• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 29 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε στενό κλοιό βάζει η κυβέρνηση τα ναυπηγεία, υπό την «απειλή λουκέτου» στην Ελευσίνα

ffotinos by ffotinos
24 Ιουλίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σκληραίνει τη στάση της η ελληνική κυβέρνηση απέναντι στις διοικήσεις των δύο μεγάλων ναυπηγικών μονάδων της χώρας.

Από τη μια η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων προχωρά στην κατάσχεση των λογαριασμών των Ναυπηγείων Ελευσίνας, με αποτέλεσμα η εταιρεία να κινδυνεύει άμεσα με «λουκέτο», και σε αυτήν την περίπτωση θα συμπαρασύρει και το Νεώριο της Σύρου, ως εταιρεία του ίδιου ομίλου και από την άλλη, η κόντρα του ελληνικού Δημοσίου με τον μεγαλομέτοχο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, Ισκαντάρ Σάφα, καλά κρατεί, όπως μετέδωσε η «Ναυτεμπορική».

Τις δύο πλευρές χωρίζουν αρκετά δισ. ευρώ και ήδη τρέχουν οι διαδικασίες σε διεθνή διαιτητικά δικαστήρια, ενώ πρόσφατα η χώρα μας έβγαλε διαταγή πληρωμής 520 εκατ. ευρώ κατά των Ναυπηγείων.

Η απόφαση αυτή αφορά πρόστιμο που έχει καταλογίσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2008 στα Ναυπηγεία για παράνομες επιδοτήσεις από το ελληνικό κράτος στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας. Ποσό που τα Ναυπηγεία αμφισβητούν και που κατά γενική ομολογία δεν έχουν τη δυνατότητα να καταβάλουν.

Συνέχεια στη κόντρα έδωσε χθες ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρης Βίτσας σε συνάντηση που είχε με τους εργαζόμενους των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Όπως τόνισε, οι διαφορές με τη διοίκηση των Ναυπηγείων θα λύνονται δικαστικά, αν και η άλλη πλευρά προανήγγειλε ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρξει πολιτική απόφαση η οποία θα καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα παραμείνουν τα Ναυπηγεία ανοικτά.

Πάντως, η πλευρά του μεγαλομέτοχου των Ναυπηγείων κ. Ισκαντάρ Σάφα με αίτηση που κατέθεσε στις 12 Μαίου 2016 στις διεθνές διαιτητικό δικαστήριο, στο claim του 1 δισ. ευρώ που έχει καταθέσει εναντίον της Ελλάδας, ζήτησε να μην μπορεί η ελληνική κυβέρνηση να απαιτήσει το ποσό των 520 εκατ. ευρώ, αν δεν βγάλει πρώτα απόφαση το διαιτητικό δικαστήριο.

Σε άλλη περίπτωση, ζητεί να ισχύσει η «στρατιωτική απόφαση» του 2010. Πρόκειται για μια συμφωνία της Επιτροπής με την ελληνική κυβέρνηση, βάσει της οποίας δεν θα καταβαλόταν το πρόστιμο των 520 εκατ. ευρώ με βασικό όρο ότι τα Ναυπηγεία δεν θα μπορούσαν, η απαγόρευση δηλαδή στα Nαυπηγεία να κάνουν εμπορικές εργασίες μέχρι το 2025. Κατά την ελληνική πλευρά πάντως, οι όροι της συμφωνίας του 2010 δεν έχουν τηρηθεί και για τον λόγο αυτό προχώρησε στη καταλόγιση του προστίμου.

Το ζήτημα των ΕΝΑΕ έχει ακόμα μια οπτική γωνία, αφού συμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφόρησαν και στις οποίες αναφέρθηκε η «Ν», η ελληνική κυβερνητική αποστολή στο Πεκίνο υπό τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα έθεσε το θέμα της εξαγοράς των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στη Cosco.

Οι Κινέζοι, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, απάντησαν ότι πρώτα θα πρέπει να ξεκαθαρίσει το τοπίο με την παρούσα διοίκηση. Κάτι που, όπως φαίνεται από τις κυβερνητικές τοποθετήσεις, θα καθυστερήσει και θα εξαρτηθεί από τις αποφάσεις των διαιτητικών δικαστηρίων.

Σημειώνεται ότι στο διεθνές διατητικό δικαστήριο έχει προσφύγει από το 2014 και η Ελλάδα, αλλά το ύψος του claim, αν και υπολογίζεται πολλαπλάσιο της πλευράς Σάφα, δεν έχει υπολογιστεί ακόμα.

Νέος κύκλος

Στις 13 Ιουνίου 2016, ο κ. Ισκάνταρ Σάφα κατέθεσε αίτημα για διαιτησία κατά της Ελληνικής Δημοκρατίας και στο Διεθνές Κέντρο της Παγκόσμιας Τράπεζας για την Επίλυση Επενδυτικών Αντιδικιών (ICSID).

Ο κ. Σάφα είναι συνιδιοκτήτης του Ομίλου Privinvest, ενός παγκόσμιου εμβέλειας παίκτη στη ναυπηγική βιομηχανία, ο οποίος απέκτησε τον έλεγχο των Ελληνικών Ναυπηγείων Α.Ε. (ΕΝΑΕ) κατά τα τέλη του 2010.

Με την αίτηση στο Διεθνές Κέντρο της Παγκόσμιας Τράπεζας για την Επίλυση Επενδυτικών Αντιδικιών (ICSID), ο κ. Σάφα διεκδικεί τα ατομικά δικαιώματά του υπό την ιδιότητα του επενδυτή στα ΕΝΑΕ και στο πλαίσιο της Διμερούς Συνθήκης Επενδύσεων μεταξύ του Λιβάνου και της Ελλάδας.

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η πλευρά του μεγαλομέτοχου, τα ΕΝΑΕ πλέον αντιμετωπίζουν μια υπαρκτή απειλή και κινδυνεύουν να απολέσουν τα περιουσιακά τους στοιχεία λόγω, μεταξύ των άλλων, του άδικου καταλογισμού από πλευράς της Ελληνικής Δημοκρατίας εξαιτίας μιας απόφασης για κρατικές επιδοτήσεις προς ένα ευρωπαϊκό κράτος που έγιναν πολύ καιρό πριν η Privinvest κάνει την επένδυσή της.

Τι λέει ο κ. Βίτσας

Οι απαντήσεις που έδωσε ο κ. Βίτσας στα ερωτήματα που έθεσαν οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν χθες σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν αντικρουόμενες κατά τη διοίκηση του σωματείου η Τρίαινα, που θεωρεί ότι δεν υπάρχει σαφές κυβερνητικό σχέδιο.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τρίαινας, ο κ. Βίτσας μεταξύ άλλων επεσήμανε ότι: Θέση της κυβέρνησης είναι η πλήρης λειτουργία του Ναυπηγείου και η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας των εργαζομένων του.

Οικονομικά το πρόγραμμα χρηματοδότησης των υποβρυχίων πράγματι ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο του 2016, αλλά η κατασκευαστική ολοκλήρωση του έργου θα τελειώσει τον Ιούνιο του 2017, όπως και η χρηματοδότηση.

Οι διαφορές με το τωρινό ιδιοκτησιακό καθεστώς επιλύονται πλέον δικαστικά. Προσωπική εκτίμηση του ίδιου είναι ότι οι αποφάσεις του διεθνούς δικαστηρίου δεν θα είναι άμεσα εκτελεστές, έτσι ώστε οι δύο πλευρές να μπορούν να προσφύγουν στα διοικητικά δικαστήρια.

Γίνονται διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού για άρση της στρατιωτικής συμφωνίας. Ο Νόμος 3885 βρίσκεται σε ισχύ και στο διαιτητικό δικαστήριο έχει εκδηλωθεί το ενδιαφέρον για την κατασκευή δυο νέων υποβρυχίων.

Έχει την ίδια θέση με την κα Τζάκρη και τον κ. Σταθάκη ότι η ναυπηγική βιομηχανία δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το κράτος. Έχει συσταθεί διυπουργική επιτροπή με στόχο τη βιωσιμότητα του Ναυπηγείου και θα υπάρξει πολιτική απόφαση τον Σεπτέμβριο με βασική επιδίωξη τη διατήρηση των θέσεων εργασίας, πέρα από τη λειτουργία του Ναυπηγείου.

Δεν επιθυμεί η κυβέρνηση την ένταξη του Ναυπηγείου στον πτωχευτικό κώδικα και για τον λόγο αυτό θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν το Ναυπηγείο να παραμείνει εν λειτουργία.

Κατάσχεση τραπεζικών λογαριασμών

Στο ίδιο έργο θεατές βρίσκονται και οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Ελευσίνας, οι οποίοι βλέπουν τις κυβερνήσεις να επαναλαμβάνουν συνεχώς τις ίδιες κινήσεις.

Η Γενική Γραμματεία Εσόδων προχώρησε στην κατάσχεση των δύο τραπεζικών λογαριασμών των Ναυπηγείων με τον ένα να διαθέτει περίπου 3 εκατ. ευρώ για πληρωμές των υλικών που αφορούν στην κατασκευή τριών πυραυλακάτων. Τα ποσά έχουν κατατεθεί από το υπουργείο Άμυνας, ενώ το σύνολο του ποσού που θα καταθέσει μέχρι το τέλος του προγράμματος είναι 40 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα και πριν από λίγα χρόνια, ο τότε γ.γ. Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης με τον κ. Γιάννη Στουρνάρα να έχει το χαρτοφυλάκιο του υπουργείο Οικονομικών είχε προχωρήσει σε δέσμευση των καταθέσεων του Ναυπηγείου.

Τα πόσα και εκείνη τη περίοδο προέρχονταν από το Πολεμικό Ναυτικό και αφορούσαν στην κατασκευή πυραυλακάτων. Τότε ο κ. Θεοχάρης αποφάσισε τελικά να αποδεσμεύσει τους λογαριασμούς, εκτιμώντας ότι η εταιρεία αδυνατεί πραγματικά να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις της.

Σε ανακοίνωσή του, το σωματείο εργαζομένων στα Ναυπηγεία επισημαίνει ότι συνέπεια της κατάσχεσης των λογαριασμών είναι η αδυναμία καταβολής μισθοδοσίας, συνέχισης της λειτουργίας του Ναυπηγείου και ολοκλήρωσης του ναυπηγικού προγράμματος του Πολεμικού Ναυτικού.

Tags:ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ

Σχετικά Άρθρα

Νέα απεργία (8/8) των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού κατά των καινούργιων διοδίων
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το Ναυπηγείο Ελευσίνας δεν θα κλείσει, διαβεβαίωσε ο Άδ. Γεωργιάδης

31 Μαρτίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συμβόλαια 6,3 εκατ. ευρώ για το ρουμανικό ναυπηγείο Santierul Naval Orsova

18 Φεβρουαρίου, 2022
Εγκαινιάστηκε η ανακαινισμένη panamax size δεξαμενή «Βιολαντώ Γουλανδρή» στα ναυπηγεία Νεωρίου Σύρου
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κόμβος ναυπηγικής και τεχνολογίας, διεθνούς χαρακτήρα, η «τρίαινα» Σκαραμαγκάς – Ελευσίνα – Σύρος

11 Νοεμβρίου, 2021
Δ.Ν.Ε.: Τα σημάδια αισιοδοξίας και οι προκλήσεις της εγχώριας ναυτιλιακής βιομηχανίας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

To υπουργείο Παιδείας δρομολογεί κατάρτιση στον κλάδο της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας

26 Οκτωβρίου, 2021
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Άδ. Γεωργιάδης: Επανιδρύουμε τη ναυπηγική βιομηχανία στην Ελλάδα

14 Ιουλίου, 2021
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στον εφοπλιστή Γιώργο Προκοπίου τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά

8 Ιουλίου, 2021
Επόμενο άρθρο
EEL και ΕΒΕΠ ενώνουν δυνάμεις για την ανάδειξη του Πειραιά σε επιχειρηματικό και ναυτιλιακό κόμβο

Τα μεγαλεπήβολα σχέδια των Κινέζων για τον Πειραιά. Ανάπτυξη κρουαζιέρας, car terminal, Σ.ΕΜΠΟ., κ.α.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1
Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ