• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 1 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ψηφίστηκε η τροπολογία για το Fuel Pass 2. Οι δικαιούχοι και το ποσό επιδότησης

    1 Ιουλίου, 2022
    Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024

    1 Ιουλίου, 2022
    Επιστρέφουν στην Ελλάδα οι ναυτικοί του πλοίου «Angelic Power» που είχαν εγκλωβιστεί για 15 μήνες στην Κίνα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Διοίκησης από τον ΙΜΟ

    1 Ιουλίου, 2022
    Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

    30 Ιουνίου, 2022
    Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    30 Ιουνίου, 2022
    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

    30 Ιουνίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ψηφίστηκε η τροπολογία για το Fuel Pass 2. Οι δικαιούχοι και το ποσό επιδότησης

    1 Ιουλίου, 2022
    Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024

    1 Ιουλίου, 2022
    Επιστρέφουν στην Ελλάδα οι ναυτικοί του πλοίου «Angelic Power» που είχαν εγκλωβιστεί για 15 μήνες στην Κίνα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Διοίκησης από τον ΙΜΟ

    1 Ιουλίου, 2022
    Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

    30 Ιουνίου, 2022
    Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    30 Ιουνίου, 2022
    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

    30 Ιουνίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα αεροδρόμια στους Γερμανούς, τα λιμάνια στους Κινέζους, τα τρένα στους Ιταλούς. Υπέρ ή κατά;

ffotinos by ffotinos
22 Ιουλίου, 2016
στο (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Γίναμε ελκυστικός επενδυτικός προορισμός και δεν τo καταλάβαμε ή «αποικιοκράτες» αποκτούν τα «ασημικά» του δημοσίου έναντι αμφισβητήσιμου οικονομικού αντισταθμίσματος;

Μέσα σε 1 χρόνο, 3 κρίσιμες υποδομές της χώρας πέρασαν σε ιδιώτες. Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στους Γερμανούς της Fraport, o OΛΠ στους Κινέζους της Cosco και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς της FS.

Αυτό είναι καλό ή κακό; Σίγουρα, αναδεικνύει ότι μόνοι μας δεν καταφέραμε να τα διαχειριστούμε.

Κανείς «δανειστής», «τροϊκανός», «αποικιοκράτης» δεν φταίει για το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας, υπηρεσιών και υποδομών σε τρένα, λιμάνια και περιφερειακά αεροδρόμια.

Τα υπέρ

Έχοντας Γερμανούς, Ιταλούς και Κινέζους σε στρατηγικούς τομείς, αυτομάτως αναβαθμίζεται τοδιπλωματικό και γεωστρατηγικό προφίλ της χώρας. Ασφαλώς, στα πλεονεκτήματα εντάσσονται τα άμεσα έσοδα, οι επενδύσεις και η απασχόληση προσωπικού.

Για παράδειγμα, εκτός από το τίμημα των 1,234 δισ. που θα προκαταβληθεί, η κοινοπραξίαFraport Greece προβλέπεται να καταβάλει, κάθε χρόνο, ένα πρόσθετο αντίτιμο για τις παραχωρήσεις, το οποίο έχει οριστεί στα 22,9 εκατ., καθώς και ετήσιο μεταβλητό τίμημα παραχώρησης της τάξης του 28,5% επί των λειτουργικών ετήσιων κερδών.

Επιπλέον, η κοινοπραξία αναλαμβάνει να επενδύσει σε αερολιμενικές υποδομές, ποσό ύψους 330 εκατ. μέχρι το 2020. Κυρίαρχη επιδίωξη αποτελεί η Fraport να τονώσει τις τοπικές οικονομίες, αλλά και το τουριστικό προφίλ των νησιών.

Αντίστοιχα για τον ΟΛΠ, η συνολική αξία της συμφωνίας, σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, ανέρχεται σε 1,5 δισ., καθώς περιλαμβάνει, πέραν της προσφοράς των 368,5 εκατ., υποχρεωτικές επενδύσεις, ύψους 350 εκατ., αλλά και τα αναμενόμενα έσοδα του ελληνικού δημοσίου από τη«Σύμβαση Παραχώρησης» (αντάλλαγμα παραχώρησης σε ποσοστό 3,5% του κύκλου εργασιών του ΟΛΠ), αναμενόμενου συνολικού ύψους 410 εκατ.

Στο συνολικό ποσό λαμβάνονται, επίσης, τα αναμενόμενα μερίσματα και οι τόκοι που θα εισπραχθούν από το ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και οι εκτιμώμενες (πέραν των ελάχιστων υποχρεωτικών) επενδύσεις μέχρι τη λήξη της παραχώρησης, το 2052.

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι Ιταλοί της FS προσέφεραν τίμημα 45 εκατ., το οποίο – σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ – υπερέβαινε των αποτιμήσεων των ανεξάρτητων εκτιμητών. Επίσης, η πώληση σηματοδοτεί και το κλείσιμο του φακέλου των παράνομων κρατικών ενισχύσεων, ύψους άνω των 700 εκατ.

Τέλος, η FS, εάν και δεν δεσμεύεται για συγκεκριμένες επενδύσεις, θεωρείται σίγουρο ότι θα κινηθεί δυναμικά για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με τρένο, «πιέζοντας» για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.

Μάλιστα, Ιταλοί και Κινέζοι μπορούν να συνεργαστούν για την ανάπτυξη των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα, κάτι το οποίο θα έχει πολλαπλές ωφέλειες σε συναφείς κλάδους.

Τα κατά

Στην περίπτωση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, «αναγκαστήκαμε» να τα δώσουμε σε 1 εταιρεία, δημιουργώντας μονοπωλιακές συνθήκες. Αντίστοιχα, δήμοι και περιφέρειες δεν κατάφεραν να ενταχθούν – έστω και με ένα μικρό ποσοστό – στην εταιρεία διαχείρισής τους, όπως συμβαίνει σε όλα τα προηγμένα κράτη.

Στον ΟΛΠ επιλέχτηκε η μέθοδος της πώλησης πλειοψηφικού ποσοστού και όχι των επιμέρους παραχωρήσεων. Για παράδειγμα, μια εταιρεία ανέλαβε τη διαχείριση όλων των δραστηριοτήτων του ΟΛΠ (κρουαζιέρα, ακτοπλοΐα, εμπορευματοκιβώτια), καθώς δεν προκηρύχτηκαν ξεχωριστοί διαγωνισμοί για κάθε επιμέρους δραστηριότητα, όπως συμβαίνει – σχεδόν παντού – στην Ευρώπη.

Τέλος, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε το 100% του μετοχικού κεφαλαίου. Μάλιστα, αντίθετα με τον ΟΛΠ και τα περιφερειακά, τα οποία παραχωρήθηκαν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (το 67% του ΟΛΠ μέχρι το 2052, τα 14 περιφερειακά έως το 2056), η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρασε στους Ιταλούς για… πάντα.

Άξιο αναφοράς είναι ότι Fraport, Cosco και FS αποτελούν (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο) κρατικές ή ομοσπονδιακές οντότητες, με συμμετοχή στο μετοχικό τους κεφάλαιο και ιδιωτών επενδυτών (π.χ. στη Fraport είναι η Lufthansa). Οπότε δεν μιλάμε, αμιγώς, για ιδιωτικοποιήσεις, αλλά ίσως για «επανακρατικοποιήσεις».

Tags:COSCOFerrovie dello Stato ItalianeFRAPORT GREECETRENITALIAΟΛΠΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑΤΡΑΙΝΟΣΕΥΠΑ

Σχετικά Άρθρα

Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Εάν «πάρει» και το Θριάσιο ΙΙ, η «κυριαρχία» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεγιστοποιείται σε υπερθετικό βαθμό

30 Ιουνίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον αναμένεται για το Θριάσιο ΙΙ. Πιθανές συμμετοχές έκπληξη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ και DAMCO (Όμιλος Κοπελούζου) διεκδικούν το Θριάσιο ΙΙ

29 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Περί τα 800 εκατ. διατείνεται ότι εξοικονόμησε από τους οδικούς άξονες το υπ. Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Τον Σεπτέμβριο φτάνουν στην Ελλάδα οι 2 μετροπόντικες για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας

24 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην απεργία της ΑΔΕΔΥ (6/5) με 4ωρη στάση εργασίας (11:30 – 15:30)

«Την ίση μεταχείριση των εργαζομένων της ΥΠΑ» ζητά η ΟΣΥΠΑ

28 Ιουνίου, 2022
To 88% των εσόδων του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης θα προέρχεται από διεθνείς πτήσεις. Έως 15 εκατ. οι επιβάτες

Στα τέλη του 2025 η εμπορική λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Δηλώσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

29 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Στην εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μεταφέρονται τα ΕΛΤΑ

2
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Ψηφίστηκε η τροπολογία για το Fuel Pass 2. Οι δικαιούχοι και το ποσό επιδότησης

1 Ιουλίου, 2022
Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024

Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024

1 Ιουλίου, 2022
Επιστρέφουν στην Ελλάδα οι ναυτικοί του πλοίου «Angelic Power» που είχαν εγκλωβιστεί για 15 μήνες στην Κίνα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Διοίκησης από τον ΙΜΟ

1 Ιουλίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση

Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

30 Ιουνίου, 2022
Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου

Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

30 Ιουνίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ