Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η Correos επιστρέφει 167 εκατ., λόγω υπεραποζημίωσης για την παροχή Καθολικής Υπηρεσίας

ffotinos by ffotinos
11 Ιουλίου, 2018
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στο συμπέρασμα ότι το Ισπανικό Ταχυδρομείο Correos έχει υπεραποζημιωθεί για την παροχή Καθολικής Υπηρεσίας, το διάστημα 2004-2010, καθώς επίσης επωφελήθηκε των φοροαπαλλαγών που του δόθηκαν, κατέληξε η Κομισιόν.

Οπότε, αυτή τη στιγμή η Correos θα επιστρέψει περίπου 167 εκατ. ευρώ στο ισπανικό δημόσιο.

Να σημειωθεί ότι, η Ισπανία είχε αναθέσει στην Correos την παροχή Καθολικής Υπηρεσίας, η οποία συνιστά την παροχή βασικών ταχυδρομικών υπηρεσιών σε ολόκληρη τη χώρα σε προσιτές τιμές και σε ορισμένες ελάχιστες απαιτήσεις, όπως π.χ. τον αριθμό των παραδόσεων την εβδομάδα.

Στις 11 Φεβρουαρίου 2016, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε διεξοδική έρευνα για να εξετάσει κατά πόσον ορισμένα κρατικά μέτρα στήριξης που χορηγήθηκαν στην Correos ως αποζημίωση για την εκπλήρωση αυτής της υποχρέωσης  ήταν σύμφωνα με τους κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων της ΕΕ.

Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανόνες, τα κράτη-μέλη μπορούν να χορηγούν κρατικές ενισχύσεις στις εταιρείες για να τους αποζημιώσουν για τα επιπλέον έξοδα παροχής δημόσιας υπηρεσίας, σύμφωνα με ορισμένα κριτήρια.

Συγκεκριμένα, αυτό απαιτεί οι εταιρείες που είναι επιφορτισμένες με τέτοιες υπηρεσίες να μην υπεραποζημιώνονται, καθώς η αποφυγή υπεραποζημίωσης ελαχιστοποιεί τις στρεβλώσεις του ανταγωνισμού και εγγυάται την αποτελεσματική χρήση των δημόσιων πόρων.

Από την αξιολόγηση της Κομισιόν προέκυψε ότι:

-Η Correos υπεραποζημιώθηκε κατά περίπου 166 εκατ. ευρώ για την παροχή Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας, στην Ισπανία, την περίοδο 2004-2010.

-Οι συγκεκριμένες φοροαπαλλαγές που χορηγήθηκαν από το 2004 στην Correos της έδωσαν αδικαιολόγητο πλεονέκτημα, ύψους περίπου 0,9 εκατ. ευρώ συνολικά.

Συνεπώς, η ενίσχυση που χορηγήθηκε, μέσω αυτών των δύο μέτρων, ήταν ασυμβίβαστη με την εσωτερική αγορά, οπότε η Κομισιόν διέταξε την Ισπανία να ανακτήσει τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά από την Correos.

Παράλληλα, κατά την εμπεριστατωμένη έρευνά της, η Κομισιόν αξιολόγησε δύο άλλα μέτρα στήριξης διαπιστώνοντας ότι:

-Οι εισφορές κεφαλαίου που χορηγήθηκαν στην Correos, μεταξύ 2004 και 2006, έγιναν με όρους που θα δεχόταν ένας ιδιωτικός «παίκτης» που λειτουργούσε υπό συνθήκες αγοράς. Ως εκ τούτου, η Κομισιόν κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το εν λόγω μέτρο δεν συνιστά κρατική ενίσχυση κατά την έννοια των κανόνων της ΕΕ.

-Η αποζημίωση που χορηγήθηκε στην Correos από το 2004 για την παράδοση εκλογικού υλικού προηγήθηκε της προσχώρησης της Ισπανίας στην ΕΕ. Ως εκ τούτου, η Ευρ. Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το εν λόγω μέτρο συνιστά υφιστάμενη ενίσχυση, η οποία δεν χρειάζεται να ανακτηθεί.

Μαρίνα Δημητρίου

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:CORREOSΙΣΠΑΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η ισπανική Correos αναβαθμίζει τον στόλο της με 100 ηλεκτρικά van

27 Μαρτίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η ισπανική Correos ενισχύει την αεροπορική μεταφορά δεμάτων σε Λ. Αμερική – Ευρώπη – Ασία

14 Ιανουαρίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η Κομισιόν ενέκρινε την κρατική επιδότηση προς την Correos για την παροχή Καθολικής Υπηρεσίας την περίοδο 2011-2020

19 Μαΐου, 2020
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας εισέρχεται το Ισπανικό Ταχυδρομείο

5 Ιουλίου, 2019
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η Correos εξαγόρασε το 51% της Rangel Expresso και εισέρχεται στην πορτογαλική αγορά

12 Απριλίου, 2019
Επόμενο άρθρο

Ευκαιρία για τις επιχειρήσεις το διασυνοριακό e-commerce: Κατά 25% αναπτύσσεται κάθε χρόνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Συνάντηση της ΠΟΣ – ΜΣΤ με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κ. Κυρανάκη την Τετάρτη 23/4

0

Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

20 Μαΐου, 2025

Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

20 Μαΐου, 2025

Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

20 Μαΐου, 2025

Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

20 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

20 Μαΐου, 2025

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

20 Μαΐου, 2025

Άμεση συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα προβλήματα του κλάδου ζητά το ΣΑΤΑ

20 Μαΐου, 2025

Νέα υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου για κατοίκους εξωτερικού από το instacar

20 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr