• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα αποτελέσματα του διοικητικού συμβουλίου της ΠΟΣΤ

ffotinos by ffotinos
12 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Τα αποτελέσματα του διοικητικού συμβουλίου της ΠΟΣΤ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Συνεδρίασε, πριν από λίγες ημέρες, το διοικητικό συμβούλιο της ΠΟΣΤ, με θέματα τις τρέχουσες εξελίξεις, τις οικονομικές καταστάσεις των ΕΛΤΑ, τις «Καθολικές Υπηρεσίες» και τους διαγωνισμούς της αλληλογραφίας της ΕΥΔΑΠ και των διαβατηρίων.

Η ανακοίνωση της ΠΟΣΤ

Διανύουμε μια ιδιαίτερη κρίσιμη και δύσκολη περίοδο για τα ΕΛΤΑ, που όχι μόνο δεν αφήνει κανένα περιθώριο εφησυχασμού, αλλά τουναντίον μια σειρά γεγονότων, αποφάσεων και παρεμβάσεων οδηγούν τον Οργανισμό στο πλέον οριακό και κρίσιμο σημείο που διακυβεύεται η ίδια η ύπαρξη του.

Και αυτό γιατί, το τελευταίο διάστημα, κάποιοι ηθελημένα ή αθέλητα, λειτουργούν ως «δούρειοι ίπποι», εξυπηρετώντας τα συμφέροντα του ανταγωνισμού και οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην πτώχευση και την εκποίηση του Ταχυδρομείου.

Για εμάς κορυφαίο ζήτημα συνάδελφοι, όπως έχουμε επανειλημμένα τονίσει, είναι η βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ, μέσα από ένα σχέδιο συνολικής αναδιάρθρωσης του Οργανισμού και του Δικτύου του.

Δυστυχώς όμως, αντί η Διοίκηση των ΕΛΤΑ να συνειδητοποιήσει την κρισιμότητα της κατάστασης και να σταθεί με υπευθυνότητα απέναντι στα χρονίζοντα προβλήματα του Ταχυδρομείου, πήρε αποφάσεις που έφεραν την Επιχείρηση σε πολύ δυσχερή θέση (διαχείριση προσωπικού, κλείσιμο καταστημάτων κ.λ.π.).

Και δεν είναι μόνο αυτά, καθώς η χαριστική βολή για το Ταχυδρομείο ετοιμάζεται να δοθεί με την αθέτηση των υποχρεώσεων της Πολιτείας που έχουν να κάνουν με το κόστος των Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Ο Νόμος 4053/ 2012 ορίζει ότι τα ΕΛΤΑ αποτελούν τον Πάροχο Καθολικών Υπηρεσιών (ΚΥ) έως το 2028.

Από την 01/01/2013, όταν απελευθερώθηκε πλήρως η ταχυδρομική αγορά στην Ελλάδα βάσει αυτού του νόμου,  ο οποίος ενσωμάτωσε και την Ευρωπαϊκή Οδηγία 6/2008, τα ΕΛΤΑ λειτουργούν σε ένα πλήρως ανταγωνιστικό περιβάλλον με εκατοντάδες ανταγωνιστές, χωρίς κανένα προνόμιο, ενώ έχουν την υποχρέωση από το νόμο να παρέχουν την Καθολική Ταχυδρομική Υπηρεσία.

Η Καθολική Υπηρεσία, αφορά τις κλασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες που όλοι γνωρίζουμε (παραλαβή και επίδοση απλών επιστολών, συστημένων, δεμάτων κ.α.) με συγκεκριμένες προδιαγραφές, αλλά και άλλων Υπηρεσιών Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (ΥΓΟΣ), όπως βασικών τραπεζικών υπηρεσιών (εισπράξεις, πληρωμές κοινωνικών επιδομάτων και συντάξεων, πληρωμή λογαριασμών, πληρωμές τοις μετρητοίς κ.α.) και έκδοση αδειών, πιστοποιητικών και πιστοποιήσεων που χορηγεί το κράτος στους πολίτες της χώρας.

Αυτή η υπηρεσία προσφέρεται μέχρι σήμερα, χωρίς εξαιρέσεις και διακρίσεις, σε όλους τους κατοίκους της χώρας, όπου και αν κατοικούν, από το Σουφλί μέχρι τη Γαύδο, από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, σε σταθερή βάση, χαμηλό κόστος και καθορισμένη ποιότητα.

Ο ίδιος νόμος, 4053/2012, περιγράφει και τη νομοθετικά προβλεπόμενη αποζημίωση του Φορέα Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, τις υποχρεώσεις δηλαδή του κράτους απέναντι στον Πάροχο.

Η αποζημίωση για την παροχή των Καθολικών Υπηρεσιών, που μέχρι σήμερα δεν έχει καταβληθεί ούτε στο ελάχιστο, αποτελεί δημόσια υποχρέωση του κράτους προς τα ΕΛΤΑ, αλλά και προϋπόθεση για την εξασφάλιση της ανταγωνιστικής ισορροπίας και της δίκαιης μεταχείρισης μέσα στο πλαίσιο της αγοράς.

Η αποζημιωτική αξίωση των ΕΛΤΑ για την παροχή της Καθολικής Υπηρεσίας που παρέχουν, αποτελεί προϋπόθεση της επιχειρησιακής του επιβίωσης.

Η άρνηση της πολιτείας να ικανοποιήσει την εν λόγω αξίωση του Οργανισμού, εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους για την ίδια την ύπαρξη του και είναι ένα ζήτημα που πρέπει να λυθεί άμεσα.

Παράλληλα, με βάση το Νόμο 4053/2012 και τους κανόνες της εταιρικής λογιστικής, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ως ανώνυμη εταιρεία, έχουν υποχρέωση την αναγραφή, στις ετήσιες οικονομικές τους καταστάσεις, των στοιχείων του κόστους της Καθολικής Υπηρεσίας, τα οποία υποβάλλουν προς έγκριση στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ).

Σε κάθε περίπτωση η προβλεπόμενη απαίτηση για αποζημίωση του κόστους των Κ.Υ θα πρέπει να αποτυπώνεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας.

Και ενώ μέχρι τώρα καταγράφεται στις οικονομικές καταστάσεις κάθε έτους το κόστος των παρεχομένων Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, αιφνίδια η Διοίκηση των ΕΛΤΑ εισηγήθηκε (στην έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΤΑ, την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016) τη μη αποτύπωση στις οικονομικές καταστάσεις του Οργανισμού του κόστους των ΚΥ, με αποτέλεσμα ενώ ο Οργανισμός παρέμενε υπόχρεος για την παροχή της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας, δεν εμφανιζόταν  λογιστικά δικαιούχος της αποζημίωσης.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθούν, με βάση την εισήγηση, σωρευτικά ελλείμματα της τάξης των 90 εκατ. ευρώ, για τα προηγούμενα έτη, 2015 και το αναθεωρημένο 2014.

Τι σημαίνει αυτό; Η στρέβλωση της οικονομικής θέσης του Οργανισμού, θα έχει άμεσες οικονομικές και νομικές συνέπειες, δηλαδή  αποκλεισμό του  από διαγωνισμούς (διαβατήρια, ΔΕΗ, Τοπική Αυτοδιοίκηση κ.λ.π.), αφαίρεση της άδειας εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας και άμεση πτώχευση των ΕΛΤΑ και κλείσιμο του Ταχυδρομείου την επόμενη μέρα.

Η υπεύθυνη στάση μελών του Διοικητικού Συμβουλίου των ΕΛΤΑ και  οι συντονισμένες ενέργειες της Ομοσπονδίας, είχαν σαν αποτέλεσμα την ανατροπή της παραπάνω εισήγησης (ψήφοι 6 κατά – 4 υπέρ), με αποτέλεσμα το κόστος της Καθολικής Υπηρεσίας να καταγραφεί ως έσοδο στις οικονομικές καταστάσεις που δόθηκαν στη δημοσιότητα, ανατρέποντας έτσι τα σενάρια όσων επεξεργάζονταν το αντίθετο.

Τα παιχνίδια όμως με την Καθολική Υπηρεσία συνεχίζονται, καθώς η Ε.Ε.Τ.Τ  με έγγραφο της, που κοινοποίησε τον περασμένο Αύγουστο στα ΕΛΤΑ, γνωστοποίησε, ότι απέρριψε και έθεσε στο αρχείο, το αίτημα των ΕΛΤΑ για αποζημίωση των Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, για τα έτη 2013, 2014 και 2015, ως εκπροθέσμως κατατεθειμένο.

Πρόκειται για μια απόφαση σκάνδαλο που μας υποχρεώνει να δούμε το ρόλο της Ε.Ε.Τ.Τ. σε σχέση με το Δημόσιο συμφέρον.

Και θα θέλαμε να ρωτήσουμε τον κάθε αρμόδιο πως μπορεί μια ρυθμιστική αρχή να υποκαθιστά το ίδιο το κράτος;

Στο παιχνίδι συνολικότερης απαξίωσης των ΕΛΤΑ εντάσσονται:

1.   Η απόφαση της Διοίκησης της ΕΥΔΑΠ να προχωρήσει στη διακοπή της συνεργασία της με τον Οργανισμό από 1η Σεπτεμβρίου 2016 και να σταματήσει τη διανομή των λογαριασμών της μέσα από το Δίκτυο τους

2.   Όλα τα εμπόδια που συντονισμένα μπαίνουν από τις διάφορες «αρχές», όταν βλέπουν τα ΕΛΤΑ να υποβάλουν δικαιολογητικά συμμετοχής σε διαγωνιστικές διαδικασίες (διαγωνισμός για τα διαβατήρια, για την ηλεκτρική ενέργεια κ.λ.π.)

Συνάδελφισσες, Συνάδελφοι, Μέσα από τις σοβαρές αυτές αρνητικές εξελίξεις, διαφαίνεται σχέδιο δόλιας υπονόμευσης και μεθοδευόμενη προσπάθεια πτώχευσης των ΕΛΤΑ, με σκοπό το χάρισμα του έργου και του Δικτύου τους στα κερδοσκοπικά συμφέροντα.

Ο κίνδυνος είναι πολύ μεγάλος και έχουμε καθήκον να εμποδίσουμε όσους απεργάζονται την εξόντωση ενός Οργανισμού που οι δεσμοί επικοινωνίας και προσφοράς του στον Έλληνα πολίτη, όπου και αν κατοικεί, καταγράφει μια μεγάλη πορεία 188 χρόνων.

Αυτήν την πορεία, αυτήν την ιστορία μας δεν θα την χαρίσουμε σε κανέναν.

Ξεκινάμε εκστρατεία ενημέρωσης Φορέων, Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Κομμάτων, Κοινοβουλίου, πολιτών και εργαζομένων, προκειμένου να αποκρούσουμε κάθε προσπάθεια δόλιας χρεοκοπίας του Οργανισμού.

Παράλληλα, σε συνεργασία με την νομική μας υπηρεσία θα αναζητηθεί και θα καταλογιστεί κάθε αστική και ποινική ευθύνη σε όσους λειτουργούν ενάντια στα συμφέροντα των ΕΛΤΑ και των εργαζομένων του και επιχειρούν με πράξεις ή παραλήψεις τους να βλάψουν τον Οργανισμό.

Είμαστε σε αγωνιστική ετοιμότητα και δηλώνουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι αρνούμαστε να γίνουμε «παρανάλωμα» στο βωμό των κάθε λογής συμφερόντων.

Καλούμε τους εργαζόμενους, επειδή διαφαίνεται ότι, το επόμενο χρονικό διάστημα θα ενταθεί ο πόλεμος των διαφόρων συμφερόντων και κύκλων εναντίον των ΕΛΤΑ, να είναι σε αγωνιστική επαγρύπνηση.

Tags:ΕΛΤΑΠΟΣΤ

Σχετικά Άρθρα

13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
ΓΝΩΜΗ

Η συμβολή της ΑΔΑΕ στην εκπαίδευση των ταχυδρομικών επιχειρήσεων

19 Απριλίου, 2022
Γραμματόσημο και αφίσες στα σχολεία για την οδική ασφάλεια από τα ΕΛΤΑ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Γραμματόσημο και αφίσες στα σχολεία για την οδική ασφάλεια από τα ΕΛΤΑ

13 Απριλίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Πλήρης η επαναφορά των υπηρεσιών των ΕΛΤΑ έπειτα από την κυβερνοεπίθεση

8 Απριλίου, 2022
Η ΕΛΤΑ Courier στο πλευρό των γυναικών-θυμάτων κακοποιητικών συμπεριφορών
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Eνεργοποιείται, έπειτα από την κυβερνοεπίθεση, η δυνατότητα αποστολής αντικειμένων εξωτερικού στα ΕΛΤΑ

6 Απριλίου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Τι έδειξαν οι μετρήσεις για την ποιότητα της Καθολικής Υπηρεσίας το 2021

5 Απριλίου, 2022
Αστυνομία και στελέχη των ΕΛΤΑ στο «Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείου». Τι αναφέρουν τα ΕΛΤΑ για το δέμα
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

«Ανασυντάσσονται» τα ΕΛΤΑ από την κυβερνοεπίθεση. Τι έχει επιτευχθεί έως σήμερα

1 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Παραβάτες 1 στους 6 οδηγούς. Οι περισσότερες παραβάσεις λόγω αλκοόλ και ταχύτητας

Ενέργεια, ταχυμεταφορές και χρηματοοικονομικά στο επίκεντρο της ανάπτυξης των ΕΛΤΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo

Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

19 Μαΐου, 2022
Αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλίες του δήμου Θερμαϊκού με απόφαση ΟΣΕΘ

Επαφές ΟΣΕΘ με PTV Austria για την αξιοποίηση του λογισμικού κυκλοφοριακής προσομοίωσης

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ