ΑρχικήLOGISTICSΕπένδυση 15,6 εκατ. της DHL Express στο κέντρο διαλογής του «Ελ. Βενιζέλος». Video

Επένδυση 15,6 εκατ. της DHL Express στο κέντρο διαλογής του «Ελ. Βενιζέλος». Video

Επενδύσεις γίνονται στην Ελλάδα και μάλιστα, στην εποχή των capital controls. Η DHL Express δημιούργησε ένα από τα πιο σύγχρονα κέντρα διαλογής εταιρείας ταχυμεταφορών, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά πιθανότητα στην ευρύτερη περιοχή.

Του Φώτη Φωτεινού

Έτσι, επενδύοντας 15,6 εκατ. ευρώ, προχώρησε στην ανακαίνιση του κέντρου διαλογής στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», στο πλαίσιο 2ετούς προγράμματος επενδύσεων, συνολικού ύψους 20 εκατ.

Ειδικότερα, όπως ανέφεραν ο διευθύνων σύμβουλος της DHLExpress Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, Λευτέρης Σαμαράς και ο Οperations Director, Δημήτρης Σταματίου τα πλεονεκτήματα της ανακαινισμένης εγκατάστασης είναι τα ακόλουθα: βελτίωση και ταχύτητα στην εξυπηρέτηση πελατών (εξοικονόμηση 30 – 50 λεπτών), διπλασιασμός ημερήσιας διαχείρισης αποστολών (άνω των 20.000), λειτουργία ράμπας απευθείας φόρτωσης στα vans.

Επιπλέον, η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, καθιστά ευκολότερη την καθημερινή δραστηριότητα των εργαζομένων στη διαχείριση και προώθηση των αποστολών, ενώ ταυτόχρονα οι κύριες διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης των οχημάτων δεν επηρεάζονται από τις καιρικές συνθήκες.

Γενικότερα, η ανανέωση των εγκαταστάσεων της DHL Express στον Αερολιμένα Αθηνών, περιλαμβάνει την αυτοματοποιημένη λειτουργία του διαμετακομιστικού κέντρου, με τη χρήση κυλιόμενων διαδρόμων μεγάλου μήκους και ευέλικτη αναγνώριση των σημάνσεων των αποστολών και διαδικασιών χειρισμού από τους εργαζομένους, που καθιστούν εξαιρετικά ταχύτερες τις διαδικασίες εισαγωγής στην αποθήκη και οργάνωσης των αποστολών.

«Η ολοκλήρωση του μεγαλύτερου επενδυτικού μας πλάνου στην Ελλάδα επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στην ελληνικά αγορά και τις προοπτικές της», δήλωσε ο κ. Σαμαράς, αποκαλύπτοντας τη δρομολόγηση μεγαλύτερου εμπορευματικού αεροσκάφος στη Θεσσαλονίκη (το δρομολόγιο είναι Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Μπέργκαμο).

Υπενθυμίζεται ότι, το 2015, η εταιρεία είχε: 45,3 εκατ. έσοδα, 3.500 πελάτες, 7 φορτηγά και 123 vans, διακινώντας 2,1 εκατ. αποστολές, με εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 55%.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο