Ο πρώτος ανεφοδιασμός πλοίου της ιαπωνικής ναυτιλιακής Mitsui OSK Lines (MOL) με bio-LNG στο λιμάνι της Βαρκελώνης πραγματοποιήθηκε από την Axpo.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Ο ανεφοδιασμός πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο ship-to-ship, κατά την οποία το πλοίο “Lapis Ace” της MOL, που μετέφερε οχήματα, έλαβε bio-LNG από πλοίο ανεφοδιασμού της Axpo.
Όπως επισημαίνεται, πρόκειται για την πρώτη επιχείρηση της εταιρείας στη Βαρκελώνη και την τρίτη σε μεγάλο ισπανικό λιμάνι, ενώ έχουν ήδη υλοποιηθεί αντίστοιχες σε Μάλαγα, Αλγεθίρας και στο λιμάνι του Σίνες στην Πορτογαλία.
Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών προβλέπει την προμήθεια bio-LNG σε πλοία της MOL στη Μεσόγειο, με υπηρεσίες ανεφοδιασμού στα ισπανικά λιμάνια της Μάλαγας και της Βαρκελώνης.






















































