• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η κινεζική Alibaba φιλοδοξεί να «αναστήσει» το e-commerce των ελληνικών εξαγωγικών εταιρειών

vvegiazi by vvegiazi
16 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα επενδυτικά σχέδια της κινεζικής Alibaba στην Ελλάδα, αλλά και η προώθηση ελληνικών εξαγωγών στην Κίνα, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας με τη διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ), παρουσία αξιωματούχων της ελληνικής κυβέρνησης. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Εξωτερικών με πρωτοβουλία του υφυπουργού, Δημήτρη Μάρδα, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.

Τις θέσεις της ελληνικής κυβέρνησης ανέπτυξαν ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Ευάγγελος Αποστόλου, η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, ο γενικός γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας Γιώργος Τσίπρας, ο οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού Δ. Λιάκος και ο διευθύνων σύμβουλος του Enterprise Greece κ. Δότσης.

Από πλευράς Alibaba, παρευρέθηκαν ο Rodrigo Cipriani Foresio – επικεφαλής της Alibaba για Ιταλία,Ισπανία, Πορτογαλία, Ελλάδα, κλπ, η Christina Fontana, αξιωματούχος της Alibaba Group, ο κ. Yong ZHANG, επικεφαλής του ταξιδιωτικού ομίλου της Alibaba (Alitrip), η Yana Geng, διευθύντρια στρατηγικής ανάπτυξης και επικεφαλής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας πληρωμών της Alibaba (AliPay) και ο Albert Antonini Mangia, υπεύθυνος πωλήσεων και Marketing της Alibaba Group.

Νωρίτερα, σε συνάντηση στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, ο κ. Cipriani σημείωσε ότι οι νέοι Κινέζοι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα προϊόντα της διεθνούς αγοράς, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και πρόσθεσε ότι τα 430 εκατομμύρια καταναλωτές πελάτες της εταιρείας περιμένουν και τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Αναφερόμενος στο κόστος για να ανοίξει κάποιος ηλεκτρονικό κατάστημα στην πλατφόρμα, ο εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι είναι 5.000 – 10.000 δολάρια και η προμήθεια 1-5%.

ΕΣΕΕ: Μήνυμα εμπιστοσύνης η δραστηριοποίηση του ομίλου Alibaba στην Ελλάδα

Ως θετικό μήνυμα εμπιστοσύνης προς την εγχώρια οικονομία, χαρακτηρίζει ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης, την αναμενόμενη δραστηριοποίηση ενός από τους μεγαλύτερους διεθνώς ομίλους e-commerce στην ελληνική αγορά, της Αlibaba.

Ταυτόχρονα, συνεχίζει ο ίδιος, σημαίνει πως ακόμα και μετά την παρατεταμένη και ιδιαίτερα έντονη οικονομική κρίση, η ελληνική οικονομία μπορεί να παρέχει νέες ευκαιρίες προς όφελος καταναλωτών και επιχειρηματιών και συνεπώς ολόκληρης της οικονομίας και κοινωνίας.

Ποιος είναι ο όμιλος

Ο κ. Κορκίδης υπενθυμίζει ότι ο όμιλος Alibaba, με συναλλαγές χρηστών στα 250 δισ. δολάρια και κεφαλαιοποίηση στη Wall Street στα 200 περίπου δισ. και διαχείριση 35 εκατ. δεμάτων ημερησίως, περιλαμβάνει 10 συνδεδεμένες και θυγατρικές επιχειρήσεις με εξαιρετικά ραγδαία ανάπτυξη εσόδων (35% – 45% ετησίως).

Στόχος του ομίλου Alibaba είναι η παροχή θεμελιώδους τεχνολογικής υποδομής και υπηρεσιών προώθησης (marketing) σε εμπόρους, επιχειρήσεις και καταναλωτές (Business to Business – B2B, Business to Consumers – B2C, Consumers to Consumers – C2C) που προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες με την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του διαδικτύου. Ουσιαστικά ο Alibaba παρέχει την πλατφόρμα για την διενέργεια συναλλαγών με την παροχή των κατάλληλων εργαλείων, ώστε οι επιχειρήσεις να έχουν πλέον πρόσβαση στο παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό και οι αγοραστές να εντοπίζουν τα προϊόντα και τους προμηθευτές τους γρήγορα και αποδοτικά.

Η πλατφόρμα της Alibaba περιλαμβάνει εκατοντάδες εκατομμύρια προϊόντα σε 40 διαφορετικές κύριες κατηγορίες (γεωργία και τρόφιμα, ένδυση και δέρματα, αυτοκίνηση και μεταφορές, τσάντες και υποδήματα, ηλεκτρονικά, δώρα και παιχνίδια, υγεία και ομορφιά, οικιακός εξοπλισμός, φωτισμός και κατασκευές, μηχανήματα και εργαλεία, μεταλλουργεία – χημικά – ελαστικά και πλαστικά, συσκευασία και διαφήμιση κ.ά.). Οι αγοραστές των προϊόντων αυτών εντοπίζονται σε περισσότερες από 190 χώρες και περιφέρειες και ανταλλάσουν μεταξύ τους 100 χιλιάδες μηνύματα καθημερινώς.

«Υπογραμμίζεται ωστόσο πως το διαδίκτυο και οι υπηρεσίες του δεν είναι πανάκεια, ούτε μπορεί να θεωρηθούν ως η μόνη ασφαλής διέξοδος από την κρίση. Η έκθεση στο διεθνή ανταγωνισμό απαιτεί περαιτέρω προσπάθεια και προσαρμογή σε ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις, την χρονική περίοδο που οι ελληνικές ΜμΕ έχουν βαλτώσει σε 7 χρόνια ύφεσης, εν τω μέσω εξαιρετικά επιβαρυντικών φορολογικών υποχρεώσεων και χωρίς πρόσβαση σε ρευστότητα» σημειώνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ.

Θετικά και αρνητικά για πιθανή δραστηριοποίηση του Alibaba στην Ελλάδα

Κατά την ΕΣΕΕ τα θετικά στοιχεία και οι ευκαιρίες εστιάζονται στα εξής:

-Μήνυμα εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία.

-Παροχή νέων ευκαιριών – συνεργασιών – συνεργειών για τις ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις.

-Δυνατότητα πρόσβασης στο κινεζικό καταναλωτικό κοινό.

-Μεγέθυνση οφέλους καταναλωτή και της κοινωνικής ευημερίας από την απόκτηση αγαθών σε χαμηλότερες τιμές.

-Ενίσχυση του πλεονάσματος του παραγωγού εξαιτίας της δυνατότητας προμήθειας αγοράς των ενδιάμεσων προϊόντων και πρώτων υλών φθηνότερα.

-Ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων μέσω αύξησης των εξαγωγών προς την Κίνα καθώς 10 εκατ. κινεζικές ΜΜΕ και 423 εκατ. Κινέζοι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές από τον Alibaba.

-Δυνατότητα παραγγελίας προϊόντων προσαρμοσμένα (tailor made) στις ανάγκες κάθε αγοραστή.

-Ικανοποιητική νομική προστασία και διασφάλιση των δικαιωμάτων των αγοραστών.

-Θετικά αποτελέσματα από την δραστηριοποίηση του Alibaba και την ενεργοποίηση ενός ολόκληρου δικτύου εφοδιαστικής αλυσίδας.

-Δυνατότητα διαφήμισης της Ελλάδας στην Κίνα.

-Θετικά αποτελέσματα και στον τουρισμό, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Alitrip, και την αύξηση των Κινέζων τουριστών.

-Δυνατότητα σταδιακής ενημέρωσης του ελληνικού επιχειρείν, μέσω δωρεάν συμμετοχής στη σχετική ημερίδα του Σεπτεμβρίου.

Η άλλη όψη… του νομίσματος

Τα αρνητικά στοιχεία, κατά την ΕΣΕΕ, εστιάζονται στα εξής σημεία:

-Πιθανή απώλεια τζίρου από την απευθείας πώληση προϊόντων σε καταναλωτές και επιχειρήσεις απευθείας από τον παραγωγό.

-Διατάραξη σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας των εγχώριων επιχειρήσεων, καθώς νέες εταιρείες θα εισέρχονται στην ελληνική αγορά.

-Δυσχέρειες στην αντιμετώπιση του εισερχόμενου ανταγωνισμού και στην προσαρμογή των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων μετά από 7 χρόνια ύφεσης και εν τω μέσω εξαιρετικά δυσμενούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

-Απώλεια χρόνου και κόστος στην εκπαίδευση – προσαρμογή του προσωπικού στην χρήση της πλατφόρμας, στην αναζήτηση λεπτομερειών για τις παραγγελίες, στην υλοποίηση ηλεκτρονικών πληρωμών (πχ. Pay-Pal), στην επικοινωνία στα αγγλικά κ.λπ.

-Λήψη πολλών e-mail για προσφορές προϊόντων που δεν είναι απαραίτητες.

-Πιθανή λήψη διαφορετικών δειγμάτων – προϊόντων από τα αρχικώς παραγγελθέντα εξαιτίας διακοπής της παραγωγής του συγκεκριμένου αγαθού.

-Δυσχέρεια δημιουργίας σχέσεων εμπιστοσύνης από την έλλειψη προσωπικής επαφής με τον προμηθευτή.

-Πιθανή αναντιστοιχία του προϊόντος από την ηλεκτρονική στη φυσική μορφή του.

-Η υποχρέωση ελάχιστων ποσοτήτων παραγγελιών (MOQ), μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά για το μέγεθος της μέσης ελληνικής επιχείρησης.

-Πιθανό υψηλό μεταφορικό κόστος.

Tags:ALIBABAECOMMERCEΕΣΕΕΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ανακοινώνονται αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΤΑ Courier

24 Μαρτίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

SHOPFLIX: Επενδύσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ τα επόμενα 3 χρόνια, στόχος η 1η θέση στο ελληνικό e-commerce

16 Μαρτίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

DHL και Poste Italiane “ενώνουν” δυνάμεις στις παραδόσεις δεμάτων

13 Μαρτίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

ΕΕΤΤ: Δημοσιεύθηκε η επισκόπηση της αγοράς ταχυδρομικών υπηρεσιών για το 2021

28 Φεβρουαρίου, 2023
ID:226119151
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η Amazon “κόβει” τους εμπορικούς αντιπροσώπους στην Ευρώπη

17 Φεβρουαρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η DHL eCommerce Solutions ενισχύει την παρουσία της στην Πολωνία, με δίκτυο έξυπνων θυρίδων

10 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Τα αποτελέσματα του διοικητικού συμβουλίου της ΠΟΣΤ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

24 Μαρτίου, 2023

Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

24 Μαρτίου, 2023

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ