ΑρχικήΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΣε 15 μήνες τα πρώτα 18 χλμ. του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία που θα παρακάμπτουν την πόλη της Αμφιλοχίας

Σε 15 μήνες τα πρώτα 18 χλμ. του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία που θα παρακάμπτουν την πόλη της Αμφιλοχίας

Στην ανακήρυξη της εταιρείας Μυτιληναίος Α.Ε. ως προσωρινού αναδόχου για τις εργασίες ολοκλήρωσης του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία προχώρησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Το έργο «Υπολειπόμενες Εργασίες για την ολοκλήρωση της Οδικής Σύνδεσης Περιοχής του Άκτιου με το Δυτικό Άξονα Βορρά – Νότου» έχει προϋπολογισμό 150 εκατ. ευρώ και είναι συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ 2014-2020, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορές Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξης (ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, για την απ’ ευθείας σύνδεση του άξονα «Άκτιο – Αμβρακία» με την Ιόνια Οδό στον ανισόπεδο κόμβο Ριβίου.

Η σύμβαση έχει διάρκεια 30 μήνες. Με τη συμπλήρωση των 15 μηνών, υπάρχει πρόβλεψη να δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 18 χλμ. του οδικού άξονα, που θα παρακάμπτουν την πόλη της Αμφιλοχίας, καθώς και να έχουν ολοκληρωθεί οι παρεμβάσεις, ώστε να γίνει ασφαλές το πιο επικίνδυνο τμήμα του υφιστάμενου οδικού δικτύου, στο οποίο γίνονται πολλά τροχαία ατυχήματα.

Αρχές Σεπτεμβρίου θα ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση των δικαιολογητικών της εταιρείας Μυτιληναίος, ώστε να σταλεί ο φάκελος στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο και να υπογραφεί η σύμβαση.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής δήλωσε σχετικά: «Βάλαμε στόχο την ολοκλήρωση ενός έργου που βρισκόταν σε τέλμα και αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή, για το πού οδηγεί η «σαλαμοποίηση» και ο κακός σχεδιασμός των έργων. Δεσμευτήκαμε πως ο οδικός άξονας που περιμένουν οι πολίτες επί χρόνια, επιτέλους θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2023.

Έτσι δεν θα κινδυνεύσουν και οι κοινοτικές χρηματοδοτήσεις. Κινηθήκαμε πολύ γρήγορα και σήμερα μπορούμε να πούμε πως το έργο επιτέλους παίρνει πάλι μπρος και θα ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο