• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 23 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

    23 Μαΐου, 2022
    «Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πού βρίσκεται ο κλάδος του travel retail αναφορικά με τη δέσμευσή του για Βιώσιμη Ανάπτυξη

    23 Μαΐου, 2022
    Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς
    MMM

    Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, ακολουθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού

    23 Μαΐου, 2022
    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

    23 Μαΐου, 2022
    «Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πού βρίσκεται ο κλάδος του travel retail αναφορικά με τη δέσμευσή του για Βιώσιμη Ανάπτυξη

    23 Μαΐου, 2022
    Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς
    MMM

    Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, ακολουθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού

    23 Μαΐου, 2022
    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η Motor Oil συνδέεται με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ

vvegiazi by vvegiazi
5 Αυγούστου, 2020
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
«Μεταναστεύει» το δ.σ. του ΟΛΠ σε Κίνα – Χονγκ Κονγκ, επιφυλάξεις ΤΑΙΠΕΔ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Πραγματικότητα πρόκειται να αποτελέσει η σύνδεση της Motor Oil με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Η γραμμή, με προβλεπόμενο κόστος έως 15 εκατ. ευρώ, έχει μήκος 9 – 10 χλμ. και θα συνδέει το διυλιστήριο της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους με το σιδηροδρομικό σταθμό στον Ισθμό της Κορίνθου.

Του Φώτη Φωτεινού 

Το κόστος των μελετών και του εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής θα επωμιστεί εξολοκλήρου η πετρελαϊκή εταιρεία και θα πραγματοποιηθεί υπό την τεχνική επίβλεψη του ΟΣΕ.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου, η σιδηροδρομική γραμμή θα περιέλθει στον ΟΣΕ και θα αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής.

Motor Oil και ΟΣΕ υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας τον Μάιο του 2018 και έπειτα από την ανταλλαγή της σχετικής αλληλογραφίας στις αρχές του 2020, το διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ έκανε δεκτή την πρόταση της Motor Oil στα τέλη Ιουνίου.

Το προβλεπόμενο έργο εκτιμάται στους 500.000 τόνους, με σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη. Επίσης, η γραμμή δεν θα συνδέεται μόνο με την Motor Oil, αλλά και με άλλες βιομηχανίες της περιοχής.

Το ΦΕΚ, το οποίο υπογράφει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, αναφέρει τα ακόλουθα:

Αποφασίζουμε:

1.Την έγκριση εκτέλεσης έργου επί της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής από την εταιρεία ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. και ειδικότερα επί της σιδηροδρομικής υποδομής του Σ.Σ. Καλαμακίου, ο οποίος βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας, κείμενος επί του μετρικού εύρους Δικτύου Πελοποννήσου, τμήμα γραμμής Ελευσίνα – Κόρινθος (Παλαιός Σταθμός), και συγκεκριμένα στο τμήμα μεταξύ των χιλιομετρικών δεικτών 89+739 (37.921393, 23.023949) και 90+100 (37.926062, 23.021764), όπως περιγράφεται στο Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών της ΓΑΙΑΟΣΕ ως ΓΑΙΟΤΕΜΑΧΙΟ ΟΣΕ 010305, έκτασης 14.288,84 τ.μ., συμπεριλαμβανομένων των υφιστάμενων εννέα (9) κτιρίων, συνολικού εμβαδού 213 τ.μ. και της γραμμολογίας (εκτός κύριας γραμμής που θα κανονικοποιηθεί στο πλαίσιο του από 31.05.2018 μνημονίου συνεργασίας μεταξύ ΟΣΕ Α.Ε. και ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.].

2.Την παραχώρηση στην εταιρεία ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. κατά προτεραιότητα χρήσης (κύρια χρήση) επί του άνω ακινήτου, με την επικείμενη γραμμολογία και τις λοιπές υποδομές, για τριάντα (30) χρόνια, με δυνατότητα ανανέωσης, και με ετήσιο μίσθωμα που θα καθορισθεί από την ΓΑΙΑΟΣΕ.

3.Την έγκριση εκτέλεσης έργου επί της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής από την εταιρεία MOTOR ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. και ειδικότερα για την κατασκευή δευτερεύουσας γραμμής μεταξύ των Χ.θ.0+850 έως Χ.θ.3+300 (Χ.θ.84+650 έως Χ.Θ.87+100 με χιλιομέτρηση παλαιάς μετρικής γραμμής Π ΑΠ) για την εξυπηρέτηση των αναγκών του διυλιστηρίου ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. στους Αγ. Θεοδώρους.

Η αναγκαία προς τούτο εδαφική ζώνη είναι επιφάνειας 3.910,30μ2 και βρίσκεται στη θέση «Σουσάκι» Αγίων Θεοδώρων Ν. Κορινθίας, με τα όρια της έκτασης να αποτυπώνονται με τα στοιχεία ΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΑ και με συντεταγμένες στο σύστημα ΕΓΣΑ 87 στο από Ιουνίου 2018 τοπογραφικό διάγραμμα Τ1.

4.Την παραχώρηση στην εταιρεία ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. κατά προτεραιότητα χρήσης (κύρια χρήση) επί του άνω ακινήτου, με τη νέα γραμμολογία και τις συνδέσεις με την κύρια σιδηροδρομική γραμμή, για τριάντα (30) χρόνια, με δυνατότητα ανανέωσης, και με ετήσιο μίσθωμα που θα καθορισθεί από την ΓΑΙΑΟΣΕ.

5.Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. θα αναλάβει, με δαπάνες της, χωρίς δυνατότητα αναζήτησης οιασδήποτε δαπάνης σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου εξ οιοδήποτε λόγου ή αιτίας, οιοδήποτε ποσού ή δαπάνης:

Α) Την εκπόνηση των σχετικών μελετών και: α) Την κατασκευή των αναγκαίων έργων αναβάθμισης, βελτίωσης και επισκευής των υφιστάμενων εγκαταλελειμμένων εγκαταστάσεων του παλαιού σταθμού Καλαμακίου, καθώς επίσης και κάθε αναγκαίο έργο σύνδεσης με την κύρια σιδηροδρομική γραμμή και

β) Την κατασκευή της δευτερεύουσας γραμμής μεταξύ των Χ.θ.0+850 έως Χ.θ.3+300 και των αναγκαίων συνδέσεων με την κύρια σιδηροδρομική γραμμή.

Β) Την κατασκευή και συντήρηση των απαραίτητων για λόγους ασφαλείας, περιφράξεων στα δύο ακίνητα καθώς και τη λήψη και τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων ασφαλείας, για περίοδο τριάντα (30) ετών.

Γ) Οι μελέτες που θα εκπονηθούν και τα έργα που θα γίνουν, θα εκτελεσθούν βάσει των κατάλληλων τεχνικών προδιαγραφών του ΟΣΕ, σύμφωνα προς την προβλεπόμενη χρήση του έργου, με βάση τις ισχύουσες προδιαγραφές ασφαλείας και διαλειτουργικότητας για σιδηροδρομικά και συνοδευτικά έργα και υπό την επίβλεψη των τεχνικών υπηρεσιών του ΟΣΕ.

Tags:ΟΣΕMOTOR OIL

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δυο οι καταγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά του ΟΣΕ για τα τέλη υποδομής. Αφορούν τα έτη 2020-21 και 2022

18 Μαΐου, 2022
Η ΡΑΣ ανακοίνωσε την παρακολούθηση των αναληφθεισών δεσμεύσεων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Προσφυγή ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά ΟΣΕ για τα τέλη χρήσης: Ολοκληρώθηκε η ακρόαση, αναμένεται το πόρισμα της ΡΑΣ

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τονωτική «ένεση» για τον ΟΣΕ: Στις «ράγες» 120 προσλήψεις και χρηματοδότηση έως 40 εκατ. ευρώ

12 Μαΐου, 2022
nrg και Driivz EV συνεργάζονται για την ανάπτυξη της πλατφόρμας incharge
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

nrg και Driivz EV συνεργάζονται για την ανάπτυξη της πλατφόρμας incharge

10 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Δύσκολες αποφάσεις για την Deutsche Bahn. Εξετάζεται η πώληση περιουσιακών στοιχείων

Παραγγελία 30 τρένων intercity από τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

23 Μαΐου, 2022
«Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»

Πού βρίσκεται ο κλάδος του travel retail αναφορικά με τη δέσμευσή του για Βιώσιμη Ανάπτυξη

23 Μαΐου, 2022
Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, ακολουθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού

23 Μαΐου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022

Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

23 Μαΐου, 2022

Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

23 Μαΐου, 2022
Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

23 Μαΐου, 2022
Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

23 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ