• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 14 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ξεκίνησε ο έλεγχος των φακέλων των 3 διεκδικητών του ΟΛΘ. Σε 2 εβδομάδες το άνοιγμα των οικονομικών

ffotinos by ffotinos
30 Μαρτίου, 2017
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Σαφείς δεσμεύσεις για επενδύσεις στον ΟΛΘ ζητούν παραγωγικοί φορείς
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε περίπου δύο εβδομάδες αναμένεται να ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές των τριών υποψηφίων εταιρειών για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ξεκινήσει από τους χρηματοοικονομικούς συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ, Morgan Stanley και Τράπεζα Πειραιώς, ο νομικός και τεχνικός έλεγχος των φακέλων, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ.

Πρόκειται για τις εταιρείες ICTSI (International Container Terminal Services Inc.), την DP word μέσω της θυγατρικής της «Peninsular and Oriental Stream» και την κοινοπραξία Deutsche Invest Equity Partners GmbH, Belterra Investments LTD and Terminal Link SAS. Τρεις διεκδικητές με βαριά χαρτοφυλάκια στη διαχείριση τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων σε όλο τον κόσμο που αναμένεται να διεκδικήσουν το 67% του ΟΛΘ.

Το προφίλ των διεκδικητών

Η DP World είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες στον τομέα της διαχείρισης τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων, έχοντας υπό την διαχείρισή της περισσότερους από 77 σταθμούς παγκοσμίως. Μέσω των τερματικών σταθμών της, διακίνησε περισσότερα από 63 εκατ. TEUs το 2016.

Βάσει δημοσιευμένων στοιχείων, η συνολική χωρητικότητα των σταθμών της ανέρχεται σε 78 εκατ. TEUs, κατέχει περίπου το 9% της παγκόσμιας αγοράς διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και βάσει της διακίνησης το 2015, είναι ανάμεσα στις πέντε πρώτες εταιρείες διαχείρισης και η τρίτη με βάση την μετοχικά σταθμισμένη διακίνηση φορτίου παγκοσμίως (Drewry Maritime Research 2015).

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, η χωρητικότητα των τερματικών σταθμών της αναμένεται να ξεπεράσει τα 89 εκατ. TEUs στο τέλος του 2017, κατόπιν της υλοποίησης εξαγορών και αναπτυξιακών προγραμμάτων.

Η DP World κατέγραψε έσοδα άνω των 4 δισ. δολαρίων κατά το 2016, με EBITDA 2,2 δισ. δολάρια. (περιθώριο άνω του 54%) και κέρδη προς διανομή άνω του 1 δισ. δολάρια. Σημειώνεται ότι η DP World έχει ταμειακά διαθέσιμα άνω των 1,4 δισ. δολ., υλοποίησε επενδύσεις 1,3 δισ. κατά το 2016 και αναμένεται να διαθέσει άνω των 1,2 δισ. δολ. σε επενδύσεις κατά το 2017.

Η ICTSI (International Container Terminal Services Inc.), εδρεύει στις Φιλιππίνες και αυτή είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες διαχειριστών τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, διακινώντας 8,7 εκατ. TEUS το 2016, καταλαμβάνοντας την 14η θέση παγκοσμίως, ενώ στην αντίστοιχη μετοχικά σταθμισμένη διακίνηση φορτίου κατέλαβε την 11η θέση.

Οι τερματικοί σταθμοί της έχουν χωρητικότητα 13,8 εκατ. TEUs (2015), η οποία αναμένεται να φτάσει τα 16 εκατ. το 2017. Η ICTSI κατέγραψε έσοδα άνω των 1,1 δισ. δολ. κατά το 2016, με EBITDA 0,5 δισ. δολ. (περιθώριο άνω του 46%) και κέρδη προς διανομή άνω των 180 εκ. δολ.

Σημειώνεται ότι η ICTSI έχει ταμειακά διαθέσιμα άνω των 300 εκ. δολ., υλοποίησε επενδύσεις 354 εκατ. κατά το 2016 και αναμένεται να διαθέσει άνω των 240 εκ. δολ. σε επενδύσεις κατά το 2017.

Προσφορά για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΟΛΘ Α.Ε. κατέθεσε και η κοινοπραξία που αποτελείται από τις εταιρείες DIEP, Beltera Ltd. και Terminal Link SAS.

Η DIEP (Deutsche Invest Equity Partners) θυγατρική της TransConnect Unternehmensberatungs- und Beteiligungs AG (TCAG).

Η TCAG είναι ένα γερμανικό Fund που εδρεύει στο Μόναχο και συμμετέχει σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε τομείς της νέας οικονομίας, μέσω συμμετοχής υπό την μορφή private equity και venture capital.

Η TCAG μέσω της DIEP έχει υπό την διαχείρισή της περιουσιακά στοιχεία αξίας άνω των 400 εκατ. ευρώ το 2016.

Η Beltera Ltd. είναι εταιρεία – επενδυτικό όχημα συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη. Ο κ. Σαββίδης μέσω διαφόρων επενδυτικών σχημάτων έχει τοποθετήσει σημαντικά κεφάλαια σε διάφορες εταιρείες και ακίνητα, όπως το ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς, η ΣΕΚΑΠ, η Σουρωτή, το ακίνητο Ξενία στο Παλιούρι Χαλκιδικής, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ.α.

Η Terminal Link SAS ανήκει στην CMA CGM (51%, μέσω της CMA Terminals Holdings) και στην China Merchants Holdings International (49%).

Η Terminal Link διαχειρίζεται 14 τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στην ‘Απω Ανατολή, στην Βόρεια Ευρώπη, στην Μεσόγειο, την Δυτική Αφρική και την Βόρειο Αμερική, μέσω των οποίων διακίνησε άνω των 14 εκατ. TEUs το 2014.

Η CMA CGM, μέσω της Terminal Link και της CMA Terminals, διακίνησε περισσότερα από 11,5 εκατ. TEUs, ενώ η χωρητικότητα των σταθμών της αγγίζει τα 23,7 εκατ. TEUs.

Σημειώνεται ότι η CMA CGM είναι μια εκ των κορυφαίων εταιρειών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως (15,6 εκατ. TEUs το 2016), με έσοδα που υπερβαίνουν τα 16 δισ. δολ. σε ενοποιημένη βάση και εμπορικό στόλο 449 πλοίων (3η στον κόσμο με δυναμικότητα 2.153.651 TEUs και 10,4% μερίδιο αγοράς).

Tags:CMA CGMDeutsche Invest Equity PartnersDP WORLDICTSTERMINAL LINKΟΛΘ

Σχετικά Άρθρα

Από την GEFCO η διαχείριση των επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών της Airbus
INTERNATIONAL

CMA CGM Group finalizes the acquisition of GEFCO

25 Ιουλίου, 2022
DP World invests $1bn+ in supply chain diversification and innovative tech
INTERNATIONAL

DP World’s Imperial obtains approval for acquisition of 100% stake in Africa-based J&J Group

22 Ιουλίου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Ανοίγει η διαφορά» μεταξύ της MSC (17,4%) από τη MAERSK (16,6%). Ακολουθούν CMA CGM και COSCO

18 Ιουλίου, 2022
«Έσπασε το ρόδι»: Ο Μάρτιος, ο πρώτος μήνας ανόδου εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά το 2021
ΓΝΩΜΗ

Η συνδεσιμότητα αναβαθμίζει τον ρόλο των ελληνικών λιμένων

18 Ιουλίου, 2022
Εντός του 2021 ο ανάδοχος και οι πρώτες εργασίες για την επέκταση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αλλαγές στο ΔΣ του ΟΛΘ: Εκτός από πρόεδρος, ο Αθ. Λιάγκος αναλαμβάνει και διευθύνων σύμβουλος

15 Ιουλίου, 2022
Block train της CMA CGM θα ενώνει το Niš της Σερβίας με τη Θεσσαλονίκη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Block train της CMA CGM θα ενώνει το Niš της Σερβίας με τη Θεσσαλονίκη

12 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Παραμένουν «διαταραγμένες» οι σχέσεις Χρ. Σπίρτζη – Π. Πέρκα

Σημαντικές νομοθετικές εξελίξεις επέρχονται στην ακτοπλοΐα το 2017, σύμφωνα με τον ΣΕΕΝ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

13 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

12 Αυγούστου, 2022
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό

Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

12 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ