Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

    21 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    48ωρη απεργία στα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία στις 3-4 Ιουνίου

    21 Μαΐου, 2025
    INTERNATIONAL

    Royal Mail welcomes its first electric trucks in collaboration with Magtec

    21 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Νέο υπερσύγχρονο hub για τον Κωτσόβολο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (video)

    21 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    FIAT Grande Panda 4×4 concept: Το πρωτότυπο που αναβιώνει ένα θρύλο

    21 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    3.267 σημεία φόρτισης σε Ελλάδα και Ρουμανία διαθέτει η ΔΕΗ

    21 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

    21 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    48ωρη απεργία στα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία στις 3-4 Ιουνίου

    21 Μαΐου, 2025
    INTERNATIONAL

    Royal Mail welcomes its first electric trucks in collaboration with Magtec

    21 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Νέο υπερσύγχρονο hub για τον Κωτσόβολο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (video)

    21 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    FIAT Grande Panda 4×4 concept: Το πρωτότυπο που αναβιώνει ένα θρύλο

    21 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    3.267 σημεία φόρτισης σε Ελλάδα και Ρουμανία διαθέτει η ΔΕΗ

    21 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η «ακτινογραφία» των ΕΛΤΑ: Μείωση εσόδων σε αλληλογραφία και δέματα, αύξηση σε χρηματοοικονομικά και ενέργεια

vvegiazi by vvegiazi
11 Δεκεμβρίου, 2023
στο (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2022 δημοσίευσαν, πριν από λίγες ημέρες, τα ΕΛΤΑ. Ο κύκλος εργασιών παρέμεινε σχεδόν στα επίπεδα του 2021, ενώ παρατηρήθηκε συρρίκνωση των ζημιών.

Τα ΕΛΤΑ, παρά τις όποιες αντικειμενικές παθογένειές τους και τη μεγάλη μείωση εσόδων της τελευταίας δεκαετίας, παραμένουν ο μεγαλύτερος ταχυδρομικός όμιλος της Ελλάδας, με κύκλο εργασιών σχεδόν 300 εκατ. ευρώ.

Στα τέλη του 2022, τα ΕΛΤΑ διέθεταν 556 καταστήματα, 66 θυρίδες συναλλαγής και 500 πρακτορεία (37 πρακτορεία Β’ & 463 πρακτορεία Γ’ τάξης), 64 μονάδες διανομής, 6 «Κέντρα Διαλογής Αλληλογραφίας» (4 πλήρως αυτοματοποιημένα) και 3 «Υπηρεσίες Εκτελωνισμού Δεμάτων» (ΓΕΤΑ), απασχολώντας 3.640 εργαζομένους (μόνιμους + εποχικούς).

Η κύρια πηγή εσόδων των ΕΛΤΑ προέρχεται από την «παραδοσιακή» αλληλογραφία, η οποία συνεισφέρει πλέον το 1/3 των εσόδων. Δυστυχώς, για τα ΕΛΤΑ, η «παραδοσιακή» αλληλογραφία συνεχώς φθίνει (το 2022 «χάθηκαν» έσοδα 11 εκατ.), λόγω της συνεχούς υποκατάστασής της από την ηλεκτρονική.

Η δεύτερη πηγή εσόδων είναι οι ταχυμεταφορές, μέσω της θυγατρικής ΕΛΤΑ Courier, η οποία ενσωματώνεται σταδιακά στη μητρική εταιρεία. Ο τομέας αυτός παρουσίασε σταθερά έσοδα πέρυσι, σε επίπεδο ομίλου, στα 57 εκατ.

Η ανάλυση των εσόδων των ΕΛΤΑ

Τρίτη πηγή εσόδων αποτελεί η… ενέργεια, με σημαντική άνοδο το 2022, στα 49,3 εκατ. Ωστόσο, όπως υποστηρίζεται από τα ΕΛΤΑ, ο τομέας αυτός είναι ζημιογόνος και γι΄ αυτό αποφασίστηκε η αναστολή της λειτουργίας του προς τρίτους.

Τέταρτη πηγή εσόδων αποτελούν τα χρηματοοικονομικά, τα οποία πέτυχαν σημαντική άνοδο πωλήσεων το 2022.

Στον αντίποδα, μείωση εσόδων παρουσίασαν τα δέματα και τα εμπορεύματα, αλλά και τα έσοδα από την Καθολική Υπηρεσία.

Οι στόχοι του νέου εταιρικού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ

Σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της νέας διοίκησης των ΕΛΤΑ, τα ΕΛΤΑ διανύουν τα πρώτα βήματα ενός, όπως υποστηρίζεται, ολοκληρωμένου σχεδίου αναδιάρθρωσης και επαναπροσέγγισης της εξυπηρέτησης των πελατών και των υπηρεσιών τους.

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης, με ορίζοντα 18 μηνών, έχει χαρακτήρα άμεσης εφαρμογής (Ιούλιος 2023).

Στην πρώτη γραμμή τοποθετείται η αναμόρφωση και υποκατάσταση μέρους του δικτύου της εταιρείας και οι συγχωνεύσεις υπηρεσιακών λειτουργιών στον άξονα των 4 διαστάσεων (4Δ): Δίκτυο Καταστημάτων, Δίκτυο Διανομής, Διαβιβάσεις και Διαλογή.

Ο εκσυγχρονισμός του δικτύου και των υπηρεσιών των ΕΛΤΑ θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

📌Νέο σύστημα διανομής, με ενοποιημένο, πλήρως εκσυγχρονισμένο και λειτουργικό δίκτυο, που περιλαμβάνει υποκαταστήματα σε όλη την επικράτεια, ενώ διατηρεί τα κόστη σε ανταγωνιστικά για την αγορά επίπεδα,

📌Αναβάθμιση της λειτουργίας των υποκαταστημάτων σε κομβικές περιοχές με διεύρυνση ωραρίου σε κεντρικά καταστήματα με ενισχυμένο προσωπικό,

📌Ενίσχυση της θέσης των ΕΛΤΑ στην αγορά των ταχυμεταφορών με τη διεύρυνση των συνεργειών με την ΕΛΤΑ Courier,

📌Νέο επιχειρησιακό μοντέλο που ενισχύει έμπρακτα τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις,

📌Υποδομές που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση,

📌Ανασχεδιασμό των δρομολογίων και ανανέωση του στόλου με οχήματα προηγμένης και «πράσινης» τεχνολογίας, συμβάλλοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος,

📌Νέο υβριδικό μοντέλο παρουσίας που δε θα στηρίζεται αποκλειστικά στο φυσικό δίκτυο υποκαταστημάτων.

Ο σχεδιασμός, όπως υποστηρίζεται, θα επικεντρωθεί στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και των υποδομών που αφορούν στο business segment των δεμάτων, το οποίο, σε αντιστοιχία με την αγορά, αποτελεί πλέον μια από τις σημαντικότερες δραστηριότητες των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία σχεδιάζει ένα σύνολο ενεργειών, με στόχο τη βελτίωση της προβλεψιμότητας και τη μείωση του χρόνου παράδοσης.

Προγραμματίζεται η πληρέστερη αξιοποίηση των δύο κομβικών κέντρων διανομής και διαλογής σε Αττική και Βόρεια Ελλάδα, στοχεύοντας σε οικονομίες κλίμακας και μείωση κόστους.

Οι εγκαταστάσεις των συγκεκριμένων κέντρων διαλογής αναμένεται να εκσυγχρονιστούν τεχνολογικά για να υποδέχονται τον όγκο δεμάτων που διακινούνται από τα ΕΛΤΑ.

 

Εντός του 2024 θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ενέργειες που έχουν σχεδιαστεί από τη διοίκηση, με στόχο να επανέλθει ο Όμιλος των ΕΛΤΑ σε θετικά αποτελέσματα, το οποίο αναμένεται να γίνει εμφανές από το 2025, υποστηρίζει η διοίκηση των ΕΛΤΑ 

 

Η εγκατάσταση και λειτουργία των ρομπότ διαλογής αντικειμένων στην Αττική εντός του 2021, επεκτάθηκε (β’ εξάμηνο 2022) στην επιτυχημένη εγκατάσταση συστήματος αυτόματης διαλογής και στο Κέντρο Διαλογής Θεσσαλονίκης, με 45 mini-robots για 120 σημεία εξόδου και ταχύτητα 3.000 αντικείμενα την ώρα.

Πλέον ο Όμιλος λειτουργεί συνολικά 165 mini-robots, που εξυπηρετούν συνολικά 312 προορισμούς με συνολική ταχύτητα διαλογής έως 9.000 αντικείμενα την ώρα, ή αλλιώς 216.000 την ημέρα.

Επιπλέον, οι διαβιβάσεις προβλέπεται να διευκολυνθούν μετά τη ριζική ανανέωση του στόλου οχημάτων. Ο στόλος των οχημάτων των ΕΛΤΑ, ο οποίος είναι ιδιόκτητος, ανέρχεται σήμερα σε περίπου 3.000 οχήματα εκ των οποίων τα 1.000 είναι φορτηγά και αυτοκίνητα και το υπόλοιπο ποσοστό δίκυκλα.

Η αλλαγή από ιδιόκτητο στόλο και ίδια κάλυψη συντήρησης οχημάτων σε leasing, εκτιμάται ότι θα μειώσει σημαντικά το συγκεκριμένο κόστος λειτουργίας.

Σημαντική εξοικονόμηση απορρέει και από τις συγχωνεύσεις και μεταφορές περιφερειακών καταστημάτων.

Αν και ο μακροχρόνιος στόχος είναι να πολλαπλασιαστούν τα σημεία εξυπηρέτησης, κάποια καταστήματα που καταγράφουν χαμηλή συναλλακτική δραστηριότητα θα συγχωνευθούν με έτερα καταστήματα, σε μια προσπάθεια βελτιστοποίησης της λειτουργίας, διατηρώντας όμως ταυτόχρονα την καθολική παρουσία του φορέα.

Από την άποψη των τεχνολογικών υποδομών, η τελευταία επικαιροποίηση του εταιρικού ψηφιακού μετασχηματισμού περιλαμβάνει:

α. την αποτύπωση και ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης στους τομείς της Διαλογής, των Διαβιβάσεων και της Last-Mile Διανομής του Ομίλου που αποτελεί την βάση του ανασχεδιασμού τους.

β. τη συνεχιζόμενη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη μέσω ψηφιακών λύσεων. Έχουν ολοκληρωθεί η υπηρεσία FastPost (ευφυές σύστημα αναμονής) σε επιλεγμένα σημεία πανελλαδικά, καθώς και η πρώτη φάση των υπηρεσιών PostBox (ευφυείς θυρίδες δεμάτων) και PostMate (ψηφιακές υπηρεσίες από ταχυδρόμους).

Η υπηρεσία “ELTA FastPost” (ευφυές σύστημα αναμονής) παρέχεται πλέον πλήρως για 70 επιλεγμένα καταστήματα ΕΛΤΑ πανελλαδικά και υποστηρίζεται από εφαρμογή για κινητά (mobile app) και διαδικτυακή (web-based) εφαρμογή που επιτρέπει στον πελάτη να προγραμματίσει online το ραντεβού του ή να εκδώσει εισιτήριο (e-ticket) προτεραιότητας για ένα από τα καταστήματα αυτά.

γ. την υλοποίηση έργων κυβερνοασφάλειας στη μητρική ΕΛΤΑ. Μετά και την υλοποίηση της υπηρεσίας “delivery choice” (από τον 2/2023 διατίθεται πανελλαδικά) ολοκληρώθηκε πλήρως η Α’ φάση των έξυπνων θυρίδων “ELTA PostBox” για 24/7 παραλαβή ταχυδρομικών αντικειμένων.

Ήδη είναι σε εξέλιξη η Β’ φάση, που αφορά στην ενσωμάτωση των υπηρεσιών ταχυμεταφορών της ΕΛΤΑ Courier στα 18 Postboxes των ΕΛΤΑ, καθώς και στην επέκταση του δικτύου των «ELTA Postbox» με επιπλέον 22 θυρίδες σε διάφορα σημεία της Ελλάδας.

Για το έργο “ELΤA PostMate” ολοκληρώθηκε και παρέχεται η υπηρεσία επίδοσης αντικειμένων με δασμούς και φόρους και πληρωμή τους από τον πελάτη μέσω ανέπαφης συναλλαγής με πιστωτική κάρτα, ενώ παράλληλα ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση και λειτουργία της εφαρμογής gov.gr στους 478 ενεργούς PostMates πανελλαδικά.

Ήδη είναι σε εξέλιξη οι εργασίες για την επέκταση του αριθμού των PostMates κατά 457, φτάνοντας συνολικά τους 935 σε όλη την Ελλάδα μέσα στο 2023.

Επιπλέον, σχεδιάζεται η υπηρεσία «επίδοση συντάξεων», η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί επίσης μέσα στο 2023.

Τα αρνητικά σημεία

Τα ΕΛΤΑ – για ακόμη μία χρονιά – σημείωσαν αρνητικό οικονομικό αποτέλεσμα και αρνητικά ίδια κεφάλαια.

Τα αποτελέσματα μετά φόρων του ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες 27,917 εκατ. έναντι ζημιών 131,536 εκατ. το 2021, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων της εταιρείας ανήλθαν σε ζημίες 24,887 εκατ. έναντι ζημιών 129,223 εκατ. το 2021.

Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων είναι αρνητικό και ανέρχεται σε -102,277 εκατ. Το γεγονός αυτό, όπως υποστηρίζεται, οφείλεται κατά κύριο λόγο στο υψηλό εφάπαξ κόστος υλοποίησης του προγράμματος της εθελούσιας εξόδου του προσωπικού, ύψους 112.233 χιλ., η οποία πραγματοποιήθηκε το 2021.

Η δραστική μείωση του αριθμού των εργαζομένων κατέστη υποχρεωτική, λόγω της θεσμικής αλλαγής του χρόνου εξυπηρέτησης της Καθολικής Υπηρεσίας από 1 σε 3 ημέρες. Η εφάπαξ ανάληψη του κόστους, κατά το 2021, είχε αρνητική επίδραση στα αποτελέσματα της εταιρίας και κατ’ επέκταση στις ζημιές εις νέον και τα ίδια κεφάλαια της.

Η εταιρεία, όπως αναφέρει, προέβη στον σχεδιασμό συνολικού πλάνου μετασχηματισμού, που υλοποιείται από τον Ιούλιο του 2023.

Εντός του προσεχούς 18μηνου θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ενέργειες που έχουν σχεδιαστεί από τη διοίκηση, με στόχο να επανέλθει ο Όμιλος των ΕΛΤΑ σε θετικά αποτελέσματα, το οποίο αναμένεται να γίνει εμφανές από το 2025.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΕΛΤΑΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΛΤΑΕΛΤΑ COURIERΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣΔΕΜΑΤΑΜΙΚΡΟΔΕΜΑΤΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

21 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Τέλος 2 ευρώ για κάθε μικρό δέμα που εισέρχεται στην ΕΕ, πλήγμα για Temu και Shein

21 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Οι ΗΠΑ μειώνουν τους «de minimis» δασμούς στα μικρά δέματα από την Κίνα έως και 30%

14 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Για την πορεία του στρατηγικού πλάνου μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ ενημερώθηκε ο υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης

13 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Για ελλείψεις προσωπικού κάνει λόγο ο Πανελλήνιος Σύλλογος Διαμετακομιστών ΕΛΤΑ

13 Μαΐου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Επανεκδόθηκε το ΦΕΚ για την αποζημίωση των ΕΛΤΑ από τον Covid – 19

7 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Λιμάνι Λαυρίου: Περιμένει, εκτός από τον Προαστιακό, τους νέους «ιδιοκτήτες». Τα «δυνατά χαρτιά» του

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη θέση του Διοικητή της ΑΠΑ, μέχρι τις 28 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων

16 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

21 Μαΐου, 2025

48ωρη απεργία στα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία στις 3-4 Ιουνίου

21 Μαΐου, 2025

Royal Mail welcomes its first electric trucks in collaboration with Magtec

21 Μαΐου, 2025

Νέο υπερσύγχρονο hub για τον Κωτσόβολο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (video)

21 Μαΐου, 2025

FIAT Grande Panda 4×4 concept: Το πρωτότυπο που αναβιώνει ένα θρύλο

21 Μαΐου, 2025

3.267 σημεία φόρτισης σε Ελλάδα και Ρουμανία διαθέτει η ΔΕΗ

21 Μαΐου, 2025

Ματαιώθηκε ο διαγωνισμός για την πρόσληψη διευθυντή διαχείρισης τροχαίου υλικού στην ΓΑΙΑΟΣΕ

21 Μαΐου, 2025

Πρόθεση χρηματοδότησης της κατασκευής της 2ης οδικής γέφυρας στην περιοχή Κήποι – Ύψαλα

21 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr