ΑρχικήΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΑυτά είναι τα νέα τρένα και δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Αυτά είναι τα νέα τρένα και δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Στη δρομολόγηση ενός γρήγορου τρένου, το οποίο θα εκτελεί το δρομολόγιο στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες προχωρά, από τις 20 Μαΐου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έπειτα από την ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης στο βασικό σιδηροδρομικό άξονα.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Σήμερα πραγματοποιήθηκε ειδικό δρομολόγιο μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης, με ηλεκτροκίνητο τρένο, παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και των διοικήσεων των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 6 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, τρένο και υπαίθριες δραστηριότητες

Αναλυτικότερα, τα νέα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πραγματοποιούνται με ένα ζεύγος τρένων, το οποίο θα διανύει σε:

-Το πιο γρήγορο σε 3 ώρες και 57 λεπτά τη διαδρομή από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα, με στάσεις σε Λάρισα και Παλαιοφάρσαλο.

-Το πιο γρήγορο σε 4 ώρες και 10 λεπτά τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, με στάσεις σε Λιανοκλάδι και Λάρισα.

Από την Αθήνα, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, θα αναχωρεί στις 6.22 και μετά θα υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες (9.22, 12.22, 15.22 και 18.22).

Από την Θεσσαλονίκη, το πρώτο δρομολόγιο το οποίο είναι και πιο γρήγορο, θα αναχωρεί στις 6.27 και μετά θα εκτελούνται δρομολόγια ανά τρεις ώρες (9.15, 12.15, 15.15 και 18.15).

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Στο πρωινό γρήγορο δρομολόγιο, η διαδρομή Αθήνα – Λιανοκλάδι θα διαρκεί 1 ώρα και 47 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα – Λάρισα 2 ώρες και 48 λεπτά.

Αντίστοιχα, το δρομολόγιο Λάρισα – Αθήνα θα διαρκεί 2 ώρες και 36 λεπτά και το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα 1 ώρα και 20 λεπτά.

Το δρομολόγιο Intercity Express θα διαθέτει αναβαθμισμένες υπηρεσίες εντός της αμαξοστοιχίας που θα περιλαμβάνουν τα εξής:

-Πρίζα σε κάθε θέση.

-Υποστηρικτικό προσωπικό on board.

-WiFi (προς το παρόν, αποκλειστικά στην αμαξοστοιχία I/C51 και για την Α΄ θέση. Σταδιακά θα εγκατασταθεί και στις υπόλοιπες αμαξοστοιχίες).

-Αναβαθμισμένες υπηρεσίες κυλικείου με νέο συνεργάτη την εταιρεία “ΒΕΝΕΤΗΣ”.

-Δωρεάν διάθεση εφημερίδων στους επιβάτες της Α’ Θέσης στις αμαξοστοιχίες I/C50 και I/C51.

-Δωρεάν διάθεση σετ προϊόντων περιποίησης στους επιβάτες της Α’ Θέσης σε συνεργασία με τον όμιλο Σαράντη.

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τονίζει ότι η τιμολογιακή της πολιτική παραμένει αμετάβλητη και συγκεκριμένα το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη με την Α΄ θέση να κοστίζει 55 ευρώ (με 20% έκπτωση μετ’ επιστροφής) και τη Β’ θέση να κοστίζει 45 ευρώ (με 20% έκπτωση).

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Σχόλια
  • Φρου και αρώματα όταν την ίδια χρονική στιγμή στον σταθμό ΣΚΑ το μοναδικό ασανσέρ είναι χαλασμένο 6 μήνες και όλοι οι επιβάτες είναι αναγκασμένοι να ανεβαίνουν 67 σκαλοπάτια…… το WiFi σας μάρανε!!!
    Βάλανε αυτοκόλλητες μεμβράνες στα ίδια βαγόνια , 6 τοστ συσκευασμένα σαν το καψιμί της 112ΠΜ μια μπαλαντέζα στη Αθέση και θέλετε να σας πούμε και μπράβο…….απλά σας έχουμε πάρει χαμπάρι.
    Καλοτάξιδο ps( το μπλέ αυτοκόλλητο μου θυμίζει αυτό που βάζαμε μικροί στα βιβλία μας…..προσοχή στις φουσκάλες .)

    Μάιος 16, 2019
  • Καταντησατε το μεταφορικό μέσο που χρησιμοποιούσε ο φτωχός κόσμος απλησίαστο!!!
    Έφτασε να είναι πιο φθηνό το αεροπλάνο για Αθήνα- Θεσσαλονίκη αν κάνεις μια έγκαιρη κράτηση και να είσαι σε 40 λεπτά στον προορισμό σου…
    Γι αυτό και τον Ιανουάριο που μας πέρασε και προς Θεσσαλονίκη και στην επιστροφή προς Αθήνα, το τρένο ήταν σχεδόν άδειο! Είχε 30% πληρότητα και κρεμασμένα κάτι μπακαλοχαρτα που έδειχναν την αρίθμηση των βαγονιών στο σταθμό της Θεσσαλονίκης…
    Τέλος πάντων, όποιοι το χρησιμοποιούν ας έχουν καλό ταξίδι!

    Μάιος 16, 2019

Αφήστε ένα σχόλιο