• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

    25 Μαΐου, 2022
    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

    25 Μαΐου, 2022
    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κέρκυρα – Παξοί το πρώτο δρομολόγιο με υδροπλάνα. Αδειοδοτούνται οι Παξοί, τα οφέλη του νέου νομοσχεδίου

ffotinos by ffotinos
10 Αυγούστου, 2016
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Υδροπλάνα: Το ιπτάμενο «γεφύρι της Αρτας»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μετά την Κέρκυρα, άδεια λειτουργίας υδατοδρομίου πρόκειται να αποκτήσει ο λιμένας Γαϊου Παξών, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών.

Προς αυτό το σκοπό, έχει ήδη υπογραφεί η σχετική απόφαση από τον υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ Χρήστο Σπίρτζη και εντός των επόμενων ημερών θα υπογραφεί κι από τον ΥΝΑΝΠ Θοδωρή Δρίτσα.

Η συγκεκριμένη αδειοδότηση έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού έχει ήδη αδειοδοτηθεί το υδατοδρόμιο του λιμένα Κέρκυρας και επομένως, καθίσταται πλέον δυνατή η πρώτη σύνδεση με υδροπλάνο μεταξύ Κέρκυρας και Παξών.

Κάτοχος της αδείας του υδατοδρομίου Παξών είναι ο «Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας Α.Ε», (Ο.Λ.ΚΕ.ΑΕ), με φορέα λειτουργίας την εταιρεία «Υδατοδρόμια Βορείου Ιονίου Ε.Π.Ε», ο οποίος κατέχει την περιβαλλοντική αδειοδότηση.

Επιπροσθέτως, όπως αναφέρει το υπουργείο Μεταφορών, αναρτήθηκε σε δημόσια διαβούλευση το Σχέδιο Νόμου για την «Ίδρυση, Λειτουργία και Εκμετάλλευση Αεροδρομίων Επί Υδάτινων Επιφανειών»

Με το νέο σχέδιο νόμου

-Εγκαθιδρύεται νέο σταθερό και αποτελεσματικό θεσμικό πλαίσιο αδειοδότησης και νέες δυνατότητες χρηματοδότησης για επενδύσεις υδατοδρομίων.

-Δρομολογείται άμεσα η δημιουργία ενός νέου δικτύου υδατοδρομίων πανελλαδικής εμβέλειας, το οποίο  προβλέπεται μέσα στα δύο επόμενα χρόνια να καλύπτει μεγάλο μέρος των σχετικών συγκοινωνιακών αναγκών της χώρας.

Όπως εξηγεί ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης, «Σκοπός μας είναι με το σχέδιο νόμου να αρθούν τα όποια προσκόμματα έχουν εντοπιστεί από τη μέχρι τώρα διαδικασία αδειοδότησης, ώστε να δημιουργηθεί ένα καθαρό, σταθερό και λειτουργικό θεσμικό πλαίσιο. Μόνο με αυτόν τον τρόπο, θα δοθεί η δυνατότητα να αξιοποιηθεί το επενδυτικό ενδιαφέρον που υπάρχει και θα τεθούν τα θεμέλια που απαιτούνται για την προσέλκυση νέων επενδυτών»,.

Παράλληλα υπογράμμισε, ότι: «Η καθιέρωση δικτύου υδατοδρομίων μπορεί να χαρακτηριστεί μια καινοτόμα στρατηγική επενδυτική ευκαιρία όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για τον Ευρωπαϊκό χώρο, γεγονός που καθιστά το όλο εγχείρημα σημαντική πρόκληση».

Τα οφέλη και η σπουδαιότητα ανάπτυξης του νέου δικτύου υδατοδρομίων

«Το νέο εκτεταμένο δίκτυο υδατοδρομίων, προσδίδει υπεραξία στα λιμάνια, ενισχύει το τουριστικό προϊόν και αναβαθμίζει τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση τόσο των μικρών και απομακρυσμένων νησιών όσο και των σημαντικών τουριστικών προορισμών. Επίσης εξασφαλίζει την αδιάλειπτη σύνδεση της νησιωτικής και ηπειρωτικής Ελλάδας, με τακτικές και πυκνές πτήσεις υδροπλάνων, που συνδυάζουν την αεροπορική ταχύτητα με την ευελιξία των πλωτών μέσων», εξηγεί ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστος Σπίρτζης. Υπογραμμίζει ακόμη, ότι

«Τα υδροπλάνα, πέρα από την επιβατική και τουριστική κίνηση εξυπηρετούν και άλλες ανάγκες. Ανάγκες, μεγάλης κοινωνικής σπουδαιότητας. Όπως είναι οι επείγουσες και έκτακτες μετακινήσεις: αεροδιακομιδής ασθενών, έρευνας & διάσωσης, μεταφοράς φορτίου (φάρμακα, τρόφιμα, Τύπος, και άλλα είδη ανάγκης)». Συνεχίζοντας την αναφορά του στα οφέλη και τη σπουδαιότητα ανάπτυξης των υδατοδρομίων, ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ σημειώνει επί αυτών και  τους παρακάτω λόγους:

  • -Αποτελούν επενδυτική ευκαιρία για λόγους τουριστικούς, κοινωνικούς και γενικότερα αναπτυξιακούς.
  • -Εισάγουν ένα καινοτόμο φιλικό και ευέλικτο μέσο μεταφοράς σε μια χώρα που λόγω της μορφολογίας και του νησιωτικού χαρακτήρα και της εκτεταμένης ακτογραμμής της έχει σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές.
  • -Δημιουργούνται υπεραξίες και νέες ευκαιρίες στους Οργανισμούς Λιμένων και τα Λιμενικά Ταμεία από την λειτουργία στους χώρους τους υδατοδρομίων ως μέρος του συνόλου των εγκαταστάσεων τους, ενισχύοντας έτσι τον θεσμικό τους ρόλο.
  • -Προωθείται η τουριστική αγορά στην ευρύτερη περιοχή των λιμένων αλλά και σε περιοχές οι οποίες μέχρι σήμερα δεν θα ήταν εύκολα και γρήγορα προσβάσιμες.
  • -Δημιουργούνται νέες τουριστικές τάσεις και επιτυγχάνεται, σε συνεργασία με τη βιομηχανία της κρουαζιέρας, η δυνατότητα επισκεψιμότητας περισσότερων τουριστικών περιοχών.
  • -Καλύπτονται νέες συγκοινωνιακές συνδέσεις και επιτυγχάνεται εξασφάλιση της μεταφορικής εξυπηρέτησης ακόμα και σε απομακρυσμένα νησιά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  • -Δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας στον κλάδο των αερομεταφορών αλλά και από την ενδυνάμωση της τοπικής οικονομίας.
  • -Εξασφαλίζεται η ίδρυση υδατοδρομίου σε περιοχές όπου υπάρχει συγκοινωνιακή ανάγκη και δεν υπάρχει άλλο ενδιαφέρον.
  • -Ενθαρρύνει την εμπλοκή του Α’ και Β’ βαθμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τονώνοντας την τοπική οικονομία, την ανάδειξη ακριτικών απομακρυσμένων περιοχών και εν γένει την περιφερειακή ανάπτυξη.

Οι καινοτόμες αλλαγές του νέου νομοσχεδίου για τα υδατοδρόμια

Στις καινοτόμες αλλαγές που εισάγει το προτεινόμενο σχεδίου νόμου, σε σχέση με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (ν.4146/2013), ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ αναφέρει επιγραμματικά τις εξής:

  • Δυνατότητα διαχωρισμού της διαδικασίας αδειοδότησης σε δύο στάδια, ώστε κάτοχος της άδειας ίδρυσης υδατοδρομίου, εφόσον το επιθυμεί, να διαφοροποιείται από τον κάτοχο άδειας λειτουργίας και εκμετάλλευσης του υδατοδρομίου.
  • Η πρόταση αυτή αναμένεται να επιταχύνει σε μεγάλο βαθμό την αδειοδότηση των υδατοδρομίων εισάγοντας μια περισσότερη ευέλικτη και ρεαλιστική επιχειρηματική δομή, προωθώντας ταυτόχρονα συνεργασίες τύπου ΣΔΙΤ.
  • Η άδεια ίδρυσης εκδίδεται υποχρεωτικά στο όνομα Ο.Τ.Α. ή Λιμενικού Ταμείου ή Οργανισμού Λιμένος ή Φορέα ή Υπηρεσία του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, εφόσον πρόκειται για ίδρυση υδατοδρομίου σε λιμένα ή τουριστική μαρίνα.
  • Διευκολύνεται η διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης για την ίδρυση υδατοδρομίου σε λιμένα, ανεξαρτήτως της νομικής προσωπικότητας που κατέχει ο ενδιαφερόμενος, αίροντας έτσι τη διακριτική μεταχείριση που υπάρχει στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο, ν.4146/2013.
  • Θεσμοθετείται η δυνατότητα χρήσης περιοχής του λιμένα, ως εναλλακτική περιοχή ελιγμών υδροπλάνου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, με τη σύμφωνη γνώμη του λιμενάρχη, με βάση την κείμενη νομοθεσία,, ώστε να διασφαλίζεται αδιάλειπτη πτητική λειτουργία των υδροπλάνων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Δίδεται η δυνατότητα πραγματοποίησης συνάντησης πριν την υποβολή της αίτησης (preapplication meeting), δηλαδή μιας συνάντησης με τις συναρμόδιες υπηρεσίες ή απευθείας με την οικεία Λιμενική Αρχή για διευκρινήσεις και γενικές πληροφορίες που αφορούν στην ολοκλήρωση του τεχνικού φακέλου, με σκοπό την αποφυγή εμφανώς λανθασμένων χαρακτηριστικών του υδατοδρομίου.
  • Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεται η λανθασμένη επιλογή χαρακτηριστικών υδατοδρομίου και συνεπώς επιταχύνεται η διαδικασία αδειοδότησής τους. Απλοποιούνται τα απαιτούμενα νομιμοποιητικά δικαιολογητικά έγγραφα του αιτούμενου άδειας υδατοδρομίου τα οποία πλέον αναφέρονται σαφώς στο νομοσχέδιο χωρίς να γίνεται παραπομπή σε άλλες διατάξεις που αφορούν επιχειρήσεις άλλου είδους.
  • Ενισχύονται τα μέτρα ασφάλειας για τα υδατοδρόμια, ενώ παράλληλα προστίθεται άρθρο για τα θέματα εκπαίδευσης εξειδικευμένου και πιστοποιημένου προσωπικού.
  • Καθιερώνονται ελάχιστες απαιτήσεις για τις κτιριακές υποδομές των υδατοδρομίων και προβλέπεται η χρήση ευέλικτων εγκαταστάσεων.
  • Διαχωρίζονται οι διαδικασίες έγκρισης εγχειριδίων από πλευράς ΥΠΑ ανάλογα με το είδος της αδείας (ίδρυσης ή λειτουργίας) με αποτέλεσμα την επιτάχυνση της αδειοδότησης.
  • Δίδεται η δυνατότητα τα τιμολόγια υπηρεσιών του υδατοδρομίου προς τα υδροπλάνα να μην περιορίζονται από ΚΥΑ αλλά να καθορίζονται από τον φορέα λειτουργίας του υδατοδρομίου, ώστε να εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα των υδατοδρομίων σύμφωνα με τις συνθήκες της αγοράς.
  • Επιλύεται η αδυναμία μετακίνησης της Επιτροπής Επιθεώρησης Υδατοδρομίων λόγω της υπερβολικά χρονοβόρας διαδικασίας για την έγκριση αυτής και των εξόδων μετακίνησης και διαμονής. Επιπροσθέτως, η Επιτροπή λειτουργεί πλέον περισσότερο ευέλικτα στις περιπτώσεις επαναεπιθεώρησης υδατοδρομίου περιορίζοντας τις διοικητικές διαδικασίες και το κόστος μετακίνησής της.
  • Εφόσον δεν υπάρχει αίτηση από επενδυτή για ίδρυση υδατοδρομίου, δύναται με ΚΥΑ των Υπουργών ΥΠΟΜΕΔΙ και Ναυτιλίας ή Τουρισμού κατά περίπτωση, να εκδίδεται άδεια ίδρυσης υδατοδρομίου επί λιμένων ή τουριστικών μαρίνων, επ’ ονόματι Δημόσιου Φορέα είτε και του ίδιου του Δημοσίου.

Σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον και αναπτυξιακές προοπτικές

«Με το σχέδιο νόμου, θα δοθεί η δυνατότητα να αξιοποιηθεί το επενδυτικό ενδιαφέρον που υπάρχει σήμερα και να τεθούν τα θεμέλια που απαιτούνται για την προσέλκυση νέων επενδυτών» τονίζει ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ Κ. Χρήστος Σπίρτζης. Και σημειώνει: «Επί του παρόντος, επενδυτικό ενδιαφέρον έχουν επιδείξει δύο ιδιωτικές εταιρείες,  ενώ με την καθιέρωση των υδατοδρομίων αναμένεται περαιτέρω άνοιγμα του κλάδου με την προσέλκυση νέων επενδυτών».

Ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ ανέφερε επίσης, αναλυτικά στοιχεία επενδυτικού ενδιαφέροντος, σύμφωνα με τα οποία προωθούνται άμεσα τουλάχιστον 46 αδειοδοτήσεις για την δημιουργία νέων υδατοδρομίων. Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής :

  • Έχουν ήδη εκδοθεί οι άδειες λειτουργίας στον Οργανισμό Λιμένα Κέρκυρας, και στο Λιμένα Παξών.
  • Συνολικά, έχουν κατατεθεί είκοσι (20) αιτήσεις για ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι λιμένες Θεσσαλονίκης, Πατρών, Βόλου, Ρεθύμνου, Καλαμάτας, κ.α.
  • Περαιτέρω, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προετοιμάζει την υποβολή τεχνικού φακέλου για την αδειοδότηση εικοσιέξι (26) υδατοδρομίων σε λιμένες νήσων του Νοτίου Αιγαίου. Οι εγκρίσεις των συναρμοδίων υπουργείων και υπηρεσιών ως προς την υπογραφή των Προγραμματικών Συμβάσεων μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων με σκοπό τη δημιουργία Υδατοδρομίων βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.
  • Παράλληλα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν επιδείξει φορείς για τη δημιουργία υδατοδρομίων σε λίμνες, η ανάπτυξη των οποίων θα θέσει νέα δεδομένα στις αεροπορικές μεταφορές.

Οι νέες δυνατότητες χρηματοδότησης επενδύσεων υδατοδρομίων

Ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστος Σπίρτζης εξηγεί επίσης τις αναγκαίες ενέργειες που έχουν γίνει για την εφαρμογή ολοκληρωμένου πλαισίου χρηματοδότησης των επενδύσεων υδατοδρομιών, το οποίο προβλέπει:

  • -Προώθηση ανάπτυξης των υδατοδρομίων στο «πακέτο Γιούνκερ»
  • -Υπαγωγή των υδατοδρομίων στο νέο αναπτυξιακό νόμο
  • -Εξασφάλιση πόρων ύψους 3 έως 6 εκατομμυρίων ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για τη δημιουργία υδατοδρομίων. Τα κριτήρια επιλογής αφορούν στην ωριμότητα του έργου, τη σκοπιμότητα και τα αναμενόμενα οφέλη από την υλοποίησή του υδατοδρομίου. Βασική προϋπόθεση για ένταξη στο ΠΔΕ είναι τα προκρινόμενα υδατοδρόμια να μην εντάσσονται σε άλλο πρόγραμμα συγχρηματοδότησης.
  • -Ένταξη χρηματοδότησης των εγκαταστάσεων υδατοδρομίων στα ΠΕΠ. Προβλέπεται σε  συνεργασία με τους Περιφερειάρχες επεξεργασία των προτάσεων για την ένταξη των έργων στα ΠΕΠ ή τη δυνατότητα αναθεώρησης των ήδη εγκεκριμένων ΠΕΠ, ώστε η δημιουργία των υδατοδρομίων να καταστεί εφικτή εκεί ακριβώς που είναι περισσότερο αναγκαία, στις Περιφέρειες της χώρας.
  • -Ανάπτυξη υδατοδρομίων μέσω συνεργιών τύπου ΣΔΙΤ, ώστε με τη συμμετοχή του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την υλοποίηση των επενδύσεων.

Μπορείτε να δείτε το αναρτημένο κείμενο του σχεδίου νόμου που κατέθεσε ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ στην παρακάτω διεύθυνση: http://www.opengov.gr/yme/?p=3335

Tags:ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑΥΔΡΟΠΛΑΝΑ

Σχετικά Άρθρα

Ειδικό ταμείο για τη νησιωτικότητα προωθεί, μέσω της ΕΕ, το υπουργείο Ναυτιλίας
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Νέα εγκύκλιος με τις υπηρεσίες που θα διαβιβάζεται προς εξέταση ο τεχνικός φάκελος υδατοδρομίου

12 Μαΐου, 2022
Προς αδειοδότηση ο τεχνικός φάκελος του υδατοδρομίου της Κυλλήνης. Υδατοδρόμια και σε λίμνη Τάκα και Καλαμάτα
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Διευκρινιστική εγκύκλιος για εκκρεμείς αιτήσεις χορήγησης άδειας υδατοδρομίου

9 Μαΐου, 2022
Προς αδειοδότηση ο τεχνικός φάκελος του υδατοδρομίου της Κυλλήνης. Υδατοδρόμια και σε λίμνη Τάκα και Καλαμάτα
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Εξετάζεται η κατασκευή υδατοδρομίου στη Μυτιλήνη και η αδειοδότηση υδάτινων πεδίων σε Πλωμάρι και Πέτρα

21 Απριλίου, 2022
Προς αδειοδότηση ο τεχνικός φάκελος του υδατοδρομίου της Κυλλήνης. Υδατοδρόμια και σε λίμνη Τάκα και Καλαμάτα
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Άδεια ίδρυσης αποκτά το υδατοδρόμιο Καλαμάτας

30 Μαρτίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η «πικρή» αλήθεια για τα υδροπλάνα. 2,5 οι σημερινές άδειες υδατοδρομίων, πως «χάθηκαν» της AirSea Lines

22 Μαρτίου, 2022
Πάτμος, Σίφνος και Τήνος αποκτούν υδατοδρόμια. Φωτογραφίες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Πάτμος, Σίφνος και Τήνος αποκτούν υδατοδρόμια. Φωτογραφίες

17 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Κάτω από 65 εκατ. οι απαλλοτριώσεις για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Κρήτης

Θρίλερ με τις άγονες αεροπορικές γραμμές. Δεν κατατέθηκαν προσφορές σε 5 δρομολόγια

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

25 Μαΐου, 2022
Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

25 Μαΐου, 2022
Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air

Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

25 Μαΐου, 2022
Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

25 Μαΐου, 2022
Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ

Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

25 Μαΐου, 2022
Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C

Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

25 Μαΐου, 2022
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

25 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ