Πέμπτη, 7 Δεκεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    5,94 εκατ. θα λάβει ΟΣΕ τη διετία 2024-2025 για τη συντήρηση της γραμμής στη Λάρισα

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Με 2 πτήσεις εβδομαδιαίως θα συνδέει Αθήνα – Ανκόνα, το καλοκαίρι του 2024, η Volotea

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνάντηση συνεργασίας ΥΠΑ με τη Δ/νση Πολιτικο-Στρατιωτικής Συνεργασίας του Eurocontrol

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επικαιροποιήθηκε ο κατάλογος εγκεκριμένων μονάδων ανακύκλωσης μεγάλων πλοίων με σημαία κράτους-μέλους της ΕΕ

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Η απεργία στα ταξί συνεχίζεται και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου

    6 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    5,94 εκατ. θα λάβει ΟΣΕ τη διετία 2024-2025 για τη συντήρηση της γραμμής στη Λάρισα

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Με 2 πτήσεις εβδομαδιαίως θα συνδέει Αθήνα – Ανκόνα, το καλοκαίρι του 2024, η Volotea

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνάντηση συνεργασίας ΥΠΑ με τη Δ/νση Πολιτικο-Στρατιωτικής Συνεργασίας του Eurocontrol

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επικαιροποιήθηκε ο κατάλογος εγκεκριμένων μονάδων ανακύκλωσης μεγάλων πλοίων με σημαία κράτους-μέλους της ΕΕ

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Η απεργία στα ταξί συνεχίζεται και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου

    6 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα αποτελέσματα του διοικητικού συμβουλίου της ΠΟΣΤ

ffotinos by ffotinos
12 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Συνεδρίασε, πριν από λίγες ημέρες, το διοικητικό συμβούλιο της ΠΟΣΤ, με θέματα τις τρέχουσες εξελίξεις, τις οικονομικές καταστάσεις των ΕΛΤΑ, τις «Καθολικές Υπηρεσίες» και τους διαγωνισμούς της αλληλογραφίας της ΕΥΔΑΠ και των διαβατηρίων.

Η ανακοίνωση της ΠΟΣΤ

Διανύουμε μια ιδιαίτερη κρίσιμη και δύσκολη περίοδο για τα ΕΛΤΑ, που όχι μόνο δεν αφήνει κανένα περιθώριο εφησυχασμού, αλλά τουναντίον μια σειρά γεγονότων, αποφάσεων και παρεμβάσεων οδηγούν τον Οργανισμό στο πλέον οριακό και κρίσιμο σημείο που διακυβεύεται η ίδια η ύπαρξη του.

Και αυτό γιατί, το τελευταίο διάστημα, κάποιοι ηθελημένα ή αθέλητα, λειτουργούν ως «δούρειοι ίπποι», εξυπηρετώντας τα συμφέροντα του ανταγωνισμού και οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην πτώχευση και την εκποίηση του Ταχυδρομείου.

Για εμάς κορυφαίο ζήτημα συνάδελφοι, όπως έχουμε επανειλημμένα τονίσει, είναι η βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ, μέσα από ένα σχέδιο συνολικής αναδιάρθρωσης του Οργανισμού και του Δικτύου του.

Δυστυχώς όμως, αντί η Διοίκηση των ΕΛΤΑ να συνειδητοποιήσει την κρισιμότητα της κατάστασης και να σταθεί με υπευθυνότητα απέναντι στα χρονίζοντα προβλήματα του Ταχυδρομείου, πήρε αποφάσεις που έφεραν την Επιχείρηση σε πολύ δυσχερή θέση (διαχείριση προσωπικού, κλείσιμο καταστημάτων κ.λ.π.).

Και δεν είναι μόνο αυτά, καθώς η χαριστική βολή για το Ταχυδρομείο ετοιμάζεται να δοθεί με την αθέτηση των υποχρεώσεων της Πολιτείας που έχουν να κάνουν με το κόστος των Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Ο Νόμος 4053/ 2012 ορίζει ότι τα ΕΛΤΑ αποτελούν τον Πάροχο Καθολικών Υπηρεσιών (ΚΥ) έως το 2028.

Από την 01/01/2013, όταν απελευθερώθηκε πλήρως η ταχυδρομική αγορά στην Ελλάδα βάσει αυτού του νόμου,  ο οποίος ενσωμάτωσε και την Ευρωπαϊκή Οδηγία 6/2008, τα ΕΛΤΑ λειτουργούν σε ένα πλήρως ανταγωνιστικό περιβάλλον με εκατοντάδες ανταγωνιστές, χωρίς κανένα προνόμιο, ενώ έχουν την υποχρέωση από το νόμο να παρέχουν την Καθολική Ταχυδρομική Υπηρεσία.

Η Καθολική Υπηρεσία, αφορά τις κλασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες που όλοι γνωρίζουμε (παραλαβή και επίδοση απλών επιστολών, συστημένων, δεμάτων κ.α.) με συγκεκριμένες προδιαγραφές, αλλά και άλλων Υπηρεσιών Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (ΥΓΟΣ), όπως βασικών τραπεζικών υπηρεσιών (εισπράξεις, πληρωμές κοινωνικών επιδομάτων και συντάξεων, πληρωμή λογαριασμών, πληρωμές τοις μετρητοίς κ.α.) και έκδοση αδειών, πιστοποιητικών και πιστοποιήσεων που χορηγεί το κράτος στους πολίτες της χώρας.

Αυτή η υπηρεσία προσφέρεται μέχρι σήμερα, χωρίς εξαιρέσεις και διακρίσεις, σε όλους τους κατοίκους της χώρας, όπου και αν κατοικούν, από το Σουφλί μέχρι τη Γαύδο, από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, σε σταθερή βάση, χαμηλό κόστος και καθορισμένη ποιότητα.

Ο ίδιος νόμος, 4053/2012, περιγράφει και τη νομοθετικά προβλεπόμενη αποζημίωση του Φορέα Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, τις υποχρεώσεις δηλαδή του κράτους απέναντι στον Πάροχο.

Η αποζημίωση για την παροχή των Καθολικών Υπηρεσιών, που μέχρι σήμερα δεν έχει καταβληθεί ούτε στο ελάχιστο, αποτελεί δημόσια υποχρέωση του κράτους προς τα ΕΛΤΑ, αλλά και προϋπόθεση για την εξασφάλιση της ανταγωνιστικής ισορροπίας και της δίκαιης μεταχείρισης μέσα στο πλαίσιο της αγοράς.

Η αποζημιωτική αξίωση των ΕΛΤΑ για την παροχή της Καθολικής Υπηρεσίας που παρέχουν, αποτελεί προϋπόθεση της επιχειρησιακής του επιβίωσης.

Η άρνηση της πολιτείας να ικανοποιήσει την εν λόγω αξίωση του Οργανισμού, εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους για την ίδια την ύπαρξη του και είναι ένα ζήτημα που πρέπει να λυθεί άμεσα.

Παράλληλα, με βάση το Νόμο 4053/2012 και τους κανόνες της εταιρικής λογιστικής, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ως ανώνυμη εταιρεία, έχουν υποχρέωση την αναγραφή, στις ετήσιες οικονομικές τους καταστάσεις, των στοιχείων του κόστους της Καθολικής Υπηρεσίας, τα οποία υποβάλλουν προς έγκριση στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ).

Σε κάθε περίπτωση η προβλεπόμενη απαίτηση για αποζημίωση του κόστους των Κ.Υ θα πρέπει να αποτυπώνεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας.

Και ενώ μέχρι τώρα καταγράφεται στις οικονομικές καταστάσεις κάθε έτους το κόστος των παρεχομένων Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, αιφνίδια η Διοίκηση των ΕΛΤΑ εισηγήθηκε (στην έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΤΑ, την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016) τη μη αποτύπωση στις οικονομικές καταστάσεις του Οργανισμού του κόστους των ΚΥ, με αποτέλεσμα ενώ ο Οργανισμός παρέμενε υπόχρεος για την παροχή της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας, δεν εμφανιζόταν  λογιστικά δικαιούχος της αποζημίωσης.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθούν, με βάση την εισήγηση, σωρευτικά ελλείμματα της τάξης των 90 εκατ. ευρώ, για τα προηγούμενα έτη, 2015 και το αναθεωρημένο 2014.

Τι σημαίνει αυτό; Η στρέβλωση της οικονομικής θέσης του Οργανισμού, θα έχει άμεσες οικονομικές και νομικές συνέπειες, δηλαδή  αποκλεισμό του  από διαγωνισμούς (διαβατήρια, ΔΕΗ, Τοπική Αυτοδιοίκηση κ.λ.π.), αφαίρεση της άδειας εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας και άμεση πτώχευση των ΕΛΤΑ και κλείσιμο του Ταχυδρομείου την επόμενη μέρα.

Η υπεύθυνη στάση μελών του Διοικητικού Συμβουλίου των ΕΛΤΑ και  οι συντονισμένες ενέργειες της Ομοσπονδίας, είχαν σαν αποτέλεσμα την ανατροπή της παραπάνω εισήγησης (ψήφοι 6 κατά – 4 υπέρ), με αποτέλεσμα το κόστος της Καθολικής Υπηρεσίας να καταγραφεί ως έσοδο στις οικονομικές καταστάσεις που δόθηκαν στη δημοσιότητα, ανατρέποντας έτσι τα σενάρια όσων επεξεργάζονταν το αντίθετο.

Τα παιχνίδια όμως με την Καθολική Υπηρεσία συνεχίζονται, καθώς η Ε.Ε.Τ.Τ  με έγγραφο της, που κοινοποίησε τον περασμένο Αύγουστο στα ΕΛΤΑ, γνωστοποίησε, ότι απέρριψε και έθεσε στο αρχείο, το αίτημα των ΕΛΤΑ για αποζημίωση των Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, για τα έτη 2013, 2014 και 2015, ως εκπροθέσμως κατατεθειμένο.

Πρόκειται για μια απόφαση σκάνδαλο που μας υποχρεώνει να δούμε το ρόλο της Ε.Ε.Τ.Τ. σε σχέση με το Δημόσιο συμφέρον.

Και θα θέλαμε να ρωτήσουμε τον κάθε αρμόδιο πως μπορεί μια ρυθμιστική αρχή να υποκαθιστά το ίδιο το κράτος;

Στο παιχνίδι συνολικότερης απαξίωσης των ΕΛΤΑ εντάσσονται:

1.   Η απόφαση της Διοίκησης της ΕΥΔΑΠ να προχωρήσει στη διακοπή της συνεργασία της με τον Οργανισμό από 1η Σεπτεμβρίου 2016 και να σταματήσει τη διανομή των λογαριασμών της μέσα από το Δίκτυο τους

2.   Όλα τα εμπόδια που συντονισμένα μπαίνουν από τις διάφορες «αρχές», όταν βλέπουν τα ΕΛΤΑ να υποβάλουν δικαιολογητικά συμμετοχής σε διαγωνιστικές διαδικασίες (διαγωνισμός για τα διαβατήρια, για την ηλεκτρική ενέργεια κ.λ.π.)

Συνάδελφισσες, Συνάδελφοι, Μέσα από τις σοβαρές αυτές αρνητικές εξελίξεις, διαφαίνεται σχέδιο δόλιας υπονόμευσης και μεθοδευόμενη προσπάθεια πτώχευσης των ΕΛΤΑ, με σκοπό το χάρισμα του έργου και του Δικτύου τους στα κερδοσκοπικά συμφέροντα.

Ο κίνδυνος είναι πολύ μεγάλος και έχουμε καθήκον να εμποδίσουμε όσους απεργάζονται την εξόντωση ενός Οργανισμού που οι δεσμοί επικοινωνίας και προσφοράς του στον Έλληνα πολίτη, όπου και αν κατοικεί, καταγράφει μια μεγάλη πορεία 188 χρόνων.

Αυτήν την πορεία, αυτήν την ιστορία μας δεν θα την χαρίσουμε σε κανέναν.

Ξεκινάμε εκστρατεία ενημέρωσης Φορέων, Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Κομμάτων, Κοινοβουλίου, πολιτών και εργαζομένων, προκειμένου να αποκρούσουμε κάθε προσπάθεια δόλιας χρεοκοπίας του Οργανισμού.

Παράλληλα, σε συνεργασία με την νομική μας υπηρεσία θα αναζητηθεί και θα καταλογιστεί κάθε αστική και ποινική ευθύνη σε όσους λειτουργούν ενάντια στα συμφέροντα των ΕΛΤΑ και των εργαζομένων του και επιχειρούν με πράξεις ή παραλήψεις τους να βλάψουν τον Οργανισμό.

Είμαστε σε αγωνιστική ετοιμότητα και δηλώνουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι αρνούμαστε να γίνουμε «παρανάλωμα» στο βωμό των κάθε λογής συμφερόντων.

Καλούμε τους εργαζόμενους, επειδή διαφαίνεται ότι, το επόμενο χρονικό διάστημα θα ενταθεί ο πόλεμος των διαφόρων συμφερόντων και κύκλων εναντίον των ΕΛΤΑ, να είναι σε αγωνιστική επαγρύπνηση.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΕΛΤΑΠΟΣΤ

Σχετικά Άρθρα

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Γρ. Σκλήκας: Στόχος των ΕΛΤΑ η αξιοποίηση drones και η επικαιροποίηση του δικτύου αποστολών

5 Δεκεμβρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ποιοι συμμετείχαν στη διαβούλευση της ΕΕΤΤ για τον νέο κανονισμό Γενικών και Ειδικών αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

30 Νοεμβρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Χριστούγεννα στα ΕΛΤΑ με τον Πίξελ, τον ψηφιακό ταχυδρόμο – βοηθό του Άγιου Βασίλη

29 Νοεμβρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Μηχανόσημο: τί αλλάζει στην αποστολή της αλληλογραφίας. Οδηγίες από τα ΕΛΤΑ

15 Νοεμβρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ανακοίνωση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΟΣΤ για δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου των ΕΛΤΑ

14 Νοεμβρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η «αντεπίθεση» των ΕΛΤΑ: Ψηφιακός ταχυδρόμος, περισσότεροι πράκτορες, αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας. Η ομιλία του Δ.Σ.

9 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ενέργεια, ταχυμεταφορές και χρηματοοικονομικά στο επίκεντρο της ανάπτυξης των ΕΛΤΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
³P

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12, κλειστοί οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Μοναστηράκι»

5 Δεκεμβρίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

«Αγώνας δρόμου» στον ΟΣΕ για να επανεκκινήσουν τα τρένα στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τον Δεκέμβριο

4 Δεκεμβρίου, 2023

Θα κυκλοφορούν τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου τα ταξί της Αττικής. 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Δεκεμβρίου

3 Δεκεμβρίου, 2023

Τροπολογία για τη διασφάλιση της συνεχούς παροχής επιβατικών μεταφορών στην περιοχή αρμοδιότητας ΟΑΣΑ

6 Δεκεμβρίου, 2023

ΑΣΕΠ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τις 141 θέσεις στην ΥΠΑ

1 Δεκεμβρίου, 2023

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

4 Δεκεμβρίου, 2023

Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

2 Δεκεμβρίου, 2023

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

1

Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

7 Δεκεμβρίου, 2023

5,94 εκατ. θα λάβει ΟΣΕ τη διετία 2024-2025 για τη συντήρηση της γραμμής στη Λάρισα

7 Δεκεμβρίου, 2023

Με 2 πτήσεις εβδομαδιαίως θα συνδέει Αθήνα – Ανκόνα, το καλοκαίρι του 2024, η Volotea

7 Δεκεμβρίου, 2023

Συνάντηση συνεργασίας ΥΠΑ με τη Δ/νση Πολιτικο-Στρατιωτικής Συνεργασίας του Eurocontrol

7 Δεκεμβρίου, 2023

Επικαιροποιήθηκε ο κατάλογος εγκεκριμένων μονάδων ανακύκλωσης μεγάλων πλοίων με σημαία κράτους-μέλους της ΕΕ

6 Δεκεμβρίου, 2023

Η απεργία στα ταξί συνεχίζεται και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου

6 Δεκεμβρίου, 2023

Η Star Alliance κορυφαία αεροπορική συμμαχία στα World Travel Awards 2023

6 Δεκεμβρίου, 2023

Η Suzuki παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο SWIFT

6 Δεκεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ