• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Εντολή Π. Κουρουμπλή για εξάλειψη των παράνομων ναυλώσεων τουριστικών σκαφών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Την άρση των υποχρεωτικών τεστ Covid στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής ζητά η FedHATTA

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μέσω gov.gr η μεταβίβαση και χορήγηση άδειας κυκλοφορίας επιβατηγών ΙΧ οχημάτων και μοτοσυκλετών

    6 Ιουλίου, 2022
    13 – 15 απολύσεις για πλαστά απολυτήρια έχουν γίνει, στο 12μηνο, στην ΟΣΥ
    MMM

    Νέα επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για την κάλυψη των λειτουργικών της δαπανών

    6 Ιουλίου, 2022
    Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

    6 Ιουλίου, 2022
    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Εντολή Π. Κουρουμπλή για εξάλειψη των παράνομων ναυλώσεων τουριστικών σκαφών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Την άρση των υποχρεωτικών τεστ Covid στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής ζητά η FedHATTA

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μέσω gov.gr η μεταβίβαση και χορήγηση άδειας κυκλοφορίας επιβατηγών ΙΧ οχημάτων και μοτοσυκλετών

    6 Ιουλίου, 2022
    13 – 15 απολύσεις για πλαστά απολυτήρια έχουν γίνει, στο 12μηνο, στην ΟΣΥ
    MMM

    Νέα επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για την κάλυψη των λειτουργικών της δαπανών

    6 Ιουλίου, 2022
    Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

    6 Ιουλίου, 2022
    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τρένο από Ναύπλιο σε Κρανίδι & Ερμιόνη – όταν η φαντασία γεννά πραγματικότητες

vvegiazi by vvegiazi
22 Δεκεμβρίου, 2021
στο ΓΝΩΜΗ
0
Αντίδραση ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ) στην «υφαρπαγή» του Ταχυδρομικού Κώδικα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Παρασκευή, 1η Ιανουαρίου 2021, σηματοδότησε την έναρξη του Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέλει να προβάλει τα οφέλη του σιδηροδρόμου ως ενός βιώσιμου, έξυπνου και ασφαλούς μέσου μεταφοράς.

Φτάνοντας στο τέλος του έτους αυτού καταθέτουμε την οραματική πρόταση για  τη δημιουργία σιδηροδρομικής γραμμής από Ναύπλιο σε Κρανίδι – Ερμιόνη.

Μια σύνδεση που θα μπορούσε να γίνει δίπλα στην παραλία του Αργολικού θα περάσει από Τολό, Κάντια, Ιρια, το μόνο δύσκολο σημείο θα είναι η Βουρλιά και μετά Κρανίδι Ερμιόνη.

Γιατί αν φτάσει το τρένο από Ναύπλιο στο Τολό (6,5 χιλ) την  Κάντια (17 χιλ) τα  Ιρια (μέχρι εδώ είναι 27 χιλιόμετρα από Ναύπλιο) και μετά από Βουρλιά (εδώ είναι το μόνο δύσκολο κομμάτι) στον Κάμπο Μιλίντρα (+18 χιλιόμετρα) και Ερμιόνη (+7χιλιομετρα) θα είναι μια υπέροχη διαδρομή περίπου 50 χιλιομέτρων που θα συνδέσει όλες τις ακτές του Αργολικού, καθώς και τα νησιά Ύδρα και Σπέτσες.

Θα άλλαζε ολοκληρωτικά το τοπίο στα μέσα μαζικής μεταφοράς και συγκοινωνίας και σε τοπικό επίπεδο και ανάμεσα στις πόλεις της Αργολίδας και τα κοσμοπολιτικά νησιά του Σαρωνικού, διότι ένα γρήγορο τρένο από το Αργος στην Ερμιόνη θα σύνδεε τα νησιά Ύδρα και Σπέτσες με το κέντρο του νομού.

Θα είναι μια υπέροχη διαδρομή που θα ενώσει όλες τις τουριστικές περιοχές του Αργολικού θα κάνει προάστιο του Ναυπλίου την Ερμιονιδα όσον αφορά τις κατοικίες και την διασκέδαση θα μειώσει τον φόρτο στους δρόμους και την κίνηση με ιδιωτικά αυτοκίνητα που και πολυέξοδη και επικίνδυνη είναι και επιβαρυντική για το περιβάλλον.

Θα ήταν χρήσιμο για το περιβάλλον αλλά και οικονομικά για την τσέπη των πολιτών και των επισκεπτών.

Θα σύνδεε αρχαιολογικούς χώρους Μυκηνών Επιδαύρου Φραγχθι Αλιέων Ερμιόνης.

Θα μπορούσε να είναι στο πλάι του νέου αυτοκινητόδρομου από Επίδαυρο  ή ακόμα καλυτέρα  μια παραλιακή γραμμή από Ναύπλιο ,Τολό Κάντια, Ιρια, Κοιλάδα, Ερμιόνη.

Μια παραλιακή σιδηροδρομική γραμμή Ερμιονίδος Ναυπλίου θα ήταν πανέμορφη θα ανέπτυσσε την περιοχή θα έκανε την σύνδεση με το κέντρο της Περιφερειακής Ενότητας πιο φιλική προς το Περιβάλλον.

Μια υπέροχη ακτογραμμή με καταπληκτικές παραλίες αρκετά αναπτυγμένη τουριστικά που όμως την διασχίζει ένας στενός επαρχιακός δρόμος. Μια τέτοια σύνδεση θα βοηθήσει στον τουρισμό, αλλά θα βοηθήσει και τους μόνιμους κατοίκους.

Σε μισή ώρα οι κάτοικοι της Ερμιονίδος θα μπορούν ξεκούραστα και οικονομικά να βρίσκονται στο Ναύπλιο και από εκεί στο Αργος, έτσι και οι άσκοπες μετακινήσεις με ΙΧ που επιβαρύνουν την τσέπη μας και το περιβάλλον θα  σταματήσουν και η απομονωμένη επαρχία Ερμιονιδας θα έρθει πιο κοντά στο κέντρο του νομού.

Αυτό θα αυξήσει και τους κατοίκους αυτών των περιοχών που θα αναζητήσουν σπίτια στο Κρανίδι σαν μόνιμη κατοικία ή και θα κτίσουν ακόμα περισσότερα εξοχικά από αυτά που υπάρχουν σήμερα ενισχύοντας την τοπική οικονομία.

Θα φέρει την Ερμιονιδα κοντά στο κέντρο του νομού χωρίς την ανάγκη ΙΧ. Έτσι κι αλλιώς μεταφέροντας τις δημόσιες υπηρεσίες στο Ναύπλιο είναι αναγκασμένοι οι κάτοικοι  να πηγαίνουν εκεί συχνά.

Θα είναι μια ακόμα πρόσβαση για τους κατοίκους της Αθήνας καθώς και για την οικονομική μεταφορά εμπορευμάτων και προϊόντων  από και προς την Ερμιονιδα.

Όσο για τους κατοίκους του Ναυπλίου θα είναι γι αυτούς μια βόλτα να κατέβουν στις παραλίες μέχρι την  Ερμιονιδα για καφέ η για μπάνιο.

Αλλά και στο εσωτερικό της Ερμιονίδος θα συνδέσει τα δυο αστικά κέντρα χωρίς την ανάγκη ΙΧ που σημαίνει λιγότερες θέσεις στάθμευσης μέσα στις πόλεις λιγότερη μόλυνση του περιβάλλοντος λιγότερη κίνηση στο οδικό δίκτυο.

Πολλοί θα πουν πως η σχέση κόστους κέρδους είναι αρνητική σήμερα για μια τέτοια επένδυση. Όμως οι επενδύσεις αλλάζουν τα δεδομένα. Όπως και να ναι χρειάζονται οραματιστές άνθρωποι που να ονειρευτούν το αύριο. Την ζωή μετά από 50 χρόνια και τις ανάγκες της.

Χρειάζονται άνθρωποι που δεν ακλουθούν τις εξελίξεις αλλά τις προγραμματίζουν, που αλλάζουν την ροη των πραγμάτων.

Η Περιφερειακή μας Παράταξη είναι η μόνη που βάζει στο πρόγραμμα της την σύνδεση της Ερμιονίδος με τον υπόλοιπο νομό με τρένο.

Πιθανόν όλα αυτά να ακούγονται περιττά στην Ελλάδα αλλά στην Ευρώπη όμως θα ήταν αυτονόητα.

Τα όνειρα δεν είναι μαξιμαλισμός. Θα πρέπει να υπάρξουν κοινές πρωτοβουλίες για το ζήτημα σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο από όσους ενδιαφέρονται για το οικολογικότερο μέσο μαζικής μεταφοράς.

Δήμητρα Λυμπεροπούλου,

Περιφερειακή Σύμβουλος Πελοποννήσου,

επικεφαλής παράταξης & Τhink Τank (δεξαμενής σκέψης),

Πράσινη – Πελοπόννησος – Οικολογική,

Εκπρόσωπος στο Ευρωπαϊκό Πράσινο Κόμμα.

Tags:ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟΝΑΥΠΛΙΟ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΡΑΝΙΔΙΔΗΜΗΤΡΑ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Σχετικά Άρθρα

Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

6 Ιουλίου, 2022
The longest railway bridge in the Baltic States will be built over Neris by an Italian company
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κομισιόν: Ως τις 31 Οκτωβρίου η υποβολή προτάσεων για πιλοτικές διασυνοριακές σιδηροδρομικές υπηρεσίες

4 Ιουλίου, 2022
ΤΑΙΠΕΔ: Η διοίκηση των ΕΛΤΑ διεξάγει ενέργειες για τη βιωσιμότητα της εταιρείας
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Το action plan της ΕΡΓΟΣΕ για ένα σύγχρονο, ασφαλές και περιβαλλοντικά φιλικό σιδηροδρομικό δίκτυο

30 Ιουνίου, 2022
Αποκαταστάθηκε η σιδηροδρομική κυκλοφορία μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στην Επιτροπή της Βουλής η συμφωνία Ελλάδας – Βουλγαρίας για τη σιδηροδρομική διασυνοριακή κυκλοφορία

14 Ιουνίου, 2022
«Η ΝΔ ματαιώνει έργα στον σιδηρόδρομο με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση», δήλωσε η Π. Πέρκα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος για την αναδιοργάνωση των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ και την απόσχιση της ΕΡΓΟΣΕ

13 Ιουνίου, 2022
Έως τον Απρίλιο η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού έργου Κιάτο – Ροδοδάφνη. Φωτογραφίες από τα έργα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ενημέρωση στη Βουλή για τη Β’ φάση του Σ.Σ. Αθηνών και το Κιάτο – Ροδοφάφνη

9 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Διαφορετικές προσεγγίσεις ΕΕ και υπουργείου Ναυτιλίας για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών

Εφοδιαστική αλυσίδα, το μεγάλο «αγκάθι» του 2022

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Εντολή Π. Κουρουμπλή για εξάλειψη των παράνομων ναυλώσεων τουριστικών σκαφών

Την άρση των υποχρεωτικών τεστ Covid στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής ζητά η FedHATTA

6 Ιουλίου, 2022

Μέσω gov.gr η μεταβίβαση και χορήγηση άδειας κυκλοφορίας επιβατηγών ΙΧ οχημάτων και μοτοσυκλετών

6 Ιουλίου, 2022
13 – 15 απολύσεις για πλαστά απολυτήρια έχουν γίνει, στο 12μηνο, στην ΟΣΥ

Νέα επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για την κάλυψη των λειτουργικών της δαπανών

6 Ιουλίου, 2022
Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων

Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

6 Ιουλίου, 2022
Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ

ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

6 Ιουλίου, 2022
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND

«Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

6 Ιουλίου, 2022

Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

6 Ιουλίου, 2022
Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ

Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ