• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    INTERNATIONAL

    Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

    23 Μαρτίου, 2023
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    INTERNATIONAL

    Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

    23 Μαρτίου, 2023
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η Correos επιστρέφει 167 εκατ., λόγω υπεραποζημίωσης για την παροχή Καθολικής Υπηρεσίας

ffotinos by ffotinos
11 Ιουλίου, 2018
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στο συμπέρασμα ότι το Ισπανικό Ταχυδρομείο Correos έχει υπεραποζημιωθεί για την παροχή Καθολικής Υπηρεσίας, το διάστημα 2004-2010, καθώς επίσης επωφελήθηκε των φοροαπαλλαγών που του δόθηκαν, κατέληξε η Κομισιόν.

Οπότε, αυτή τη στιγμή η Correos θα επιστρέψει περίπου 167 εκατ. ευρώ στο ισπανικό δημόσιο.

Να σημειωθεί ότι, η Ισπανία είχε αναθέσει στην Correos την παροχή Καθολικής Υπηρεσίας, η οποία συνιστά την παροχή βασικών ταχυδρομικών υπηρεσιών σε ολόκληρη τη χώρα σε προσιτές τιμές και σε ορισμένες ελάχιστες απαιτήσεις, όπως π.χ. τον αριθμό των παραδόσεων την εβδομάδα.

Στις 11 Φεβρουαρίου 2016, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε διεξοδική έρευνα για να εξετάσει κατά πόσον ορισμένα κρατικά μέτρα στήριξης που χορηγήθηκαν στην Correos ως αποζημίωση για την εκπλήρωση αυτής της υποχρέωσης  ήταν σύμφωνα με τους κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων της ΕΕ.

Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανόνες, τα κράτη-μέλη μπορούν να χορηγούν κρατικές ενισχύσεις στις εταιρείες για να τους αποζημιώσουν για τα επιπλέον έξοδα παροχής δημόσιας υπηρεσίας, σύμφωνα με ορισμένα κριτήρια.

Συγκεκριμένα, αυτό απαιτεί οι εταιρείες που είναι επιφορτισμένες με τέτοιες υπηρεσίες να μην υπεραποζημιώνονται, καθώς η αποφυγή υπεραποζημίωσης ελαχιστοποιεί τις στρεβλώσεις του ανταγωνισμού και εγγυάται την αποτελεσματική χρήση των δημόσιων πόρων.

Από την αξιολόγηση της Κομισιόν προέκυψε ότι:

-Η Correos υπεραποζημιώθηκε κατά περίπου 166 εκατ. ευρώ για την παροχή Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας, στην Ισπανία, την περίοδο 2004-2010.

-Οι συγκεκριμένες φοροαπαλλαγές που χορηγήθηκαν από το 2004 στην Correos της έδωσαν αδικαιολόγητο πλεονέκτημα, ύψους περίπου 0,9 εκατ. ευρώ συνολικά.

Συνεπώς, η ενίσχυση που χορηγήθηκε, μέσω αυτών των δύο μέτρων, ήταν ασυμβίβαστη με την εσωτερική αγορά, οπότε η Κομισιόν διέταξε την Ισπανία να ανακτήσει τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά από την Correos.

Παράλληλα, κατά την εμπεριστατωμένη έρευνά της, η Κομισιόν αξιολόγησε δύο άλλα μέτρα στήριξης διαπιστώνοντας ότι:

-Οι εισφορές κεφαλαίου που χορηγήθηκαν στην Correos, μεταξύ 2004 και 2006, έγιναν με όρους που θα δεχόταν ένας ιδιωτικός «παίκτης» που λειτουργούσε υπό συνθήκες αγοράς. Ως εκ τούτου, η Κομισιόν κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το εν λόγω μέτρο δεν συνιστά κρατική ενίσχυση κατά την έννοια των κανόνων της ΕΕ.

-Η αποζημίωση που χορηγήθηκε στην Correos από το 2004 για την παράδοση εκλογικού υλικού προηγήθηκε της προσχώρησης της Ισπανίας στην ΕΕ. Ως εκ τούτου, η Ευρ. Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το εν λόγω μέτρο συνιστά υφιστάμενη ενίσχυση, η οποία δεν χρειάζεται να ανακτηθεί.

Μαρίνα Δημητρίου

Tags:CORREOSΙΣΠΑΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ

Σχετικά Άρθρα

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η ισπανική Correos ενισχύει την αεροπορική μεταφορά δεμάτων σε Λ. Αμερική – Ευρώπη – Ασία

14 Ιανουαρίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η Κομισιόν ενέκρινε την κρατική επιδότηση προς την Correos για την παροχή Καθολικής Υπηρεσίας την περίοδο 2011-2020

19 Μαΐου, 2020
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας εισέρχεται το Ισπανικό Ταχυδρομείο

5 Ιουλίου, 2019
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η Correos εξαγόρασε το 51% της Rangel Expresso και εισέρχεται στην πορτογαλική αγορά

12 Απριλίου, 2019
Επόμενο άρθρο

Ευκαιρία για τις επιχειρήσεις το διασυνοριακό e-commerce: Κατά 25% αναπτύσσεται κάθε χρόνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

23 Μαρτίου, 2023

Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

23 Μαρτίου, 2023

Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

23 Μαρτίου, 2023

Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

23 Μαρτίου, 2023

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ