίζει διαχρονική υποχώρηση (σχηματιζόταν σε 90% το 2011). Το 14,7% διακινήθηκε από ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών, ενώ το 6,8% από κατόχους ειδικής άδειας.

Η κατανομή των εσόδων διαφοροποιείται, με τα ΕΛΤΑ το τελευταίο έτος να συγκεντρώνουν το 42% του συνόλου (από 58% το 2011), έναντι 55,3% για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις ταχυμεταφορών (41,6% το 2011).

Οι τελευταίες προσφέρουν ακριβότερες υπηρεσίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας λόγω της επείγουσας διαβίβασης ταχυδρομικών αντικειμένων.

Οι κυριότερες εγχώριες εταιρείες είναι οι ACS, Γενική Ταχυδρομική, Speedex και Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ, οι οποίες διακινούν κυρίως ταχυδρομικά αντικείμενα στο εσωτερικό της χώρας. Οι εταιρείες που αποτελούν μέλη των πολυεθνικών ομίλων (DHL του ομίλου Deutsche Post, ΤΝΤ, UPS και Fedex) δραστηριοποιούνται κυρίως στη διακίνηση εισερχόμενων και εξερχόμενων δεμάτων εξωτερικού.

Οι τελευταίες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες πολλών ελληνικών επιχειρήσεων, καθώς δεν διαθέτουν δικά τους πανελλαδικά δίκτυα.

Η διάρθρωση

Αναφορικά με τη διάρθρωση του πελατολογίου, οι εταιρείες ταχυμεταφορών αποκόμισαν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους με 18% από το ηλεκτρονικό εμπόριο, το 12% από ιδιώτες πελάτες και το 10% από βιομηχανίες. Ακολούθησαν με μικρότερα ποσοστά ο εμπορικός κλάδος (9%), οι τηλεπικοινωνίες (7%), οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις (7%) κ.λπ.

Tags:ECOMMERCEΕΛΤΑΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Απεργία ταχυδρόμων Αθήνας και νομού Αττικής από τις 4 έως τις 7 Απριλίου
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η «ακτινογραφία» των οικονομικών επιδόσεων των ΕΛΤΑ, τα έσοδα ανά κατηγορία

8 Αυγούστου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Προσαρμοσμένα κέρδη 7,3 εκατ. ευρώ σημείωσαν τα ΕΛΤΑ το 2021

4 Αυγούστου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Αυξημένα έσοδα κατά 4,5% για την GeoPost / DPD Group το πρώτο εξάμηνο του έτους

2 Αυγούστου, 2022
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ιδρύθηκε η Ένωση Πρακτόρων Ταχυδρομικών Υπηρεσιών (Ε.Π.Τ.Υ.)

25 Ιουλίου, 2022
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

O ανταγωνισμός των «έξυπνων θυρίδων», μια νέα αγορά αναπτύσσεται

25 Ιουλίου, 2022
Η DPD UK επενδύει στις “έξυπνες παραδόσεις” δεμάτων
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η DPD UK επενδύει στις “έξυπνες παραδόσεις” δεμάτων

22 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Ο Ν. Παππάς άφησε υποσχέσεις για αποζημίωση των ΕΛΤΑ από τη «Καθολική Υπηρεσία»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1
Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη

Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

18 Αυγούστου, 2022
H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM

Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

18 Αυγούστου, 2022
Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας

Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

18 Αυγούστου, 2022
Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση

Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

18 Αυγούστου, 2022
Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

18 Αυγούστου, 2022
Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

18 Αυγούστου, 2022
Εγκρίθηκαν υδάτινα πεδία στο Πόρτο Χέλι και στην Ερμιόνη για πτήσεις υδροπλάνων

Εγκρίθηκαν υδάτινα πεδία στο Πόρτο Χέλι και στην Ερμιόνη για πτήσεις υδροπλάνων

18 Αυγούστου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ