Αποζημίωση 15,35 εκατ. ευρώ θα λάβουν τα ΚΤΕΛ ΑΕ και ΚΤΕΛ, που ανήκουν στην Πανελλαδική Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) και στην Πανελλαδική Ομοσπονδία Αστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΣ).
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το ποσό αφορά το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 και την καταβολή μειωμένου κομίστρου στα αστικά και υπεραστικά ΜΜΜ των φοιτητών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ) και των καταρτιζόμενων των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.).






















































