Κυριακή, 1 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Διεξήχθη το συνέδριο Logistics 4.0 II: Technology forum in Supply Chain

iservices by iservices
20 Απριλίου, 2021
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για δεύτερη φορά διοργανώθηκε από τα μέλη του community Future Logistics Leaders, υπό το πρίσμα του Supply Chain Institute και την επιστημονική υποστήριξη της Planning, στις 14 & 15 Απριλίου 2021 το συνέδριο Logistics 4.0.

Για ακόμη μία φορά, τα στελέχη της αγοράς παρακολούθησαν ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον συνέδριο του Ινστιτούτου για να ενημερωθούν για τις αλλαγές και τις νέες τάσεις που φέρνει στην Εφοδιαστική Αλυσίδα η εξέλιξη της τεχνολογίας.

Το 2-ήμερο οn-line συνέδριο διακρίθηκε για την φρεσκάδα που έφεραν τα νέα πρόσωπα εφόσον συναντήθηκαν οι μέντορες της logistics αγοράς με τους μελλοντικούς ηγέτες των logistics.

To event διακρίθηκε για την άρτια διοργάνωση, τη μεγάλη συμμετοχή περισσοτέρων από 180 διευθυντικών στελεχών, τις 12 ενδιαφέρουσες ομιλίες και τους 20 επιλεγμένους πανελίστες logisticians, παρόχους υπηρεσιών ή λύσεων και συμβούλους.

Αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή η συμμετοχή και η παρουσίαση του keynote speaker Marko Kovacevic, Managing Director του Digital Supply Chain Institute της Νέας Υόρκης, διακεκριμένου strategist στον μετασχηματισμό και την ψηφιοποίηση των Ε.Α.

Το συνέδριο κινήθηκε σε 3 βασικούς πυλώνες

-2021: Ένα νέο περιβάλλον διαμορφώθηκε στα logistics (new customer demand 2021, new restrictions, new entries, new models).

-Tα νέα μοντέλα στα logistics και πως αυτά υποστηρίζουν το σημερινό νέο περιβάλλον.

-Όλες τις τεχνολογικές λύσεις που βλέπουμε σε εφαρμογή σήμερα στο πλήρες φάσμα της εφοδιαστικής,   αλλά και όσες  πρόκειται να δούμε στο άμεσο μέλλον.

Αναμφισβήτητα η ψηφιοποίηση έχει εισβάλει απλοποιώντας ήδη την πλειονότητα των οικονομικών κλάδων. Το συνέδριο έδειξε πόσο απαραίτητη και αισθητή έχει γίνει και στον κλάδο των logistics.

Οι ευκαιρίες και οι δυνατότητες που παρέχει το Logistics 4.0 είναι εξαιρετικές και διαρκώς αυξάνονται καθώς οι ρυθμοί της τεχνολογίας είναι ταχύτατοι.

Η εποχή της πανδημίας διαμόρφωσε ένα νέο περιβάλλον, αλλάζοντας τις απαιτήσεις και τις προτεραιότητες των πελατών, δημιουργώντας νέους περιορισμούς και όλα αυτά με τη σειρά τους κατέληξαν σε  νέα μοντέλα λειτουργίας.

Οι ομιλητές και οι πάροχοι λύσεων παρουσίασαν κατάλληλες λύσεις για κάθε πρόκληση  που δημιουργείται σήμερα από το υπερ-ανταγωνιστικό omni-channel περιβάλλον και παρουσίασε πώς όταν τα τεχνολογικά εργαλεία είναι βέλτιστα  αξιοποιημένα, οδηγούν σε μία εφοδιαστική αλυσίδα ευκίνητη (agile), βιώσιμη, (sustainable) ευέλικτη, με βλέμμα στον πελάτη (customer oriented).

Στη συνέχεια αναδείχθηκε η σημασία της βελτιστοποίσης των back-end επιχειρησιακών λειτουργιών logistics, warehousing, digital procurement & vendor management ώστε οι επιχειρήσεις να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στην εποχή του “physical+digital” connected world και του omni channel.

Όσο η αυτοματοποίηση, τα bots, η τεχνητή νοημοσύνη και τα ΙοΤs μειώνουν τους χρόνους σχεδιασμού και τα cycle times των προμηθευτών, αναγκάζουν τα logistics σε αναπροσαρμογές ώστε γίνονται περισσότερο ευέλικτα, προβλεπτικά και ταχύτατα στην κάλυψη των αυξημένων απαιτήσεων των καταναλωτών.

«Σήμερα το γρήγορο ψάρι τρώει το αργό», χαρακτηριστικά ακούστηκε στο συνέδριο, όπως και ότι οι 3 καθοριστικοί παράγοντες επιτυχίας μίας εφοδιαστικής αλυσίδας είναι «ταχύτητα, ταχύτητα, ταχύτητα».

Για πρώτη φορά ο κορυφαίος keynote speaker σε θέματα εφοδιαστικής αλυσίδας, Marko Kovacevic, Managing Director του Digital Supply Chain Institute της Νέας Υόρκης, παρουσίασε στο ελληνικό κοινό τις απαιτήσεις και τις δράσεις του “New Customer” B2C και B2B, που διαφέρει στην λήψη αποφάσεων και στην αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.

Στα Discussion panel συμμετείχαν τα παρακάτω κορυφαία στελέχη του κλάδου που εστίασαν στα νέα logistics επιχειρηματικά μοντέλα και απάντησαν στις ερωτήσεις του κοινού.

Οι κ.κ. Δαμιανός Αθανασιάδης, Supply Chain Lead Italy GSK Consumer Healthcare της GLAXONSMITHKLINE, Νίκος Δημόγλου, Logistics Manager Greece & Cyprus της UPFIELD, Γιάννης Παναγούλης, Εμπορικός Διευθυντής της ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΙΟ, Λυκούργος Μανωλιάδης, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ, Στάθης Μπελιώτης, Warehouse Manager της LENIDI, Παναγιώτης Οταπασίδης, Logistics Manager της ISOMAT, Φιλιώ Σουσάνη, Supply Chain Optimization Manager της ADIDAS, Αλέξανδρος Ανδρεούλης, Logistics Manager της ZTE Telecommunications, Νικόλαος Βογιατζόγλου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΒΟΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ SYSTEMS, Νέλλη Ιωακειμοπούλου, Chief operating officer της SONEL, Τάσος Πατσιλινάκος, Commercial Director Supply Chain WMS της ENTERSOFT, Γεώργιος Σγούρας, Group Planning Team Leader της KLEEMANN, Χρήστος Βαφειάδης, Διευθυντής Πωλήσεων της ΖΗΝΩΝ του ΟΜΙΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ, Ορέστης Ευθυμίου, Automation Systems Manager της TRADE LOGISTICS FOURLIS GROUP, Κωνσταντίνος Παζάλος, Director, Innovation & Analytics της WITSIDE, Ειρήνη Παπαπέτρου, Sales & Corporate Marketing της EKOL LOGISTICS, Γιάννης Σαμολαδάς, Supply chain insurance specialist, Founder of IRM – insurable risk management της TRUCK AND CARGO INSURANCE.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:LOGISTICSPLANNINGSUPPLY CHAIN INSTITUTEΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η UPS εξαγοράζει την MNX Global Logistics, στόχος η επέκταση στην υγειονομική περίθαλψη

28 Σεπτεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Πτώση 4,8% του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων στο α’ τρίμηνο του 2023

28 Σεπτεμβρίου, 2023
Siemens unterstützt Unternehmen bei Umsetzung des IT-Sicherheitsgesetzes / Siemens supports companies with IT Security Act compliance
LOGISTICS

Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ σε βιομηχανικά ακίνητα και ακίνητα logistics από κ/ξ των Quilvest – Dromeus

27 Σεπτεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Συναντήσεις ανταλλαγής γνώσης και εμπειρίας από το Supply Chain Institute 14/10, 24/11 και 5/12

27 Σεπτεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Δ. Κατσώχης, ΕΕΣΥΜ: Η σύναψη «έξυπνων» συμφωνιών θα συγκρατήσει το μεταφορικό έργο εντός ελληνικών συνόρων

25 Σεπτεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Ν. Αργυρίδης, ΣΥΝΔΔΕ&L: Οι προκλήσεις είναι διαχρονικές στις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics

25 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Εξετάζοντας τις προοπτικές της Ελλάδας ως διεθνούς εμπορευματικού κέντρου: σήμερα, αύριο και μετέπειτα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Ανακαινίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Στρυμόνας – Προμαχώνας, εγκρίθηκαν 7,37 εκατ. ευρώ

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023
An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.

Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιχορήγηση 7,76 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ λόγω ενεργειακού κόστους

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

29 Σεπτεμβρίου, 2023

H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Ως την 1η Απριλίου οι αιτήσεις πιστοποίησης ολοκλήρωσης και λειτουργίας επενδυτικών σχεδίων του Αναπτυξιακού

29 Σεπτεμβρίου, 2023
default

Νέος ενεργειακός φωτισμός στο οδικό δίκτυο του δήμου Γαλατσίου

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ